Stránka 70 z 93

Napsal: pon 19.01.2015 21:24
od vlastnemec
Mezi 745 a 760 je skok, ten motor je naprosto úžasnej prostě a jednoduše motor je nejdůležitější část výbavy, dojem interiéru je taky supr kůže kam se podíváš nutí tě to si tu palubovku pohladit. Prostě a jednoduše jednou V12.

Kultivovanost toho motoru je více než výkon kterej nevyužiješ, ten motor je stavěnej tak aby točil tak málo, aby jemně ševelil měl zátah od spodku a mít výkon když ho potřebuješ, sorry Filosofe ale Ty jsi význam V12 vůbec nepochopil.

Jo k pokutám dnes návrat od JaraXe v Lipině za 500 koncernovej pasat jsem tam nečekal. Jo fungující antiradary už dneska taky nejsou nějak velkej finanční problém. Jo jel jsem stodolou v ropě.

Napsal: pon 19.01.2015 22:11
od kurevtor
JaraX píše:aha, 745i je tak komfortní že už víc komfortního nic není? se svez s W222, a uvidíš co je to komfort, když ani nevíš že jedeš nebo že byl někde třeba retardér :)


ne, vždyť to já neříkám, že nejsou komfortnější auta než je 10 let stará sedmička. O tom se nikdo nepře, bavili jsme se o srovnání 745 a 760, já jen řekl, a to je pravda, že v 745 je ticho do dvou tisíc otáček (když je zahřátej motor) takže prostě nevidím tolik prostoru, aby ten dojem z jízdy byl o tolik lepší.

JaraX píše:760 má ještě delší diferák a prostě točí ještě o pár set otáček mín jak 745i,
co na E65 nesnáším sou ty hnusny plastovy tapecy, sice furt skok jak prase oproti E60 ale E65 mam tapecy cele potažené kuží, takže žadnej plast, stejně tak i palubovka a tunel, zadní plato apod, navíc máš v kuži resp alcantaře i stropnici a připadáš si jako v uplně jinym autě.


mno fajn, ale já furt nechápu to přirovnání interiéru V8 k fabii :lol: to je přece trošku nesmysl, že. :-) V12 vs V8 v tom nehraje tolik roli

Napsal: pon 19.01.2015 22:34
od Stew1988
tak tě zklamu já jezdím na pohodu na dálnici max 160km/h a klidně aj 140km/h užívám si jízdu a vůbec mě to auto neláká letat nic když sednu do 525d e60 co mají naši tak mě přepadne :) nevím o ale prostě tomu musím šlapat jak pi.. a jezdím jak hovado a prostě se rozčiluju za volantem jací tupci to jezdi atd... v 760il prostě mám uplnou pohodu klídek kultivovanost atd... prostě pohoda tak bych neřekl že 760 jsou pro rychlost atd..

a tu máš prostě ukázané co Jarax myslí v čem je boži 760i tu je moje
http://stew1988.rajce.idnes.cz/BMW_760i ... idual_e66/

Filozof píše:Kdyby člověk neřešil palivo chápu že 760Li je prostě to nej ale zamyslel jsem se co stím výkonem ?
Zrychlení super chápu. Fanda V12 chápu super motor atd.

Ale po našich silnicích cokoliv nad 300koní mi osobně přijde zbytečné. Když si uvědomím potenciál 745-750iL tak to musí bohatě stačít a stejně ty motory lidi využívají možná tak max z 50-70procent.

Prostě se stále musí ty koně flákat. Dneska jsem jel a stejně nad 180km/h se nedá prostě. Chvilkama dobře 200-220 ale když jsou kolony je to stále 120-160km/h na dálnicích.

745-750i pokryje vše a ještě je furt mraky výkonu v rezervě které prostě běžnej i sportovní jezdec využije opravdu málo.

Měl jsem pujčenou W12 6.0litr a je to super ale prostě zbytečné furt člověk zrychluje a brzdí a furt dokola je to o ničem. Výkon člověk na dálnicích snad v německu nebo nad ránem či v noci a o víkendu .
Plno lidí nechápe že někdo jede 200+ A opravdu to jde jen někde. U ostravy ok tam v poho 250km/h .... nebo od olomouce směr šumperk...
Nebo někde kde je volno. Ale stejně je to o papíry.

Kdyby byli 3pruhy a v třetím třeba 250km/h dovoleno tak pak to beru ale osobně si myslím že 300-350koní musí bohatě stačit každému a kdyby se změřilo kolik člověk využije, tak zjistí že z pár procent využije všechny koně sem tam párkrát do roka. A šílenci dobře několikrát měsíčně.

Ale chci vidět jak někdo jezdí s V12 6litrem a dodržuje 130 - 90 - 50 s takovým autem asi nikdo.

Velké objemy jsou super v rychlé jízdě po delší dobu takže třeba 200km/h a jet to pár hodin to ano ale u nás to asi jen tak nepujde tady na to lidi nejsou připravení. 160-180km/h a je to už bráno jako že jedu dost rychle v pokutovém pásmu a mohu zase přijít o papíry....

Párkrát vyzkoušeno 220-250 ale už jsem měl blbej pocit i na prázdné dálnici že přijdu o papíry.

Heh tak do mě jak V12 a nic slabšího. :D

Osobně si myslím že V8 musí bohatě stačit a LPG to je bonus navíc.
S V12 nechápu že máte ještě papíry :lol: Stím se prostě pomalu nedá jezdit ...zkoušel jsem to párkrát a prostě nejde je to sebezapření a autu se moc nelíbí jezdit 140-170km/h je to moc velká flákačka pro ten motor ... :-)

Napsal: pon 19.01.2015 22:52
od RomanM3
stew: přesně vím o čem mluvíš. Já teda mám jen v8 ve stare pětce, ale od te doby co ji mám jsem klidný za volantem. Když jsem předtím měl koktu, tak to bylo přesně jak píšeš. Pořád jsem nervil, nadaval na ostatní řidiče a pořád tomu stál na plynu nebo na brzdách. V8 mě nějak uklidnuje. Třeba taky časem dorostu k v12...

Napsal: pon 19.01.2015 22:58
od Stew1988
tak to určitě tak mě to dělala aj v8 v e38 že jsem šlapal a tak tomu :) až jsem sedl do v12 tak úplné zklidnění nastalo u mě

Napsal: pon 19.01.2015 23:19
od Filozof
Že bych vyměnil 728i za 750i v12 a zklidnil se ? :D

Budu to muset navrhnout doma ... :lol:

Napsal: pon 19.01.2015 23:27
od kurevtor
stew1988: no, o to mi přesně jde, že ten interiér tolik nesouvisí s tím, co je pod kapotou, že to je 760i nebo 760Li, ale s tím, že je to Individual. Tedy opět, to přirovnání interiéru V8 k fabii prostě pokulhává, protože ta může být úplně stejná ve V8 jako ve V12


PS: pokud 760i zklidňuje těžký nohy tak se ta Filozofovo teze z předchozí stránky ještě multiplikuje a nevyužitýho výkonu je ještě mnohem víc :lol: :lol:

Napsal: pon 19.01.2015 23:41
od JaraX
moc rád si nechám ukázat fotky s alcatarovym stropem a celokoženyma tapecama (ne jen spodky tapecu jak maj Individual I, ale celokoženy jako V12), ja osobně takovou V8 viděl 1x v životě a to mi prošlo moooc Individualu rukama.

Napsal: pon 19.01.2015 23:56
od Stew1988
kurevtor píše:stew1988: no, o to mi přesně jde, že ten interiér tolik nesouvisí s tím, co je pod kapotou, že to je 760i nebo 760Li, ale s tím, že je to Individual. Tedy opět, to přirovnání interiéru V8 k fabii prostě pokulhává, protože ta může být úplně stejná ve V8 jako ve V12


PS: pokud 760i zklidňuje těžký nohy tak se ta Filozofovo teze z předchozí stránky ještě multiplikuje a nevyužitýho výkonu je ještě mnohem víc :lol: :lol:


vy to moc nechápete co se vám snažíme říct :) proste nejde o výkon ale jde o ten pocit prostě ta V12 má takový luxusní zvuk a aj není tak splašena jak V8 když zrychluješ je kultivovanější a hlavně Budí něco víc jak v8 jedinou nevýhodu to má a to je že to auto přitahuje moc lidí :D ale zas budí respekt :) a to je k nezaplacení prostě ten velký honosný motor je best :D

Napsal: pon 19.01.2015 23:59
od kurevtor
rád ti ty fotky někdy ukážu :-) mam alcantru na stropě včetně Sonnenblenden a A, B, C sloupků a zadního plata atd. a mam úplně stejný dveře jako Stew1988. A mam V8.... a teď mi ukažte tu Fabii :lol:

Napsal: úte 20.01.2015 00:02
od JaraX
tak prosím o fotky :)

Napsal: úte 20.01.2015 00:04
od Stew1988
a já vám řeknu jendo nikdy bych už nechtěl auto bez celokoženého interieru a Alcantary na stropě já byl zaujat proti e65 a e66 nikdy jsem to nechtěl nadával jsem na to jak je to debilní auto atd... seděl jsem v 745i dost naložené pak aj v hodně naložene 735 individual a aj v 730d atd... proste od pred face a po face a furt mě něco chybělo protože jsem říkal zlata e38 ale pak jsem jel ze srandy podívat na 760il individual a už bylo rozhodnuto musela jet domů :) proste tý koule co ostatním chyby ta 760i mě dala

Napsal: úte 20.01.2015 00:06
od Stew1988
jo a tu máte jedu dražší ale je to krasavice 750il tu původně jsme chtěl http://www.sauto.cz/osobni/detail/bmw/r ... oFrom=list

Napsal: úte 20.01.2015 00:23
od kurevtor
JaraX: nejsem v ČR, nemám fotky, ale mám v podstatě to co Stew1988 akorát, že před facelift tzn. hnusnější čudlíky a čtyřramenej volant, za kterej sem rád :-) jo a koberečky máme jiné :-D já mam ty s bílym okrajem :-) čili není to o V8 nebo V12, ale je to o výbavě... protože moje V8 má i masáže :-D :-D :-D

Stew1988: nepřemýšlel si, že bys to hodil do černé? :twisted:

Napsal: úte 20.01.2015 00:26
od Stew1988
Néé tady mám :) individual barvu diamantovou metalizu :) a to je fakt pecka na zivo to auto haze ruzne odlesky fakt famozni a ja uz nechci nidky tmave auto jde na tom pozorovat vsechno spina odrenini atd.. proste na hovno jo je pravda ze to auto v cerne je majestatni :) ale aj tak

akorat tam dam kola co patrijou a se kteryma to sjelo z linky a to je style 152 individual ty chci na style 128 asi prdim

Napsal: úte 20.01.2015 00:32
od kurevtor
haha, taky nemůžu nechat změnit barvu kvůli tomu, že ta původní je individual a připadalo by mi to jako škoda :-D

style 152 rozhodně nic nezkazí, dobrá volba, style 128 jsou boží, ale na long nepatří :)

Napsal: úte 20.01.2015 10:41
od kabyr01
Stew1988 píše:jo a tu máte jedu dražší ale je to krasavice 750il tu původně jsme chtěl http://www.sauto.cz/osobni/detail/bmw/r ... oFrom=list



Tahle je Hurvajse77, on ji koupil už v létě, ale asi ještě nestáhli inzerát...

Pokud se nepletu :D

Napsal: úte 20.01.2015 20:40
od jaroslav
U tej diamantovej metalizy by som sa akurat bal ci to pojde dobre prelakovat (koli skrabancom atd) po dieloch aby nebolo nic vidiet.Hlavne to neriesit na jar pred dovolenkou, ja som si tak z dovolenky odviezol auto s poskrabanou kapotou.

Napsal: úte 20.01.2015 21:44
od kurevtor
oukejovej autorizovanej servis má svojí lakovnu a tu individual barvu jsou schopný trefit přesně takže to by neměl být problém....

ale abych byl upřímný, mně ta stříbrná připadá jako obyč stříbrná :-(

Napsal: úte 20.01.2015 22:14
od Stew1988
Tak se na to dojeď podívat v určitém pohledu to hází červené nebo zelené nebo modré odlesky jak diamant proste pecka :)

MOD fishmaker : odstraněna zbytečná citace