Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
LPG A VSE KOLEM PLYNU V BMW
možná to byla jen shoda náhod nevím. Byl jsem docela překvapen, když mi po 300km došel plyn. Podle výpočtu byla spotřeba tuším 25l. Jo a strašně mě tam sralo to tlačítko, které jsem musel jak blbec držet, aby se tankovalo... :-D
AKTUALIZACE VŠECH MAPOVÝCH PODKLADŮ (MKx/CCC/CIC/CIC-HIGH), FSC KÓDY VČETNĚ LIFETIME A ROZUZMNÉ CENY

E65 730d
E61 530xd - stolen
E32 730i V8 - ex
E32 735i - ex
E32 730i - ex

E65 730d
E61 530xd - stolen

E32 730i V8 - ex
E32 735i - ex
E32 730i - ex
Vy jste pražáci to nevím já beru v Brně na Benzině Hviezdoslavova za 13.30kč a jsem spokojenej ...
Kamarád bral v Polsku s 1,8i a spadla mu spotřeba ještě o skoro litr dolu a najel o 80km více než v čr takže poláci dávají ještě kvalitnější LPG. Nevim jak je to možné ale něco na tom bude. Chtělo by to to nejlepší co je na trhu ale co to je nevím. Kralupol je záruka takové rozumné kvality... jsou i jiné v pohodě ...je tady ještě Flaga plyn a další. No malé plynové stanice moc nenavstevuji. Někde odlehlé bokem mimo kde čerpají jednou za den tam to nebude nic extra...
By mě zajímalo jakej je LPG v Německu nebo rakousku. Jaká kvalita. Přecijen jídlo mají moc dobré mají normy jako jsme měli my v čr do roku 94. Takže i plyn a benzín bych čekal na vysoké urovni co jsem slyšel.
Vstřiky na naftu jim tam neodchází tak jako v čr každému druhému....
Kamarád bral v Polsku s 1,8i a spadla mu spotřeba ještě o skoro litr dolu a najel o 80km více než v čr takže poláci dávají ještě kvalitnější LPG. Nevim jak je to možné ale něco na tom bude. Chtělo by to to nejlepší co je na trhu ale co to je nevím. Kralupol je záruka takové rozumné kvality... jsou i jiné v pohodě ...je tady ještě Flaga plyn a další. No malé plynové stanice moc nenavstevuji. Někde odlehlé bokem mimo kde čerpají jednou za den tam to nebude nic extra...
By mě zajímalo jakej je LPG v Německu nebo rakousku. Jaká kvalita. Přecijen jídlo mají moc dobré mají normy jako jsme měli my v čr do roku 94. Takže i plyn a benzín bych čekal na vysoké urovni co jsem slyšel.
Vstřiky na naftu jim tam neodchází tak jako v čr každému druhému....
- vlastnemec
- Registrovaný
- Příspěvky: 1627
- Registrován: stř 16.03.2011 01:00
- Bydliště: Bruntál (Drsný kraj, drsní lidé)
Za mě tedy Italskej plyn nic moc, na čský jsem ujel 840km a na ten talošskej a byla to tuším velká agipka jen 670km. Kdo jezdí přez Mikulov doporučuji poslední plyn na shellce co jsem bral nájezd výbornej. Kdo potom valí dolů po A2 má jedinou šanci na cca 150km za vídní natankovat LPG aniž by musel sjet z dálnice, hold u zkurvených čechů LPG moc není a to jsou prý ekologický stát 

krestak píše:Nedávno mi odešel 2x po sobě vstřik nájezd zhruba 800 kilometrů nakonec to bylo špatným LPG u MOL tak na to pozordvoje tankování a dvakrát vstřik KO
vod té doby tankuji jinde a po problému
a samo že mam Magic
Muze mi nekdo vysvetlit jak je mozne ze odejde vstrik na LPG kdyz tam jsou v ceste filtry ?
Chapal bych ucpani filtru nebo nejake cukani ale ze odejde rovnou vstrik to bych videl tak u nafty

kawas píše:krestak píše:Nedávno mi odešel 2x po sobě vstřik nájezd zhruba 800 kilometrů nakonec to bylo špatným LPG u MOL tak na to pozordvoje tankování a dvakrát vstřik KO
vod té doby tankuji jinde a po problému
a samo že mam Magic
Muze mi nekdo vysvetlit jak je mozne ze odejde vstrik na LPG kdyz tam jsou v ceste filtry ?
Chapal bych ucpani filtru nebo nejake cukani ale ze odejde rovnou vstrik to bych videl tak u nafty
Už tam netankuji najeto 5tis. a v pohodě


Kolegove, budu jsi montovat LPG do e61, co se tyce systemu a nebo privstriku atd.....tak to mam bohate zkusenosti ale ted resim velikost nadrze-toroid, Vanek me doporucil asi 57l ze to standartne montuje ale ta velikost me moc nevyhovuje
Chtel byc se zeptat na vase zkusenosti a rady co vy mate v e60/e61 :
- jaky prumer, vysku a objem, vyrobce
- zda musite mit prizvednute viko/kryt v kufru
- a zda multak mate z boku nadrze a nebo v prostredku
Predem dik za infa
Tomas
Chtel byc se zeptat na vase zkusenosti a rady co vy mate v e60/e61 :
- jaky prumer, vysku a objem, vyrobce
- zda musite mit prizvednute viko/kryt v kufru
- a zda multak mate z boku nadrze a nebo v prostredku
Predem dik za infa
Tomas
Zdar borci. Jak odlišná spotřeba je mezi LPG a benzínem. Někdo říká, že prý 15% až 20%. Další věc je, že mám natankováno 89 litrů LPG, najel jsem 500 km a už se mně to v kopci přeplo na benzín. Zase jsem to na rovince zapnul a opět to jelo na LPG. Pokud mně dochází LPG, tak mě to žere 17l. A to jsem byl na seřízení. Vysolil jsem 650 kč i s revizí. Tak jsem zvědav. Taky jsem si všiml, že když se to přepne na LPG a není to úplně zahřátý, tak se to jemně chvěje, po zahřátí O.K. Na benzín je to pořád O.K.
Jaris330D píše:Koukal jsem na to i s členem pGb a všimli jsme si, že v softwaru na seřízení pro Magic 4 je vpravo nahoře časování vstřiků a levá strana má odlišné s pravou. Může to tak být nebo musí být to časování +- totožné.
Díky
to znamená že levá pulka motoru neběží stejně jako pravá, už ten motor má prostě něco za sebou, otázka jeslti vůbec někdo někdy vyměnil cívky.
ale vše se dá doladit, to není problém.
No nejraději bych to dal seřídit tobě Jarax, ale ty jsi na tom časově ještě huř, než já. V pátek jsem odvezl auto na servis kamarádovi, protože jsem si chtěl vyměnit čep řízení a axiální táhlo. Jenže jsem neměl klíč na axíál. Myslím asi stranný 34. No a co myslíš, že oni. Vzal sika kleště a povolil to s něma. Jsem myslel, že mám vidiny. Mu říkám ty kokot, nemáš na to klíč? Proč myslíš, že jsem to dal Vám. Prý má 32
. Vzal si 500 kč a nemá ani klíč. Táhlo bylo tedy utažené jako kráva, ale snad nic nezkurvil. Jinak mu to omlátím o palici. Vídíš, jak mě tu tyhle mechanici nervují ? Příště na ně seru a raději si za 500 koupím nářadí. Za několik let budu mít vybavenou dílnu 

