Stránka 7 z 45
Napsal: pon 07.01.2013 12:22
od TOMI
co rikate na tohle?ma s tim nekdo zkusenost od firmy JMJ?
http://www.primavyfuky.cz/doplnky/filtr ... %25201016/
Napsal: pon 07.01.2013 12:24
od butthead740
No proste co si budeme nalhavat, neni nad V8 LPG

Napsal: pon 07.01.2013 12:48
od JH76
No na pohled to vypadá zajímavě. Nové DPF za cenu renovace originálního, resp. ještě levněji.
Každopádně je to neorigo díl a záleží, kdo je výrobcem. Jestli je to renomovaná firma, proč ne? I když je velká neznámá, jak kvalitně je to vyrobený, jestli to vydrží nájezd aspoň trochu blízký nájezdu originálu a nezaplní se to nevratně už po 20 tis. km a hlavně co na to elektronika auta, jestli to nebude vyhazovat nějaké chyby a jak budou probíhat regenerace.
Ale pokud by to byla věcička od výrobce originálního dílu, na které akorát není logo BMW a tím pádem jde cena o 4/5 dolů, pak by to bylo ideální

Ale tomu moc nevěřím.
Napsal: pon 07.01.2013 13:13
od matiz
JH76 píše:Je mi jasný, že vyhodit to, auto by víc lítalo a míň žralo. To asi láká každýho, kdo rád jezdí. Ale s tím morálním problémem je to složitější. O projití emisema i bez DPF není pochyb, ale tam dneska projde prakticky všechno, co nemá nějakou vážnou poruchu - ta jejich metodika je hodně volným příměrem asi to samé, jako kdyby chtěli v autoopravně napíchnout současnou Fábku na Paltest, který se používal na Š105/120/130. Samozřejmě že Avie apod. hulí, ale saze z nich jsou tak velký, že se ti zarazí už v nose. Naopak v moderních common-railech je nafta tak dokonale rozprášená, že i saze jsou strašně malinké a krásně se dostanou až hluboko do plic a krevního oběhu. Na leukémii zaděláno. To je ten problém - technickolékařský a pro mě morální.
Když budu řešit věc čistě z hlediska ekonomického, podle současného stavu legislativy, která zatím odstraňování DPF cíleně nepostihuje a nezaměřuje se na něj, by se mi z krátkodobého hlediska určitě vyplatilo DPF vybouchat. Ale na druhou stranu musím uvažovat dlouhodoběji, protože auto chci ještě nějakou dobu mít a až si pořídím novější, odkoupí si ho ode mě blízká osoba z rodiny a auto tak několik let v rodině zůstane. Dá se předpokládat, že během té doby se legislativa podstatně zpřísní (stejně všechno přejímáme od Němců) a po vyrabovaných DPF se víc půjde jak na STK, tak při silničních kontrolách, protože poznat, že auto má mít DPF a fakticky ho nemá, je strašně jednoduché. Pak bude pro auta s vyrabovaným DPF jen dvojí cesta - místo vybouchaného filtru koupit nový, nebo auto odstavit. Oproti tomu, kdo by musel kupovat filtr nový, by na tom pak byl ekonomicky líp ten, kdo si nechal původní filtr jen zrenovovat (cca za 1/5 ceny nového). Je samozřejmě otázka, jestli ceny nových filtrů časem ještě neklesnou atd.
Takže není to tak jednoduché, je to o úvaze, jak dlouho si člověk plánuje auto nechat a za jak dlouho se asi zpřísní legislativa a po odstraněných DPF se začne jít. A soukromě bych si tipnul, že čím dál tím víc kupujících si bude hlídat, jestli má auto DPF skutečně a ne jen na papíře a auta s vyrabovaným DPF budou asi o dost hůř prodejná.
:palec: :palec: :palec: :palec: :palec: :palec: :palec: :palec:
Napsal: pon 07.01.2013 17:16
od TOMI
tak jsem se dotazoval prodejce v ČR :
firma JMJ je jediný polský výrobce DPF filtrů a jeden ze dvou polských výrobců katalyzátorů.
DPF filtry JMJ mají na rozdíl od původních DPF filtrů kovovou vložku a fungují na podobném principu jako katalyzátory. Tedy na dohořívání sazí chemickou reakcí díky obsahu drahých kovů jako v katalyzátoru (zlato, platina, paladium, rhodium).
Výhodou tohoto systému je fakt, že se takový DPF filtr již nezanáší a pokud funguje motor v pořádku, tak se jedná o poslední výměnu takového filtru.
DPF filtry této značky prodáváme cca 2 roky a zatím jsme nezaznamenali žádnou negativní zkušenost. Tyto DPF filtry jsme také dodali na několik vozů TAXI a i tyto jezdí bez jakéhokoli problému.
Originální a většina druhovýrobních DPF filtrů používá keramickou vložku SiC (karbid křemíku). Tato vložka je levnější na výrobu, má však omezenou životnost.
nasel jsem si i stranky vyrobce
http://www.jmj.com.pl/?lang=pl&page=home
Napsal: pon 07.01.2013 17:32
od speedfred
tá cenofka je ozaj zaujímavá,asi to bude treba vyskúšať.
Napsal: pon 07.01.2013 18:21
od m.deejay
JaraX píše:ja teda nechapu proč si všichni kupujete diesely a pak kuchate ven DPF, ja taky nekucham z benzinaku katy, apod, doprdele tak bud si to s tím koupim že ma něco splnovat a nebo si to nekupuju. letos doufam přijdou ekozony, tak se na diesely musi. akorat u nas to bude zas nahovno protože budou zas davat pokuty po litru, dokud to nebudou flastry aspon ve 1/3 hodnotě auta tak to nema smysl.
...souhlasím, já žádnej filtr sundávat nikdy nebudu, to jsem si mohl koupit benzin...

Napsal: pon 07.01.2013 18:48
od JaraX
škoda že takovych neni víc.
ted jeden v sedmičkách psal že mu to nějak netahne (3.0i V8) a kdosi mu tam napsal at rovnou preventivně vyhodí katy, to je fakt řešení jak svina.
Napsal: pon 07.01.2013 20:59
od butthead740
Dobry me disly ani moderni ani stary nevadi, ale jako DPF a treba EGR ventil sou proste v aute navic a proste to tam nepatri! a v garazi se udusis jak s new dislem tak s vykopavkou, a nekdo resi ze po vyndani filtru si hrajes a rakem apodobny uvahy.. No myslim ze v dnesnim svete je to to nejmensi co by skodilo

Napsal: pon 07.01.2013 21:11
od JaraX
jasně, DPF i kat apod, to sou všecko věci naprosto nahovno..
doprdele vzpamatujte se lidi!!
Napsal: pon 07.01.2013 21:34
od butthead740
Dokud sem jezdil benziny tak sem nic takovyho neresil,na katy sem nesahal,max sem mu pomoh KNkem, ale co sem zacal palit naftu tak se zacly v autech objevovat tyhle filtry, ktery mi ne jednou udelaly vir v kapse a zpusobyly ne jeden stres.. Tak sem to dohnal az k vyndani a od ty doby kara proste fungovala na sto pro, tot moje zkusenost..A to ze jela lip a min brala nema asi cenu zminovat, mel sem najeto 200tkm a filtr sel srat, a tehda abych kupoval new za 30tisic nejsem blazen.. Proste funguje to evidentne jen 1. majiteli a po nabehu je to zraly na vymenu, ale na new karu nejsou love a abych do ojetiny jeste cpal tyhle prachy za filtr to zatu cenu muzu jet vyvalit speky do Dubaje.. A hlavne po vyndani auto bez problemu ofic cestou proslo emisema..
Napsal: pon 07.01.2013 22:19
od JaraX
no ja doufam že se to u nás brzo začně pořadně postihovat.
kdo nema na naftu ma jezdit na benzín nebo sedět doma.
Napsal: pon 07.01.2013 22:29
od Vlasta
Brzy bude spotřební daň na LPG jako na benzín
Napsal: pon 07.01.2013 22:36
od rooc
Vlasta píše:Brzy bude spotřební daň na LPG jako na benzín
:palec:
Napsal: pon 07.01.2013 22:38
od JaraX
to se říká asi už 20 let, kdyby si to říkal vždycky když si pořizuju autu tak bych neušetřil už několik set tisíc korun jizdou na LPG. navíc pochybuju že tu spotřební dan zvednou pokud do toho nepujdou všechny státy kolem, a pokud bude třeba 10kč rozdil v ceně LPG mezi okolníma státama tak se to okamžitě začně na černo vozit. ale čím min lidi má LPG a má naftu, tím líp pro nás LPGčkáře.
Napsal: pon 07.01.2013 22:39
od butthead740
JaraX píše:no ja doufam že se to u nás brzo začně pořadně postihovat.
kdo nema na naftu ma jezdit na benzín nebo sedět doma.
A jak je mozny ze to auto i tak proslo Emisema? Tam snad nato maj naky tabulky a zmeri hodnoty atd..
Napsal: pon 07.01.2013 22:43
od JaraX
protože na emisich zatím vubec neměří jemné prachové častice, auta bez DPF se pořád vyrabi a projdou.
Napsal: pon 07.01.2013 22:53
od butthead740
No to je to co tu resim, ze to jeste donedavna v autech nebylo a taky se jezdilo.. Proste je to tam jen aby nas odirali na dalsich dilech.Zemekouli to fakt nezachrani.. Ja osobne kdyby to slo bych chtel new auto ale jen s posilovacem, centralem a klimou.Zato s motorem plnym sily. Paaani to by takova new 5ka stala pul mice.. Ale bohuzel, musis mit 10bagu, vsemozny systemy atd a pak to stoji mega v zakladu a bez motoru ...

Napsal: pon 07.01.2013 22:59
od JaraX
ale taky nebyli commonrialy se vstřikovacím tlakem 2000 baru, ktere vyrábí tydle mikročastice, jak jsem psal, stará TDS je min škodlivá jak nová F10 3.0d bez DPF!
Napsal: pon 07.01.2013 23:05
od butthead740
A jak je to s e39 3.0d po face, to je taky commonrail a dpf mela za priplatek...??? pritom motor je snad stejnej ne? takze naka ho ma a naka ne..