Stránka 66 z 165

Napsal: pon 23.11.2015 11:42
od jimmyhendrix
Don píše:Kde je to porovnani s E65?


Jasne sorry. Jak pise JaraX jeste jsem se nemel moznost svezt.
Dam sem info jakmile se svezu ....

Napsal: pon 23.11.2015 16:31
od kurevtor
jimmyhendrix: buď prosím trochu víc konkrétní - v čem přesně ti interiér připadá laciný? To je prostě strašne subjektivní, připadá mi, že jsi prostě ovlivněn láskou ke své E39 :-D
Navíc, mluvíš o "investici". Koupě olítanýho auta ale není investice (pokud s tím nechceš vydělávat), je to normální útrata peněz jako když si kupuješ třeba myčku do kuchyně. Proto pokud jezdíš autem, které ti vyhovuje a je poměrně staré a levné - nikdy ti nebude připadat investičně správné koupit si novějšího bramboráka :-)

Osobně mám na 535d docela zálusk. Dobře vypadá, má kompaktní rozměry do města, dobrý poměr výkon/spotřeba.... "bohužel" ale mám 745i a na auta nemám čas takže nemám moc důvodů 535d zkusit... Podle mě ale pojede 535d lépe než 745i, co myslíte?

Napsal: pon 23.11.2015 19:12
od jimmyhendrix
kurevtor: No netvrdim ze E39 je extra super auto oproti japoncovi je to stejne nekvalitni auto ale poskytuje to porad slusnej komfort/financni narocnost.
Stejne ve finale je to vzdy o kusu kterej si koupis jediny co ovlivnis je to ze nepujdes kupovat vylozene motorizaci co se sere nebo auto ktery je smejd celkove.

Jinak samozrejme byl to M original model se vsim vsudy takze to auto melo charisma a lhal bych kdyby ne. Nicmene Auto ma mit najeto 170k je to FL verze konec roku 07. Kdyz to vezmu ze dle BMW by to vse melo sedet tak jsem byl prekvapenej na osoupany detaily v interieru ( volant, loketni operka, sedacky ). Nerikam ze to bylo az tak hrozne ale na ty km hmm... Dale tesneni dveri, volic prevodovky kterej sem myslel ze mi zustane v ruce tlacitka jak na me pusobily, odezva tlacitek vyhrivani sedacek na obrazovku idrive... Budiky bez informace o teplote motoru, zadni stredova operka takove jakoby detaily proste to auto nebylo ve spatnym stavu ale kdyz se podivas vidis detaily ze se tam setrilo podstatne. Auto je nelakovany, a pekny ale kdyz si vezmu jake penize stoji tak je to nesmysl. Ano 535d za 250k asi bych mluvil trosku jinak. Ale stejne se nemeni to kolik to auto stalo novy kor v tehle nalozi... Jizdne pocitove M podvozek klasika na 275gume to je super ale ne na nase silnice akorat to bude skakat. Pocitove to jede jako prase na naftu a ne ze ne dokonce to chovani na naftu je velmi slusny a vim uz proc lidi rikaj ze chovanim jedina dobra nafta je 535d. Celkove to auto neni extra masivni. Tak a ted si vem ze te potkaji notoricke problemy E60 no proste to auto nema smysl.

Benzin se stejne chova mnohem lip od startovani az po celkovou charakteristiku, a kdyz vezmu jaky pasti na tebe v takovym aute cekaji tak ta kombinace neni vhodna...

Pozor sedel jsem ale v VW passat 2013 ve vybave za 550k a oproti tomu je E60 kor M packet uplne brutalni auto ! Takze se mi zda ze to je problem novejsich vozu celkove ...

Takze jen kratka zkusenost na to abych to nejak extra hanil to auto ale tusil jsem ze to neni ono vnitrne ..

Slovo investice je samozrejme nesmysl to byl spise spatne zvoleny slovni obrat souhlas.

Jak rikam jsem zvedav co budu rikat po svezeni se v E65 protoze to uz taky dle me neni kvalitni ale za mene penez si myslim ze poskytne vic. Ja jezdim v podstate jen dalnice... Jinak souhlasim ze do mesta bude e60 lepsi ale tam bude jeste lepsi X5....

Napsal: pon 23.11.2015 19:15
od lp
JaraX píše:ja zase dělal o víkendu srovnanaci test Rklasse vs e65

Jak to dopadlo? Kdo vyhrál?

Napsal: pon 23.11.2015 19:28
od jarda
kdo vyhrál je zbytečná otázka, ale dojmy z Rka by mě také zajímaly

Napsal: pon 23.11.2015 19:48
od JaraX
- to že je E60 jendo z nejošizenějších BMW víme všichni, mě fascinuje že to je víc ošizený než E90 :)
- E65 mi naopak proti Ečkům přijde kvaltinější, Ečka maj kolikrat už kde co ošoupany, upadávaj tlačítka apod, u E65 jediny co se časem rozbije je ovládání lednice, jinak nic. ale uvidíš sám až zkusíš, vždycky tu mám aspon 5 ks, které si sice nemužeš projet ale můžeš se do nich mrknout a porovnat stav a km, na tom autě totiž km vůbec nejdou vidět.

- ad Rklasse,
tatík chce vyšší auto z prémiové třidy (tzn BMW nebo Mercedes) u BMW připadá v uvahu GT5, bohužel pro něj při nájezdu cca 5000km ročně naprosto zbytečně drahé auto, druhá možnost Rklasse. Cpu ho do E65, zaprvé za 250-300k má E65 vybavenou jak prase a za druhé je trochu blbost kupovat MB když mám BMW servis a zrovna na E65 mu vše spravím zadarmo. ale prostě řeší ten vyšší posez protože celej život jezdil v dodávce.
tak jsem jel za kamarádem co má Rklasse 2006, 320cdi s airmaticem a hromadou dalších blbostí.

- Rko je proti sedmě výrazně tvrdí a výrazně hůř tlumí nerovnosti, je malinko měkčí než E60 na seriovém podvozku ale furt strašně tvrdé, při sportu je to hooodně moc tvrdé, i tvrdší než E65 na sport
- vyšší posez v Rku je fajn, je z toho dobře vidět ven
- Rko v kombinaci s 320cdi vůbec nejede, po plným je to sice použitelný ale pokud jede člověk slušně tak to působí dojmem hrozně slabyho auta, 320d E90 je proti tomu raketa :), hlavně je to takovy tupy prostě
- sedačky to má poměrně tuhy a nepohodlny
- vzadu je strašně málo místa, až extrémně málo, ve předu seděl tatík 195cm a já za ním a měl jsem zadní sedačku uplně vzadu a prostě jsem neměl místo, v krátké sedmě je místa mnohem víc, todle je něco mezi E90 a E60
- v Rku je strašnej hluk, kterej začně cca při 100kmh a pokračuje dál, hluk ve 100kmh odpovídá cca hluku při 170ti v E65
- naopak co maj v Rku vyřešeny je panorama, ani ve 130ti vůbec nešla slyšet, u BMW panorama už od 70ti hučí jako kráva.
- Rko je asi 10x poruchovější než E65, když jsem viděl těch závad co ty auta maj třeba za prvních 100tkm tak je to mazec, ten kamarád to kupoval zaroven se mnou v unoru, já mam najeto 30k a on 25k a už měl asi 7 závad, já u E65 vůbec nic :) ale kamarád s E61 co kupoval v lednu taky už měl taky spoustu závad a to má auto o 5 let novější než já :)

celkově to Rko není špatný, když do toho člověk sedne z tatíkovýho Vita tak je to i pohodlný auto, ale nesmí se to srovnávat se sedmou, ale pokud se mi hodně rozroste rodina tak asi i nějaky pořidim, každopadně srovnávat 745Li a 320cdi je asi blbost, 730d je taky strašnej shit, takže po svezení v R500 budu informovat víc :)

Napsal: pon 23.11.2015 20:27
od Angelos
Když chce tatík vyšší posez tak je pro něj X5 nevhodná? ;)

Napsal: pon 23.11.2015 21:20
od JaraX
v X5 je sice vyšší posez, ale nohy před sebou, není to takový ten dodávkový posez jako v Rku, navíc X5 žerou jak tanky, drahý gumy apod

Napsal: úte 24.11.2015 13:52
od kurevtor
JaraX: nemáte trošku obavy z airMaticu? Přecejen 10 let starej airMatic si prostě říká o problémy :-D S tím posezem vysoko si u R klasse nejsem tak jistej, je to určitě výš než u sedana, ale zas tak vysoko se nenasedá, ne?
Ten hluk ve vyšších rychlostech mě u MB už ani nepřekvapuje :-(

Napsal: úte 24.11.2015 14:09
od JaraX
ten posez je mnohem vyšší jak u sedana, dokonce vyšší i jak u GT5.
že běžná oprava airmaticu je kolem kila mi řeklo moc lidi, tatík mi na to ale řekl že se každy auto sere :)

Napsal: úte 24.11.2015 14:24
od jarda
Na airmaticu je to tvrdý? A není tam něco špatně? Nejpohodlnější podvozky na kterých jsem jel byly vzduchové..

Napsal: úte 24.11.2015 14:45
od JaraX
řeknu to jinak, airmatic v Rku je mnohem tvrdší jak E66 vzduch + pružiny v předu, ale samozřejmě je to mnohem měkčí jak Rko bez airmaticu což je prakticky nepoužitelny auto. ale třeba E53 na vzduchu je tvrdší jak E53 vzduch + pružina, asi u těch vysokých aut musí byt větší tlak, věřím že takovy Sko s airmaticem bude pohodlnější jak sedma,ale prostě čím vyšší auto, tím musí byt tvrdší podvozek aby ses tím dalo normálně jet když nemá aktivní stabíky jako třeba E70 nebo E65

Napsal: úte 24.11.2015 14:58
od jarda
ano, bude to záležet na více věcech, má zkušenost je
MB W221 air > RR L494 air > BMW E65 EDC > Audi Q7 4M air > golf/i30/ceed > BMW F16 EDC

Napsal: úte 24.11.2015 16:31
od kurevtor
JaraX píše:ten posez je mnohem vyšší jak u sedana, dokonce vyšší i jak u GT5.
že běžná oprava airmaticu je kolem kila mi řeklo moc lidi, tatík mi na to ale řekl že se každy auto sere :)

8)

právě ten airmatic je prostě takovej strašák no.... ale tím si holt musíme všichni projít :-D

Napsal: úte 24.11.2015 18:01
od jimmyhendrix
Nedavno jsem se vezl v S-classe na letiste ( firemni taxi ) kde ma borec airmatic. Musim uznat ze komfort mazec nicmene ze zvedavoti se ptam borca jak je s tim autem spokojenej ? Prvni co mi rekl ze to je neuveritelnej hajzl to auto ze odesel kompresor airmaticu uz nevim po kolika km rikal presne ale hodne brzo a ze to auto je vic v servisu nez na ceste ... Potom dodal pred tim jsem mel e65 730d a to byla kara to jenom jezdilo a servis to nevidelo za celou dobu ....

Napsal: úte 24.11.2015 18:35
od jimmyhendrix
Tak ted jdu po Praze a okolo me E60 530d LCI na lane :-D
Asi jsem se rozhod spravne nekupovat ten vuz :)

Napsal: úte 24.11.2015 18:40
od JaraX
ke mě tydle auta jezdili hlavně na odtahovce, lepší fakt nedělat, ted už nafty a pětky nedělám a je to pohoda, jen řešíme že někde teče těsnění nebo že klepe rameno a nebo montujem LPG, najednou je ten život pohodovej, kdybych si teda nekoupil e53 :D :D :D

Napsal: sob 02.01.2016 13:19
od zzeli
Ma e65 predfl Comfort access?
Pokud ma, tak se zamky/motorky lisi u predfl a pofl?

Napsal: sob 02.01.2016 14:33
od JaraX
CA byl od roku 2003 za příplatek, pozná se podle chromových klik, zámky se liší jeslti auto má nebo nemá softclose a CA, po FL by měli byt stejné ale kdyžtak mrkni do ETK

Napsal: sob 02.01.2016 15:22
od zzeli
Asi mas pravdu, v ETK je to zmatecny. Podle tohoto:
http://bmwfans.info/parts-catalog/E65/E ... #7202123_6
si muzes koupit CA kliku, ale uz ne CA zamek pro rocniky do 2002. Pro novejsi uz to zcela sedi s tim co pises.

A jeste dalsi vec :) Kdyz mas auto bez nezavisle klimatizace (at uz s webastem nebo bez) a chces si nez. klimu dodelat, tak je to pouze vec kodovani? A pak si pripadne sezenes ovladac, sparujes a muzes klimovat dalkove?
Uvazuju, ze bych mel auto bez webasta, ale s nezavislou klimou, takze bych ji pustil i v zime dalkacem a vytopi se mi auto a rozehrejou zrcatka :) Pokud se teda nezavisla klima umi pustit i v zime. A jeste by to nevybijelo baterku, kdyz je nastartovany motor a mozna by to min smrdelo a hulilo. Kdyz teda pominu, ze je trochu prasarna nechat auto bezet pul hodiny na miste se studenym motorem. Je jasny, ze to sezere vic paliva nez bufik.