Stránka 60 z 93

Napsal: čtv 04.12.2014 10:30
od hurvajs77
taky si rejpnu... :-D O LPG v 760 jsem nikdy neslyšel. Ono by to prý údajně šlo, pokud by dali dvě řídící jednotky, ale pak je prý dost nereálné je sladit. Jak píšou kluci, až budeš mít 760 s LPG, tak Ti celá Evropa utrhne ruce...

Nákup ojetého auta je vždy loterie, ať chceš nebo ne. Nikdy nevíš jak se k autu choval ten před tebou. Mě se byl podívat na 750 Snejk, řekl že v pohodě. Po 3 měsících jsem musel měnit vakuovou pumpu a brz. válec. Jsou věci, které nejdou odhalit ani prohlídkou a diagnostikou. O "kontrole" na dálku ani nemluvě. To je i jeden z důvodů, proč se mi nechtělo čekat na auto a nechtěl jsem jezdit do Německa. Raději jsem koupil auto u nás, i když o něco dráž. Když si člověk pak spočítá, kolik ztratí času tím, že hledá, jezdí tak je někdy lepší připlatit. Nehledě na to, že já si to sám neohlídám, takže jsou to další starosti - sehnat někoho kdo auto prověří atd.

Napsal: čtv 04.12.2014 11:28
od kurevtor
přesně tak, vždycky je to risk. Dokonce i u novýho auta je to risk!!
Když člověk kupuje 10 let starý auto s plno suprovejma udělátkama tak musí počítat, že se třeba některý rozbije.. já třeba koupil E65 bez revize JaraXem/Snejkem.. odvezl jsem to Cartecu, tak mi to zkontrolovali a řekli ať to nekupuju. Tak jsem to koupil. Udělátka odcházejí a budou odcházet, ale to je prostě cena za to mít "levný" skvělý auto.

Filozof: na dálku to právě neověříš... chtěl jsem sedmu koupit v NL/DE, měl bych to tam blíž než to kupovat v ČR, ale to ověření a zařizování kolem mě odradilo. Zejména po tom, co jsem si vyhlídl v ČR 745i a jel si pro ní, že jí asi vemu... pak sem na místě zjistil zatajený věci v inzerátu... stát se mi tohle po cestě do Německa...... :?

Myslim, že JaraX nebo M3Maniac tu psali, že tohle oni řeší tím, že si jich vyhlídnou víc a pak když tam jsou na místě a nechtějí to tak jedou pro nějakou další takže mají zálohu... tohle u mě nepřipadalo v úvahu :-)

Napsal: čtv 04.12.2014 11:39
od hurvajs77
kurevtor píše:...Dokonce i u novýho auta je to risk!!
jenže tam to jde na výrobce, což je trochu jiná liga
kurevtor píše:...tak mi to zkontrolovali a řekli ať to nekupuju. Tak jsem to koupil...
:smich2:

Napsal: čtv 04.12.2014 11:51
od kurevtor
u toho novýho auta to rozhodně není tak růžový. Vím o konkrétních případech lidí, kteří koupili nové auto (nové, ne předváděčku apod.) a vyskytla se závada po jednotkách měsíců, kde oprava byla ve statisících... pak začla tahanice o záruku/vinu apod. a člověk byl bez auta a dál platil operativní leasing. A totožný případ znám, kde kupující platil cash a auto měl na sebe. P.S. nebyly to bavory :-D ;-)

Napsal: čtv 04.12.2014 12:10
od jarda
pořád se bavíme o pravděpodobnosti, jisté nebude nikdy nic

Napsal: čtv 04.12.2014 12:22
od Filozof
Když vidím ty šílené palby co dáváte do servisu za e65 tak mi to přijde jak z jiného světa. Auto za 2kila ok ale pak dát do servisu další kilo nebo dvě během roku či dvou mi přijde šílenost.

Ty e38 ikdyž jsou to starší auta pokud je v pěkném stavu tak rozhodně není taková pokladnička jako e65. Vím že e65 je někde jinde výbavou atd. ale prostě po finanční stránce to tak je.

koupit auto které měl jeden či dva čitelní majitelé v pěkné výbavě je dneska asi velice složitý úkol. Když si někdo koupí BMW 7er e65 za 2kila měl by mít bokem kilo na servis.
Tyto auta sežerou dost peněz co si budeme povídat. oproti starším ročníkům diametrálně uplně jiné finance.

7er 10let starou či starší si kupují opravdu jen fandové nebo ti co si honí triko. A bohužel ta druhá skupina servis moc neprovádí a pak to dopadá že je plno vraků vybydlených jak e65 tak e38.

Člověk dneska musí vybírat auto i podle servisu předešlého majitele. Pokud někdo opravdu servisoval a je vidět že auto má xx dílů nových tak to pak potěší. Pokud to nebyla nějaká bouračka. A auto nebylo na odpis.
:lol:

Vybrat dobrou e65 bude velkej problém pokud to není od fandy nebo podnikatele co se nebál servisu. Nebo se kupec nebojí do toho klidně kilo vložit ještě na servis. :)
Některé díly jsou prostě velkej ranec a je zajímavé sledovat jak u e38 jsou díly cenově uplně jinde. :-)

Napsal: čtv 04.12.2014 13:05
od hurvajs77
netuším jak je to se servisem u E38, ale přijde mi, že to nemůže být takový propastný rozdíl. Jak jsem několikrát napsal, nemyslím si, že E65 je pokladnička. Za mě rozhodně ne - samozřejmě nepočítám opravy typu, tahle kůže se mi zdá odřená, koupím novou na 10tis... (na to jsem totiž magor... :-D )

Nutných oprav jsem měl na E65 fakt málo

Souhlasím, ale s tím, že koupit levnou E65 za 200tis a pak během roka do ní narvat dalších 200tis, už mi přijde divný. Na druhou stranu, někdy je možná lepší koupit auto v horším stavu a opravit. Když koupíš díly nové, vydrží dlouho. Ale záleží na kusu.

Napsal: čtv 04.12.2014 13:17
od kurevtor
proč z jiného světa? Myslíš filozofe, že je to o tolik dražší než servisování jiných aut? :-) Ani mi nepřijde. Pár let starý volvo nebo audina stojí stejně (samozřejmě pokud porovnáváme porovnatelné, ne E65 vs felicia) Řešili jsme to tu už xkrát, vyšší servis je zohledněn nízkou cenou při nákupu... to rozhodnutí je: koupit nějaký normální auto, pár let starý, který "si drží cenu" (např. škoda, francouz?, opel? ble...), kde stejně budeš solit, NEBO si koupit levněji starší dvou tunovej koráb, ve kterym se jezdí krásně a bezpečněji?
Osobně dám raději pár set tisíc za E65 a pak budu mít dražší provoz, než si koupit dražší novější, ale horší auto a pak doufat v levnější provoz... :-)

Nemyslím, že by E65 dnes kupovali jen fandové nebo jen pozéři co si honí triko, jak píšeš... i když teda zrovna u mě to asi bude ten druhej případ :-D :-D :-D

Napsal: čtv 04.12.2014 13:34
od hurvajs77
já se nevažuji členem ani jedné skupiny, co uvedl filozof. Prostě jsem chtěl 7er a další na řadě byla E65. Jde mi o luxus a pohodlí, také i o bezpečnost (jednu E32 jsem rozmlátil a nebýt toho, že to byla 7er, tak jsem tu nebyl).

Nejde ani srovnávat servis se šádovkou, je to prostě jiné auto, motory to má většinou ze sekačky. Já za dobu co mám BMW a je to už 14 let, jsem nikdy neměl problém s tím, že bych měl některý auto jako pokladničku.

Samozřejmě se nesmí brát cena v autorizáku, který je v ČR průšvih a pokud člověk má možnost nějakého odborníka, tak servis není opravdu drahý. Nehledě na to, že záleží na každém soudruhovi, jestli bude opravovat nebo ne. Já jsem docela hnidopich, jakmile uslyším nějaký divný zvuk, tak vypnu rádio a poslouchám co to je, pak to případně řeším.

Napsal: čtv 04.12.2014 13:43
od kurevtor
u autorizáků je průšvih zaprvý ta cena, ale hned zadruhý ten servis samotnej - ti lidé tomu nerozumí a nemají k tomu vztah!! Resp. asi tomu nějak rozumí, ale nezajímají se o to do detailů, neznaj záludnosti specifických problému a fígly na to či ono. U Snejka člověk ani nedořekne v čem je problém a on hned dopoví v čem je a proč, a na co si kvůli tomu dát pozor atd.

Napsal: čtv 04.12.2014 14:30
od hurvajs77
souhlas... Pak jsou ještě servizáci z horní dolní, kteří ve své demenci, přece nebudou číst nějaký TIS nebo WDS a prostě to nějak udělají. Případně to pak přilepí nebo přivrtají. Těch je také hodně.

Napsal: čtv 04.12.2014 22:08
od jaroslav
Dalsi problem je ci je v okoli nejaky sikovny mechanik kto sa do E65 rozumi. Predsa ich je menej nez E90/E60 a schopneho mechanika nejde zohnat na kazdom rohu. Pokial clovek byva dalej od Prahy/Ostravy tak to moze byt docela problem. Sikovni mechanici su potom pretazeni a v pripade zlozitejsieho problemu kludne moze cakat mesiac i viac nez sa vobec dostane na radu, proste len preto ze na ulici caka dalsich 30 bavorakov :D . Ak je E65 jedine auto a clovek potrebuje hodne jazdit tak je to z toho dovodu riziko. Najlepsie by asi bolo mat rovno dva E65 :D .

Napsal: pát 05.12.2014 00:31
od JohnyB
mmm, nutnych oprav malo :) kdyz vidim, kolik to ma jednotek a ruznych featur, tak se mi tomu nechce verit ;D

servis neresim, jsem z Olomouce - Jarax....na normalni veci makam v autosalone se servisem...

Idealne kdyby nejakej klubak ve financni nouzi za ctrt roku prodaval 745ku :))))

Napsal: pát 05.12.2014 07:55
od JaraX
jaroslav píše:
JaraX píše:já si ted pro sebe hledám longa a tam je to horší. akorát nevím jeslti mám jít do 745i(750i) a nebo si zplynovat 760
No pokial by si prisiel na to ako zplynovat 760 tak by to bolo zaujimave a bol by si asi jediny na svete. Zohnat nejaku levnu 760 a na tej to skusat, ked to nebude fungovat tak sa nic nestane. Mal by si klientov z celej EU a stal sa slavnym :D. Bolo by to urcite zaujimavejsie ako 750.
miluju ten V12 motor a už to mám i vymyšlené, jediná nevýhoda by byla že by to jelo 1/12tinu benzínu,prostě při každém cyklu motoru by jeden válec vstřikl benzín, otázka jeslti by to stačilo.
Další možnost je zrušit možnost ježdění na benzín a udělat misto benzínové nádrže další LPG nádrž, celková kapacita by pak byla něco kolem 200 litru LPG, s tím že jedna malá nádrž by byla "rezervní" a měla by kohout, třeba 30l rezerva kdyby došla velká nádrž.

Napsal: pát 05.12.2014 07:57
od JaraX
kurevtor píše:a proč nejde 760i zplynovat? Když už se to zvládá na A8 W12............... (sorry za debilní dotaz, moc se v tom nevyznam) :-)
protože narozdíl od Audizmrda má ten motor strašně moc technologii, adaptive valvetrain, valvetronic, a hlavně přímej vstřik.

Napsal: pát 05.12.2014 08:06
od JaraX
servis E65 není nijak rozdílnej od servisu E38,
jo dobře baterka do e38 stojí 3k, jenže vydrží 4-5let, baterka do E65 stojí 6k ale vydrží přes 8 let? výsledek? to samy!
a třeba pylové filtry stojí min na E65 než na E38
ramena stojí mín na E65 než na E38
a tak bych mohl pokračovat.

u mě opravdu průměrný zakazník mín narve do e65 než do E38, to auto má drahý vstupní servis, protože je tam hodně věcí co se dají dát do cajku a lidi o tom ani neví.
a se Škodovka bych to klidně srovnal, protože takovej superb má dražší servis jak e65, oni sou zvykli do toho pěkně sypat, rozvody 20, dvouhmota a spojka 40, DSG 80 (a skoro každej rok), znamej ma superba 2.0 tdi, auto ma najeto 180 000km a už má třetí DSG, z toho jen jedno bylo na zaruku.

Napsal: pát 05.12.2014 08:09
od JaraX
jaroslav píše:Dalsi problem je ci je v okoli nejaky sikovny mechanik kto sa do E65 rozumi. Predsa ich je menej nez E90/E60 a schopneho mechanika nejde zohnat na kazdom rohu. Pokial clovek byva dalej od Prahy/Ostravy tak to moze byt docela problem. Sikovni mechanici su potom pretazeni a v pripade zlozitejsieho problemu kludne moze cakat mesiac i viac nez sa vobec dostane na radu, proste len preto ze na ulici caka dalsich 30 bavorakov :D . Ak je E65 jedine auto a clovek potrebuje hodne jazdit tak je to z toho dovodu riziko. Najlepsie by asi bolo mat rovno dva E65 :D .
ja si myslím že kvalitní servis jednou za rok není 200km daleko, mě třeba jezdí pán z Košic s E65, říkal že když se vracel domů vlakem tak jel 16hodin, ale stejně mu to za to stalo. jezdí mi spousta pražáků, ti to taky ke mě nemaj blízko, jezdi mi pán z Plzně, jezdí mi strašně moc Ostraváků. a nějaké měsiční čekání už moc neřešíme, třeba ted tu mam měsíc jednu 760Li na větší a hlavně složitý servis, pán dostal náhradní auto, neplatí za půjčení auta, jen opotřebení a vyřešeno.
mám 3 náhradní auta a moc je tu nevydívám :D :D :D

Napsal: pát 05.12.2014 13:25
od JohnyB
mmmm, to se hezky poslouchá :) ale pořád se bojím třeba těch edc tlumičů a elektroniky.....holt takový to zažítý klišé, že je víc věcí, co se tam můžou posrat....

Járo, tak jak budeš vědět něco do 200K, tak mi cinkni ;)

Napsal: pát 05.12.2014 13:31
od hurvajs77
jestli máš takovýhle názor (s klišé), tak to snad ani neuvažuj nad E65... Jinak pokud nechceš dávat nové díly, existuje druhovýroba či repasy. Já bych to sice na auto nedal, ale dá se tím dost ušetřit. Případně i vrakáč. Za dobu co mám E65 jsem nevyděl špatný EDC tlumič (fishmaker ho snad měnit, ale neuším proč). Co jsem slyšel, tak EDC by měli vydržet 500tis. km.

Ale posrat se může cokoliv a na jakém koliv autě. Jak tu už někdo psal, superblb na tom bude cenově podobně. Prostě to jsou vlajkové lodě automobilek (ikdyž u šádovky se tak o superblbovi mluvit nedá) a ceny tam jsou o něco vyšší. Rozhodně ne nijak astronomické.

Napsal: pát 05.12.2014 13:52
od JohnyB
tak slysis to ze vsech stran a postupem casu nad tim zacnes taky premyslet.......ale dulezity pro me je, ze mi e65 naprosto ucarovala, od prvniho svezeni..

mmm, 500tkm. tak to bych je koupil i novy, jestli tak vydrzi :)