Stránka 61 z 93

Napsal: pát 05.12.2014 14:23
od fishmaker
hurvajs77 píše:Za dobu co mám E65 jsem nevyděl špatný EDC tlumič (fishmaker ho snad měnit, ale neuším proč).
já kupoval auto s 332tis na tacho...a už netlumily přední EDC tlumiče...prostě přejel sem retardér a skákal mi předek ještě dalších 50metrů....tolik né...ale už to prostě netlumilo jak mělo...a ten pravej byl snad i trochu vyteklej...

Snejk i JaraX říkaj, že pokud nevyteče...tak vydrží hodně dlouho...

Napsal: pát 05.12.2014 14:34
od hurvajs77
fishmaker píše:...prostě přejel sem retardér a skákal mi předek ještě dalších 50metrů...
:smich:

Napsal: pát 05.12.2014 15:11
od kurevtor
JohnyB: ta klišé neslyšíš ze všech stran, myslím, že to uslyšíš jen z té strany, kde se servisováním E65 zkušenost není a ti lidé jen žbleptají své domněky a zprávy ze čtvrté ruky :-) jasně, určitě je plno lidí, kteří zahučeli do servisu hodně - sešly se problémy a oni nechali v servisu x desítek tisíc. Ale opět: tohle se ti stane i u blbýho pár let starýho renaulta :-D A opět: díky těmhle klišé jsou E65 tak levný, všichni se drahýho servisu bojí.... Ano, ono to je drahý, ale taky je pravda co tu říkají lidi nade mnou - když už něco na 7er opravíš (korektně) tak bys s tím měl mít pokoj na dlouhou dobu... ale samozřejmě platí, že E65 není úplně pro chudý. Kupovat jedině za hotový a mít nějakou rezervu.

Možná budu na jaře svou 745i prodávat, chci CLS 500 a zkusit další nesmysly, ale docela jsem se do 745i zamiloval tak uvidíme... :) 200 ti ale asi případně stačit nebude :-)

Nicméně nemyslím si, že máš šanci, že ti někdo brnkne, že támhle se válí dobrá E65 s dobrou výbavou do 200... než ti zavolá tak bude prodaná... nastav si hlídací psy na inzerátových serverech a okamžitě volej, jinak nemáš šanci... :)

JaraX: respekt za poskytování náhradních aut. Tak se to má dělat.

Napsal: pát 05.12.2014 15:34
od hurvajs77
ono i ceny E65 jdou dolů díky tomu, že tam jsou opravdové motory s velkým obsahem a jak je známo, obsah hraje docela velkou roli v ceně povinného ručení a stejně tak 7er je cenově výše u pojišťoven. Pak se není v dnešní době, kdy lidi zajímá jen cena, čemu divit že jsou vyhledávané auta s motorem ze sekačky. Jen aby to mělo co nejmenší obsah, co nejmíň to žralo.

Takže taková 745 se svou spotřebou kolem 11-12 l není prostě artikl pro běžné lidi

Napsal: pát 05.12.2014 21:45
od Filozof
No až mi někdo ukáže díly na e65 levnější a servis jak na e38 tak se rád podívám.

Výměna oleje v převodovce u firmy kde jsem se ptal na ceny
e38/e39 cena 4900kč
e65/e61/e60 cena 10 100kč

sklo zrcátko e65 - cca 5000kč
zrcátko e38 - cca 750kč

Tlumič pérování sachs (klasika)
e38 740i - 3820 kč
e65 745i - 5610 kč

Ložisko FAG
E38 - 2480,- kč
E65 - 3480,- kč

světla hella přední 1ks
e38 - 3480,- kč
e65 - 20460,- kč

Co se týče náhradní převodovka stojí do e65 taky x násobek co do e38...atd.

mno a mohl bych pokračovat prostě kdo chce e65 a má na servis at jde do ní je to super auto o tom žádná, ale kdo chce 7er a chce mít i levnější servis, tak e38 po fandovi co servisoval je jasná volba.

Pokud někdo koupí vraždu e38 nebo e65 bude sypat do obou aut, to je jasný.

Pokud má auto ruzné moduly jako e65 tam se to sype po tisících, když to odchází. DD je super ale jeden tlumič stojí raketu asi 3x tolik co EDC do E38.
Karosařina je taky drahá na e65 násobně oproti e38.

Vím že dost řeší pojistka u e65 ale to netuším na kolik přijde jsou to další vysoké náklady.

At mi nikdo netvrdí že e65 novější auto bude mít levnější servis. Prostě novější BMW má dražší servis vždy. Tak to je a vždy bude. Navíc u 7er to je vždy jiná liga. Pak už je otázka jednotlivce jaké díly dává zda kvalitnější či méně kvalitní. Já jsem spíše pro kvalitnější druhovýrobu a něco origo.



:wink:

Napsal: pát 05.12.2014 23:11
od JohnyB
Kez by to tak bylo. Ale koneckoncu, proto se ptam zde, abych mel odezvu primo od lidi, co tohle auto vlastni....a ne od mudrcu z hospody :)

Mmmm, nabidnu tedy 205 - 207 ;P :D :D

Hurvajz - 11-12? to je podle me absolutne paradni spotreba......jezdit za tohle, tak ani neplynuju. Jenze jsem vcelku prase a na e38ce 740i jsem mel prumernou 17 ;D a fascinujou me ty lidi, co jezdi 1,6kou z koreje za 7,5, nez aby jezdili necim poradnym za 10 treba.....s jejich najezdem usetri za mesickolik? 500? k smichu, fakt :)

Napsal: pát 05.12.2014 23:16
od JohnyB
Filozof: ted si me teda jen utvrdil, ze havarijko je fakt nutnost :))

Napsal: sob 06.12.2014 00:13
od fishmaker
Filozof píše:sklo zrcátko e65 - cca 5000kč
zrcátko e38 - cca 750kč
nevim jaký ceny si přesně porovnával...ale máš pravdu nový zatmívací zrcátko stojí asi 8,5tis v BMW......

pointa ?? .......... e38 a e65 maj stejný skla zrcátek :D :D

Napsal: sob 06.12.2014 15:41
od Jaris330D
JohnyB píše:Kez by to tak bylo. Ale koneckoncu, proto se ptam zde, abych mel odezvu primo od lidi, co tohle auto vlastni....a ne od mudrcu z hospody :)

Mmmm, nabidnu tedy 205 - 207 ;P :D :D

Hurvajz - 11-12? to je podle me absolutne paradni spotreba......jezdit za tohle, tak ani neplynuju. Jenze jsem vcelku prase a na e38ce 740i jsem mel prumernou 17 ;D a fascinujou me ty lidi, co jezdi 1,6kou z koreje za 7,5, nez aby jezdili necim poradnym za 10 treba.....s jejich najezdem usetri za mesickolik? 500? k smichu, fakt :)
Tobe se zda 500 kc mesicne malo? To neni jen uspora za spotrebu, ale i povinne ruceni. Takze za rok usetris i 8000 kc. Znam borce, co videlava 100 000 mesicne a ma octavii 1.6 tdi. Pro nej pry auto neni priorita. Ja mel minuly rok v prumeru 40 000 a taky jezdim v obyc. E46 330d. Pro nekoho je 8000 dost penez. Zamysli se .

Napsal: sob 06.12.2014 15:44
od JaraX
tak zrovna e46 330d má vyšší náklady než 745i LPG :)

Napsal: sob 06.12.2014 16:22
od kupca
Tak se připojím s mýma zkušenostma.
760i mám 4měsíce. Chtěl jsem si udělat radost, splnit si sen.
Najeto 7000km, průměrná spotřeba 17. Jezdím tak 50/50 město dálnice.
Náklady na opravy zatím:
10000 zimní kola s gumama (příští rok koupím nové gumy)
1300 kabinové filtry
800 vzduchové filtry
1900 regulátory podtlaku na hlavách (nemusel jsem je měnit)
2300 svíčky (plus tři hodiny práce)
2500 olej v motoru s filtrem
7000 chip (spíš jen pro odblokování maximální rychlosti)
10200 kompletní výměna oleje v automatu s poplachem
9000 oprava ASK a Logic7 - výměna všech koncáků
1200 termostat
7200 nový píst hydrokufru (je dodávaný s olejem a novýma šroubama i olejem na dolití nádržky.)

čeká mi 10000 za lambda sondy.

Myslím, že mě spotřeba trochu klesne, neb ten termostat zůstával pořád otevřený, teplota motoru maximálně 75. A mě bylo divné, že se občas rozsvítí budíky. :-)
Někdo se na něj už díval, ale dal ho tam zpět, ani těsnění nevyměnil, jen to oplácal červeným silikonem.
Při výměně kabinových filtrů jsem zjistil ulomené západky, někdo nevěděl, jak to sundat, tak to ulomil.
Při výměně svíček, co šroub to originál, takže jsem to všude sjednotil na původní. Jedna svíčka Bosch 11 svíček NGK, netuším proč. :-)

Teď mi čeká přehrát sw v navigaci, nenajede a diagnostika mi hlásí chybný FW navigace.
Občas vypadává zvuk i po opravě, zkusil jsem jiné ASK a to fungovalo. Tak zatím to neřeším. Zkusil jsem i "vyzkratovat" optiku jiných jednotek, abych vyloučil právě je, takže vím, že je to ASK.
Mám popraskaný plast na středovém tunelu, jenže je to tmavé - piano lak, nikde jsem to zatím neviděl, taky budu řešit později.
Vypadává ACC, podle diagnostiky vyhřívání sensoru a někdy menší napětí sensoru, takže asi konektor zoxidovaný, vydrží do jara. :-)
No a občas mi teď dělá to, že za jízdy hodí hlášku o sníženém výkonu motoru a jede jak na půl válců. Někdy stačí vypnout a znovu nastartovat. Ale většinou se znovu nastartovat nepovede a potřebuje nechat půl hodiny v klidu, pak jde normálně. Musím si připojit diagnostiku, udělá to jednou za 500 - 700 km. A je jedno, jestli jede dlouho, nebo chvíli, je studený či zahřátý.
Ještě to má mít údajně komfortní přístup (jen vzít za kliku), ale zatím se mě to nepovedlo nastavit. Na to musím mít chvilku čas, zatím jsem se nastavil jen "blbosti".
Jinak mám to co jsem chtěl a těším se na léto. Užívám si dálnice i město, je to úplně pohodové auto. S úžasným výkonem. Nic jiného nechci. :-)
Maximálka v DE, tři dospělé osoby dle navigace 274km/h. Ale na zimních 18 gumách, proto se těším na léto a zkusím na letních 20.

Napsal: sob 06.12.2014 16:27
od JohnyB
Jaris330D píše:
JohnyB píše:
Tobe se zda 500 kc mesicne malo? To neni jen uspora za spotrebu, ale i povinne ruceni. Takze za rok usetris i 8000 kc. Znam borce, co videlava 100 000 mesicne a ma octavii 1.6 tdi. Pro nej pry auto neni priorita. Ja mel minuly rok v prumeru 40 000 a taky jezdim v obyc. E46 330d. Pro nekoho je 8000 dost penez. Zamysli se .
500kc mesicne malo? Ano, zda se mi to malo, pokud auto, ktere takto zivim je dlouhodobe spolehlive a neprekvapuje me v pravidelnych intervalech vyfikundacema jako Tebou zminovany diesel (se kterym jsem prave tuto zkusenost mel)

Samozrejme to, ze nekdo auta neresi, popr. pouze jako cistou prepravu, to probirat nemusime.

A povinny ruceni taky neberu jako argument. Pri dnesnich nabidkach pojistoven. Staci vyslat par poptavek a cena leti rapidne dolu...

Napsal: sob 06.12.2014 16:30
od JohnyB
Kupca - pekny cteni. Takze ze startu rovnou padika, jo? No super, to si me teda vylozene uklidnil :D

Napsal: sob 06.12.2014 16:40
od JaraX
hlavně 330D a 745i je uplně stejna kategorie povinného ručení :)

Napsal: sob 06.12.2014 16:42
od JohnyB
JaraX píše:hlavně 330D a 745i je uplně stejna kategorie povinného ručení :)
pravda :)

jeste me napada, casto ctu v recenzich, ze prvni roky jsou poruchovejsi (2001,2002), pravda nebo kec?

a hodne uzivatelu zminuje problemy s Idrivem...to je to fakt takovej hell?

Napsal: sob 06.12.2014 16:50
od JaraX
je to kec, to auto je furt stejny, stejně jako kecy že předFL sou poruchovější jak poFL,

Napsal: sob 06.12.2014 17:00
od kupca
No investice tam byly, zas nemusil jsme dělat vše (ale chtěl jsem to), třeba olej v převodovce prý byl měněný loni - i technik mě říkal, že vana byla r.v. 2013.
Svíčky a olej, preventivka, u každého auta, co jsem koupil jsem to dělal.
píst hydrokufru se dá vyřešit levněji a na hudbu jsem se mohl zatím úplně vykašlat, ale chci to mít jako originál. :-)

Napsal: sob 06.12.2014 17:02
od jaroslav
kupca píše:Maximálka v DE, tři dospělé osoby dle navigace 274km/h. Ale na zimních 18 gumách, proto se těším na léto a zkusím na letních 20.
Zimne gumy maju nizsi rychlostny index nez letne, ja mam napr. V - do 240km/h. Ked som zhanal disky R18 tak boli casto s jazdenymi gumami a tie mali casto index H - do 210km/h lebo sa setrilo. Maximalku by som na zimnych nikdy neskusal.

Napsal: sob 06.12.2014 18:07
od Jaris330D
JaraX píše:hlavně 330D a 745i je uplně stejna kategorie povinného ručení :)
Rozdil jsem vyjadroval v obsahu 1.6 a 4.5. Na jare chci kupovat nejaky benzin e60tku jsem zavrhl a 745i me hloda v hlave. Diesel uz neuplatnim. 330d jsem koupil v dobrem stavu, takze jsem do motoru zatim za 3,5 let nic nezainvestoval, Jen zhavici svicky a nejake ptakoviny na podvozku. Pred prodejem udelam spojku a ramena, at to ma novy majitel v poradku.
Reagoval jsem jen na to, ze se divi, proc nekdo jezdi v 1,6tce. To neni jen v palivu, ale 1.6 je min narocna na pneu, brzdy, olej, svicky, pojisteni atd. Takze 500 mesicne to neni, ale v prumeru i 2000 za mesic. Uz bych to nerozebiral.
Jinak 330d je narocnejsi pokud se tam zacne srat motor, ja mam zatim stesti, proto to planuji prodat, aby me to stesti neopustilo :). Najedu 8000 km za rok soukrome, protoze mam do prace pracovni, takze neni o cem premyslet.

Napsal: ned 07.12.2014 11:56
od kurevtor
Kupca: cos mel s hudbou?
Jinak dobrá signatura :)