stary27 píše:Tu mas ulozenku, aj ked bohvie co jej bude uz sa predava minimalne rok a pol.
top stav a airbag v hajzlu (rozuměj-nějakej problém...) třeba dečka..... a za ten ranec je to fakt jen pro sběratele, nebo blázna , co neví kam s prachama ...i pokud je opravdu v supr stavu kromě tý "chyby"
auto nemůže za vola, kterej v něm sedí, keci sou zadara, whisky stojí prachy.....
Ja si myslim ze si tady spousta lidi neuvedomuje ze ty auta uz jsou opravdu stare a i kdyz to nove stalo hodne penez, u premie az na vyjimky ta cena pada velmi rychle a po 15 letech je uz totalne v prdeli. 15k€ za obycejnou sedmu je dost. nehlede na to ze mnohe dily nepotrebuji ani najezd, umiraji i vekem. Nechci rict ze by mela byt za 7k€ ale za ty penize se bude prodavat hoooodne dlouho. Kdo ty prachy ma jde jinam, kdo je nema nebo mu trvalo nez je nasetril treba takove auto chce, ale neakceptuje takovou cenu.
Já bych třeba 7er bez plynu nechtěl. Měl jsem to bez plynu 15let a nemá to žádné vyhody. Už více než cca 7let jezdím u všech BMW s LPG a je to super. Výkon stejný a když naberu plnou LPG a benzínu tak mám nájezd uplně super. Rozhodně bych ale nechtěl auto co už má plyn protože to co se občas prodává s plynem je hnus.
martin440 píše:
PRAHAV8 píše:Já bych auto s LPG nikdy nekoupil. Podle mě jen debil může chtít koupit auto s LPG když ani neví kdo ho tam montoval.
přesně tak ,,,, naposled sem měl LPG -samo-domo udělaný na moskviči regulátor od sporáku a podtlak vyrobenej z velkýho klaksonu .... bombu v kufru ...fungovalo to ..do 90-ti
nechápu člověka, co si koupí V-8, nebo i 7-militr usákov a pak přemejšlí, jak by s tím jezdil jako s filckou ale to je na vkusu každýho soudruha že ....já tuhle "logiku" nepobírám.... stejně jako přiblblý otázky "kolik to žere" ...něco žere no , každý auto něco žere .... a mám hroznou starost o to, kolik někomu žere auto
No mě je jedno jestli někdo jezdí v dízlu nebo LPG nebo benzínu. No proč jsou tmavý to nevím ale vetšina starších aut nebo starých má tmavé barvy. Dřív taky byla hodně všude černá kůže
PRAHAV8 píše:No mě je jedno jestli někdo jezdí v dízlu nebo LPG nebo benzínu. No proč jsou tmavý to nevím ale vetšina starších aut nebo starých má tmavé barvy. Dřív taky byla hodně všude černá kůže
ano, s tím souhlasím. Volba barev odpovídá typu majitelů nových sedmiček.
Jak jsi psal do inzerátu, že jsi objel cca 30ks e65....kolik z nich bylo dobrých? Zajímalo by mě, jak na tom ty auta teď průměrně jsou. (už jen proto, že v mým okolí neustále někdo shání e65)
V CR jsou skoro všechny prasácký a ty dobrý jdou hned pryč. Ty co se dlouho prodávají jsou podezřelí. Spíš na tuhle otázku co je dobrý a co špatný ti odpoví Jarax ten toho objíždí hodně. Nejlepší kousky jsou v PL ale i v SK byli hezký. Takový ty předražený co píšou servis snejk tak občas byli u snejka jen 1x a pak konec ale jen využívají jmena pro zvýšení ceny
Tak ono to bude tim, ze v ČR tech E65 - 66 jezdi po skromnu. Za 1100 km, co jsem najezdil v tydnu jsem potkal jednu E65tku facelift. Za to Audin A6 - A7, BMW F01 a F10 mraky. No a v Nemecku a Polsku je vetsi vyber. My jsme pidistat oproti nim.
Mne by spis zajimala ta definice 'dobre sedmy'... Nevim co si pod tim mam predstavit. je to vice nez deset let ojete auto ktere si kupujou dojizdeci a filozofove. I kdyz ti spis dal filozofuji a hledaji ten bajny kus -)))
Dobra sedma = aspon opticky pekne auto, ale inak vydojeny vrak s aspon V8 za par par supov, prerobeny na smrad, kedze na benal neni, a ktory aspon chvilu bude ako tak jazdit, bez investicii, aby bol novy majitel za kindermafiana, medzi blaznami, ktori nechapu, ze tieto auta su davno za zenitom... a hlavne robit dojem na ludi, ktori sa tomu nerozumeju... co na tom, ze susedova dacia bola drahsia...
Já bych to tak neviděl že by chtěl někdo vypadat jako mafian. Já to kupuji protože BMW mam rád ale nevím co jiného po e65 asi mercedes. Líbí se mi tyhle starý plečky a líbí se mi že když do nich hodím třeba 200tis tak ty auta fungují uplně perfektně třeba 15let a překvapují mě jaké funkce mají a jak jsou pohodlný. Ten kdo koupí e65 a má 10tis na roční servis a počítá do toho i výměnu oleje tak nemá vůbec takové auto kupovat. Takový lidi právě kazí jmeno takovému autu protože pak to koupí nějaký odrbanec co nemá ani na žrádlo a bude všude pičovat jak je e65 a celé BMW sračka. Můj kamarád koupil třeba novou Octavii 2 myslím že to byla 2litr dízl a za asi 5let provozu v tom nechal na servise 150tis protože už pri nájezdu 25tis mu něšlo startovat a prostě se to nějak všechno sralo. Věřil že když koupí jednoduché auto abude to škodovka tak to bude lepší než olítaná e39 no a nebylo.
PRAHAV8..... souhlas..... hlavně pohodlí .... a svezení je taky gut .... ale každej to má jinak.... říká se jak někdo sedne po prvně do báwa, jiný nechce ..... první byl 524td e28..... tím nechci říct, že jiný hezký auta nejsou .... jako s holkama ..někdo rád chlupatý , někdo holátka.... tedy 18+ aby mě někdo netahal za slovo že strýček pedo
auto nemůže za vola, kterej v něm sedí, keci sou zadara, whisky stojí prachy.....
Strýčku pedo Mě spíš to BMW vyhovuje tak nějak celkově hlavně e38 ty novejší jako e65 jsou sice super ale není to už ono. Nějak mě celkově nový auta nebaví protože se musím učit nové věci a to mě sere. Do e38 sednu a jedu je to jednoduchý auto jak na servis tak na vše ale u e65 musím hodinu točit ovladačem na sedadla abych si dobře sednul a pak jak jezdím s dalšími BMW který nemají řazení jako e65 tak si nemůžu na ty páčky okolo volantu zvyknout. Pokud bych měl e65 jen jako jediné BMW tak bych si zvyknul ale takhle mi to jde blbě. Však na 7er.cz jsem toho napsal okolo e65 dost. Myslím že jsi to i četl
Takhle to vidim ja… zvuk… pokud jde o zvuk motoru, pak ok, zvenku samozrejme musim souhlasit, pokud jde o zvuk v kabine, pak 40d podle meho rozhodne nezni spatne, nebal bych se rict srovnatelne, kazdy ma svoje. Pokud myslis zvuk audia, tam tezko rozdil poznas, zalezi co tam pustis podvozek… tady muzu bejt 100% objektivni a fakt je ze G30 chce mnohem vic zatacet, je rychlejsi a chce se ji i do ostrejch zatacek, kde uz e65 proste nechce. Jasne e65 to kompenzuje vetsim pohodlim takze za me v poradku a od sedmy se to ceka ale radost z jizdy jde urcite za g30 a to o hodne ale k tomu se jeste dostanu. Zadni sedadla v g30 v poradku mam tam vyhrivani, hezkou kuzi, super infotainment, obrazovky a spoustu moznosti jak si to vzadu uzit samozrejme neni takova moznost polohovani sedacek a neni odvetravani ale treba me mrzi ze e65 nema masaz, nevim proc ale kdo z nas si kupuje bavorak kvuli zadnim sedackam ze jo e65 je ale proste vic limuzina to je jasny posledni jsem si nechal motor protoze to je vec ktera (mluvim o 50i) nema chybu… super reakce na plyn, skoro jako kdyby mela karbec ale zase pokud srovnavam s 40d, tak nemuzu rict ze jedno je lepsi nebo horsi. Pro me urcite hraje 40d protoze ma delsi dojezd a taky myslim ze kousek lip jede ale 50i je fakt dokonala takze abych to nejak zakoncil… e65 je limuzina co umi jezdit rychle, tise a pohodlne. G30 to umi tak na 90% stejne dobre ale o 30% jezdi lip v zatackach kdyz za to fakt beres. Ale to neni dulezity protoze g30 uz tim jak jede provokuje, stejne jako E71 abys proste jel co to jde… e65 naopak chce spis cestovat, neco jako v Rollsech nechces (nemas potrebu) jet rychle i kdyz to umi dost obstojne celkove me ale e65 prekvapila, umel bych si ji predstavit jako svoje auto a je husty kdyz si vezmes kolik musis dneska utratit u bmw penez abys vubec mohl s e65 srovnavat
jo četl, ale už tam nechodím, páč je to mrtvý ...bohužel .... každej to má jinak .... já sem spokojenej ,,, mám, co sem chtěl .... ideál neexistuje ....každý "kola" maj něco.....
cheater.... ber to jinak ....tragickým zprávám je třeba nasadit "růžový tón " ..... každej má jinej pohled .... jedinej ten správnej, a to je jeho vlastní ..... když se smíříš i s negativy ...jsi spokojen
auto nemůže za vola, kterej v něm sedí, keci sou zadara, whisky stojí prachy.....