Stránka 8 z 29
Napsal: pát 29.08.2008 19:24
od PRAHAV8
Díky zitra se snat stihnu podivat. A pak napisu jak jsem dopadl.
Napsal: pon 01.09.2008 10:03
od PRAHAV8
Snejk píše:s tim kufrem je to složitější, on občas zapomene jestli je "otevřený" a nebo "zavřený" a pak ten motorek nefunguje, stači ale par pokusu, nebo otevřit a zavřitt kufr kličem nebo připojit a odpojit baterku...
to že zateka do praveho světla asi nebude mit vliv na elektroniku NAVI ktera je na straně levé, i když mě se ty jednotky koupaly v pěknem jezirku. Na prave straně má navi maximalně pojistku,. tak tam nehledej
sundej si levy tapec a hned uvidiš tu obrovskou černou krabici, vedou do něj dvě anteny, jeden koax dat. a bílý a modrý konektor. bílý je obraz dopředu do monitoru. ten řeš. odpoj. vyčisti, prostřikni kontaktolem, a zase zapoj. pak mě problem dělal ten koax, zkus ho odpojit a jezdit bez něj, sice ti nepojede GPS ale aspon zjistiš jestli neblbne monitor. měl sem ten koax poškozeny že nestinil a chytal nějaky bordel a ta jednotka to nezkousla a měl sem pruhy a bordel na BC. je divné že se ti restartuje, pokud by to chytalo bordel tak se maximalně zkazi obraz... to že se restartuje bude možna zkrat, studený spoj, nebo už nějaka chyba v jednotce. ta jednotka vzadu by měla docela nahlas vrčet, je v ní ventilátor, ten se rád zasekne, a možna se ti prostě jen přehřívá a restartuje.... tolik tipy odemně.
Tak jsem všechno udělal a stejně pořád nic. Ani TV nemůžu naladit furd to šumí a skáče obraz.
Napsal: stř 03.09.2008 19:53
od PRAHAV8
Tak mam par otazek ohledne automatu a jeho pouzivani.
1, muzu kdys dojizdim kolonu nebo kdyz jedu z kopce zaradit N? Nenicim to nejak? Muzu zajizdy vyrazovat a zarazovat?
2, kdys potrebuji nekomu ujet a dam treba ve 150km/h S nenicim tim taky neco?? Obcas tam totis to S dam a pak to zase vratim na D.
3, muzu zajizdy prepnout z D nebo S na manualni rezim?
Dik
Napsal: čtv 04.09.2008 07:30
od krakatit
PRAHAV8 píše:Tak mam par otazek ohledne automatu a jeho pouzivani.
1, muzu kdys dojizdim kolonu nebo kdyz jedu z kopce zaradit N? Nenicim to nejak? Muzu zajizdy vyrazovat a zarazovat?
2, kdys potrebuji nekomu ujet a dam treba ve 150km/h S nenicim tim taky neco?? Obcas tam totis to S dam a pak to zase vratim na D.
3, muzu zajizdy prepnout z D nebo S na manualni rezim?
Dik
Neutral N se za jizdy nesmi davat
Napsal: čtv 04.09.2008 08:29
od 100RM
PRAHAV8 píše:Tak mam par otazek ohledne automatu a jeho pouzivani.
1, muzu kdys dojizdim kolonu nebo kdyz jedu z kopce zaradit N? Nenicim to nejak? Muzu zajizdy vyrazovat a zarazovat?
2, kdys potrebuji nekomu ujet a dam treba ve 150km/h S nenicim tim taky neco?? Obcas tam totis to S dam a pak to zase vratim na D.
3, muzu zajizdy prepnout z D nebo S na manualni rezim?
Dik
1. ano, muzes, neni to problem
2. jj, to taky neni problem
3. samozrejme ze muzes, proto tam ten manualni rezim je

Napsal: čtv 04.09.2008 09:29
od Fugo
100RM
bod 1 nesmysl.
Za jízdy se N nedává, není důvod. Jednak tím "ničíš " převodovku,
protože nebudete tomu věřit ale ta převodovka se opotřebovává řazením,
(vyřadíš a zařadíš tj. 2 zbytečné operace které za X let jistě obrousí lamely tak že převodovka přestane fungovat)
a taky na N se převodovka nemaže tak jak by vzhledem k rychlosti měla. Mimo jiné pokud je rychlost u většiny automatů pod cca 60km/h tak se odpojí přemostění měniče, kvalt zůstává zařazen ale prokluz se děje v měniči.
Je toho na netu napsáno plno.
Napsal: čtv 04.09.2008 09:38
od PRAHAV8
Ok takze 1. je uplna hovadina a nebudu to delat rozumim. A tet k tomu jestli muzu zaradit treba manual pri 120km/h. Stimhle jsem takovej nejistej zda se mi ze bych to mohl nicit. Nebude to pak skubat?
Napsal: čtv 04.09.2008 09:44
od Fugo
to klidně můžeš, v tom problém není,on ti stejně nedovolí dát třeba z 5 na 1 to si ohlídá vzhledem k rychlosti a otáčkám motoru. Samozřejmě nějaký škubnutí můžeš čekat když např roztáhneš 3 na max a pak přepneš na automat tak to přeřazení (myslím tím přeřazení tý 3 na 4 nebo rovnou na 5)asi nebude plynulé.
Napsal: čtv 04.09.2008 09:47
od kralik
Jen ti potvrdim Fugovy informace.
ad.1) N-ko z kopce nebo po dojeti ke krizovatce nedavej. Smysl to nema a nemazes prevodovku jak mas. S tim ze ty nase stare almary maji sve najeto, tak je spis lepsi se k nim chovat slusne.
ad.2) Prepinani D - S je v pohode. V realu tim jen rikas prevodovce ze ma prerazovat ve vyssich otackach kde mam motor vyssi vikon. Klidne se podivej otackomer, kde ti radi na D a kde na S.
Pokud mas prevodovku A5S 560Z = 5HP30, tj. nemas moznost volit manualni rezim. Poznas to i podle radicky kde mas pod D rychlosti 4-3-2. Tak to neznamena ze radis rucne ty rychlosti. Jen tim nastavenym cislem omezis prevodovku na ktery nejvyssi stupen si smi sahnout. Nacvaknes-li tam 3, tak pri rozjezdu ti automat radi 1-2-3 a dal ne. Tu 3 ma smysl dat treba po Praze, kdyz jedes od krizovatky ke krizovatce. Mne pri 1500 radi i na 4-ku a pak zas hned dolu... pri zadane trojce uz mi tam ta ctyrka neskoci a ja jsem zas u dalsich svetel... Za jizdy klidne muzes z trojky hodit 4-ku, D.
Napsal: čtv 04.09.2008 09:58
od 100RM
Ok, zase pre mna jedna novinka. Ja sice Nko nezaradujem, ale bol som presvedceny, ze by to uskodit nemalo.
Napsal: čtv 04.09.2008 10:05
od Fugo
tak teď už to víš

, taky je dobrý upozornit na to že pohyb řadící páky by měl být poměrně rychlý při řazení mezi P a D tak aby převodovka zbytečně neřadila zbytečně R. Zkrátka čím míň řazení, pravidelná výměna a kontrola hladiny oleje a výměna filtru oleje automatu povede jen k delšímu spokojenému užívání vaší automatické převodovky (samozřejmě pokud ji předtím nemělo nějaký prase). Dobré je také znát doporučení BMW AG pro zkušebny emisí kde se píší max časy pro běh převodovky na N či P ve zvýšených otáčkách, tento předpis naleznete na stránkách
http://www.7er.cz tuším že jsem ho dal do sekce pokec o 7er. Mimo jiné zde narazíte také na to že chceme udělat koncem září 7er sraz (tyto info jsou samozřejmě jen pro ty co na 7er nechodí

) Konec reklamy

Napsal: čtv 04.09.2008 10:28
od PRAHAV8
Na to N jsem vyradil snat jen 3x tak jsem rad ze v tom us nebudu pokracovat. Jinak mam prevodovku takovou kde kdys dam S a pak jedu pakou nahoru nebo dolu tak se to prepne na manual. Nevim co je to za typ. Jinak ja kdys dam S tak to prerazuje as za hranici 6tis nejsem si jistej jestli to pisu dobre ale urcite to toci lehce do cervenej otacek. Jinak mi to zacalo trochu skubat kdys jedu neni to moc cejtit ale drive to nedelalo. Tak nevim jestli to nemuze bejt to ze jsem obcas vyradil. Mam najeto 170tis/km a asi nebyl jeste menen olej.
Napsal: čtv 04.09.2008 12:48
od Fugo
170tis je na ten olej už hodně
Napsal: čtv 04.09.2008 16:45
od PRAHAV8
Ok az bude tet trochu casu nekam to dam stejne potrebuj udelat jeste dalsi veci. Diky
Napsal: čtv 04.09.2008 18:03
od KAMIL740
olej vymen u karlose v
http://www.prevodovka.cz a ten ti da prednasku o tom jak jezdit s automatem vymena stoji kolem 3500 i s filtrem
Napsal: pon 08.09.2008 14:57
od PRAHAV8
Cau, dnes mi prestalo fungovat naklapeni zpetnych zrcatek. Vsimnul jsem si ze kdyz dam R tak se mi nenaklopi zrcatko. Kde muze bejt problem?? Dik
Napsal: pon 08.09.2008 16:16
od KAMIL740
prepni ovladani na L zrcatko
Napsal: pon 08.09.2008 17:26
od PRAHAV8
To jsem udělal a nic. Spise to vypada ze si nekdo hral v garaz ze zrcatkama uz nekolikrat mi snima sousedi verglovali. A pak kdyz je potkas na schodech tak se na tebe smejou. Ale nemam dukaz ze to byly oni

Napsal: pon 08.09.2008 18:16
od KAMIL740
to byl jenom napad spousta lidi ani nevi ze se sklapi

Napsal: pon 08.09.2008 18:39
od PRAHAV8
Já to zjistil vlastne omilem pri koupi auta
