tak kratke srovnání M5 V10 vs. C6 Z06:
Motor zvuk: oba mají nadherny podaní ve vysokých otáckách, po kterých prahnou. Určitě víte, že spousta lidí není spokojeno se zvukem V10 při volnobehu (traktor) a v tom má určitě Z06 navrh.
Motor výkon, krouták: všechny M se musí točit, tzn. v některých situacích na dálnici nebo rychlostních silnicích se mi párkrát stalo, že jsem na tu 7mičku prostě neakceleroval tak jak jsem si představoval, takže mi chvíli trvalo než jsem se přesvědčil, že mám podřadit o 2 stupně, abych 1 až 3 auta předjel a pak zase zařadil SEDM a počkal až provoz nebo driver přede mnou uzná, že v levém pruhu překáží. To u Z06 nehrozí, protože krouťák podává opravdu od 2-3 tis/ot (ve srovnani s M5 řádově o 2tis níže!!) a ano 7.0L motor má více než o 100Nm vyšší krouták a o skoro 400kg nižší váhu, takže rozdíl poznáte ZŘETELNĚ.
Převodovka: M5 SMG vs. Z06 manual se snad ani nedá srovnat. Každá má svoje a k M5 si asi ani manuál nedokážu představit - SMG tam sází krásně kvalty i v těch nejvyšších otáčkách perfektně (řekl bych, že právě v nejvyšších otáčkách funguje nejlépe) oproti manuálu v Z06, ve kterém počítáte sekundy (ne setiny!!) než tam dáte další rychlost. Toto srovnání rychlosti přeřazení bude vždy hrát pro "roboty". Druhá stránka převodovek je ale také ta, jak vás dokáže vtáhnout do děje - několikrát jsem si v M5 říkal, že se cítím jak na Playstationu a že to vlastně robot dělá za mě a nebyl jsem schopen se s autem zžít v tom pravém slova smyslu, kdy člověk udělá chybu a sám se z ní poučí, popř. si vynadá do nezkušenejch amatérů a začne na sobě pracovat, aby se mu to příště nestalo + takové to razeni dvéjky s pseudo meziplynem, kdy ti musí hrát všechny končetiny perfektní synfonii ten pocit se robotu nikdy nevyrovná...
Váha a těžiště: to je vlastně hlavní důvod, proč jsem V10 prodával. I při nejtvrdším nastavení a sevření sedačky jsem z ní jako by "vysedal" prostě M5 nešla s těžištěm do strany tak jak jsem si představoval, ale auto jako by se naklánělo a zbytečně se člověk s váhou musel prát - na úzkých silničkách to bylo nejšhorší.. Pokud si člověk k autům stoupne a srovná jejich výšku a pak se podívá do papírů na váhu, tak se není o čem bavit a jasná volba padá na Z06
Design a zpracování: standartní e60 se mi nelíbí, ale M-paket a navíc s nejakymi super koly a LED světly to už je jiny kafe - interier se dá taky zničit špatnou kombinací barev nebo materiálů - ja jsem měl štěstí ikdyž světle šedé sedačky mohly být bělejší, ale nic víc mne nenapadá (maximálně nějaká samolepka na prahu

)) ) U Z06 je design také v pohodě, ale zpracování je průser - cokoliv co vezmete do ruky vám v ním skoro zůstane, tzn. popelník se zavře až když je interiér v provozní teplotě, přední nárazník časem padá a je vidět mezera mezi světlem a nárazníkem, sluneční clony jsou katastrofa a když si dosednete do sedadel, tak si říkáte, že jsou prosezelé, takže zde na plné čáře vyhrává hlavně díky interiéru M5!!!
Ještě jeden detail, který mi skoro každý den v M5 vadil a to byla převodka řízení - prostě jsem kroutil volantem snad o půl otáčky víc než u Z06 nebo předchozím Nissanu 350Z - to mě štvalo dost, protože jsem si připadl jako v autobuse nejen tou výškou posezu, ale i tím volantem...