Jaris330D píše:Prave, ze nivo a EDC je uplna bomba, vyhrivany volant, vetrany sedaky. Jestli Matiz nepoznas rozdil mezi EDC a no EDC, tak je neco spatne. Pri malych rychlostech se to pekne houpe a pri vyssich to lehce stvrdne aby se to nehoupalo. Jel jsem ted v hupech a auto predemnou pekne hopsalo a ja to ani pomalu nepoznal. Vzadu 2 synovci rozvaleny v konfortech, mamca uprostred. Je maleho vzrustu a sedelo se ji tam dobre, narvany kufr k prasknuti, polo nadrz benzinu a plna LPG (95 l) diky tomu NIVU jsem nemel auto, jako ponorku. No a jelikoz ma long, tak je vzadu mista fakt pozehnane. Zadne okopavani sedacek.
Jedinne co je spatne je fakt, ze tomu neprikladam takovou vahu, nejsem zblbly zdejsi masazi a mam nejakou tu moznost srovnani a nejen s tema svyma vrakama. EDC je lepsi mit, ale kdyby ho to auto nemelo tak se neposeru a pokud by bylo slusne tak ho vezmu. Neni to zadny dramaticky rozdil po normalni ceste. Po tankodromu nejezdim. V kufru vozim dva notebooky a vyjimecne malou basu s naradim. Obcas nejake hadry na prevleceni. Decko ma uz nejakou dobu magistersky titul takze chape ze do sedacek se nekope. Ani jeji drahy kdyz je vezu oba -) Manzelka sedi vesmes vpredu, vzadu jsem vezl nekoho za ty tri roky co to mam asi tek sestkrat. Jasne ze longo Bongo je vetsi kus auta, no nebyl nejak k dispozici.
To hopsajici auto byla nejaka e65?
Jarax tour, ja se poseru smichy. Ale ted vazne, Filo, jed!!! Presne takove klienty potrebuje, takove co budou skudlit kazdou stovecku. Uz vidim jak se brany oteviraji
