Stránka 69 z 165
Napsal: úte 19.01.2016 09:05
od JaraX
headup není špatny, ale nic zazráčného to není, logic, dynamic nebo ACC udělají v autě větší službu. navíc u E65 suplují dynamic budíky.
Napsal: úte 19.01.2016 09:11
od Jaris330D
Jo ty budíky jsou dobrý, máme Maxi DOT ve VW golf 5 a bratr v Mercedesu W221 a je to užitečný, když nemusím čumět na mapu a doplňují to symboly na budíku. Navíc je to pěkný

.
Napsal: čtv 21.01.2016 17:34
od jozin7
tak jak pises,nic zazracneho,jen dira v palubce

Napsal: sob 23.01.2016 19:53
od aristoloser
Headup mám vyzkoušeny dvakrát.poprvé v nový x5,tam je zcela perfektní,a nedávno v e 61,a ten blbej odlesk mi tam přes den doslova pil krev.pokud bych kupoval novější BMW,rozhodně bych se zaměřil na to,zda se v tom okně zrcadlí.
Napsal: ned 24.01.2016 12:59
od jozin7
rec je o e60tam to jsou vyhozene penize,dal bych si tam kvetinac do te diry.
Napsal: pon 25.01.2016 19:06
od skoda105s
Mě přijde head up v E60 jako bomba (hlavně zobrazení vzdálenosti do dalšího odbočení a rychlost tempomatu). Naprosto nula odslesků a výborná čitelnost v noci i v pravé poledne. Po přesednutí do auta, který to nemá, si připadám jak bezrukej. Osobně bych radši ze své výbavy obětoval soft-close nebo adaptivní tempomat než head-up. Nebezpečná věc mi přijde, že si na to člověk až moc zvykne.
Jediné stížnosti co jsem četl jsou od lidí malého vzrůstu sedících hodně dole.
Názory na HU od majitelů E65 bych bral ze značnou rezervou.
Napsal: pon 25.01.2016 19:37
od JaraX
majitelé E65 mají malý HUD v budíkách
já si na HUD nenadávám, ale vyměnil bych ho jen za málo co ze své výbavy.
Napsal: pon 25.01.2016 20:00
od Jaris330D
Jako mně se to taky líbilo, ale řídil jsem to v noci. Jen mně tam chyběl zaměřovač na sestřelení některých hlupáku na silnici. Ve dne jsem s tím nejel a kdybych tam měl odlesky, tak bych si tam dal takovou gumovou dečku.

Napsal: úte 26.01.2016 14:04
od Lachtis
Ahojte sedmičkáři

. Rád bych využil toto vlákno a dotázal se Vás majitelů modelů e65/66. Z důvodu změny bydliště, kdy budu využívat automobil jen o víkendech, dovolených a volnu přistoupím začátkem dubna k prodeji mé e92 3.0d. Důvod prodeje: budoucí nevyužití (malý nájezd) dieselu.
Proto již nyní zvažuji, do čeho jít. Musí to být benzín, na obsahu nezáleží, na spotřebě nezáleží. Zvažoval jsem jak e9x, tak e60, ale co jsem tak vyčetl rozdíl mezi e60/e65 je obrovský, ale v kontrastu s náklady na údržbu již minimální... Jasně trojka je spíše do sportovna a e60/65/66 spíše do pohodlí/luxusu. Sedmička e65/e66 se mi vždy líbila, ale strach z vysokých nákladů mne říká "ruce pryč". Chápu, že když člověk koupí "popelnici", tak do toho bude jen a jen sypat, ale to platí jak o 3ce, tak i 7ce... Spíše mám na mysli rozdíl v běžném spotřebním materiálu (např. kotouče, destičky, oleje, filtry, náplně, tlumiče, elektronické díly apod.).
Proto se ptám, je výrazný cenový rozdíl v dílech (včetně práce) mezi např. e92 a e65/66 (u neautorizovaných, ale ověřených servisů) v případě výměny běžného spotřebního materiálu? Nebo se bavíme třeba o pár procentech?
Sorry za možná pro někoho hloupí dotaz, ale pokud by třeba výměna destiček u sedmičky vyšla plácnu o 10tis více apod s ostatními díly, tak bych zůstal u trojky...
Ta sedmička mě láká z důvodu velkého atmosférického motoru, ideálně 745i, nebo 750i, rozsáhlé výbavy, bezpečnosti a samozřejmě velikosti.
Napsal: úte 26.01.2016 14:50
od kurevtor
Lachtis: co já tak pozoruju tak servis (běžný servis, ne nějaký průser) E65 není zas tolik přepálený jak by člověk čekal.... Pokud budeš servisovat u někoho rozumnýho z klubu tak myslím, že za ty brzdy a kapaliny apod. nebudeš platit víc než jsi platil s trojkou...
Samozřejmě taky existuje varianta autorizovaných servisů, tam tě samozřejmě lehce vokostí

Napsal: úte 26.01.2016 19:01
od Jaris330D
Porovnej si určité díly E90 vs E65. Třeba na :
http://www.realoem.com/bmw/enUS/select
si vyber kotouč od E65tky a E90tky
a zde porovnej
http://www.autorozvody.cz
Já měl E46tku, ale zde to porovnávat moc nemůžu, bylo tam toho míň a hlavně se mě moc nesypala. Poslední 2 roky jsem jen jezdil a měnil olej

. E66 mám zatím 3 měsíce. Jinak určitě bude dražší ohledně koupě pneumatik. Jsou širší a větší. Taky spotřebuju víc šamponu a vody. Je to větší

Napsal: úte 26.01.2016 19:12
od JaraX
Napsal: úte 26.01.2016 20:43
od Lachtis
Díky moc všem, hlavně ten porovnávač je super věc. Ukládám do oblíbených

Docela čumim, ty ceny jsou stejné, někdy levnější (dehet vs béňo) a něco dražší, ale nic strašného... Budu e65/66 sledovat a když se něco zajímavého objeví rozhodně se pojedu podívat

Napsal: úte 26.01.2016 20:55
od JaraX
tak to si lidi ani neuvědomí, ale servis nafty (i ten běžný) stojí většínou víc jak benzínu
už jen třeba to že u benzínu se nemusí ani měnit palivovej filtr (a spousta BMW ho ani nemá, např 645i atd),
u nafty je pravidelné měnění paliváče základ, vzducháč na naftu je taky litřík ja vyšitej, u benzínu do 500kč (krom 750 a 760 ty maj dva),
olej 5W40 většinou stojí min jak 5W30 do nafty (ale zase do V8 dáš o dva litry víc)
separator nafta 1500 vs benzín V8 1100kč
Napsal: úte 26.01.2016 21:23
od ls
Napsal: úte 26.01.2016 21:27
od JaraX
tak nejede to absolutně od spoda, ja bych si to nekoupil, chtěl jsem kupovat jednu mnohem víc vybavenou 735i a ještě že mi to Snejk tehdy rozmluvil, ten motor dělá hodně,
Napsal: úte 26.01.2016 21:32
od Pechy
Reálné náklady zmíněných dílů na naftu viz. níže.
Vzduchový filtr: od 300 do 570 Kč (Kraft - Bosch)
Palivový filtr: od 360 do 570 Kč (DENCKERMANN - Purflux)
Odlučovač: od 700 do 1130 (Febi - OEM BMW)
5W30 (Castrol) 8l = 1530 Kč
5W40 (Castrol) 8l = 1470 Kč - vzhledem k tomu, že píšeš, že benzín má 2l více, tak je finále do benzinového auta i ten olej dražší.
Jasně, nafta má víc ptákovin které se mohou pokazit ale ve finále si myslím, že ten servis bude víceméně podobný. Nehledě na servis plynu, který bys měl k benzínovému motoru přičíst..

Napsal: úte 26.01.2016 22:22
od JaraX
todle sou ale internetové ceny né koncové
zkus si najít stejné díly na 745i a uvidíš zase jiné ceny,
odlučovač Febi nerovná se BMW, je tam jiná guma a nefunguje tak dobře, stejně jako nefunguje dobře ani pro benzína, odlučovač vždy jen origo!
servis LPG na 100tkm se zaplatí se na dvou nádržích plynu, to sem nepíšu vůbec, nebo snad jezdíš s naftou za 1,8Kč km při 333 ps?
spočteno na koně to vychází že každý kun u 745i LPG sežere 5kč na 1000km
u 730d 25*7 a 214ps tzn = 1,75kč km, tzn každý kun u 730d sežere 8kč, a to se nebavím o jakékoliv poruše
btw jedna porucha automatu ( a že u nafty ty automaty odchází jeden za druhym) a je po všech usporách i proti benzínu, natož ve srovnání s LPG
navíc né každej má rád když se s ním celý auto třepe, má turbodíru a ještě nemá výbavu, ale jak vidno většina lidií tady už pochopila že nafta nená ta spravná cesta a lidi s naftou je tu naprostý minimum
Napsal: čtv 28.01.2016 17:14
od jozin7
jak neresis prachyspotrebu nic,kup 760.to je logicke,nic vice uz neni a budes v klidu usinat ze jsi udelal max.735i je slabe,zere jak 745i a jede polovicne.takze ber V12 a vice neres.vybava jak pro koho co,nekdo jedine longa,plneho kokotin ktere stejne nevuzijes.vsak zkus a uvidis.sto lidi sto chuti tady plati.
Napsal: čtv 28.01.2016 22:58
od Pilsner
Kdyz neresis spotrebu tak jedine 760 a longa.
Mam to auto a nemenil bych.
P.