Stránka 59 z 93

Napsal: stř 03.12.2014 11:37
od JaraX
jarda píše:JohnyB: zachovalá e38 už pro naše účely neexistuje a e65 předface s nájezdem 120k taky ne. Prostě kupuješ staré auto a musíš počítat s tím, že se bude srát.
už jsem jich par s najezdem do 150k koupil, většinou je to haluz, třeba tchan seděl zpul roku denně na mobile než si našel tu nestočenou. E65 není rohlík co se kupuje každý den. já třeba vím o jedné E65 co má stále prvního majitele, je to 2002 a má najeto 60 000km!!!!

Napsal: stř 03.12.2014 11:40
od jarda
To je realistický pohled :) A neznamená to, že si to člověk nemá koupit, znamená to, že si to má koupit jen pokud mu nevadí, že se to bude srát, jako já.
Za málo peněz prostě hodně muziky není. Buď to bude staré luxusní auto které se sype, nebo nová socka. Nebo náhoda. Proč myslíš, že jsou ty ceny tak nízko. Protože jediní géniové, kteří ví, co je dobré auto, jsou tady a zbytek národa akorát věří pověrám a zbytečně se bojí? Tak určitě.

Napsal: stř 03.12.2014 11:40
od JaraX
540david píše:Ahoj,
neznáte někdo tuhle sedmu?
http://auto.bazos.cz/inzerat/41824990/B ... a-rych.php
auto znám, par kamaradu ho servisovalo a volali mi o rady, tu sedmu si ten člověk dovezl asi dva měsíce zpět ze slovenska, nebyla v moc dobrem stavu a vím že ten čloověk do toho moc nechtěl investovat, v jakem stavu je ted nevím.

Napsal: stř 03.12.2014 11:42
od JaraX
jarda píše:To je realistický pohled :) A neznamená to, že si to člověk nemá koupit, znamená to, že si to má koupit jen pokud mu nevadí, že se to bude srát, jako já.
Za málo peněz prostě hodně muziky není. Buď to bude staré luxusní auto které se sype, nebo nová socka. Nebo náhoda. Proč myslíš, že jsou ty ceny tak nízko. Protože jediní géniové, kteří ví, co je dobré auto, jsou tady a zbytek národa akorát věří pověrám a zbytečně se bojí? Tak určitě.
to sou nesmysly, těch E65 je po evropě tolik že se da koupit neojetá vybavená sedma v pohodě do 200k, ale není to prostě hned, ja už jsem takovych aut do 200k koupil min. 5, vše v potřebné výbavě a top stavu, ale říkám že takové auto se hledá x měsícu, to není za týden, a když se najde, tak se tam ten den vyráží, dobré auto se vždy prodá do druhého dne.
je to dáno tím že spousta lidi neví co prodává, najde si že za tu cenu je spoustu E65, ale že sou to socky nebo mrdky, to už nikdo neřeší, no a podle toho nastaví cenu svého vybaveného topstavu, navíc krátkých je poměrně dost, já si ted pro sebe hledám longa a tam je to horší. akorát nevím jeslti mám jít do 745i(750i) a nebo si zplynovat 760

Napsal: stř 03.12.2014 11:55
od hurvajs77
kurevtor píše:S536A Auxiliary heating. V idrive mám možnost nastavení 2 časů
ano, toto je topení, takže by ti měl vytopit vnitřek. Předpokládám, že máš benzín, takže pokud je v autě webasto, tak je vždy jako nezávislé topení. Nemusí fungovat. Co jsem slyšel, je to dost případů, kdy webasto netopí... Zkus ráno a uvidíš. Mělo by stačit 20min a uvidíš, jestli topí nebo ne.

Jo, ujelo mi to, ale vadí mi, když někdo něco prodává a nic o tom neví, plete si pojmy apod.
Třeba:
- "elektonicke roletky" - když už, tak elektrické. Elektronické může být třeba relé, ne roletka
- "pameti posuvnym nastavenim noh REKARA" - tohle je co jako?
- atd.
Je tam toho více. Chápu, že ne každý se o auto zajímá jako já, ne každý je fanoušek. Jasně, i já se pletu, píši přesmyčky a hrubky, ale tady jsem na fóru, takže není nutné tu psát striktně spisovně. Ale pokud něco prodávám, tak se snažím, aby to mělo nějakou úrověň. Dost to vypovídá o prodejci a já sám bych auto od podobného člověka zvažoval. Když jdu na jednání, nepůjdu ve špinavých roztrhaných hadrech, ale vezmu si oblek. Alespoň tak to vidím já.

Napsal: stř 03.12.2014 11:56
od kurevtor
jarda píše:To je realistický pohled :) A neznamená to, že si to člověk nemá koupit, znamená to, že si to má koupit jen pokud mu nevadí, že se to bude srát, jako já.
Za málo peněz prostě hodně muziky není. Buď to bude staré luxusní auto které se sype, nebo nová socka. Nebo náhoda. Proč myslíš, že jsou ty ceny tak nízko. Protože jediní géniové, kteří ví, co je dobré auto, jsou tady a zbytek národa akorát věří pověrám a zbytečně se bojí? Tak určitě.
pokud mu nevadí, že se bude srát? To bude vadit každému.
Kde je psáno, že se bude 100% srát ale?

Za málo peněz hodně muziky u E65 je!!!!! :-) Proč jsou ceny tak nízko? To je velmi jednoduchý!! -> Buď jsi ve vatě a neřešíš 10 let starý káry, protože jezdíš v něčem novějšim/lepšim/dražšim. Nebo nejsi ve vatě a nemůžeš si koupit E65, protože nebudeš mít na pojistku, spotřebu, gumy atd. Prostě se držíš víc u zdi. A nebo jsi něco mezi - nejsi úplně ve vatě, ale chceš hodně muziky za relativně malý prachy - a to je podle mě případ nás co jezdíme v E65.

Napsal: stř 03.12.2014 12:02
od hurvajs77
JaraX píše:...spousta lidi neví co prodává, najde si že za tu cenu je spoustu E65, ale že sou to socky nebo mrdky, to už nikdo neřeší, no a podle toho nastaví cenu svého vybaveného topstavu...
s tím souhlasím. Bohužel se prodává plno mrdek, který stáhnou cenu ostatním. A je i blblé to, že kupující kouká hodně na cenu a to je kupuje mrdku, mu ani moc nevadí.

Jinak k těm E65 pod 200k. Jo, je to možný, neříkám, že ne. Ale ne každý má možnost čekat X měsíců a klidu si vybírat, jezdit se dívat atd. Buď to musí za něj někdo řešit nebo koupí co najde. Průser je když potřebuješ jezdit. Věřím tomu, že je hodně aut s dobtou výbavou a super kvalitě, ale je jich menšina, hodně malá. Alespoň to co jsem měl možnost vidět já. Všechny auta jsou v inzerátech jako TOTAL MAX FULL VÝBAVA a ÚPLNĚ NEJVÍC NEJLEPŠÍ STAV, realita je pak jiná.

Napsal: stř 03.12.2014 12:05
od jarda
Nikde neni napsáno, že se to bude 100% srát, ale těch procent je tam prostě výrazně víc, než u novějších a/nebo jednodušších aut. A lidí, kteří řeší, co si koupit za svých 250k a zároveň by nejradši jezdili v luxusní limuzíně je mraky, nebuď naivní.
Že se to bude srát bude vadit každému, ale někdo s tím při koupi počítá a pak na to má a někdo ne.

JaraX:
A jak vypadá takový "topstav" u (minimálně) desetiletého auta? Tam se jako s věkem a nájezdem nezvyšuje pravděpodobnost, že se něco podělá? Může to být nebourané a po prvním majiteli, který jezdil jen do německého autorizáku, jistě.. Ale auto, co má nějaký nájezd, věk a je takhle složité, je prostě past samo o sobě.

Napsal: stř 03.12.2014 12:43
od kurevtor
hurvajs: v podstatě s tebou ve všem souhlasím, jen bych prostě nebyl tak striktní :-)

Napsal: stř 03.12.2014 13:02
od hurvajs77
kurevtor píše:hurvajs: v podstatě s tebou ve všem souhlasím, jen bych prostě nebyl tak striktní :-)
já jsem si tu vybudoval pověst magora, tak v tom musím pokračovat, ať už chci nebo ne... :-D

Napsal: stř 03.12.2014 14:09
od JaraX
jarda píše:Nikde neni napsáno, že se to bude 100% srát, ale těch procent je tam prostě výrazně víc, než u novějších a/nebo jednodušších aut. A lidí, kteří řeší, co si koupit za svých 250k a zároveň by nejradši jezdili v luxusní limuzíně je mraky, nebuď naivní.
Že se to bude srát bude vadit každému, ale někdo s tím při koupi počítá a pak na to má a někdo ne.

JaraX:
A jak vypadá takový "topstav" u (minimálně) desetiletého auta? Tam se jako s věkem a nájezdem nezvyšuje pravděpodobnost, že se něco podělá? Může to být nebourané a po prvním majiteli, který jezdil jen do německého autorizáku, jistě.. Ale auto, co má nějaký nájezd, věk a je takhle složité, je prostě past samo o sobě.
e65 je celkem odolné auto, skoro bezporuchové, když byl dlouhodobý test tak ze 100aut na světě byla E65 dokonce první a za 100 000km měla jen jednu drobnou závadu.
pokud má najeto do 250 000km a dostávala průběžny servis, oleje, apod, prostě se servisovalo co se našlo, tak většinou nic nepotřebuje. bavím se samozřejmě o benzínové.
na většině jsou KO jen spodní velká ramena, ASK a pistnice hydrokufru. na benzínovém motoru se nemá co posrat, max nějaké těsnění, automat taky držák

Napsal: stř 03.12.2014 21:08
od jaroslav
JaraX píše:já si ted pro sebe hledám longa a tam je to horší. akorát nevím jeslti mám jít do 745i(750i) a nebo si zplynovat 760
No pokial by si prisiel na to ako zplynovat 760 tak by to bolo zaujimave a bol by si asi jediny na svete. Zohnat nejaku levnu 760 a na tej to skusat, ked to nebude fungovat tak sa nic nestane. Mal by si klientov z celej EU a stal sa slavnym :D. Bolo by to urcite zaujimavejsie ako 750.

Napsal: stř 03.12.2014 21:14
od kurevtor
a proč nejde 760i zplynovat? Když už se to zvládá na A8 W12............... (sorry za debilní dotaz, moc se v tom nevyznam) :-)

Napsal: stř 03.12.2014 22:05
od vlastnemec
Ale 760 jde zaplynovat akorát to má spousty much v momentálním systému, nebojte ono se na to něco vymyslí a doladí, maká se na tom a nebo je Jarax už o něco dál a ví více co se kolem toho děje.

Napsal: stř 03.12.2014 22:35
od JohnyB
Takze myslite, ze to neni uplne vylouceny, jo? :)

20k rocne? To se mi az nechce verit u takovyho auta....

Jarax: ja jsem prave strasne namlsanej od Peti (jak jsme s nim byli pro tu cernou e39 72tkm najeto...), ted si koupil za 160 nadhernou s 120tkm najezdem a nabitou vybavou......tak jsem se v ni svezl....a rikam si, mmmm, to je v prdeli. Vsehovsudy jediny, co je tam ko, tak naky ramena a CD changer, jinak nadherna.

S cekanim na auto problem nemam.

Jo a jeste jsem zvazoval Hondu Legend :D

Napsal: stř 03.12.2014 23:01
od kurevtor
hondu Legend??? :? 8O :roll: :lol: :lol: :lol: :lol:
jinak ten servis 20 ročně... když je auto cakyč tak dvacka asi stačí... ale jinak každej větší problém jsou celkem pálky... já teď měnil blbý zrcátko a 31 litrů v autorizovanym servise :-) (edit: pojisťovně dali pak slevu :-) )
prostě bez all risk pojistky je to risk...

Napsal: stř 03.12.2014 23:47
od jaroslav
kurevtor píše:a proč nejde 760i zplynovat? Když už se to zvládá na A8 W12............... (sorry za debilní dotaz, moc se v tom nevyznam) :-)
Audi A8 D3 W12 nema priamy vstrek. To ma az D4. Systemy vyvinute pre motory s priamym vstrekovanim ten BMW V12 motor nepodporuju.

To rozchodi na plyn jedine niekto ako Jarax a nebude to nic oficialne.

Napsal: čtv 04.12.2014 00:55
od JohnyB
tak samozrejme, ze bych si havko udelal...beru to jako samozrejmost u aut s cenou 200+ :) Zrcatko bych zrovna novy neresil...u psonku a zdar :D

Vsak ten Legend je takyprasklej vcelku....a jen v jedne vybave, odpada hledani..

Napsal: čtv 04.12.2014 09:15
od hurvajs77
JohnyB píše:20k rocne? To se mi az nechce verit u takovyho auta...
co chce furt servisovat? Podle mne je E65 docela držák, takže pokud se něco neposere, tak nemusíš za celý rok dělat nic. Alespoň tak to vidím já. Odejít může samozřejmě cokoliv a kdykoliv. Nehledě na to, že veřejně známý blud o tom, jak je servis BMW drahý je kravina. Nikdy jsem neměl nic jinýho než BMW a nikdy jsem toho nelitoval. Teď když jsem koupil 750, tak jediná věc kterou jsem nusel měnit, tak byla vakuová pumpa a brzdový válec. Ještě vlastně zámek u řidiče. Ale takéhle věci jsou spíše extrémy. Samozřejmě pokud se vysype motor / převodovka, tak to nebude levná záležitost, ale jinak si myslím, že do 20tis. se musíš dostat. Beru ale normální servis - olej, filtry, brzdy atd.

Jak píše kurevtor, jsou díly, který stojí opravdu ranec - třeba kloub zrcátka, pokud odejde mechanicky a nesklápí, tak stojí skoro 30tis. Ztmavovací zpětné je za 5tis, AGM baterie cca 10tis, tlumic EDC s DD cca 17tis / kus, natáčecí světla cca 25tis / kus atd. Na vše se dá jednat sleva (ať už ta na klubu, tak přes někoho kdo má slevy v autorizáku). Ale kolikrát za život auta měníš baterii, zrcátka, světla, motor, převodovku?

Např. kompletní výměna brzd je asi za 15tis. jestli si to pamatuji dobře. A máš na 2 roky vystaráno, ikdyž záleží kolik najezdíš, ale i tak, destičky nejsou zase tak moc drahé.

Vážně tu nechci nikoho ovlivňovat, ale myslím si, že do 20tis je to fakt reálný. Pokud ale koupíš nějaký šrot, může to být i 20tis / měsíc...

Napsal: čtv 04.12.2014 09:48
od Filozof
JARAX: Běž do 760iL a dej to do plynu. Budeš pak největší frajer tady u nás pokud to dokážeš a pojede to krásně jako jiné auta na LPG.

Jinak by mě zajímalo jak poznám v inzerátu že to auto je prostě super koupě ?

Jedna věc je mít auto za 200k v plné palbě a druhá věc je stav který má a nepoznám z inzerátu. Třeba převodovka a motor a podvozek, tlumiče.

Jak toto ověřit na dálku a pak pro auto jet přes pul evropy ?