Stránka 59 z 60
Re: N53B30O0
Napsal: ned 25.08.2019 14:20
od horan
On to chce prodávat až v krizi.
Re: N53B30O0
Napsal: ned 25.08.2019 14:26
od cheater
-
Re: N53B30O0
Napsal: pát 30.08.2019 10:42
od Pajk85
horan píše:On to chce prodávat až v krizi.
Nikdy jsem nic takovýho nepsal. Ale měnit chci, rád bych změnu, už mě to moc nebaví. Klasika no.
Re: N53B30O0
Napsal: pát 30.08.2019 11:55
od horan
Pajku to byl fór pro znalce

Re: N53B30O0
Napsal: sob 31.08.2019 11:31
od Pajk85
No cosi jsem tu právě o krizi četl, ale nevyjadřoval jsem se k tomu, tak ať je v tom jasno.

Re: N53B30O0
Napsal: ned 01.09.2019 13:07
od Filozof
leda při osobní krizi ...
nebo pokud chce změnu ...
zajimavé že někdo u N53 zjistil že 100oktan nechutná ale raději by 95-98 ,,, já měl zato že novější motory 100oktan v pohodě dávají a naopak si libují ?
Fiat PANDA 1,2i se 100kou benzínem letí jak na raketové palivo ...

Re: N53B30O0
Napsal: ned 01.09.2019 13:41
od pavproch
Filozof píše:zajimavé že někdo u
N53 zjistil že 100oktan nechutná ale raději by 95-98 ,,, já měl zato že novější motory 100oktan v pohodě dávají a naopak si libují ?
Fiat PANDA 1,2i se 100kou benzínem letí jak na raketové palivo ...

To sem byl já, ale jinak: Když sem měnil N53 jako na běžícím páse (destruktivní opotřebení repasovaných N53 už po 7-9tis km) tak mi u čtvrtého motoru a po najetí cca 2000km autorizák ten motor detailně zkoumal endoskopem a už zase zjistil začínající opotřebení stěn válců (imho nepovedený Nikasil při repasi) a doporučili mi NEpoužívat benzín s vyšším oktanem a přísadami, ale lít do toho obyčejný BA95NA bez aditiv.
Jinak mám ale vypozorováno na mnoha stovkách tisíc kilometrů s N52 i N53, že oba motory jdou na 100okt mnohem lépe, čistěji, hladčeji, ochotněji se točí. Hlavně teda N53 jde na 100okt (Verva 100, Maxx100) mnohem čistěji. Tj. přesně naopak než autorizák doporučuje.
ref Pindica 1.2i - taky jednu doma mám (2006) a krmím ji jen Vervou100 a... jede líp, místo 60 koní tam jich je 61..... tož asitak.

Re: N53B30O0
Napsal: ned 01.09.2019 15:46
od Filozof
jo no máme 1.2i 51KW/70hp rok 2011 do města a okolí ok po nalití VERVY to letí pěkně... Ale na delší trasu se to nedá ... je to unavný....jezdil jsem týden do práce rok zpátky 55km tam a 55km zpět a bylo to tak maximum co si umím představit...
Jednou jsme jeli slovensko skoro 4h cesta tam a cca stejně zpátky a byl to porod už nikdy více ... v BMW je to radost v Pandě utrpení...
Jinak ten nikasil mám taky a vadí tomu přeci SÍRA to už se řešilo v 90tých letech že v anglii měli hodně síry a ty motory M60 a M52 dost odcházel díky nikasilu a síře které jej likvidovala ...
U N53 je taky nikasil a docela se divím že tomu vadí palivo co má síry minimum tady v ČR ...
Podle mě je tam zrada ještě v jiných věcech ... jak už bylo v minulosti řečeno.

Re: N53B30O0
Napsal: pon 02.09.2019 14:27
od pavproch
Zítra vezu brambora1 do AAA na ocenění (pokud mi teda vůbec nabídku udělají). Paxa pochlubím, co jsem jim odmítnul...

Re: N53B30O0
Napsal: pon 02.09.2019 15:02
od JaraX
Tipuju 80k
Re: N53B30O0
Napsal: pon 02.09.2019 17:33
od Filozof
tipuji 105K

pokud se jim bude zdát vše ok ... pokud ne tak nic nebo 70K
Re: N53B30O0
Napsal: úte 03.09.2019 09:38
od Pajk85
Zkus kdyžtak ESA ještě.
Re: N53B30O0
Napsal: úte 03.09.2019 11:04
od ugurundu
no jestli si to vezmou, tak by me pak zajimalo za kolik to daji na web

Re: N53B30O0
Napsal: úte 03.09.2019 11:22
od Filozof
když to vemou např. za 75k tak to nabídnou logicky vysoko ... tak 180k počítám ... dle stavu výbavy a jak vypadá ...bazar musí vydělávat ...

Re: N53B30O0
Napsal: úte 03.09.2019 12:24
od pavproch
Tak AAAáčka překvapili, mají zájem a nabídli o dost víc než sem čekal, že nabídnou. Musím se rozmyslet, esli jim na to kývnu nebo zvolím jinou cestu jak se brambora1 "zbavit". Myslím ale, že jim na to kývnu. A až budu (esli někdy) mít sdílnou náladu, taxem napíšu kolik.
Re: N53B30O0
Napsal: stř 04.09.2019 11:37
od Stepan1
že se zeptám. Jak moc jsi byl sdílnej ohledně historie?
Re: N53B30O0
Napsal: stř 04.09.2019 11:41
od pavproch
Trochu.

Re: N53B30O0
Napsal: stř 04.09.2019 13:07
od TANN3R
Jestli jsi tam byl na naceneni a ještě jsi s tím odjel, tak ta cena bude příště úplně jinde

Oni ti to ve skutečnosti nějak naceni, ty řekneš že teda jo, pak tam nějakou tu hodinku ještě hnijes s tím, že se jako něco pořád děje a chystá a v průběhu dojde ještě tak dvakrát na snížení ceny. Pokud znechuceně souhlasíš, tak dojde konečně na vytoužené podepsání smlouvy kde je ještě o nějakou tu tisícovku míň s tím, že jste si asi špatně rozuměli a těch pár stovek už přece nehraje roli

Re: N53B30O0
Napsal: stř 04.09.2019 13:34
od pavproch
S tím počítám a nevadí mi to.
Re: N53B30O0
Napsal: stř 04.09.2019 16:57
od Filozof
zkus jít na to opačně ? Když ti nabídnou cenu řekni že chceš o 10-15k více ... no a pak jejich snižováním se dostaneš na cenu kterou si představuješ...
Zkusit se má vše. Jinak taky můžeš prásknout do stolu a říci že tedy ne že jste byli domluvení a nehneš z ceny....
uvidíme jak mají velký zájem auto odkoupit či nikoliv.
