Stránka 7 z 7

Napsal: sob 23.03.2013 17:29
od Poldav6
beckham- píše:Dnes změřena tato spotřeba:

Mladá Bolesleslav - Liberec cca 50km, 100Km/h = 8,7L
Po-té popojíždění svižné po městě a do Jablonce cca 15Km spotřeba nahoru na 11,4L
Jablonec - Mladá Boleslav cca 40Km (beru čistě dálnice) 120Km/8,6

Sice je Liberec více do kopce, ale to určitě není spotřeba vyšší o 2-3L ...
Zpátky se to zlepšilo defakto stejná spotřeba jen o 20Km/h rychlejší...
Usuzuji, že zpátky při 100km/h by to bylo kolem 8L ...
Motor zahřátý, nevim tedy, kde berete vaše údaje 6-7L při 100Km/h :D


Počkej počkej, přece nemůžeš jezdit v 335i stovkou po dálnici :-D To už je hodně velké sebemrskačství :-D Fakt ti to žere víc, než kolik by mělo. Min. o litr a půl. Schválně na tebe budu myslet, někdy určitě tím směrem pojedu.. Ale zrovna na R10 mívám nejnižší spotřebu a jak jsem psal.. tehdy jsem měl při 130km/h na dálnici v MB průměr kolem 8,5l.

Napsal: ned 24.03.2013 12:34
od beckham-
Poldav6 píše:
beckham- píše:Dnes změřena tato spotřeba:

Mladá Bolesleslav - Liberec cca 50km, 100Km/h = 8,7L
Po-té popojíždění svižné po městě a do Jablonce cca 15Km spotřeba nahoru na 11,4L
Jablonec - Mladá Boleslav cca 40Km (beru čistě dálnice) 120Km/8,6

Sice je Liberec více do kopce, ale to určitě není spotřeba vyšší o 2-3L ...
Zpátky se to zlepšilo defakto stejná spotřeba jen o 20Km/h rychlejší...
Usuzuji, že zpátky při 100km/h by to bylo kolem 8L ...
Motor zahřátý, nevim tedy, kde berete vaše údaje 6-7L při 100Km/h :D


Počkej počkej, přece nemůžeš jezdit v 335i stovkou po dálnici :-D To už je hodně velké sebemrskačství :-D Fakt ti to žere víc, než kolik by mělo. Min. o litr a půl. Schválně na tebe budu myslet, někdy určitě tím směrem pojedu.. Ale zrovna na R10 mívám nejnižší spotřebu a jak jsem psal.. tehdy jsem měl při 130km/h na dálnici v MB průměr kolem 8,5l.


To jsem jel z čistě laboratorních důvodů :D
Každopádně na vaše hodnoty se nedostanu ani ve snu...
Tak to tedy nevim :D

Btw. mám možnost výměny za 650i v M-paketu, Individual ... dneska mi zaslal fotky a nějaké info... teď řešíme doplatek...

Co si myslíte o tom 650i? Samo, že to hned půjde do plynu...jdu napsat pánům plynařům, za kolik by to udělali ... Jen si řikám, jaké firmě se svěřit :/! Pokud by to klaplo ...

Napsal: čtv 28.03.2013 05:23
od janbrasna
beckham- píše:Co si myslíte o tom 650i?


Že si vůbec nepomůžeš (město za studena ~17L) a jízdně si pohoršíš a ještě přijdeš o možnosti JB4 map a ethanolu :)

(Asi tě budu muset svézt co nejdřív, ať víš do čeho deš…)

Plus si dotáhneš potencionální problémy s N62 motorama který můžou začít postupem času téct… :}

beckham- píše:Jen si řikám, jaké firmě se svěřit


Snejkovi nebo někomu podobnýho kalibru. Potřebuješ někoho, kdo takovej motor už dělal a nebude se prát s proměnnýma časovačema a podobnýma základníma věcma.

Filozof píše:Já měl za to že BMW motory jsou držáky a ono to už není tak docela pravda .... takže 90léta jsou pryč ? Kdy motory jezdí dodnes i 20-25let staré auta každý den.


Jenže těch 20let starých aut jezdí zlomek z toho, co opustil továrnu. Tohle už jsou ty, kterým se trable vyhnuly. (Můžu třeba srovnat jednu flotilu koupenou před skoro 15lety, jedno auto dodneska bez problémů a skoro 400tkm, další tři už jsou přes pět let odepsaný bo popraskaný bloky. Když vidíš jen jedno osamoceně, je to otázka štěstí kus od kusu… ale počet sešrotovaných neznáš.)

Napsal: čtv 28.03.2013 10:36
od chip
25 let starých aut je už drtivá většina v hutích :wink:

Napsal: čtv 28.03.2013 11:20
od Filozof
chip píše:25 let starých aut je už drtivá většina v hutích :wink:


myslel jsem 90tá léta ...co takové e39 ?
jsou stará kolik ? často E39 už má 10-17LET. takže 20let stáří se taky blíží a některé kousky vypadají velice dobře pokud se o ně člověk stará ...

a 528i a podobně beru jako držáky až na nějaké drobnosti ... čidla atd.
korozi chytne každé auto co jezdí v soli...

co e38 ? vyrábí se od 94tého do 2001...takže to máme 12-19let ... stáří

o e36 se ani nebavím ... tam už i 24let a jezdí jich stále dost...

e46 - 15let stará auta ... a je jich požehnaně ... nevypadají že pujdou za pár let na šroťák...

to jen tak aby si někdo nemyslel že 20letá auta nejezdí a pokud je to vyjimka...ano bohužel je jich po 20letech hodně po smrti ale některé kusy držáky byli...dneska už spíše kousky k obdivu pokud jsou v dobrém stavu...

Myslel jsem to tak že auto co má 20let a každej den do něj skočím a jezdím ...je super že funguje ...prostě malej zázrak...v dnešním světě spotřební doby ...kdy věci fungují pár let a pak se to se.re všude - nemyslím zrovna BMW ...ale globálně.

některé kusy a modely byly povedené jiné zase ne...E32 třeba už nevidím jen vzácně a přitom to auto obdivuji jak vypadá ...

jan brasna : ok souhlasím to beru ... ty nejlepší kusy přežili ... hodně lidí ale tomo pomohlo ...najít krásnou e32 nebo e34 v ČR je už pomalu problém ...a za 5let to bude sakra vzácnost ...

Napsal: čtv 28.03.2013 13:02
od chip
Nemusíš citovat příspěvek, který je nad tebou :wink:

Píšeš o autech starých 20 - 25 let a pak mluvíš o e39, e38 a e46, které takového věku dosáhnout ani nemohou, protože se vyráběly později. Takže si vlastně protiřečíš.

e36 starých 24 let taky moc jezdit nebude, protože na konci roku 89 se dělal pouze sedan 325i a to pouze 2 měsíce, bůhví kolik je jich teď na živu.

Z toho plyne, že nejvíce aut starých 20 - 25 let bude e30, e36 rozhodně ne e46 :-), e34 a 32 a těchto aut už dle mě jezdí míň, než jich dojezdilo a to je jich většina v dost špatným stavu. Čest vyjímkám.

Jinak já netvrdím, že někdo nemůže jezdit s 20ti letým autem, plno lidí jezdí s fávama a stodvácama. Stejně tak se i dnes může najít někdo, kdo se dívá na černobílou telku :-). Jen prostě říkám, že tich aut je minimum.

Napsal: čtv 28.03.2013 15:10
od Filozof
v pohodě ...odbočili jsme od tématu a to je kvalita ... :-)

Chtěl jsem říci že kvalita jde dolu a je to smutné v celé branži aut a všeho kolem nás ...a škoda časů ...kdy věci auta a tak podobně vydrželi prostě hodně dlouho 20-30let ...

Sám zvažuji auto a poslední kvalitní BMW se mi zdály ... e39 528i nebo 530i či 540i ....měl jsem je za držáky ... protože dnes všechny auta mají aspon 50-100čidel a všelijakejch hovadin navíc které akorát dělají člověku starosti...

Jde mi o to že mám namotáno 400tis a to věřím dalších 200tis dá v pohodě ...

A chci koupit zase držák na dalších 5-6let pro radost i denní ježdění ...

Co vybrat aby to bylo spolehlivé jako moje stará e34 ?

540ia ? ? ? do 150k

Napsal: ned 31.03.2013 11:45
od Poldav6
včera jsme na sprintech mohli porovnat 335i a 650i.. No co vám budu povídat, janbrasna určitě promine, ale 335 s JB4 je prostě jinde. Na těch sprintech třeba až takový rozdíl nebyl, ale na dálnici, kdy Honza v 650i zkusil ujet.. Já ani nepodřazoval a nebylo třeba dát plyn na podlahu.. Honza říkal, ze v zrcátku to vypadalo jako bychom si četli v 335 noviny :-D

Zvuk to má krásný, celé auto je někde trochu jinde.. Zkrátka GT. 335 je proti tomu ale bestie.

Mimochodem jsme se i nechali v jednu chvíli unést, zrychloval jsem do 250. Ručička šla nahoru rychlostí jako když říkáte dvěstě dvacet - dvěstě třicet - dvěstě čtyřicet - dvěstě padesát....

Kolega s 335i, co to má trošku poladěné, říkal že maximálka je 315. Co dodat?

Napsal: ned 31.03.2013 15:56
od janbrasna
Tak já vim, šak to auto moc dobře znam :)) Proto 335i → 650i tady Jakubovi rozmlouvam.

150–200–250 v tom 6er neni špatný, to si někdy schválně srovnáme, ale já mam i s M-tech věcma Vmax někde na 267kmh, tže smolíček no :) Víc to umí jen po Hartge a podobných úpravách. Bez turbín dochází dech :D

Na přivaděči jsem vás jen chtěl trochu rozhejbat, takže 3 redline — 4 redline — 5 … a vy jste se nemuseli ani moc snažit :D Uznávam že jsem to měl v důchodcovskym módu, ale vy jste taky předpokládam jeli na lůzrmapu… (Bez taktiky lsti a kouřových clon bych vás nesetřás kdybych se rozkrájel…)

Napsal: ned 31.03.2013 16:12
od Poldav6
janbrasna píše:Tak já vim, šak to auto moc dobře znam :)) Proto 335i → 650i tady Jakubovi rozmlouvam.

150–200–250 v tom 6er neni špatný, to si někdy schválně srovnáme, ale já mam i s M-tech věcma Vmax někde na 267kmh, tže smolíček no :) Víc to umí jen po Hartge a podobných úpravách. Bez turbín dochází dech :D

Na přivaděči jsem vás jen chtěl trochu rozhejbat, takže 3 redline — 4 redline — 5 … a vy jste se nemuseli ani moc snažit :D Uznávam že jsem to měl v důchodcovskym módu, ale vy jste taky předpokládam jeli na lůzrmapu… (Bez taktiky lsti a kouřových clon bych vás nesetřás kdybych se rozkrájel…)


Je fakt, že jsem nevěděl jestli je ta kouřová clona nějaká příplatková výbava ve stylu Jamese Bonda.. Ale povedlo se ti to dokonale :-D

No já jel na nejlepší mapu, pořád na čtyřku, ale neměl jsem plyn na podlaze ;-) Ta JB4 je tak chytrá, že tlak turba určuje podle polohy plynu, takže tam byla dost velká rezerva. U některých aut to je nastavené tak, že je skoro jedno, jestli je plyn sešlápnutý z půlky nebo úplně.

S Ondrou jsme se shodli, že E92 má asi nějak povedenou aerodynamiku, protože jinak to zrychlení nad 200 a maximálku nejde vysvětlit.

Napsal: ned 31.03.2013 16:17
od xyron
janbrasna píše:(Bez taktiky lsti a kouřových clon bych vás nesetřás kdybych se rozkrájel…)


:D :Kapela: :Ehm: :cool2:

Ta kouřová clona byla famozní... to si myslím bude pár lidí ještě dlouho pamatovat... kor ta ne-klubová X6 co jela předemnou a radši to strhla do pravýho pruhu :lol:

Napsal: ned 31.03.2013 21:01
od Filozof
můžete někdo nahrát video ala 335i s JB4 0-100 nebo alespon 0-300km/h

docela by mě to zajímalo.
Prej je to na úrovni surové M3 nebo lepší +- o chlup ?

Pak to srovnání s profikamerou 335i a 650i jak klasiku na 300koních tak v JB4.... kde je skoro 400-450 ?

to by bylo hodně zajimavé jistě i pro ostatní jako zajimavé srovnání.

Napsal: ned 31.03.2013 21:32
od janbrasna
Poldav6 píše:No já jel na nejlepší mapu […] E92 má asi nějak povedenou aerodynamiku, protože jinak to zrychlení nad 200 a maximálku nejde vysvětlit.


Aerodynamika je vlastně jediný, co 6er pak od nějakých rychlostí zachraňujě… Je o něco placatější. To schválně někdy srovnáme, klepnu tam tentokrát sportovní režim.

xyron píše:kor ta ne-klubová X6 co jela předemnou a radši to strhla do pravýho pruhu :lol:


No tak co, neklubák se neměl pokoušet… Už na tom kruháku jsem ho trochu vyděsil, holt se moc nepoučil ;D

Mam ale i na fotce zdokumentovaný, jak jsem přijel s autobusovou jízdenkou vdechnutou v grillu. Snad jsem po cestě někde nenasál celou autobusovou zastávku 0:}

Napsal: pon 01.04.2013 10:36
od Poldav6
Filozof píše:můžete někdo nahrát video ala 335i s JB4 0-100 nebo alespon 0-300km/h

docela by mě to zajímalo.
Prej je to na úrovni surové M3 nebo lepší +- o chlup ?

Pak to srovnání s profikamerou 335i a 650i jak klasiku na 300koních tak v JB4.... kde je skoro 400-450 ?

to by bylo hodně zajimavé jistě i pro ostatní jako zajimavé srovnání.


Dost se toho dá najít na youtube.. Až budu mít letní, tak zkusím něco natočit. Porovnání s autem bez JB4 skoro nemá smysl. Jestli jsem měl 0-190 za 16s, tak teď to bude stopro pod 13s, možná kolem 12s. Vůbec najít kus asfaltu, kde se dá měřit 0-200 je těžký, o vyšších rychlostech nemluvě. To pak jedině na letišti.

M3 by podle videí měla být pomalejší. Možná že při akceleraci z 0 by to bylo vyrovnané, ale při pružném zrychlení by jí cca 200Nm chybělo a to neokecáš :-)

Napsal: pon 01.04.2013 10:38
od Poldav6
janbrasna píše:Mam ale i na fotce zdokumentovaný, jak jsem přijel s autobusovou jízdenkou vdechnutou v grillu. Snad jsem po cestě někde nenasál celou autobusovou zastávku 0:}


A koukal ses pod kapotu...? Abys nebyl nemile překvapený :-)

Napsal: stř 03.04.2013 01:56
od janbrasna
Různý videa najdeš u kluků ve vlákně http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... c&t=118601 … někde kolem stránky 13-14 jich byla halda, pak 18-19 kluci ladili nějaký pružný zrychlení…

Je z toho vlákna i celkem pochopit, že downgradovat do atmosféry asi neni dobrej nápad, pže tohle je neskutečný :DD


Jinak až budu na letních (a po náplni diffu a tranny), tak si někdy někde zase sjedem… Ty vaše zběsilý mapy a ethanoly fakt nemam jak dohonit, ale tentokrát to vezmu trochu víc vážně a místo zimního lůzrmódu a N95 natankuju Racing a naladim vostrej režim 0:} Zdrhnout zdrhnete, to jako vo tom žádná, ale zajímalo by mě srovnání.

Normálně jste mě vy syčáci přiměli řešit přemapování tý blbý atmosféry a hlavně posunutí vmax na 276… ale to je stejne nuda nic proti těm 300+ z těch vašich nesmyslů. To je tyo srovnatelný jako moje AMG s Vmax úpravama… Nefér :D

Napsal: stř 03.04.2013 15:25
od Hazos
ada540i píše: Po svezení v 540i jsme oba usoudili, že tohle je auto pro nás :) (já už to věděl dávno)

Teď když jde přítelkyně s kamarádkama do hospody pokecat a některá si chce kupovat auto, tak jí říká: ,,Heleď, míň než 200 koní nemá smysl, 300 je ideální,, :P


:-D koukám že všude se přesvědčuje podobnejma způsobama :-D

Jinak škoda že tu nemáte to video s efektnivní kouřovou zábavou :(