Stránka 7 z 8

Napsal: čtv 06.08.2015 10:57
od pavproch
@francis: +1

:lovestruck:

Napsal: čtv 06.08.2015 12:02
od soukupadam
Benzin vs. diesel
BMW vs. audi
Automat vs. manual
Kozy nebo zadek?

Napsal: čtv 06.08.2015 12:31
od Pepeo
...

Napsal: sob 08.08.2015 11:26
od MastaAuflauf
JaraX píše:nejlepší benzín je 535i,
550i trpí na hodně věcí,
nafta není dobrá žádná, a když už tak 535d, protože 530d má velkou turbodíru, spolehlivost podobná, ono celkově F11 je šíleně poruchový auto, ted tu zrovna jednu mám a neskutečný kolik závad to nasbíralo za 150tkm.
a 530i hodnotíš jak? v porovnáním s 535i

Napsal: sob 08.08.2015 11:48
od JaraX
nevím, mě ty atmosfery moc zajimavy nepřijdou, LPG tam dát nejde, žere to, poruchovy je to stejně jak 535i, když už bych bral tak 535i

Napsal: sob 08.08.2015 11:50
od kurevtor
presne, to uz radsi 530d :)

Napsal: pon 10.08.2015 10:46
od Filozof
Manuál je super ale pro ty co najezdí kvadrilion km a ktomu hromady kolon a popojížděk ve městě je to strašný pakárna.

Manuál si dokáži představit o víkendu pro radost z jízdy.

Automat na všední ježdění všude po světě.

Takže obojí je fajn jen se nesmí přehánět.

Pokud jedu ve firmním krámu s manuálem po Brně tak nadávám jakej je to opruz stále řadit jak šašek. Případně někde v koloně....

Zase M3 si nedokáži představit v automatem. To by to auto zabilo. Pro ty co jej mají pro zážitky.

Napsal: pon 10.08.2015 20:50
od MastaAuflauf
JaraX píše:nevím, mě ty atmosfery moc zajimavy nepřijdou, LPG tam dát nejde, žere to, poruchovy je to stejně jak 535i, když už bych bral tak 535i
no a poruchový stejně jak 535i - co ty 2 turba vs. atmosféra? jako jsem laik, ale říkám si, že když tam budou 2 turba, tak je větší šance, že se něco posere, je to možný?

Napsal: pon 10.08.2015 21:18
od JaraX
jenže ty turba u benzína se zas tak neserou, spíš ten High pressure injection což má i 530i, navíc výkonu není nikdy dost, mě třeba i ta 535i přijde slabá

Napsal: pon 10.08.2015 21:43
od Filozof
Jaraxi ale ty si přiznej jsi velice rozmlsanej až moc mi někdy přijde.

Stejně jakoby nějakej papalášek tady říkal že vše pod Bentley a 6litr W12 je slabota...

Já si myslím vše kolem 300koní a vejš je fakt super. a Jede to velice pěkně v BMW. od 745i e65 nahoru to samé 535i v novější řadě F.

Napsal: úte 11.08.2015 06:25
od JaraX
těch 300koní je takovej rozumnej základ, mě třeba moje 745i strašně sere, těch 333koní je prostě málo, ale když ta V12 neumí LPG

Napsal: úte 11.08.2015 16:10
od kurevtor
333 koní není málo, to jen prostě ta E65 je nafouklá těžká kráva no :P kdy ti připadá slabá JaraXi? V jakých situacích? Jezdíš jen na sport? :lol:

MastaAuflauf: určitě to pro tebe nebude slabý, a turba nereš... když se ti sepnou tak budeš mít radost z jízdy, když se ti zeserou tak to necháš spravit. Hotovo dvacet.

Napsal: úte 11.08.2015 18:21
od JaraX
tím jsem chtěl říct že bych si mnohem radši koupil 535i než 530i a když už bych to spravoval tak bych aspon věděl že to jede :)
to je jako když máš sedmu bez logica se základním audiem a umře ti ASK, tak bych do toho mín radši dal prachy než do super hudby s logicem.
a kdy mi sedma s 333konma málo? hlavně když do ní sednu z 760ky, z M3, M5, M6 apod, prostě miluju Mka a vím že až něco najedu s 800konovym autem tak mi přijde i 400koni M3 málo :)

Napsal: stř 12.08.2015 16:26
od kurevtor
tak s jídlem roste chuť, že :-D mám pro tebe radu - jezdi chvíli s nějakym starym oplem nebo felícií, pak budeš mít 745i zase za silný auto :-)

jinak, že nebrat 530i je jasný, to raději 530d

Napsal: stř 12.08.2015 16:38
od MastaAuflauf
kurevtor píše:tak s jídlem roste chuť, že :-D mám pro tebe radu - jezdi chvíli s nějakym starym oplem nebo felícií, pak budeš mít 745i zase za silný auto :-)

jinak, že nebrat 530i je jasný, to raději 530d
a proč je to jasný mimo spotřebu? já mám jeden kus 530i vyhlídlej (je jich málo), takže pokud by nevyšel, tak bych nejspíš stejně 530d bral, ale nechci pořád myslet na to, že bych po tom svým městským popojiždění měl dát nějakej delší úsek a vyčistit filtr, protože někdy nejezdím pravidelně.

tak pokud máš ještě jiný +/- kromě spotřeby, budu rád :)

Napsal: stř 12.08.2015 17:38
od kurevtor
hele moje názory ber hodně s rezervou, mam celkem vymrdáno, což sis už jistě všiml na mym FB. Každopádně proč 530i ne? Je to slabý a začne tě to srát a budeš té koupě litovat, protože ti to nandá i s knedlíkama každej druhej ropák - papírově má 530i 200kw což je podle mě na benzínovou atmosféru málo. Navíc F10 má hodně blízko ke dvěma tunám (!!!) a na to prostě 200 kw max. výkonu nestačí. Osobně by mi ani tak nechyběly kobyly, ale chyběl by mi krouťák - těch 300 Nm je prostě málo (samozřejmě je tohle relativní, ale 300 Nm tě u dvou tun fakt neohromí).
Si vem, že teď utratíš randál za 530i a pak když na to dupneš tak zjistíš, že to (minimálně pocitově) zrychluje hůř než tvůj bývalý lehčí passat s vyšším krouťákem a ještě to víc žere. To asi nechceš, ne? :-)
Plus samozřejmě teda ta spotřeba, kterou bych osobně neřešil, nicméně není to prostě extra úsporný.

Čili než 530i tak raději 530d - to sice má papírově o nějakých 10-20 kw míň na výkonu, jenže to má o 75% vyšší krouťák, takže když na to dupneš tak tě to nakopne. Ano, dýzl táhne v menším rozsahu otáček, ale mně tohle vyhovuje víc než když benzín táhne dýl, ale míň. A rozdíl 75% fakt poznáš :-D A nejde jen o zrychlení z nuly, důležitější je to pružný zrychlení třeba 80-130km/h nebo 120-170km/h.... tam bych osobně raději dýzla s turbem.

Sečteno podrženo (z mého pohledu) bych postupoval následovně:
1) 530i F10 bych zavrhnul, a koukal bych po 535i nebo 535d nebo 530d.
2) Podíval bych se kolik tyhle pekáče stojí
3) Podíval bych se kolik stojí tyhle pekáče s výbavou, aby se to pak dalo prodat
4) Podíval bych se kolik stojí o dva-tři roky starší F01 v pětilitříku a trochu bych zaváhal jestli nechtít víc pasáctví za míň peněz
5) Koupil bych volítanou F01 a měl dobrej pocit z toho, že líp už za daný prachy nakoupit nešlo
6) Jezdil bych si se sedmičkou s rukou z vokna jak kár a tvářil se jak arcikokot, že mám sedmičku
7) Peníze ušetřené z nákupu F10 bych rozprcal
8 ) Byl bych šťastný a možná bych přestal čichat toluen

Napsal: stř 12.08.2015 18:00
od JaraX
f01 je shit ale furt mnohem lepší než F10, a taky mnohem spolehlivější, ale 5litri je motor co se moc nepovedl. pokud F01 tak 740i nebo 760i.

jinak já bych radši 530i než 530D, ale pokud bych si mohl vyíbrat tak 535i

Napsal: čtv 13.08.2015 11:02
od Hanz
Ten boj o kone je spis prohrany velkou vahou novych modelu... Kdo nekdy jel odstrojenym autem "z lakovny" a pak stejnym nastrojenym, vi o cem pisu. Usmrkanych 118PS a auto hrabalo, jelo jak o zivot a vnimani rychlosti bylo krat 2.
Sednete si do zminovanych A8, e65, S-klasse, ... a zbyde vam jen kontrolka trakce, rychlomer a od 180ti trocha svistu vetru okolo oken. Ve 160ti mate pocit, ze jedete 110...

Napsal: čtv 13.08.2015 12:04
od JaraX
tak to je jasny, to je jak když jedeš s 330i vs 745i, ta E65 ujede 330ce jak nic, ale vůbec to nevnímáš, v 330i ti přijde že jsi závodník

Napsal: čtv 13.08.2015 12:27
od hurvajs77
kurevtor píše:...
docela jsem se pobavil kurevtore :-) Ale máš pravdu, já měl 530xd - docela OK, ale jel jsem jednou s 530i a nechápal jsem co to jako je