Pajk85 píše:Nikdy jsem neviděl víc sockoidní long. Tohle by mělo jít z principu mezi desky nebo na ND.
Zbytečná povýšenost Je to normální sedmička V8 v základu no, a co jako. Má to komforty vepředu a vzadu roletky, jo no mohlo by to mít víc výbavy, ale neni to úplná troska. Na dojetí to někomu udělá radost.
ty dvojitý zástavby na raptorovi a podobnejch autech, kdy si sebou vezeš plynu jak nasráno jsou na jednu stranu zajímavý, na druhou stranu docela debilní
2020 5.7 výbava Laramie na pružinách a 22" kola, najeto myslim 65k to mělo. První jízda mě moc nechytla, až druhej den mě to začalo docelo brát. Mělo to doufám tuning výfuk, protože jestli to dělá takovej bordel v sérii, tak to je kakastrofa. Zvenku dobrý ale v kabině to strašně dunělo v nízkejch otáčkách. Takže jsme tomu museli pořád dávat, pak to má zvuk fakt luxus. Na takovej velkej a těžkej krám to jede brutálně, těch 400 koní s tím zacvičí, ale neni to zas nějak nebezpečný že by nad tim člověk ztrácel kontrolu. Občas to mělo zajímavý jízdní projevy. První koleje v pravým pruhu na dálnici mě vyškolily docela slušně, tam jsem nějak pochopil, že to nemůžu držet jak e65. A pak se mi stalo, po přejetí nějakýho hrbu nebo co na dálnici, že se rozhoupal zadek nahoru a dolu, prostě to chytlo správnou frekvenci a nechtělo to přestat, až po přibrždění, asi jak jsme to neměli naložený a byla lehká korba. V Německu jsme s tím lítali v levým pořád kolem 180-200, akorát od 160 profukujou někde dveře u řidiče, což je prej typický. Korba je na hovno prostě nepraktická, ledaže by někdo vozil lžíci od bagru nebo klece se slepicema. Interiér krásnej, kvalita žádnej zázrak, kůže na volantu hodně ošoupaná. Výhřev volantu, kamery a takový srandy to mělo. Místa je v tom šíleně. Po vrácení jsme sedli do Velaru a tam jsem si připadal jak v kánoi. Má to aktivní aerodynamiku, pod nárazníkem se vysouvá spoiler. Kolik to ušetří nevim, asi jako když se v e65 přepne EDC na sport. Sedačky takový ty baculatý křesílka co maj Chargery, Challengery atd. Týden mě z toho bolela kostrč, ale možná jsem tam seděl moc na gangstera.
Je to eyecatcher a earcatcher a taky kundolap to má.
Palubák ukazoval 15-16 litrů, realita asi bude vyšší, ale zase jsme s tim jezdili fakt jak prasata pořád, palivo bylo zdarma k tomu.
Pajk85 píše:Nikdy jsem neviděl víc sockoidní long. Tohle by mělo jít z principu mezi desky nebo na ND.
Zbytečná povýšenost Je to normální sedmička V8 v základu no, a co jako. Má to komforty vepředu a vzadu roletky, jo no mohlo by to mít víc výbavy, ale neni to úplná troska. Na dojetí to někomu udělá radost.
ty dvojitý zástavby na raptorovi a podobnejch autech, kdy si sebou vezeš plynu jak nasráno jsou na jednu stranu zajímavý, na druhou stranu docela debilní
Máš pravdu, je to úplně normální sedma. Stejně jako kryt motoru. Na dojetí teda nevím… 50 za to chtít nebude, tuším tam na začátku inzerce byla i cena 150, ale možná si to pletu.
soukupadam píše:2020 5.7 výbava Laramie na pružinách a 22" kola, najeto myslim 65k to mělo. První jízda mě moc nechytla, až druhej den mě to začalo docelo brát. Mělo to doufám tuning výfuk, protože jestli to dělá takovej bordel v sérii, tak to je kakastrofa. Zvenku dobrý ale v kabině to strašně dunělo v nízkejch otáčkách. Takže jsme tomu museli pořád dávat, pak to má zvuk fakt luxus. Na takovej velkej a těžkej krám to jede brutálně, těch 400 koní s tím zacvičí, ale neni to zas nějak nebezpečný že by nad tim člověk ztrácel kontrolu. Občas to mělo zajímavý jízdní projevy. První koleje v pravým pruhu na dálnici mě vyškolily docela slušně, tam jsem nějak pochopil, že to nemůžu držet jak e65. A pak se mi stalo, po přejetí nějakýho hrbu nebo co na dálnici, že se rozhoupal zadek nahoru a dolu, prostě to chytlo správnou frekvenci a nechtělo to přestat, až po přibrždění, asi jak jsme to neměli naložený a byla lehká korba. V Německu jsme s tím lítali v levým pořád kolem 180-200, akorát od 160 profukujou někde dveře u řidiče, což je prej typický. Korba je na hovno prostě nepraktická, ledaže by někdo vozil lžíci od bagru nebo klece se slepicema. Interiér krásnej, kvalita žádnej zázrak, kůže na volantu hodně ošoupaná. Výhřev volantu, kamery a takový srandy to mělo. Místa je v tom šíleně. Po vrácení jsme sedli do Velaru a tam jsem si připadal jak v kánoi. Má to aktivní aerodynamiku, pod nárazníkem se vysouvá spoiler. Kolik to ušetří nevim, asi jako když se v e65 přepne EDC na sport. Sedačky takový ty baculatý křesílka co maj Chargery, Challengery atd. Týden mě z toho bolela kostrč, ale možná jsem tam seděl moc na gangstera.
Je to eyecatcher a earcatcher a taky kundolap to má.
Palubák ukazoval 15-16 litrů, realita asi bude vyšší, ale zase jsme s tim jezdili fakt jak prasata pořád, palivo bylo zdarma k tomu.
Adame díky za zkušenosti! Myslel jsem, že jsi jel s nějakou starší verzí a ty hned 2020
Máš nějaké porovnání třeba s Escalade? Ale nemyslím ten úplně aktuální model, myslím ten co má Snejk