LukesE39 píše:Mi to nedá a musim trochu pichnout do vosiho hnizda.. Uz to tady sleduju hodne dlouho, jak xaleruv pribeh, tak filovi pohadky, ale co me zarazi.. Skoro nikdo tady neresi 730d, jenom samy 45i a 50i.. To uz jsou tady fakt jen samy fajnsmekri co maji jen V8ky nebo tu je i nejakej naftomil, kterymu se to zkratka nesere a tak to tady nijak neresi?

premesjlim totiz, ze bych si teda yzkousel opevovanou e65ku, abych zjistil jestli ma smysl prelejzat z toho praveku ala e38, ale v uvahu pripada pouze 730d. Takze tenhle vykrik do tmy je vlastne dotaz - mate tu vubec nekdo tu 30d?

Ja mam 740d predface soccku. Servis mne stal dost, neco kvuli me blbosti co jsem znicil nizkym pruletem pres koleje, dost mne prisel i pocatecni servis protoze jsem koupil totalni mrtvolu, auto bylo KO. German prede mnou vysypal 9500€ za posledni tri roky v autorizaku. Kdyz pominu spotrebni veci ktere byly znicene jak auto nejaky cas stalo tak uplne nejvic penez stalo to, co jsem nemel, ale chtel. kola + pneu, zimni pneumatiky, maritime, dvojskla, individual merino vetrane masazni komforty vpredu i vzadu - mel jsem jen bez masazi, vetrani je k nicemu, alespon pro mne. Do toho nejaky ten olej, filtry, kraviny.
Kdyz pominu prachy za tyto vylomeniny tak nekolik zavad za ty dva a pul roku mne potkalo. Nejzavaznejsi bylo proderaveni trubky od DD, v uchytu se vydrela a uhnila. Jsem lakomec, opraveno kouskem druhe trubky, nekupoval jsem novy dil. Dalsi zavada - nesviti mi bovni blinkr v blatniku, neumim opravit pocitacem, neblikam v blatniku. Je to moc prace a zarovky jsou drahe. Dalsi zavada - odesla mne jedna zhavici svicka. Neopraveno, je zima... To je vse co mne potkalo za dva a pul roku provozu.
A ted jeste malinko k tomu benzinu a te nafte. Mam ty sedmy dve, jednu jak jsem psal 740d a druhou 745i. Ten benzin je o 1 se kundu rychlejsi na sprint a to je tak asi vsechno. V nizkych otackach je jak beranek, nejede to, predjizdeni je takove nevim jak to napsat, no jemne slapnout po plynu nestaci, musi podradit, nejlip o dva a pak vyrazi. To ta nafta s tema dvema turbama je neco jineho. V zime je to peklo a dost ocistec, ten kroutak je moc vysoky uz od hodne nizkych otacek a rozjet se s tim tankem do kopce na snehu je mnohdy skoro nemozne, porad to hrabe a cus esus. Letos v zime mne museli vytahnout gazikem, prijel jsem vecer a zaparkoval na trave. Auto bylo horke, trava a zem podmocena, zaparkoval jsem, auto si sedlo a zaborilo se, mezitim nasnezilo, par dnu jen tak stalo a konecna, nevyjel jsem z rovneho travniku pred barakem... Mooooc hezky jsem se zahrabal. Na zimnich alpinech cca 6mm. Nepomohl ani popel pod kola, konecna. Gazik a lano to vyresilo... Ale na normalni jizdu, a tim nemyslim zbesile sprinty protoze to je na sedmu nedustojne je mi ta ropa proste blizsi. Predjizdeni diky kroutaku prijemne. Kultivovanost a hluk motoru vyborna, osm valcu je lepsich nez sest.