Stránka 7 z 11
Napsal: pon 28.09.2015 19:16
od Teddy
Reagoval jsem na Jarisovo příspěvek, že mu řekli, že se čerpadlo po repasi po 4 měsících zadřelo kvůli špatný naftě, v tomto případě ze Shell. Jen než jsem to dopsal, tak jsi tam vložil svůj příspěvek.
Nebylo to míněný jako obhajoba nafty. Stejně si tu každej bude mlít tu svojí pravdu. Tohle nemá řešení. Asi proto automobilky vyráběji jak benzínový tak naftový motory.
Jinak Jaraxi souhlas. Nafta je loterie. Na druhou stranu co na ojetých autech loterie není že?

Napsal: pon 28.09.2015 19:24
od JaraX
tak na benzínové V8 bez turb není loterie nic, leda tak kroužek na pumpě, ale když se ten motor za směsných 30k přetěsní (za což neuděláš ani rozvody na M57N2) tak je na 10 let pokoj a člověk ví že už na to nechytne.
jinak loterie sou dnes i nový auta, kolikrát má 10letá ojetina mín závad jak fungl nový auto, tchán si třeba užil peklo s novým VW caddy, ale VW není auto, to je továrna na emise

Napsal: pon 28.09.2015 19:49
od Jaris330D
Teddy píše:Reagoval jsem na Jarisovo příspěvek, že mu řekli, že se čerpadlo po repasi po 4 měsících zadřelo kvůli špatný naftě, v tomto případě ze Shell. Jen než jsem to dopsal, tak jsi tam vložil svůj příspěvek.
Nebylo to míněný jako obhajoba nafty. Stejně si tu každej bude mlít tu svojí pravdu. Tohle nemá řešení. Asi proto automobilky vyráběji jak benzínový tak naftový motory.
Jinak Jaraxi souhlas. Nafta je loterie. Na druhou stranu co na ojetých autech loterie není že?

No tak to buď rád, že nemáš špatné zkušenosti. Protože já znám hodně lidí, kteří se do nafty neskutečně vysypali. A to s tím jezdili normálně, hned auto nezhebli a nechali dochladit turbo. Prostě je to loterie. No a těm, jak tvrdili, že je to naftou, co jsme měli dělat? Soudit se? To je nekonečný boj, co stojí hodně peněz a času.
Napsal: pon 28.09.2015 19:55
od JaraX
co se nafty týče, tak tam je to složity,
většina benzínek (resp naftěnek) bere naftu z Kralup nebo tam někde
no a všechna nafta teče ze stejnyho kohoutku, každá firma jako Shell a OMV apod má svou unimobunku, tam mají schovaná aditiiva, když přijede řidič, naleje do cisterny např 2 kýble aditiva a pak dotankuje naftou, tzn že je jedno jeslti člověk bere u Shell v Praze a nebo ve družstve v Horní dolní, nevýhoda toho družstva je ta že člověk neví jak maj čisty nádrže jestli po cestě něco nedomíchály, i když většinou se přimíchává LTO a to je pro ty motory snad ještě lepší jak nafta.
největší problém nafty sou biosložky, u nafty je to ted tuším 6 procent co sou dodavatelé povinní nalít, ale nemyslete si že někdo míchá přesně 6 procent do každé cisterny, je spousta čerpaček co třeba pošle 4 cisterny bez biosložky a pátou namíchá 24 procentama, objem tim splní, zákon taky a vše je v pořádku, ale moderní diesely nedej bože s pieozovstřikama tím trpí jako prase, viděl jsem nějaké výsledky a 30ti procentní čísla nebyli nic neobvyklého. ostatně taky některé benzínky prodávaj naftu bez biosložky, jak je to možné?? jednoduše, prostě u jiného stojanu prodávaj bud samotnou bionaftu nebo naftu co má 30 procent.
už prostě nežijeme v době SDI kde když se nezadřelo čerpadlo kouskama hranolků tak to jezdilo furt na cokoliv.
když se člověk podívá na tu technologii, schávně tady srovnám dvě E65, konkrétně 730D a 745i
- výkon - 170 resp 245kW
- vstříkování - dvě čerpadla resp jedno čerpadlo
- vstřikovací tlak 2000 bar vs 3 bary, tomu odpovídá i cca 1000x menší průměr otvoru v tryse a 1000x větší náchylnost na palivo ve vstřiku
- recirkulace spalin EGR ventilem včetně sazí zpět do sání vs žádná recilrkulace
- přeplnování motoru turbodmychadlem cca 100tisic otáček, mazané a chalzené oleje, vs žádné přeplnování
- řemenice na klice chycená přes gumu vs pevná kovová řemenice
- katalyzátor a filtr DPF vs pouze katalyzátory
- vzduchové podtlakové silentbloky motoru vs kus kovu a gumy
- klapky v sání vs rotační disa systém
- velké vibrace způsobené chodem motoru vs skoro žádné
- tlak ve válcích cca 30 bar vs tlak cca 10 bar
z toho si člověk muže udělat obrázek aniž by tomu musel rozumět.
Napsal: pon 28.09.2015 20:21
od Teddy
Jaris330D píše:
No a těm, jak tvrdili, že je to naftou, co jsme měli dělat? Soudit se? To je nekonečný boj, co stojí hodně peněz a času.
Souhlasim s tebou. Bohužel soudit se u nás nemá smysl. Já už jeden spor vedu osmym rokem. Jedná se cca o 1,3mega.
V jejich případě je užitečnější jim udělat ostudu po internetu. Prostě před nima varovat co největší masy lidí. Kdo si předem hledá recenze už k nim nepojede, no a kdo si je nehledá, dobře mu tak.

Napsal: pon 28.09.2015 21:27
od zzeli
JaraX píše:- tlak ve válcích cca 30 bar vs tlak cca 10 bar
nafta ma kompresi 16,5, takze tlak bude neco pres 20, u benzinu, kterej neni mrtvej bude tlak 13. Urcite to neni rozdil trojnasobku
Jinak benzinovy BMW (e65) nema EGR? Ja myslel, ze to cpou vsude. U predchozich benzin aut jsem tam tyhle veci mel.
Napsal: pon 28.09.2015 22:01
od JaraX
E65 ani předchozí EGR nemaj, jen sekundarní vzduch, až Fka maj EGR u benzínu
Napsal: pon 28.09.2015 22:36
od zzeli
Tak to je potesujici zprava. Ten sekundarni vzduch...tim se redi vyfuk. plyny? Nesere se to? Kdyz se to posere, tak to necemu vadi krome emisi?
Napsal: pon 28.09.2015 22:42
od JaraX
za studena se na cca pul minutu spusti větrak co vyložene fouka vzduch do vyfukovyho kanalu, tam okysličuje dohoření nespalene směsi.
pokaženy sem to neviděl, jen auta s KO guferama měla často zanesenej ten kanal sazema, pak to píše chybu na diag, ale auto je jinak OK
Napsal: úte 29.09.2015 15:37
od hurvajs77
JaraX píše:btw zeptej se Snejka kolik spravoval mrtvých naft, to sou desítky, možná už stovky motorů
tohle je bohužel pravda, pokaždé co jsem u Snejka, má tam nějaké auto co má v píči motor - naftu. Já osobně také nemám špatnou zkušenost s naftou a měl jsem jich dost, ale u Snejka to fakt vidím, že to je průser. A šílěně to smrdí, to je puch, že by tři blili... Ojetou naftu už nechci, jedině novou.
Napsal: úte 29.09.2015 16:42
od kurevtor
hele zrovna u Snejka stojí moje sedmička a je to benzín. Takže i benzíny stojí za hovno ne?

Napsal: úte 29.09.2015 16:54
od hurvajs77
a tobě mění Snejk motor? To že se delá třeba repas nebo trubka či něco jiného na benzínu to je jasný. Ale, jak jsem psal, dieslové moroty tak často mění, protože umřou.
MOD fishmaker : necituj přímo předchozí příspěvek
Napsal: úte 29.09.2015 17:47
od JaraX
hurvajz, dieselové moroty, to zní parádně

to si musím zapamatovat,
morot

to k tomu dieselu jaksi pasuje, kombinuje to slovo motor, mrť a porod

Napsal: úte 29.09.2015 23:17
od Snejk
jj kurevtor to ma uplne cele v pici, takova specialni benzinova součástka jmenem vodni pumpa. nekupujte benziny pac se jim serou vodni pumpy, hajzlove

Napsal: stř 30.09.2015 09:29
od Sweden
Jeden individual z bmwklubu.sk na prodej,jestli teda stale hledas
http://bmw-rad-7.autobazar.eu/cz/750li- ... 49768.html
Napsal: stř 30.09.2015 12:29
od dogeatdog
Sweden> dekuji za tip, vypada hodne zachovale a vybavou presne to, co bych chtel, jen nevim jestli bych si zvykl na ten odstin interieru
Napsal: stř 30.09.2015 12:43
od hurvajs77
přesně tak to mám já. Osobně jsem velice spokojený. Tahle kůže se moc nevidí (byl to jen Individual), ještě k tomu to dřevo.
Já si tuhle barevnou kombinaci zamiloval už v inzerátu... :-D A to jsem byl vždy na světlý interiér.
edit: Jinak to auto vypadá velmi slušně. Ještě mne napadá, že ty fotky jsou moc barevné, v reálu to není až tak moc oranžové
Napsal: stř 30.09.2015 12:57
od JaraX
nadhernej inteier, asi nejhezčí jaký byl
Napsal: stř 30.09.2015 13:16
od dogeatdog
hurvajs77 píše: Ještě mne napadá, že ty fotky jsou moc barevné, v reálu to není až tak moc oranžové
To je prave ono - pusobi to na me az jak "pomerancova" barva
Napsal: stř 30.09.2015 13:55
od Sweden
Skoc se podivat na bmwklub.sk,tam do pribehu aut,je tam o ni par stranek napsano,majitel ji ma pouze chvilku.Jinak interier je dle meho TOP,presne nejak takto si predstavuji ze ma individual vypadat,v inzerci jsou ty barvy prepaleny,v pribehu jsou fota bez upravy a vypada to dokonale.