Stránka 54 z 93
Napsal: pon 27.10.2014 10:47
od kurevtor
JaraX píše:Filozof píše:ještě by mohli dělat vyhřívanou loketku když člověk často položenou ruku at mu nemrzne.

Ideální je mít nějakej dobrej předehřev - webasto co roztopí auto do pokojové teploty pak člověk přijde v -25C a sedne do teplého auta. To myslím funguje ale trvá to cca 30minut minimálně jak u koho.

Takže u snídaně jen sepne na klíči webasto nají se sejde k autu naskočí a jede v teplém autě.

to E65 samozřemě ma(ta 4ma kolečkama klimy), když si zapneš lednici na topeni tak ni prochazi horkej vzduch a ten krásně vyhřeje i tu loketku

JaraX: jak se zapíná lednice na topení? To co popisuješ zní dobře..
Napsal: pon 27.10.2014 10:51
od hurvajs77
asi jakože dáš teplotu na 32st. Tím se ohřeje i loketka, jen bude v autě na padnutí... :-D
Napsal: pon 27.10.2014 11:24
od JaraX
normálně si ve předu nastav co chceš, v lednici nastav I a na loketce vzadu jak je výdech dej obojí na červeny
Napsal: stř 05.11.2014 14:05
od 4am
ahoj , náhodou tohle nebyl někdo omrknout?
http://auto.bazos.cz/inzerat/39902272/B ... ozidlo.php
vím - slabej motor a asi bez výbavy
dík
Napsal: stř 05.11.2014 14:16
od JaraX
dyt to nema vubec nic, má to Demomotor a ještě to je drahy jako prase.
Napsal: stř 05.11.2014 14:26
od fishmaker
4am : když už prahneš po slabé motorizaci bez výbavy...tak mrkni na tohle ... to by mohlo být lepší za tu cenu...
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... c&t=135881
Napsal: stř 05.11.2014 14:33
od hurvajs77
Napsal: stř 05.11.2014 15:29
od Sweden
Stejná otázka jiný auto,nebyl jste tam někdo náhodou?
To plná výbava prosím nekomentujte,to je asi jasný každýmu
http://auto.bazos.cz/inzerat/40577052/B ... -rv-06.php
Napsal: stř 05.11.2014 15:43
od Sweden
Dám sem ještě koncový VIN kdyby chtěl někdo okomentovat výbavu:
DH77870
Napsal: ned 23.11.2014 17:34
od jaroslav
Peeter píše:Ještě se chci zeptat, co kupujete za stěrače? Moje jsou úplně KO.... Kupoval někdo origo v BMW, kolik za ně chtějí?
Nove sterace na E65/E66 su 61610442837 a stoja 1600Kc. Origo gumicky su 61618265555 a cena 470Kc

(za co kupis niekolko obycajnych stieracov).
Uz to zacinalo byt nebezbecne tak som to riesil. Najprv len vrzali ked bolo malo vody neskor zacali pri prechodu dolu rozmazavat. Samozrejme nevidel som dovod menit cele sterace, predsa je to kus kovu, tam sa proste nema co opotrebovat.
Takze som zasiel do Globusu a za par korun kupil nove grafitove gumicky. Sterace dolu a gumicky su vymenene za par minut a ruky cele cierne. Len pozor na to ze origo maju dlzku 62.5cm a normalne sa predavaju 61cm takze aby sa niekto nenachytal. Kupil som 70cm a odstrihol noznicami. Maju vyzsiu stieraciu gumicku nez origo co v zime nebude to prave ale inak by asi mali fungovat lepsie i ked postupom casu guma stvrdne.
2fishmaker: 7er.cz nikto necita, to si mal radsej urobit topic tu, ked tak to tu presun do topicu
Napsal: ned 23.11.2014 22:17
od Don
Co je lepsi na V8 nez na V12 mimo to, ze nejde zaplynovat? Je V12 vic poruchovy? Servis je enorme drazsi nebo kde je problem?
Napsal: ned 23.11.2014 22:23
od JaraX
na V12 je vše o něco málo dražší, dražší brzdy, dražší svíčky(víc kusů a víc práce. saní musí dolů) víc čerpadel, víc cívek, ale celkově sou obě spolehlivé, ani jedno se nějak moc nesere.
V12 žere o pár litrů víc, ale jede kurevsky líp a mám hladší a sametovější chod.
mě se na V12 líbí i ta výbava, alcantarová stropnice, koženej interier apod
Napsal: pon 24.11.2014 09:40
od hurvajs77
jaroslav píše:Origo gumicky su 61618265555 a cena 470Kc :D (za co kupis niekolko obycajnych stieracov)
jenže podle mne se už nedají koupit jen samotné gumičky. Loni jsem to řešil a obvolal jsem celou ČR. Ve všech autorizácích mi řekli, že se dají koupit už jen celé nové stěrače. Nakonec jsem sehnal posledních 6 kousků v Ostravě.
Zkoušel jsem měnit jen gumyčky, ale prošlo mi jich rukou fakt hodně a žádná neměla potřebný profil. Nakonec jsem to zavrhl. Originál je sice dražší, ale stírá dobře.
Napsal: pon 24.11.2014 09:51
od Filozof
vše se dneska dělá tak aby se lidi oje.bali o co nejvíce peněz.
Proto i kravina za pár desetikorun se musí řešit složite za stovky či tisíce korun....aby byl pořádnej vejvar...
Když jsem viděl výměna 8tis kč stěračů na nové A8 tak mi spadla brada...
Prohlídka po roce 30 000kč nějakej olej a filtr to je vše.
Když máš na auto za 4,5mega tak zaplat i drahej servis tímto se řídí automobilky.
A to jsem myslel když mám takové auto že mám 5let servis a prohlídky grátis ...a to snad jedině mercedes dělá takové akce.
Napsal: pon 24.11.2014 09:54
od hurvajs77
souhlasím s tím, že u drahých aut, je i cena dílů vyšší - protože si řeknou, že na to máš. Já bych klidně koupil nějaké neorigo, ale ačkoliv jsem jim koupil přes 15 druhů, ani jedny nepasovali profilem a nešli to ramínek použít.
Napsal: pon 24.11.2014 11:52
od kurevtor
Don / JaraX: To srovnáváte V8 a V12 v E38 nebo v E65? Co se týče výbavy tak V8 přece může mít to co V12 ne?
A co se týče výkonu (nemohu to empiricky posoudit) - není V8 dostatečně silná? Co se týče akcelerace tak podle mě ano, pokud je vypnutý DCS tak se přebytečný výkon hned pozná

vyšší výkon podle mě má smysl pro akceleraci z už vysoké rychlosti, ale i tam mi V8 připadá dostatečně silná.. samozřejmě s jídlem roste chuť...
Co se týče toho servisování - samozřejmě, že se automobilky snaží zákazníky co nejvíc vokostit. Dělají to všechny - 2 "stejný" auta (stejný motor a komponenty), který jsou ale v jiných kategoriích (Octavia vs Superb, A4 vs A6 atd) mají různé ceníky pro totožné servisní úkony... tak to prostě je, čím vyšší pořizovací cena tím vyšší ceny servisu.....
Napsal: pon 24.11.2014 12:40
od Filozof
Hlavně je super koupit auto za 4,5 mega a za 5-6let jej prodat za 4-500k.
Ztratit 4mega za 5let života auta je mazec. Firma si to jistě odečte ještě druhé takové sice jen za 3,5 ale 7míčů za 5 až 6 let života a je to fuč.

Napsal: pon 24.11.2014 13:09
od kurevtor
tak jasně

tak to prostě je

auto je prostě spotřební zboží, nic víc

Ta křivka "ztáty hodnoty vůči kupní ceně" klesá exponenciálně, nejvíc tratí první kupující. Vyjedeš ze salonu s autem za 4 míče a auto ihned ztratí 20-25% ceny.
Naštěstí jsou střelci, kteřísi to stále lajsnou... díky nim si můžeme po pár letech kupovat původně drahý káry za cenu škodovek

Napsal: pon 24.11.2014 13:47
od hurvajs77
Filozof píše:Hlavně je super koupit auto za 4,5 mega a za 5-6let jej prodat za 4-500k
hodne jsem o tom přemýšlel, pokud bych měl opravdu dát 5 mil. keš na dřevo za auto a mohl dál normálně žít, aniž bych se nějak musel omezovat, tak bych ho koupil. Je něco jiného, když máš auto nové a dáš si tam co chceš, nikdo ti neproprdí sedačky atd. Samozřejmě, vysoká ztráta je daň za "luxus"
Přesně jak píše kurevtor znám asi dva lidi, kteří si koupili 7er novou - myslím jako soukromé osoby. Jinak všechny 7er co jsem měl, vlastnila leasingovka, pak si to odkoupily firmy nebo lidi.
Na druhou stranu, teď platím 25tis nájem, takže pokud by ten byt byl můj, myslím že za ty prachy bych klidně mohl mít novou 760Li na leasing nebo operativní leasing. Beru to tak, že je u nás dost lidí, pro který výdaj 50tis měsíčně je prd. A pokud je perspektiva, že ty prachy budou dalších 5 let, tak proč ne. Někdy se stačí zamyslet nad tím, kolik lidí vyhodí za blbosti.
Napsal: pon 24.11.2014 13:58
od Filozof
Mno tak u nás na to dělá 350lidí aby dva lidi mohli jezdit v TOP autech ...pak je tady pár ředitelů a ti mají už jen ochcávky za 4kila. A jedna A6 za 650k zánovní.
Hotovo.
Takže ano většinou co znám já lidi co mají auta za x mega je to díky firmě co jim na to vydělá ...a dalších 50zaměstnanců a více. A vlastně jednoho právníka ten si vydělá sám.
