


Ty jsi dobrá mačeta

tak to jo, já byl taky překvapenej tím, jak se dokázala pěkná 530d f10 rozplavat v 80-90ti na rovné silnici na R18 s 245Popp píše:Hanz: prave že nie, ked sekneš s Fkom doprava musiš počkat pokial sa dovlní a dohupe a potom možeš seknut zase dolava. Nemožeš to sekat ako mačetou lava prava, brzdit a pridavat a manevrovat.
To je zajimavy, mels tam adaptive drive?Popp píše:Hanz: prave že nie, ked sekneš s Fkom doprava musiš počkat pokial sa dovlní a dohupe a potom možeš seknut zase dolava. Nemožeš to sekat ako mačetou lava prava, brzdit a pridavat a manevrovat.
A to som mal na 535i stabilizačne tyče v powerflexu, nove tyčky predok a zadok a bola po geoške. Najhoršie ale uplne najhoršie bolo ked som musel brzdit a manevrovat v jednom to proste nešlo, dokazala sa uplne rozhupat ako koza ale toto iste som vnimal aj v 750i F02 akurat ze ta po prejazde vesnickou kamikaze cestou uskakovala viac ako autobus.
https://www.facebook.com/speedandsound/ ... /?vh=e&d=nMartyn píše:To je zajimavy, mels tam adaptive drive?Popp píše:Hanz: prave že nie, ked sekneš s Fkom doprava musiš počkat pokial sa dovlní a dohupe a potom možeš seknut zase dolava. Nemožeš to sekat ako mačetou lava prava, brzdit a pridavat a manevrovat.
A to som mal na 535i stabilizačne tyče v powerflexu, nove tyčky predok a zadok a bola po geoške. Najhoršie ale uplne najhoršie bolo ked som musel brzdit a manevrovat v jednom to proste nešlo, dokazala sa uplne rozhupat ako koza ale toto iste som vnimal aj v 750i F02 akurat ze ta po prejazde vesnickou kamikaze cestou uskakovala viac ako autobus.
Nejsem teda zadnej extra zavodnik, ale stejne me fascinuje jak je moje f11 s AD ve sportu stabilni ve vysokych rychlostech..