Stránka 8 z 15

Napsal: sob 03.03.2007 13:08
od Deli
Baxon píše:Ted už to snad musí pochopit i ten největší trouba :)

Nemyslim si ;) On se určitě ještě nějakej najde... :D

Napsal: sob 03.03.2007 13:09
od Deli
Dani34el píše:- Superb má na český silnice míň choulostivej podvozek

No jasný, neni nad to si pořídit v roce 2007 nový auto s tuhou zadní nápravou... 8O :D :cool2:

Napsal: sob 03.03.2007 15:27
od Marty_
Ja na TUV nikdy moc nekoukal, ale tenhle rok me vysledky zarazily do zeme a safra znejistily kdyz jsem videl kde je 3ka bawo.. Oproti A4 (ktera bych rekl ze na tom bude s najezdenejma kilometrama podobne) nebo passatu je daleko v prachu:( WTF? :roll:

Napsal: sob 03.03.2007 17:34
od mufman
Deli píše:
Dani34el píše:- Superb má na český silnice míň choulostivej podvozek

No jasný, neni nad to si pořídit v roce 2007 nový auto s tuhou zadní nápravou... 8O :D :cool2:


Víš co to je tuhá náprava? :D Viděl jsi někdy náklaďák?

Napsal: sob 03.03.2007 17:41
od Deli
mufman: Mě nechytej hned za slovo ;) Snad víš jak sem to myslel... :)

Napsal: sob 03.03.2007 17:52
od mufman
Deli píše:mufman: Mě nechytej hned za slovo ;) Snad víš jak sem to myslel... :)


Jo o.k. chápu.


To all: Prijde mi zcestný srovnávat Octavku s BMW 3 a Superba s BMW5... A to z jakyhokoli pohledu. Ty auta jsou podobny velikostne, ale to je tak vsechno... Kazda znacka je zacilena na jinou klientelu, kazda znacka ma jiny ambice a uprimne srovnavat superba kterej stoji v prumeru 700-800tis s BMW 5 co stoji v prumeru 1,5mega to mi prijde jako ztrata casu. To samy octava a trojka...

Napsal: sob 03.03.2007 18:23
od Demostenes
Cela ta statistika je naprosto nesmyslna, protoze hodnoti auta podle stavu na STK. To je proste blbost, protoze na STK jedu ve chvili, kdy si budu myslet, ze mam auto ok. Takze v realu to pak vypada tak, ze skodovkar cely rok jezdi po servisech, aby dojel alespon na chatu a pak u STK projde, protoze ma vsechno za rok vymeneny 10x. Clovek v Bawu jezdi a jezdi, nic se nesere, auto se chova naprosto OK, tak jede na STK a tam mu pak treba reknou, ze ma neco v haji, ackoliv to pri jizde skoro nebylo poznat.

Jinak pokud by se mela delat objektivni statistika spolehlivosti, chtelo by to srovnat pocet km a stari + opravy u aut ve spouste servisu (velke, male, znackove, neznackove a pod...), pak by ta vyberova skupina byla OK. Ja jsem na stk vzdy prosel, bez ohledu na to, jake auto jsem mel. takze z toho jako plyne, ze jsem mel vzdy spolehliva auta? Pritom na Skodovce se opravovalo porad neco, Renault na tom by slusne, Bawo mam zatim kratce, ale vse je take OK. Vzdyt je to neprosto nesmyslna uvaha, neni mi jasne, ze jim na tohle muze nekdo skocit.

Bohuzel uz hodne dlouho jsem nevidel nejakou solidni statistiku, temer vsechny voli spatne vyberovou skupinu, nebo metodiku a jsem ochoten se vsadit, ze zcela zamerne, aby jim vyslo co potrebuji, protoze takto zasadnich chyb se nedopusti ani student, ktery mel statistiku jeden semestr.

Jinak ad spolehlivost, dneska to jde do haje u vsech znacek, o tomhle se nam muze uz jenom zdat:


http://youtube.com/watch?v=-bIV_hHPAFQ& ... ed&search=

http://youtube.com/watch?v=tRKhKKdXIl4& ... ed&search=

http://youtube.com/watch?v=dn19Qj5jtf4& ... ed&search=

http://youtube.com/watch?v=kTedyrdAzV0& ... ed&search=


PS: Pokud tu nekdo tvrdi, ze Skodovky a VW jsou spolehlivy auta, tak at taky napise, jaky drogy bere. Skodovky se serou neskutecne, u VW bezne zacina piskat prevodovka po nekolika tisicich km a pod....

"Fábie je rozpouštědlo mých snů o novém autě, do kterého se prvních pár let leje jen benzín, olej a voda do ostřikovačů. Do Fábie se už nalilo jedno kompletní topení, dvě geometrie náprav, dva páry stabilizátorů přední nápravy, vodní pumpa, 26 žárovek H4, nové brzdové kotouče (dle servisu když prší, tak se nesmí do kaluží, nebo se nesmí brzdit) a spousta dalšího harampádí, úhrnem bratru kolem 70 tisíc. Nic moc, ale jsou prý horší případy."

Napsal: sob 03.03.2007 18:26
od Deli
Demostenes píše:PS: Pokud tu nekdo tvrdi, ze Skodovky a VW jsou spolehlivy auta, tak at taky napise, jaky drogy bere.

:lol:
Demostenes píše:"Fábie je rozpouštědlo mých snů o novém autě, do kterého se prvních pár let leje jen benzín, olej a voda do ostřikovačů. Do Fábie se už nalilo jedno kompletní topení, dvě geometrie náprav, dva páry stabilizátorů přední nápravy, vodní pumpa, 26 žárovek H4, nové brzdové kotouče (dle servisu když prší, tak se nesmí do kaluží, nebo se nesmí brzdit) a spousta dalšího harampádí, úhrnem bratru kolem 70 tisíc. Nic moc, ale jsou prý horší případy."

Tak já jsem s Fábii něco najezdil a jediný co se měnilo byly žárovky ;) Tim ale nemyslim, že by byly vrchol spolehlivosti 8)

Napsal: sob 03.03.2007 20:49
od Vlasta
Deli píše:Tak já jsem s Fábii něco najezdil a jediný co se měnilo byly žárovky ;) Tim ale nemyslim, že by byly vrchol spolehlivosti 8)

Žárovky, snímače polohy volantu, řídící jednotky řízení, celé servořízení = běžnej spotřebák u Fóbie.

Napsal: sob 03.03.2007 21:25
od Baxon
Demostenes píše:Cela ta statistika je naprosto nesmyslna, protoze hodnoti auta podle stavu na STK. To je proste blbost, protoze na STK jedu ve chvili, kdy si budu myslet, ze mam auto ok. Takze v realu to pak vypada tak, ze skodovkar cely rok jezdi po servisech, aby dojel alespon na chatu a pak u STK projde, protoze ma vsechno za rok vymeneny 10x. Clovek v Bawu jezdi a jezdi, nic se nesere, auto se chova naprosto OK, tak jede na STK a tam mu pak treba reknou, ze ma neco v haji, ackoliv to pri jizde skoro nebylo poznat.

Jinak pokud by se mela delat objektivni statistika spolehlivosti, chtelo by to srovnat pocet km a stari + opravy u aut ve spouste servisu (velke, male, znackove, neznackove a pod...), pak by ta vyberova skupina byla OK. Ja jsem na stk vzdy prosel, bez ohledu na to, jake auto jsem mel. takze z toho jako plyne, ze jsem mel vzdy spolehliva auta? Pritom na Skodovce se opravovalo porad neco, Renault na tom by slusne, Bawo mam zatim kratce, ale vse je take OK. Vzdyt je to neprosto nesmyslna uvaha, neni mi jasne, ze jim na tohle muze nekdo skocit.

Bohuzel uz hodne dlouho jsem nevidel nejakou solidni statistiku, temer vsechny voli spatne vyberovou skupinu, nebo metodiku a jsem ochoten se vsadit, ze zcela zamerne, aby jim vyslo co potrebuji, protoze takto zasadnich chyb se nedopusti ani student, ktery mel statistiku jeden semestr.

Jinak ad spolehlivost, dneska to jde do haje u vsech znacek, o tomhle se nam muze uz jenom zdat:


http://youtube.com/watch?v=-bIV_hHPAFQ& ... ed&search=

http://youtube.com/watch?v=tRKhKKdXIl4& ... ed&search=

http://youtube.com/watch?v=dn19Qj5jtf4& ... ed&search=

http://youtube.com/watch?v=kTedyrdAzV0& ... ed&search=


PS: Pokud tu nekdo tvrdi, ze Skodovky a VW jsou spolehlivy auta, tak at taky napise, jaky drogy bere. Skodovky se serou neskutecne, u VW bezne zacina piskat prevodovka po nekolika tisicich km a pod....

"Fábie je rozpouštědlo mých snů o novém autě, do kterého se prvních pár let leje jen benzín, olej a voda do ostřikovačů. Do Fábie se už nalilo jedno kompletní topení, dvě geometrie náprav, dva páry stabilizátorů přední nápravy, vodní pumpa, 26 žárovek H4, nové brzdové kotouče (dle servisu když prší, tak se nesmí do kaluží, nebo se nesmí brzdit) a spousta dalšího harampádí, úhrnem bratru kolem 70 tisíc. Nic moc, ale jsou prý horší případy."

Takhle to je napsaný dobře, chtěl jsem to tak nějak rozepsat taky, ale nechtělo se mi s tím srát :D .
S autem na STK jedu, když je v pořádku abych tam nemusel znova a nikdo neví kolik jsem do toho auta nainvestoval od technický do technický. To snad taky pochopí i pitomec, nebo ne????

Napsal: sob 03.03.2007 21:38
od Vlasta
Baxon píše:To snad taky pochopí i pitomec, nebo ne????

Tady zjevně některý ne.

Napsal: sob 03.03.2007 23:47
od mufman
Demostenes píše:Cela ta statistika je naprosto nesmyslna, protoze hodnoti auta podle stavu na STK. To je proste blbost, protoze na STK jedu ve chvili, kdy si budu myslet, ze mam auto ok. Takze v realu to pak vypada tak, ze skodovkar cely rok jezdi po servisech, aby dojel alespon na chatu a pak u STK projde, protoze ma vsechno za rok vymeneny 10x. Clovek v Bawu jezdi a jezdi, nic se nesere, auto se chova naprosto OK, tak jede na STK a tam mu pak treba reknou, ze ma neco v haji, ackoliv to pri jizde skoro nebylo poznat.

Jinak pokud by se mela delat objektivni statistika spolehlivosti, chtelo by to srovnat pocet km a stari + opravy u aut ve spouste servisu (velke, male, znackove, neznackove a pod...), pak by ta vyberova skupina byla OK. Ja jsem na stk vzdy prosel, bez ohledu na to, jake auto jsem mel. takze z toho jako plyne, ze jsem mel vzdy spolehliva auta? Pritom na Skodovce se opravovalo porad neco, Renault na tom by slusne, Bawo mam zatim kratce, ale vse je take OK. Vzdyt je to neprosto nesmyslna uvaha, neni mi jasne, ze jim na tohle muze nekdo skocit.

Bohuzel uz hodne dlouho jsem nevidel nejakou solidni statistiku, temer vsechny voli spatne vyberovou skupinu, nebo metodiku a jsem ochoten se vsadit, ze zcela zamerne, aby jim vyslo co potrebuji, protoze takto zasadnich chyb se nedopusti ani student, ktery mel statistiku jeden semestr.

Jinak ad spolehlivost, dneska to jde do haje u vsech znacek, o tomhle se nam muze uz jenom zdat:


http://youtube.com/watch?v=-bIV_hHPAFQ& ... ed&search=

http://youtube.com/watch?v=tRKhKKdXIl4& ... ed&search=

http://youtube.com/watch?v=dn19Qj5jtf4& ... ed&search=

http://youtube.com/watch?v=kTedyrdAzV0& ... ed&search=


PS: Pokud tu nekdo tvrdi, ze Skodovky a VW jsou spolehlivy auta, tak at taky napise, jaky drogy bere. Skodovky se serou neskutecne, u VW bezne zacina piskat prevodovka po nekolika tisicich km a pod....

"Fábie je rozpouštědlo mých snů o novém autě, do kterého se prvních pár let leje jen benzín, olej a voda do ostřikovačů. Do Fábie se už nalilo jedno kompletní topení, dvě geometrie náprav, dva páry stabilizátorů přední nápravy, vodní pumpa, 26 žárovek H4, nové brzdové kotouče (dle servisu když prší, tak se nesmí do kaluží, nebo se nesmí brzdit) a spousta dalšího harampádí, úhrnem bratru kolem 70 tisíc. Nic moc, ale jsou prý horší případy."



Co se týče ty metodiky dle kterých se dělají tyhle statistiky tak to mam uplne stejnej nazor a snazil jsem se ho napsat o par stranek dopredu... Proste porovnavat podle zavad na STK je picovina.

Napsal: ned 04.03.2007 01:13
od armadillo
Panove ja nevim co resite, pripada mi, ze je to tu jak na srazu zebraku :mad:

Mel jsem celkem 3 BMW z celkem 5 aut, a kdyz jsem si kupoval posledni E46 330xd tak jsem sel do nej s tim, ze budu mit auto, ktere stoji vic (porizovaci cena i cena nakladu). Je to dan za to, ze mi dela kazdy den radost - z prace do prace, na vylety .. kdekoliv :D a ze mam jine auto nez 95% ostatni populace. Za indiferenci se plati v tomhle pripade a nikdy jsem toho nelitoval.

Mate preci svobodnou volbu - kupte si Subaru Impreza, jestli chcete jezdit s kvalitnim autem sportovne s dobrou imagi. Nebo nekdo je na Oktavky - tak treba RSko..

Diesel ma vetsi kroutak a ve meste mi prijde jako dobra volba, mam se skoro 250ps/500Nm (Powerbox na 204ps/410Nm) spotrebu pod 7litru. Jinak se benzinu nevyhybam, ale spatne se proda a pruzne zrychleni 80-120 Km/h je o 1s horsi ... takze kde je ta uspora?

Prestante se hadat o nesmyslech a radsi zacnete vydelavat at si muzete BMW koupit max. par let stare. Prestanete resit nesmysly a budete vic jezdit :wink:

Napsal: ned 04.03.2007 13:00
od Kuba
Pánové můžete mít sebelepší osobní zkušenosti s BMW a ze SKODOVKOU ne. Můžete mít nejlepší kousek BMW kterej se nesere a SUPERB Vašeho souseda se sere.... ale zpochybňovat statisktiky TUV a ADAC, to prosím Vás ne..... nejste jediní, kdo je rozčarován z totho, jak u ADACu BMW 3 propadla.........

Jistěže se v testech nezohleďnuje, že u BMW po 200 000 km nic nevrže, jak krásně jdou u BMW zavírat a otevírat dveře, že to má nadčasovej design kterej se s VW nedá vůbec srovnat, to všechno je pravda a sou to taky hodnoty, kvůli kterejm si někdo značku kupuje...... ale takovymhle způsobem dehonestovat unzávaný žebříček spolehlivosti fakt neni na místě :-) :-) :-)

Napsal: ned 04.03.2007 17:13
od Vlado
Kuba píše:Pánové můžete mít sebelepší osobní zkušenosti s BMW a ze SKODOVKOU ne. Můžete mít nejlepší kousek BMW kterej se nesere a SUPERB Vašeho souseda se sere.... ale zpochybňovat statisktiky TUV a ADAC, to prosím Vás ne..... nejste jediní, kdo je rozčarován z totho, jak u ADACu BMW 3 propadla.........

Jistěže se v testech nezohleďnuje, že u BMW po 200 000 km nic nevrže, jak krásně jdou u BMW zavírat a otevírat dveře, že to má nadčasovej design kterej se s VW nedá vůbec srovnat, to všechno je pravda a sou to taky hodnoty, kvůli kterejm si někdo značku kupuje...... ale takovymhle způsobem dehonestovat unzávaný žebříček spolehlivosti fakt neni na místě :-) :-) :-)

suhlasim 8) :)

Napsal: pon 05.03.2007 09:52
od RuDoSh
armadillo píše:Jinak se benzinu nevyhybam, ale spatne se proda a pruzne zrychleni 80-120 Km/h je o 1s horsi ... takze kde je ta uspora?


jenze to je na 4ku nebo 5ku.... kdo vi jak je to na 3jku :)

Napsal: pon 05.03.2007 10:00
od Deli
RuDoSh píše:
armadillo píše:Jinak se benzinu nevyhybam, ale spatne se proda a pruzne zrychleni 80-120 Km/h je o 1s horsi ... takze kde je ta uspora?


jenze to je na 4ku nebo 5ku.... kdo vi jak je to na 3jku :)

Kdo neni línej si podřadí a je to :) Další argument, který moc nechápu... :roll:

Napsal: pon 05.03.2007 10:02
od armadillo
Deli píše:
RuDoSh píše:
armadillo píše:Jinak se benzinu nevyhybam, ale spatne se proda a pruzne zrychleni 80-120 Km/h je o 1s horsi ... takze kde je ta uspora?


jenze to je na 4ku nebo 5ku.... kdo vi jak je to na 3jku :)

Kdo neni línej si podřadí a je to :) Další argument, který moc nechápu... :roll:


Nee uz se nehadam jsem linej uznavam ... :wink:

Napsal: pon 05.03.2007 10:07
od gyrous
Spolehlivost to je teď prakticky podobný, díly dodává většinou jedna firma pro všechny značky. Jestli se to posere na Audi nebo na VW či BMW a bude spotřebák tak to by spíš měly dávat testy spolehlivosti značek, jako je siemens, febi, a další firmy, které dodávají díly do aut od novoty. I BMW musí šetřit, nemůže se dostat za hranici 2 míčů. Však kolikrát se stane, že v prodeji náhradních dílů není v autě to nejlepší co je na trhu. Tohle možná bylo kdysi... 8)

Napsal: pon 05.03.2007 10:10
od ajfel
Vlasta píše:
Deli píše:Tak já jsem s Fábii něco najezdil a jediný co se měnilo byly žárovky ;) Tim ale nemyslim, že by byly vrchol spolehlivosti 8)

Žárovky, snímače polohy volantu, řídící jednotky řízení, celé servořízení = běžnej spotřebák u Fóbie.


aha ... tak s tim servorizenim to reknu sousedovi .. ma s nim problemy .. obcas prestane za jizdy fungovat ...
v servise mu nabidli jenom komplet vymenu ... pri pohledu na cenu moc nadseny nebyl .. :)
petr