kelnsi píše:Takže podle vašich info je to asi zbytečné řešit jo
Zkus a uvidis, ale nejspis s tebou vymetou znovu. Ale co je rozhodne zbytecny je sypat dalsi prachy do toho "auta" protoze:
- Je to obycejna E60, kterych je vsude mraky, byt to treba E85/E86 nebo E52 tak se o tom se zavrenyma ocima jeste da uvazovat.
- Nema motor
- Nema vybavu
- Je ve strasnym stavu uz podle fotek
Neber to jako rejpani, ale spis jako dobre minenou radu. Kdo tu ma E60/61 v nejakym rozumnym stavu, tak i za beznej servis da rocne 30-50kKc. A ty chces zprovoznit strep

. Narves do toho bambilion a stejne to bude porad vrak, bez vybavy a bez motoru.
Krome klasickych veci co se serou na E60 se tady jeste muze pridat:
CR cerpadlo, vstriky, turbo - to je 100kKc ani nemrknes
Pises, ze zlobi automat, to je dalsich 35 - 50kKc
Oleje, filtry, ramena, tlumice - 30kKc
Oprava sedacek - 10-15kKc jety sedacky z Allegra
Tedy v low cost variante jsi na: 100 + 35 + 30 + 10 = 175kKc

Realne pocitej spis tech: 100 + 50 + 30 + 10 + x = 190 + x kKc, kde x znaci naklady na prusery, na ktere narazis pri oprave.
A to te samozrejme muzou potkat dalsi veci, klima kompresor (~18kKc), nefunkci vetrak na chladici, tekouci olej odevsad, netesnici chlazeni...
kelnsi píše:Muže špatný EGR způsobovat špatný start?
Jsem myslel, ze jsi spal, ze se ti na to divaji v servisu. To v servisu az tak moc nevedi, co delaji?