Stránka 57 z 93

Napsal: sob 29.11.2014 11:17
od fishmaker
Filozof píše:nájezd cca 13-16tis km ročně. a stejně se to vyplatí
ještě napiš kolik si dal za montáž...a zjistíš, že s tvym nájezdem se ti to za půl roku vrátilo...

Napsal: sob 29.11.2014 15:47
od JaraX
a taky počítejte že auto už s LPG má vyšší cenu, takže jste si zvedli cenu vozu.
mě se ted chlubili na školení LPG že jeden jejich plynař si zaplynoval Ferrari a prej to spoustě lidí trhá oči :D
ale prej je to pro toho plynaře obrovská vizitka :)

Napsal: sob 29.11.2014 16:14
od jaroslav
Ked to je urobene dobre tak je to pri predaji len vyhoda. U LPG snad jedine hrozi ze tesnenie trubky v motore odide skor koli vyzsim teplotam.

Napsal: sob 29.11.2014 17:21
od Vlasta
To zaplynovaný Ferrari bych chtěl vidět. Hahahaha. Pokud netahá nádrž za sebou a má ji před sebou, tak pámbíček s ním

Napsal: sob 29.11.2014 20:48
od JaraX
ty LPG nádrže mají certifikaci na náraz do pevné překážky v rychlostí 200km/h, dokonce i testou v kile do sloupu nebo ostré hrany, ta nádrž se celá deformuje, zploští apod, ale nevybuchuje ani neztrácí těsnost.
prostě laicky řečeno, dřív seš mrtvej ty, než prasklá nádrž.

https://www.youtube.com/watch?v=RPe1W0xWyAU
https://www.youtube.com/watch?v=4jF1hLN7dmQ

https://www.youtube.com/watch?v=I1hS7P7Tt0M

Napsal: ned 30.11.2014 12:02
od kurevtor
Ferrari v LPG no ty kráso :D :D :lol: :lol: koupený za peníze z providentu ještě ne? 8) :twisted:

LPG + nehoda, v kolika % případů to začne hořet? :?

Napsal: ned 30.11.2014 12:02
od kurevtor
Ferrari v LPG no ty kráso :D :D :lol: :lol: koupený za peníze z providentu ještě ne? 8) :twisted:

LPG + nehoda, v kolika % případů to začne hořet? :?

Napsal: ned 30.11.2014 12:09
od JaraX
LPG moc hořet nemuže, jsou tam všude el. ventily, většinou na LPG autě chytne spíš benzín, ten je v tomdle ohledu mnohem nebezpečnější

Napsal: ned 30.11.2014 12:22
od kurevtor
A kolik km se v létě/zimě musi ujet než se přepne na plyn? 745i...
Jak se přestavba hlásí pojišťovně? A mají s tim pojišťovny problém?

To zvýšení ceny auta po přestavbě... Záleží na autu.. A na kupci :wink:

Napsal: ned 30.11.2014 12:54
od JaraX
90 procent lidi s kteryma kupuju auta mi řekne, jéé ja si vemu tamtu, tam už je LPG, max 10 procent řekne, to nechcu tam je LPG. navíc LPG se dá vždy vymontovat a prodat.
pojištovny se k tomu nijak nestaví protože LPG je schválený MD ČR, např každé auto co přestavím musím hlásit na MD, včetně komponentů které jsem použil. pokud by plyn byl neofiko tak by to byl při nehodě dost pruser.
v létě se LPG přepne do 500m, v zimě dle teploty 3-6km, auta s webastem hned.

Napsal: ned 30.11.2014 13:16
od Vlasta
kurevtor píše:LPG + nehoda, v kolika % případů to začne hořet? :?
Hasiči se k tomu moc neženou

Napsal: ned 30.11.2014 19:35
od Filozof
Nevim kdo co nadělá s 745i nebo 750i na LPG to si myslím je pro každého soudného člověka co nechce vyhazovat prachy oknem samozřejmostí.

tady je bentley na LPG 6litr v12 :-)

https://www.youtube.com/watch?v=KGAVHdQwPHg

já jsem u staré 5er ušetřil kolem 300tis kč za palivo, protože jsem měl LPG.

Pokud si nechám 7er třeba 6-7let tak 6x 15000km je 90 000km x 2kč úspora 180 000kč jen když používám auto na víkendy občas v týdnu.

Kdybych jezdil větší trasy a najezdil více což se muže třeba za čas změnit uspořím daleko více. To mi nafta neuspoří. Ty filtry za 2-3stovky a revize která trvá maximálně jednu minutu za rok je vlastně uplně nic.
Reduktor akorát vyměna gumového těsnění. taky pár stovek jednou x let.

Přestavbu bych nedělal jedině mít veterána a jezdit sním párkrát do roka a jinak ho mít ve stodole. Nebo nějakou kusovku kterých je pár desítek či stovek na světě.

Dělal jsem na sobě test, že v pohodě budu jezdit na benzín,ale že rok s benzínem R6 byl pěkně drahej, i při tak malém nájezdu jsem nezkousl a šel zase do LPG, vždy když jsem platil 2,5-3tisice na benzínce,tak jsem si trhal vlasy. Ted když beru za 800-1100kč je to super.
:lol:

Ikdybych vydělával kilo měsíčně, tak si koupím 750i a dám LPG.

Napsal: ned 30.11.2014 21:30
od Rejchy
Vlasta píše:
kurevtor píše:LPG + nehoda, v kolika % případů to začne hořet? :?
Hasiči se k tomu moc neženou
Nevím,já mám jinou zkušenost.Když jsem s Octavií na LPG naplachtil pod kamion,tak hasiči vzadu u bomby normálně zavřeli ventil a šli to vytáhnout z pod tahače.

Napsal: ned 30.11.2014 23:40
od JaraX
Rejchy Vlastu neřeš, on je trochu mimo, jak není auto na naftu tak je nahovno a jak to je to sedma tak seš panskej kočí

Napsal: pon 01.12.2014 09:59
od kurevtor
asi přestanu lízt na bmwklub :-D
nakoukl jsem sem když jsem vybíral 530d... (byl jsem celkem zarytej TDičkař)... Koupil jsem 745i... (ani v nejmenším nelituju, zejména se potvrdilo co říkal JaraX o hluku a vibracích motoru)...
no a teď mě ještě svými argumenty zvikláte pro LPG??? 8O :lol: :lol: :lol: :lol:

Docela slušně jste mě načali, pánové :-D

Napsal: pon 01.12.2014 10:18
od Don
No protoze ty argumenty maji vahu a nejsou to jen reci "To bych si do auta nikdy nedal".

Napsal: pon 01.12.2014 10:40
od JaraX
kurevtor píše:asi přestanu lízt na bmwklub :-D
nakoukl jsem sem když jsem vybíral 530d... (byl jsem celkem zarytej TDičkař)... Koupil jsem 745i... (ani v nejmenším nelituju, zejména se potvrdilo co říkal JaraX o hluku a vibracích motoru)...
no a teď mě ještě svými argumenty zvikláte pro LPG??? 8O :lol: :lol: :lol: :lol:

Docela slušně jste mě načali, pánové :-D
to tak, spousta lidí tomu nerozumí, nezjistí si to, nesveze se, no a pak jim 530d přijde že to je dobrý auto, tchán měl taky 530D a 535d, ted má 745i LPG a už nikdy nechci nic jinyho než 7er V8

Napsal: pon 01.12.2014 12:04
od kurevtor
ano, prostě když je člověk zvyklej na TDi tak mu to rachtání ani nevadí (u mě to tak bylo) a proto jsem i chtěl dýzla, že jsem na to zvyklej... ale pak jsem si koupil 745i a to je prostě jinde.. když teď řídím svou A4 nebo jiný TDi v rodině tak to najednou slyšim a najednou mi to po zkušenosti se sedmičkou vadí :-)

Napsal: pon 01.12.2014 15:17
od Vlasta
M57 je z těch všech šestiválců nejkultivovanější. Kámoš má MB ML320CDI, tam je to jak v kovárně, druhej vyměnil E60 530d za MB E320CDI a taky je zaskočenej, jak to nejtuje

Napsal: pon 01.12.2014 18:23
od oxik7
kurevtor píše:A kolik km se v létě/zimě musi ujet než se přepne na plyn? 745i...
E38 740i v létě 200-300m, teď když je kolem 0°C tak těch 700-1000m
mám plyn od dubna a už se mi skoro "zaplatil" a předpokládám, že do konce roku ještě "zaplatí".. 8)