Stránka 7 z 7
Napsal: úte 09.06.2009 14:26
od hajdulak
Hansen píše:To hajdulak:
To, co prodávají prodejci alukol nejsou originální kroužky, ale plastové kroužky, které umožní použít neorïginální kolo. Měl jsem jich pár v ruce a vůbec nejsou z tvrdého plastu. Při nasazování kola není žádný problém kolo nasadit nakřivo a kroužek při utahování rozdrtit.
tak to ja mel krouzky od ALU vyrobce BREYTON,original k mym kolum, byl to dost tvrdy plast,spis by prasknul nez by se ohnul, a nikdy jsem s tim nemel problem!!!
Napsal: úte 09.06.2009 16:51
od rockheart
Taky si myslím. Přece to nejsou žádní blbouni, Ti co to vyrábí.
Napsal: stř 10.06.2009 14:05
od Kostra1
magic píše:Kostra1 píše:Čau mám 530D,r.v. 1999 a nefungujemi přední ventilátor na klimatizaci.Když ho napojím na přímo na baterii vrtule se točí.I na když sem byl napíchnutý na počítačí ukazovalo to chybu ventilatoru,pojistky jsou v pořádku.Chci se zeptat jestli je tam nějaké relé a když jo kde je.Díky za pomoct a když někdo bude vědět pošli mi to prosim na meila
kvonc@seznam.cz Vivat BMW........................................
čtení asi nebude tvoje hobby co?
Nemám čas číst moc....
Napsal: úte 23.06.2009 14:09
od 540david
tak jsem dneska navštívil geometrii a měl jsem sbíhavost 19´, nastavení je 10´+-10´. Nechal jsem to udělat na cca. 0´ třes volantu se snížil o 70%. Jinak geo. v Praha- Radotín cena 400Kč a 3 Hodiny práce. Celou dobu jsem byl u toho, takže super!!

Napsal: ned 28.06.2009 20:13
od alpineman
Tak jsem v průběhu 1/2 roku na předku vyměnil toto:
- tlumiče s uložením (Bilstein)
- náboje ložisek (FAG)
- kotouče + desky (ATE)
- ramena + SB (Meyle)
- tyčky stabilizátoru (Meyle)
- SB stabilizátoru
S mírným třesením volantu jsem měl také menší problémy, ale nyní se volant ani nehne. Jede to krásně sametově.
Jinak všechny ty věci jsem neměnil kvůli třesení volantu, ale prostě to už bylo potřeba.
Napsal: pon 10.08.2009 12:50
od brumlae34
Tak až jsem fakt nasranej! Auto se mi ani nehne, převazil jsem kola a trepani pri 90 a 120 je ok, ale co porad nemuzu vyresit je, ze se porad zvlnuje levek predni kotouc. mel jsem tam origo skoro nove a auto dlouho stalo, tak jsem nechal kotouce stocit protoze byly orezly a kopalo to do pedalu. Cca 3000km bylo vse ok a potom to zacalo, pri prudkym brzdeni nebo pri brzdeni od 60 niz, se mi hrozne trese volant. Tak jsem ty kotouce stocil znova a zase nejakou dobu ok. Ted mi to zase delalo znova tak jsem se nasr... a koupil nove a zase parada. Po absolvovani dovolene cca 2500km a to po dalnici zadny ektra brzdeni a levej kotouc je zase KO. Co stim????

Napsal: pon 10.08.2009 16:21
od Zdenal
Myslim si, že neni chyba v materialu ani v zacházení, ale v montáži.
Kotouče se musí namontovat a udělat test házivosti a když je větší než 0,1mm na otáčce, tak přesadit a očistit náboj. To je celý tajemství, ale v 90% servisů ti to neudělaj, protože jsou líný nebo nemaj vybavení DTI.

Napsal: úte 11.08.2009 16:10
od brumlae34
To je na to e39 tak hakliva? Vzivote se mi to nestalo a to uz delam auta 10 let...
Napsal: úte 11.08.2009 16:12
od brumlae34
A ted me tak napada, ze se presadit nedaj, maj jen jednu polohu jak se daj na naboj nasadit, je tam sroubek...
Napsal: úte 11.08.2009 17:39
od alpineman
Nemyslel přesadit, že se náboje vynadají, očistí dosedací plochy a opět namontují??? Ale to by byl docela masakr vše od těhlice odpojit (ramena, řízení, stabík, tlumič...), vyndat náboje a k tomu ještě by nebyla záruka, že to nebude stejné, jako před tím.
Mám totiž asi stejný problém... V zimě se mi začaly ozývat náboje, tak jsem je na jaře vyměnil. A po nějaké době se mi zvlnily kotouče. Byly původní, tak jsem si říkal, že bylo asi na čase. Koupil jsem ATE kotouče, asi před měsícem jsem je namontoval a světe div se, včera jsem je nechal stáčet u vyhlášeného soustružníka. Super říkám si - problém vyřešen. Nechal jsem totiž na nové kotouče asi dva měsíce staré TRW desky. Možná to bylo tím, že se mi zvlnily. Ale jak to tak tady čtu, hází mi nejspíš náboje. No to je fakt bomba
Tak člověk si zgenerálkuje skoro komplet přední nápravu za nekřesťanský prachy aby pak zjistil, že je to horší než předtím... Je to normální????????
Napsal: stř 12.08.2009 07:47
od brumlae34
Me taky jeden tvrdil, ze to muzou delat desky kdyz jsou moc tvrdy a spalenya navic uz je mam skoro sjety a jsou origo bmw, tak jsem nechal stocit ty stary kotouce, pucil si uchylkomer objednal novy desky a dnes to budu s nejvetsi peclivosti davat do kupy. tak jsem zvedavej...
Jinak ja taky nemyslel sundat lozisko s tehlice (i kdyz je to jen 1h prace...)

Napsal: stř 12.08.2009 10:58
od alpineman
Jj. Já si to pak ještě pročetl a myslel přesadit kotouč. Ale jak přesadit...? To už jsi ale zmiňoval .
Tak dej pak vědět jak jsi to pořešil.
Napsal: stř 13.04.2011 16:13
od radokrno
hmm dobrej článek...tak já po výměně všech kostí,všech brzdových věcí,vyvážení kol,nových gum,dvou sad.Při brždění ,přes 90, mi třáslo mírně s volantem ,pod 90 dobrý i nad 90.,výměna ramen,brzd,gum,vyvážení,nejhorší kolo hozeno jako rezerva. A ted mi to při brždění netřese ani malinko,což je bomba,ale při 80 se to drobounce rozchvěje.Nemám nic ohledně tlumičů,a nemohli mi udělat odklon a ani zbíhavost prý k vůli kolům,nemohou to za co pověsit?
1.tlumiče mi zkontrolujou kde?na STK?
2.může mi ty drobounké vibrace způsobovat špatná geo?
po výměněn těch ramen mi bylo řečíno že rozdíl je u odklonu zhruba 3mm,ale jsou tři mm a 3 mm,zbíhavost jsem nedělal

pomůže to,nebo to může být eště horší,ted je to dobrý,ale no chtěl bych to zdokonalit no.
Napsal: stř 13.04.2011 16:53
od radokrno
na tlumičích nepocituju nic špatnýho,ale samozřejmě jsem slyšel o zkoušce kdy otočíte do plného rejdu na místě a pokud tam něco jakoby svaká tak je ko,ale nevim no.
Napsal: sob 25.06.2011 16:14
od samot
Řešil jsem to taky výměnou všeho možného až jsem vyměnil ne zcela sjeté zimní gumy za nové letní a bylo po problémech..... ovšem co se čím podílelo do jaké míry si netroufnu už říct. Ostatním tedy doporučuji začít u pneumatik.