Stránka 69 z 93

Napsal: čtv 15.01.2015 12:59
od buddy87
tohle byla ideálně vybavená E66, až na nejdůležitější adaptive drive a "jen" 740 :D

EDIT: GO motoru byla v roce 2012 a teda za 50k (poslal mi fakturu) a dělal jí Václav Nečas v praze, možná by věděl proč sou ty katy venku

Napsal: pát 16.01.2015 12:33
od RomanR
Tohle se prodává už taky celkem dlouho, podle foto by oprava nebyla až tak si myslím náročná, ale záleží na zbytku no :?
http://auto.bazos.cz/inzerat/43289018/B ... -445PS.php

Napsal: pát 16.01.2015 14:30
od kabyr01
No na 760i teda nic moc výbava... Teď je tady na klubu naprodej jedna 760i, která vypadá dobře vybavená :wink:

Napsal: pát 16.01.2015 20:21
od buddy87
760i je už mimo moje možnosti :D

Napsal: pon 19.01.2015 15:18
od Pilsner
No vybava nic moc,ani ofuky to nema :-( ,lednici taky ne .
Na sautu je nekolik 760 ale tu vybavu taky nemaj nic moc.
Ja osobne bych do jine motorizace nez 760Li nesel. Spotreba oproti 745 minimalni.
Ten motor,proste balada. :-)

P.

Napsal: pon 19.01.2015 16:10
od kurevtor
Jak si poznal, ze to nema lednici? :-) odfuky tam nejsou, ale nema to totiz nahodou tu lepsi kuzi? Kazdopadne odfuky jsou jedno, kdyz je to naboreny :-D

Kolik mas se svym sestilitrikem prumernou? :-)

Napsal: pon 19.01.2015 16:40
od Pilsner
Pise tam ze to ma tu blbost na lize,to je misto diry na lednici ne?

Prumer mam na dalku po dalnici cca 12,5+/-
Jinac bezne jezdeni vsude mozne,tzn.mesto,mimo,dalka,tak mam prumer do 14l max.
Tzn.natankuju plnou,zmerim km,a nad 14 jsem se jeste nedostal,a to jezdim pomerne dost svizne.
Spis ten prumer kolem 13,5

P.

Napsal: pon 19.01.2015 17:43
od Stew1988
přidám se a já podle propočítání atd... mám spotřebu kombinovanou 12 až 13 litru podle toho jak jezdím ale mam to ze 60procent mimo město a 40město a to jsem měl KN filtry a ty jsem teď hodil do prdele a spotřeba ještě trošku šla dolu tak asi o litr ale to musím dopočítat

ale zas nesmíme to tak brát že jiná motorizace je na hovno nebo tak každá má něco do sebe a v něčem je lepší o proti druhé

Napsal: pon 19.01.2015 17:50
od Stew1988

Napsal: pon 19.01.2015 18:09
od JaraX
Pilsner píše:No vybava nic moc,ani ofuky to nema :-( ,lednici taky ne .
Na sautu je nekolik 760 ale tu vybavu taky nemaj nic moc.
Ja osobne bych do jine motorizace nez 760Li nesel. Spotreba oproti 745 minimalni.
Ten motor,proste balada. :-)

P.

ale zatim jsem ho nenaucil zrat lpg

Napsal: pon 19.01.2015 18:10
od kurevtor
Pilsner: jo tak to jsme se nepochopili :-) já myslel jako lednici tu chlazenou loketku, ty si myslel tu lednici vzadu, to máš asi pravdu, že se ski vakem to nejde dohromady...

ja mam na 745i průměr 14 litrů, ale je potřeba přiznat, že jezdím jako kokot 8) Podle mě bude mít 760 oproti 745 na dálku větší spotřebu tak o dva litry a ve měste tak o 6 :-)

Stew1988: jo ta vypadá hodně dobře, není to ta co tady má vlastní vlákno?


PS: jsem jedinej, kdo v bramborákovi nemá na zrcátku pověšenej růženec? :-(

Napsal: pon 19.01.2015 18:23
od Stew1988
kurevtor píše:Pilsner: jo tak to jsme se nepochopili :-) já myslel jako lednici tu chlazenou loketku, ty si myslel tu lednici vzadu, to máš asi pravdu, že se ski vakem to nejde dohromady...

ja mam na 745i průměr 14 litrů, ale je potřeba přiznat, že jezdím jako kokot 8) Podle mě bude mít 760 oproti 745 na dálku větší spotřebu tak o dva litry a ve měste tak o 6 :-)

Stew1988: jo ta vypadá hodně dobře, není to ta co tady má vlastní vlákno?


PS: jsem jedinej, kdo v bramborákovi nemá na zrcátku pověšenej růženec? :-(


ani já nemám růženec a ani žádnou takou hovadinu :) a ni nechci tak no to ona asi nebude :) a nebo nevim ale vypadá dobře

Napsal: pon 19.01.2015 19:43
od jaroslav
kurevtor píše:Pilsner: jo tak to jsme se nepochopili :-) já myslel jako lednici tu chlazenou loketku, ty si myslel tu lednici vzadu, to máš asi pravdu, že se ski vakem to nejde dohromady...

ja mam na 745i průměr 14 litrů, ale je potřeba přiznat, že jezdím jako kokot 8) Podle mě bude mít 760 oproti 745 na dálku větší spotřebu tak o dva litry a ve měste tak o 6 :-)

Stew1988: jo ta vypadá hodně dobře, není to ta co tady má vlastní vlákno?


PS: jsem jedinej, kdo v bramborákovi nemá na zrcátku pověšenej růženec? :-(


Spotreba u mna na 760Li:

Leto
Praha->Kosice - 12.6
Kosice->Praha - 13 (nevim proc)

Zima (zimne gumy + stresny box)
Praha -> Kosice - 13.5
Kosice -> Praha - 13.9

Dostat sa s tym v lete pod 12.5 je prakticky nerealne, to by musela byt dlha cesta, jet 80-90km/h a ziadne obce. Na dialnici pri 140km/h to zerie tak 11, pri vyzsich rychlostiach to samozrejme rastie.

V Prahe to bude tak 16 cez vikendy, v spicke aspon 20.

Napsal: pon 19.01.2015 19:51
od kurevtor
jaroslav: diky, takove hodnoty bych cekal, prave proto si nemyslim, ze rozdil spotreby 745-760 bude minimalni...

Napsal: pon 19.01.2015 20:01
od JaraX
tomu kdo kupuje sedmu a jezdí na benzín vždy doporučím 760i, rozdíl na spotřebě je tak dva litry,ale obrovska vyhoda 745i je to LPG

Napsal: pon 19.01.2015 20:38
od Filozof
Kdyby člověk neřešil palivo chápu že 760Li je prostě to nej ale zamyslel jsem se co stím výkonem ?
Zrychlení super chápu. Fanda V12 chápu super motor atd.

Ale po našich silnicích cokoliv nad 300koní mi osobně přijde zbytečné. Když si uvědomím potenciál 745-750iL tak to musí bohatě stačít a stejně ty motory lidi využívají možná tak max z 50-70procent.

Prostě se stále musí ty koně flákat. Dneska jsem jel a stejně nad 180km/h se nedá prostě. Chvilkama dobře 200-220 ale když jsou kolony je to stále 120-160km/h na dálnicích.

745-750i pokryje vše a ještě je furt mraky výkonu v rezervě které prostě běžnej i sportovní jezdec využije opravdu málo.

Měl jsem pujčenou W12 6.0litr a je to super ale prostě zbytečné furt člověk zrychluje a brzdí a furt dokola je to o ničem. Výkon člověk na dálnicích snad v německu nebo nad ránem či v noci a o víkendu .
Plno lidí nechápe že někdo jede 200+ A opravdu to jde jen někde. U ostravy ok tam v poho 250km/h .... nebo od olomouce směr šumperk...
Nebo někde kde je volno. Ale stejně je to o papíry.

Kdyby byli 3pruhy a v třetím třeba 250km/h dovoleno tak pak to beru ale osobně si myslím že 300-350koní musí bohatě stačit každému a kdyby se změřilo kolik člověk využije, tak zjistí že z pár procent využije všechny koně sem tam párkrát do roka. A šílenci dobře několikrát měsíčně.

Ale chci vidět jak někdo jezdí s V12 6litrem a dodržuje 130 - 90 - 50 s takovým autem asi nikdo.

Velké objemy jsou super v rychlé jízdě po delší dobu takže třeba 200km/h a jet to pár hodin to ano ale u nás to asi jen tak nepujde tady na to lidi nejsou připravení. 160-180km/h a je to už bráno jako že jedu dost rychle v pokutovém pásmu a mohu zase přijít o papíry....

Párkrát vyzkoušeno 220-250 ale už jsem měl blbej pocit i na prázdné dálnici že přijdu o papíry.

Heh tak do mě jak V12 a nic slabšího. :D

Osobně si myslím že V8 musí bohatě stačit a LPG to je bonus navíc.
S V12 nechápu že máte ještě papíry :lol: Stím se prostě pomalu nedá jezdit ...zkoušel jsem to párkrát a prostě nejde je to sebezapření a autu se moc nelíbí jezdit 140-170km/h je to moc velká flákačka pro ten motor ... :-)

Napsal: pon 19.01.2015 20:46
od JaraX
to vůbec ale není o výkonu, ty si moc velky filozof, vycházíš jen z toho co kde vidíš napsáno a z čísel. nehled na čísla a zkus v tom jet někam 500km.
Jasně, ten výkon je pecka, ale není to jen o tom. je to o spolehlivé V12 (skoro vše má ten motor 2x a když se děje průser tak ten motor běží na 6 a prostě jede dál), když umře 745i jednotka tak to auto stojí, ale 760 pojede dál, stejně jako když mu umře vstřikovací čerpadlo, však má ještě jedno.
další věc je jemnost toho motoru, V8 je takovej hrubej motor.
dneska jsem svezl vlastnemce v 760i tak jsem zvedavej jak hodnoti 760i člověk co ma 745i několik let.
další vyhoda 760i je že prostě jede v nižších otáčkách, to cestování s tím je komfortnější. zvuk má taky nádhernej.
a to asi největší plus je že V8 interier vypadá proti V12 interieru jak Fabia.
řešení z rozumu je 745i, 750i LPG, kdo nechce LPG tak je lepší jít rovnou do 760 která stojí na pořízení pomalu míň,
jinak většina mých zakázníku co ma E65 jede dálku cca 160-180km stabilně, jel jsem s nima Xkrát do DE a není v tom problém, hlavně u aut s aktivním tempomatem, no a pokuty většina lidi řeší "řešení pokut"

Napsal: pon 19.01.2015 20:57
od kurevtor
souhlasim s filozofem... Prostě 760i je špička, ale i ta 745i stačí víc než bohatě. Stačí vypnout DSC a hned se ukáže "nedostatek výkonu". :-) Komu nestačí výkon 745i tak možná koupil špatné auto a měl by mít něco lehčího a menšího s obdobným výkonem...

jinak moc nesouhlasím s těma otáčkama, vždyť už 745i jezdí v malých otáčkách... si občas připadám jak v karose :-) a do 2000 otáček motor není slyšet, nemyslím si, že by 760i byla o tolik víc komfortní, ne proto, že by nemohla, ale spíš proto, že ta 745 je sama o sobě dost komfortní...

JaraX: nechápu ten interiér, v čem má jako 760i lepší interiér než 745i? Srovnání s Fabií kulhá na obě nohy, to se nezlob :-)

Napsal: pon 19.01.2015 21:05
od JaraX
aha, 745i je tak komfortní že už víc komfortního nic není? se svez s W222, a uvidíš co je to komfort, když ani nevíš že jedeš nebo že byl někde třeba retardér :)
760 má ještě delší diferák a prostě točí ještě o pár set otáček mín jak 745i,
co na E65 nesnáším sou ty hnusny plastovy tapecy, sice furt skok jak prase oproti E60 ale E65 mam tapecy cele potažené kuží, takže žadnej plast, stejně tak i palubovka a tunel, zadní plato apod, navíc máš v kuži resp alcantaře i stropnici a připadáš si jako v uplně jinym autě.

Napsal: pon 19.01.2015 21:07
od Filozof
Je pravda že se člověk časem sklidní. Ale není to občas škoda mít takové stádo a nechat 100-150koní stále hladovět ?

Osobně mám jen 200 ale napít jim občas dávám všem. Hlavně když jedu sám bez rodiny :D
Když si pujčím šílenost o 200-350koní více silnější auto je to super ale třeba W12 od audi jsem nemusel šlapat na podlahu vubec stačilo do poloviny dráhy pedálu a auto švihalo pekelně rychle. Je to užasné jistě mít V12.

A osobně bych samo mít na to taky šel do V12 u 7er ale štvalo by mě že to auto prostě skoro nikde nevyužiji.

Nevím jak se řeší pokuty když pojedu 200+ a někdo mi vyžehlí pokutu nebo jak netuším co stím dělají.

Myslím si že i V8 bude prostě svádět dát tomu autu prostě občas za uši.

Asi mám rád rychlejší jízdu a proto mě není dopřáno prozatím nic silného.

Nebaví mě lidi co jedou 110-120km/h v levém několik minut. A takových potkávám mraky.

Jinak jistě V12 je super motor a bydlet v německu tak jistě super volba.
U nás je to prostě super pro fandy ale nevyužitelné tedy jen občas a vyjimečně ve volnější čas. :)

Jo rád filozofuji a vždy když se svezu v silném stroji tak si uvědomím že mě všichni na silnici ser.ou protože se zbytečně zdržuje provoz. Asi jsem moc rychlej jezdec a jen s rodinou jsem klidnej řidič. A jak mi dá někdo V12 do ruky nechci jezdit pomalu. Musím si to užít přeci.
já nevím ale lidi mě štvou i v pomalé 2,8i natož kdybych měl V12.
Prostě pokud pospíchám i v tomto defakto "slabém autě " mě auta kolem zdržují. Natož ve V12.

Ta si uplně říká o 200+ aby se cítila jako ryba ve vodě. Aby byl alespon trochu využitej potenciál auta.

Jezdit s V12 pomalu je týrání auta a mělo by to být trestáno povinně týdnem v 318i. :D