Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
LPG A VSE KOLEM PLYNU V BMW
Re: LPG A VSE KOLEM PLYNU V BMW
Po asi 60-80kkm je jak nový. Úplně bílý. Nerozumím tomu..
Re: LPG A VSE KOLEM PLYNU V BMW
Jaké adaptace máš na mysli? Resetovat všechny přes INPU a mělo by se to vyřešit? Co mi řeknou ty lambda korekce?Francis píše:Na adaptace.Tony3 píše:BMW 545i motor N62 hází chybu motoru, konktrétně nezapálení směsi na pátém válci pouze při běhu na LPG a pouze při vysoké zátěži. Nějaké tipy, na co se zaměřit?
Napojit diagnostiku a při ustálené jízdě při přepínání benzín-LPG-benzín- ... sledovat lambda korekce. Neměly by se měnit. Velmi jednoduchý a málo přesný je test okamžité spotřeby při přepínání jako je popsáno výše, hodnota spotřeby by se neměla měnit při změně paliva.
- ice.blade
- Registrovaný
- Příspěvky: 279
- Registrován: čtv 16.10.2008 00:00
- Bydliště: profiracing.sk BMW Diagnostika - predaj viac info na - www.diag.sk
Re: LPG A VSE KOLEM PLYNU V BMW
reset adaptacii nevyriesi problem, ak nieco blbne udeje sa to po case znova... livedata lambd povedia vela cloveku co vie ake hodnoty ma ocakavat rovnako aj lambda integratory atd preto je velmi DOLEZITE aby clovek co ladi plyn VEDEL co robi
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 5994
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Kontaktovat uživatele:
Re: LPG A VSE KOLEM PLYNU V BMW
Máte psáno na co se dívat: při přepínání benzín-plyn-benzín-plyn sledovat lambdakorekce (lambdaintegrator) zda se skokově nemění při přepnutí. Pokud ano, jsou nevhodně nastavené korekce LPG nebo průtok plynu vstřikovači. Rychlou změnu spalin vyhodnotí DME jako chybu a rozsvítí kontrolku motoru.
Obdobně, ale s menší přesností, lze sledovat ukazatel okamžité spotřeby paliva.
Obdobně, ale s menší přesností, lze sledovat ukazatel okamžité spotřeby paliva.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
- paveld
- Registrovaný
- Příspěvky: 3141
- Registrován: pát 25.05.2007 00:00
- Bydliště: Praha-západ
- Kontaktovat uživatele:
Re: LPG A VSE KOLEM PLYNU V BMW
Co byste radili jako vhodný reduktor pro E36 323i? Ideálně co nejsilnější ať je to s rezervou.
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 5994
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Kontaktovat uživatele:
Re: LPG A VSE KOLEM PLYNU V BMW
Já mám KME Gold, ale ten je pro 323i zbytečně výkonný, bude ti stačit KME Silver do 180 kW.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
Re: LPG A VSE KOLEM PLYNU V BMW
ja bych dal Gold, ona ta stabilita na tlaku pomuže všemu
- paveld
- Registrovaný
- Příspěvky: 3141
- Registrován: pát 25.05.2007 00:00
- Bydliště: Praha-západ
- Kontaktovat uživatele:
Re: LPG A VSE KOLEM PLYNU V BMW
Dík, to vypadá dobře. Cena se tolik neliší, tak ten gold bude asi lepší
. Jen koukám, že jsou bez teplotního čidla, nebo to tak z fotek aspoň vypadá. Ty tam máš Francisi to čidlo nějak dodělávaný?

-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 5994
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Kontaktovat uživatele:
Re: LPG A VSE KOLEM PLYNU V BMW
Závitová díra na čidlo teploty v něm je, dole mezi dírami pro chladící kapalinu.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
- paveld
- Registrovaný
- Příspěvky: 3141
- Registrován: pát 25.05.2007 00:00
- Bydliště: Praha-západ
- Kontaktovat uživatele:
Re: LPG A VSE KOLEM PLYNU V BMW
Aha, tak super... dík za tip 

Re: LPG A VSE KOLEM PLYNU V BMW
Mám čerstvě namontované lpg (zn. Lpgtech) na mé e39 touring.
Rád bych chtěl lépe zafixovat toriod. Momentálně toriod drží dva šrouby na skrz s dnem podlahy. Vše fuguje jen mám strach na těch naších silnicich, aby se časem neuvolnila.
Můžu nadrž zapěnovat?
Rád bych chtěl lépe zafixovat toriod. Momentálně toriod drží dva šrouby na skrz s dnem podlahy. Vše fuguje jen mám strach na těch naších silnicich, aby se časem neuvolnila.
Můžu nadrž zapěnovat?
Bmw e39 528i touring
Bmw e85 Z4 2.5i Merlot rot
Bmw e83 x3 3.0ia
Bmw e32 740ia Alpina look
Bmw e30 328i M Technik 2 / m20b28
Bmw r1100s Mandarin
Bmw r1150gs twin spark
Bmw k1100lt
Bmw e85 Z4 2.5i Merlot rot
Bmw e83 x3 3.0ia
Bmw e32 740ia Alpina look
Bmw e30 328i M Technik 2 / m20b28
Bmw r1100s Mandarin
Bmw r1150gs twin spark
Bmw k1100lt
Re: LPG A VSE KOLEM PLYNU V BMW
můžeš, je to prasárna, ale u interních toroidů se to někdy hodí, ale něpenoval bych ji celou dokola, spíš jen takové čtyři koláčky, když to zapěnuješ celý dokola tak už to nikdy nevyndáš,.
Re: LPG A VSE KOLEM PLYNU V BMW
to jsem potřeboval "slyšet"JaraX píše:můžeš, je to prasárna, ale u interních toroidů se to někdy hodí, ale něpenoval bych ji celou dokola, spíš jen takové čtyři koláčky, když to zapěnuješ celý dokola tak už to nikdy nevyndáš,.
zapěním jen bodově, udělám pár kolačků

moc diky za cennou radu

Bmw e39 528i touring
Bmw e85 Z4 2.5i Merlot rot
Bmw e83 x3 3.0ia
Bmw e32 740ia Alpina look
Bmw e30 328i M Technik 2 / m20b28
Bmw r1100s Mandarin
Bmw r1150gs twin spark
Bmw k1100lt
Bmw e85 Z4 2.5i Merlot rot
Bmw e83 x3 3.0ia
Bmw e32 740ia Alpina look
Bmw e30 328i M Technik 2 / m20b28
Bmw r1100s Mandarin
Bmw r1150gs twin spark
Bmw k1100lt
Re: LPG A VSE KOLEM PLYNU V BMW
Neví někdo, kdo umí v Brně LPG do M54? Mám někoho dohodnutého, ale pořád nemá čas. Nerad bych to svěřil někomu, kdo to nezná, M54 je trochu citlivej na umístění vstřikovačů, atd...
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 19
- Registrován: ned 13.11.2005 01:00
- Bydliště: Paračov 3, 386 01 okr. Strakonice
- Kontaktovat uživatele:
Re: LPG A VSE KOLEM PLYNU V BMW
X3 M54 3.0i LPG magic 3 - montovano u lpg-auto, Michelska - nejsem spokojen se serizenim a mam pocit ze to moc neumi.
Motor po GO, nicmene na LPG pada stale do zlute chyby - hlasi chybu smesi. Umi nekdo seridit?
Motor po GO, nicmene na LPG pada stale do zlute chyby - hlasi chybu smesi. Umi nekdo seridit?
Re: LPG A VSE KOLEM PLYNU V BMW
Právě že motory M54 (nevím zda všechny verze) mají takovou jakoby rozdělovací lištu v sání před válci, přes kterou se ten plyn může různě vracet či nerovnoměrně dostávat do konkrétních válců, atak... Takže plynové vstřikovače musejí být co nejblíže válcům. Proto každej plynař prostě M54 neumí dělat.
Re: LPG A VSE KOLEM PLYNU V BMW
a hadičky ke vstřikům musí být fakt krátké, idealně samostatné vstřiky.
- Joshuax
- Registrovaný
- Příspěvky: 1621
- Registrován: úte 09.08.2011 00:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: LPG A VSE KOLEM PLYNU V BMW
Je vhodne v ramci planovane zastavby lpg nejak zohlednit pouzivany olej ?
E36 328i Cabrio, E39 523i Tour, E61 530d, E66 745Li
ex E53 3.0i
ex E53 3.0i
Re: LPG A VSE KOLEM PLYNU V BMW
ani ne, resp spíš většinou bmw doporučuju lehkoběžné oleje kvuli spotřebě, lepší tam dát normálnější olej.
- Joshuax
- Registrovaný
- Příspěvky: 1621
- Registrován: úte 09.08.2011 00:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: LPG A VSE KOLEM PLYNU V BMW
No je to E36tka cabrio, jezdi to jenom v sezone, zvazoval jsem 10W40(50|60), ale jestli ma smysl resit vylozene nejaky olej, ktery je vhodny pro pouziti LPG, kdyz LPG sebou preci jenom nenese zadna aditiva, narozdil od bezneho paliva. Ted jsem pouzival CASTROL MAGNATEC 5W-40 C3, asi bych radsi nejaky hustsi, tak rovnou resim i pripadne prihlednuti k tomu LPG, nez neco vyberu.
E36 328i Cabrio, E39 523i Tour, E61 530d, E66 745Li
ex E53 3.0i
ex E53 3.0i