Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
LPG A VSE KOLEM PLYNU V BMW
Re: LPG A VSE KOLEM PLYNU V BMW
jedna věc je nastavení lpg přepnutí může být 30 nebo i 40 či 50Celsia ale druhá věc jak vedou hadice a jak rychle se ohřeje reduktor a samozřejmě čidlo na reduktoru zda není zlomené nebo povysunuté.
Chtělo by to jistě diag a vyčíst data a osahat hadice k reduktoru.
já mám M52 2,8i přepíná mi to po cca 3-5min na volnoběh nebo po překročení 40C ted v zimě což jsem spokojený.
Zjistil bych tu teplotu na volnoběhu a zda jsou hadice a reduktor teplý kde je čidlo které snímá teplotu a ve správný okamžik dá příkaz a sepne lpg. Pak je možnost i zavzdušněný vodní okruh a proto se reduktor ohřívá velice pomalu. Diag ukazuje i teploty a nastavení přepínání kdy a v jakém okamžiku. Počítám budeš to mít napojené na malý vodní okruh.
Chtělo by to jistě diag a vyčíst data a osahat hadice k reduktoru.
já mám M52 2,8i přepíná mi to po cca 3-5min na volnoběh nebo po překročení 40C ted v zimě což jsem spokojený.
Zjistil bych tu teplotu na volnoběhu a zda jsou hadice a reduktor teplý kde je čidlo které snímá teplotu a ve správný okamžik dá příkaz a sepne lpg. Pak je možnost i zavzdušněný vodní okruh a proto se reduktor ohřívá velice pomalu. Diag ukazuje i teploty a nastavení přepínání kdy a v jakém okamžiku. Počítám budeš to mít napojené na malý vodní okruh.
Re: LPG A VSE KOLEM PLYNU V BMW
Jestli JaraX myslí normální termostat na chladící vodu, tak ten jsem minulý rok dával nový a po výměně vše fungovalo.
Pokud je ještě jiný termostat v systému LPG to nevím. Jesli ano, tak třeba může být špatný. Samozřejmě, jak začnu jezdit s autem, tak zajedu na kontrolu. Stejně musím udělat revizi, tak uvidím tam. Díky za tipy.
Dodatek,
na volnoběh mi to samo nikdy nepřepne, ikdyž je motor zahřátý. Vždy musím trochu zvýšit otáčky, ale to je asi otázka nastavení a nijak mi to nevadí.
Pokud je ještě jiný termostat v systému LPG to nevím. Jesli ano, tak třeba může být špatný. Samozřejmě, jak začnu jezdit s autem, tak zajedu na kontrolu. Stejně musím udělat revizi, tak uvidím tam. Díky za tipy.
Dodatek,
na volnoběh mi to samo nikdy nepřepne, ikdyž je motor zahřátý. Vždy musím trochu zvýšit otáčky, ale to je asi otázka nastavení a nijak mi to nevadí.
Re: LPG A VSE KOLEM PLYNU V BMW
v tom případě kontrola teplot v systému chlazení i v systému LPG
- Kolafa
- Registrovaný
- Příspěvky: 705
- Registrován: čtv 13.12.2012 01:00
- Bydliště: Praha 14
- Kontaktovat uživatele:
Re: LPG A VSE KOLEM PLYNU V BMW -parkování
nechce se mi procházet 129 stranek, tak snad někdo poradí přímo .......
jak je to s parkováním s LPG v podzemních parkovištích????
Všeobecně se říká, že to nelze!
Nicméně zde na fóru odkazují na evropskou směrnici UN/ECE Regulation 67- 01 a píší, že auta vybavená bezpečnostním systémem (special safety mechanism - to je míněno co???) a pořízena po roce 2001 mohou parkovat v 1. podzemním patře.
UN/ECE Regulation 67- 01 allows for parking LPG cars with a safety system on the first underground floor of multi-storey car parks.
http://www.autogaspol.co.uk/blog/2014/1 ... ing-areas/
Víte o tom někdo něco konkrétního?
díky
jak je to s parkováním s LPG v podzemních parkovištích????
Všeobecně se říká, že to nelze!
Nicméně zde na fóru odkazují na evropskou směrnici UN/ECE Regulation 67- 01 a píší, že auta vybavená bezpečnostním systémem (special safety mechanism - to je míněno co???) a pořízena po roce 2001 mohou parkovat v 1. podzemním patře.
UN/ECE Regulation 67- 01 allows for parking LPG cars with a safety system on the first underground floor of multi-storey car parks.
http://www.autogaspol.co.uk/blog/2014/1 ... ing-areas/
Víte o tom někdo něco konkrétního?
díky
Re: LPG A VSE KOLEM PLYNU V BMW
no myslim si ze at uz to znamena cokoli tak tezko to bude nadrazeny ty krasny ceduli v cervenym kolecku s napisem LPG nad kazdou garazi ktera znamena doslova "nic si nevidel,pokracuj v jizde a mej se fajn"
protoze kdyz uz by doslo na nejakej pruser tak uz to proste bude pruser, je tam zakaz tak je to proste zakaz...

- Kolafa
- Registrovaný
- Příspěvky: 705
- Registrován: čtv 13.12.2012 01:00
- Bydliště: Praha 14
- Kontaktovat uživatele:
Re: LPG A VSE KOLEM PLYNU V BMW
asi je to tak .... ono z EU se prebiraji akorat zakony a smernice, ktery se jim hodi ...
Nejlepší jsou na Čerňáku v tom parkovišti nejblíže IKEA ...
- nadzemní
- boční "zdi" jsou z nějakýho dratěnýho nesmyslu, takže permanentně průvan
což jim ovšem nebrání tam dát taky ceduli LPG/CNG .....
Nejlepší jsou na Čerňáku v tom parkovišti nejblíže IKEA ...
- nadzemní
- boční "zdi" jsou z nějakýho dratěnýho nesmyslu, takže permanentně průvan
což jim ovšem nebrání tam dát taky ceduli LPG/CNG .....
Re: LPG A VSE KOLEM PLYNU V BMW
Neznám nikoho kdo by se řídil těmi cedulemi.
Opravdu si projděte parkoviště a pochopíte.
Navíc kdo nemá nálepku a má skryté tankování tak to stejně nikdo nepozná. Za 15let ježdění s LPG auty vím dobře jak to chodí...
Hlavně čekám hujery jak začnou tady mudrovat ...
Opravdu si projděte parkoviště a pochopíte.
Navíc kdo nemá nálepku a má skryté tankování tak to stejně nikdo nepozná. Za 15let ježdění s LPG auty vím dobře jak to chodí...

Hlavně čekám hujery jak začnou tady mudrovat ...

- Kolafa
- Registrovaný
- Příspěvky: 705
- Registrován: čtv 13.12.2012 01:00
- Bydliště: Praha 14
- Kontaktovat uživatele:
Re: LPG A VSE KOLEM PLYNU V BMW
no ja vim no, ale jak psal Jarda, nahoda je blbec ...
nicmene clovek ma tak trochu blbej pocit, jestli mu to treba nekde neutiká,
ja mam doma takový přenosný čuchátko, ale to bych to musel furt oblejzat ...
jsem si ted objednal tendle nesmysl ... je to na baterky, tak se to muze valet v aute.
az to dorazi, tak do toho u pumpy zkusim fouknout plyn, jestli to zareaguje
https://www.ebay.com/itm/292847952069
nicmene clovek ma tak trochu blbej pocit, jestli mu to treba nekde neutiká,
ja mam doma takový přenosný čuchátko, ale to bych to musel furt oblejzat ...
jsem si ted objednal tendle nesmysl ... je to na baterky, tak se to muze valet v aute.
az to dorazi, tak do toho u pumpy zkusim fouknout plyn, jestli to zareaguje

https://www.ebay.com/itm/292847952069
Re: LPG A VSE KOLEM PLYNU V BMW
no počkej, a jaký to má jako význam?
- Kolafa
- Registrovaný
- Příspěvky: 705
- Registrován: čtv 13.12.2012 01:00
- Bydliště: Praha 14
- Kontaktovat uživatele:
Re: LPG A VSE KOLEM PLYNU V BMW
co, ten xindl? tak kdyby nahodou neco zacalo unikat, tak to nedam do garaze, ale nekam do servisu?
i v ty smernici pisou "cars with a safety system" ...... no a to bude wono!!
i v ty smernici pisou "cars with a safety system" ...... no a to bude wono!!

Re: LPG A VSE KOLEM PLYNU V BMW
ale když to začně unikat tak už bude pozdě, jeslti tam máš zdroj ohně, např plynovy kotel a bude ti unik LPG nebo třeba kapat benzín, tak tu garáž už ani nenajdeš, a pokud to bude unikat, tak to ucitíš i nosem.
- Kolafa
- Registrovaný
- Příspěvky: 705
- Registrován: čtv 13.12.2012 01:00
- Bydliště: Praha 14
- Kontaktovat uživatele:
Re: LPG A VSE KOLEM PLYNU V BMW
ne ne, nemam, to jsou garaze, puvodne stani, pak tam udelali zdi, nic tam neni jenom světlo .....
ja kdyz tam lezu, tak nejdriv otevru vrata, očuchám to a teprve pak rozsvítim
ja kdyz tam lezu, tak nejdriv otevru vrata, očuchám to a teprve pak rozsvítim

Re: LPG A VSE KOLEM PLYNU V BMW
Kofolo to máš LPG v tak strašném stavu nebo co ?
Si nech garáž na 3cm otevřenou a bude ti pěkně větrat...
Snad to cítíš nosem zda je vše ok.

Si nech garáž na 3cm otevřenou a bude ti pěkně větrat...

Snad to cítíš nosem zda je vše ok.


- Kolafa
- Registrovaný
- Příspěvky: 705
- Registrován: čtv 13.12.2012 01:00
- Bydliště: Praha 14
- Kontaktovat uživatele:
Re: LPG A VSE KOLEM PLYNU V BMW
ale nemam, je cajk ..... hele 4stovky, vyzkousim, co to umi
- paveld
- Registrovaný
- Příspěvky: 3141
- Registrován: pát 25.05.2007 00:00
- Bydliště: Praha-západ
- Kontaktovat uživatele:
Re: LPG A VSE KOLEM PLYNU V BMW
Dělám to stejně, jezdim na plyn přes 10 let a nemám nálepku a tankování taky není vidět a nikdy s tím nebyl problém...
To LPG pokud ti začne unikat, tak to stejně s největší pravděpodobností bude někde od motoru, kde to vede v hadicích takže to bude unikat pouze s nastartovanym motorem, poprípadě to může smrdět z výfuku, pokud to špatně spaluje. S vypnutym motorem je zavřený jak ventil u nádrže tak ventil u motoru na konci potrubí. Aby to utíkalo z nádrže, nevim co by se muselo stát, tam se snad nemá samo od sebe pořádně co rozbít...
To LPG pokud ti začne unikat, tak to stejně s největší pravděpodobností bude někde od motoru, kde to vede v hadicích takže to bude unikat pouze s nastartovanym motorem, poprípadě to může smrdět z výfuku, pokud to špatně spaluje. S vypnutym motorem je zavřený jak ventil u nádrže tak ventil u motoru na konci potrubí. Aby to utíkalo z nádrže, nevim co by se muselo stát, tam se snad nemá samo od sebe pořádně co rozbít...
- Kolafa
- Registrovaný
- Příspěvky: 705
- Registrován: čtv 13.12.2012 01:00
- Bydliště: Praha 14
- Kontaktovat uživatele:
Re: LPG A VSE KOLEM PLYNU V BMW
to je vlastně pravda ... mi loni nekolikrat slitly hadice u motoru ...
- paveld
- Registrovaný
- Příspěvky: 3141
- Registrován: pát 25.05.2007 00:00
- Bydliště: Praha-západ
- Kontaktovat uživatele:
Re: LPG A VSE KOLEM PLYNU V BMW
Měl bych dotaz, kdo máte LPG v 6 válcové E36 - jak máte vyřešené zapojení v motorovém prostoru? Konkrétně kde reduktor a kudy od něj vedený hadice ke vstřikům?
Ptám se spíš pro inspiraci, mám reduktor na místě, kde mají 4 válce baterku, od něj jsou tažené hadice jak ke vstřikům, tak s vodou mezi motorem a příčkou a jsou tam dost namačkané a celkem vadí při sundavání deklu, vyndavání cívek atd. Tak přemýšlím kam jinam ho vrazit, aby co nejmíň vadil a k ideálnímu řešení má všechno daleko
.
Ptám se spíš pro inspiraci, mám reduktor na místě, kde mají 4 válce baterku, od něj jsou tažené hadice jak ke vstřikům, tak s vodou mezi motorem a příčkou a jsou tam dost namačkané a celkem vadí při sundavání deklu, vyndavání cívek atd. Tak přemýšlím kam jinam ho vrazit, aby co nejmíň vadil a k ideálnímu řešení má všechno daleko

Re: LPG A VSE KOLEM PLYNU V BMW
https://jaraxnet.rajce.idnes.cz/JaraXov ... C_5259.jpg
líp to asi udělat nejde, nebavím se teda o tom že to můžeš dát pod sání, ale pak jakýkoliv servis LPG je zatrest.
ano víko cívek jde sundat hůř, ale to jsem neměl sundaný hodně let a je mi to jedno a kdyžtak odpojím dvě pásky a všecky ty hadice hodím na druhou stranu.
líp to asi udělat nejde, nebavím se teda o tom že to můžeš dát pod sání, ale pak jakýkoliv servis LPG je zatrest.
ano víko cívek jde sundat hůř, ale to jsem neměl sundaný hodně let a je mi to jedno a kdyžtak odpojím dvě pásky a všecky ty hadice hodím na druhou stranu.
- paveld
- Registrovaný
- Příspěvky: 3141
- Registrován: pát 25.05.2007 00:00
- Bydliště: Praha-západ
- Kontaktovat uživatele:
Re: LPG A VSE KOLEM PLYNU V BMW
Přesně takhle to teď mám
. Mám tam ale právě ty hadice hodně skříplý jak je tam minimum místa, takže po odpojení té přívodní do filtru to stejně nejde uplně přehodit na druhou stranu, aby to uplně nepřekáželo.
Někde jsem na fotkách viděl, že je reduktor hozený snad někam pod škrtící klapku, ale nevim přesně, nebylo to moc poznat a nenapadá mě, kam by se tam pořádně mohl vejít. Hadice by se ale odtud dali vést krásně a ničemu by nevadily.

Někde jsem na fotkách viděl, že je reduktor hozený snad někam pod škrtící klapku, ale nevim přesně, nebylo to moc poznat a nenapadá mě, kam by se tam pořádně mohl vejít. Hadice by se ale odtud dali vést krásně a ničemu by nevadily.
Re: LPG A VSE KOLEM PLYNU V BMW
hele, nezapomen že se reduktor seřizuje a LPG komponenty nejsou spolehlivé tak jak celé auto, tzn prodražuješ si zbytečně servis auta.