Napsal: sob 03.03.2007 13:08
Baxon píše:Ted už to snad musí pochopit i ten největší trouba
Nemyslim si


Veřejné diskusní fórum pod záštitou BMW Auto Klubu Česká Republika
https://www.bmwklub.cz/
Baxon píše:Ted už to snad musí pochopit i ten největší trouba
Dani34el píše:- Superb má na český silnice míň choulostivej podvozek
Deli píše:Dani34el píše:- Superb má na český silnice míň choulostivej podvozek
No jasný, neni nad to si pořídit v roce 2007 nový auto s tuhou zadní nápravou...![]()
![]()
Deli píše:mufman: Mě nechytej hned za slovoSnad víš jak sem to myslel...
Demostenes píše:PS: Pokud tu nekdo tvrdi, ze Skodovky a VW jsou spolehlivy auta, tak at taky napise, jaky drogy bere.
Demostenes píše:"Fábie je rozpouštědlo mých snů o novém autě, do kterého se prvních pár let leje jen benzín, olej a voda do ostřikovačů. Do Fábie se už nalilo jedno kompletní topení, dvě geometrie náprav, dva páry stabilizátorů přední nápravy, vodní pumpa, 26 žárovek H4, nové brzdové kotouče (dle servisu když prší, tak se nesmí do kaluží, nebo se nesmí brzdit) a spousta dalšího harampádí, úhrnem bratru kolem 70 tisíc. Nic moc, ale jsou prý horší případy."
Deli píše:Tak já jsem s Fábii něco najezdil a jediný co se měnilo byly žárovkyTim ale nemyslim, že by byly vrchol spolehlivosti
Demostenes píše:Cela ta statistika je naprosto nesmyslna, protoze hodnoti auta podle stavu na STK. To je proste blbost, protoze na STK jedu ve chvili, kdy si budu myslet, ze mam auto ok. Takze v realu to pak vypada tak, ze skodovkar cely rok jezdi po servisech, aby dojel alespon na chatu a pak u STK projde, protoze ma vsechno za rok vymeneny 10x. Clovek v Bawu jezdi a jezdi, nic se nesere, auto se chova naprosto OK, tak jede na STK a tam mu pak treba reknou, ze ma neco v haji, ackoliv to pri jizde skoro nebylo poznat.
Jinak pokud by se mela delat objektivni statistika spolehlivosti, chtelo by to srovnat pocet km a stari + opravy u aut ve spouste servisu (velke, male, znackove, neznackove a pod...), pak by ta vyberova skupina byla OK. Ja jsem na stk vzdy prosel, bez ohledu na to, jake auto jsem mel. takze z toho jako plyne, ze jsem mel vzdy spolehliva auta? Pritom na Skodovce se opravovalo porad neco, Renault na tom by slusne, Bawo mam zatim kratce, ale vse je take OK. Vzdyt je to neprosto nesmyslna uvaha, neni mi jasne, ze jim na tohle muze nekdo skocit.
Bohuzel uz hodne dlouho jsem nevidel nejakou solidni statistiku, temer vsechny voli spatne vyberovou skupinu, nebo metodiku a jsem ochoten se vsadit, ze zcela zamerne, aby jim vyslo co potrebuji, protoze takto zasadnich chyb se nedopusti ani student, ktery mel statistiku jeden semestr.
Jinak ad spolehlivost, dneska to jde do haje u vsech znacek, o tomhle se nam muze uz jenom zdat:
http://youtube.com/watch?v=-bIV_hHPAFQ& ... ed&search=
http://youtube.com/watch?v=tRKhKKdXIl4& ... ed&search=
http://youtube.com/watch?v=dn19Qj5jtf4& ... ed&search=
http://youtube.com/watch?v=kTedyrdAzV0& ... ed&search=
PS: Pokud tu nekdo tvrdi, ze Skodovky a VW jsou spolehlivy auta, tak at taky napise, jaky drogy bere. Skodovky se serou neskutecne, u VW bezne zacina piskat prevodovka po nekolika tisicich km a pod....
"Fábie je rozpouštědlo mých snů o novém autě, do kterého se prvních pár let leje jen benzín, olej a voda do ostřikovačů. Do Fábie se už nalilo jedno kompletní topení, dvě geometrie náprav, dva páry stabilizátorů přední nápravy, vodní pumpa, 26 žárovek H4, nové brzdové kotouče (dle servisu když prší, tak se nesmí do kaluží, nebo se nesmí brzdit) a spousta dalšího harampádí, úhrnem bratru kolem 70 tisíc. Nic moc, ale jsou prý horší případy."
Baxon píše:To snad taky pochopí i pitomec, nebo ne????
Demostenes píše:Cela ta statistika je naprosto nesmyslna, protoze hodnoti auta podle stavu na STK. To je proste blbost, protoze na STK jedu ve chvili, kdy si budu myslet, ze mam auto ok. Takze v realu to pak vypada tak, ze skodovkar cely rok jezdi po servisech, aby dojel alespon na chatu a pak u STK projde, protoze ma vsechno za rok vymeneny 10x. Clovek v Bawu jezdi a jezdi, nic se nesere, auto se chova naprosto OK, tak jede na STK a tam mu pak treba reknou, ze ma neco v haji, ackoliv to pri jizde skoro nebylo poznat.
Jinak pokud by se mela delat objektivni statistika spolehlivosti, chtelo by to srovnat pocet km a stari + opravy u aut ve spouste servisu (velke, male, znackove, neznackove a pod...), pak by ta vyberova skupina byla OK. Ja jsem na stk vzdy prosel, bez ohledu na to, jake auto jsem mel. takze z toho jako plyne, ze jsem mel vzdy spolehliva auta? Pritom na Skodovce se opravovalo porad neco, Renault na tom by slusne, Bawo mam zatim kratce, ale vse je take OK. Vzdyt je to neprosto nesmyslna uvaha, neni mi jasne, ze jim na tohle muze nekdo skocit.
Bohuzel uz hodne dlouho jsem nevidel nejakou solidni statistiku, temer vsechny voli spatne vyberovou skupinu, nebo metodiku a jsem ochoten se vsadit, ze zcela zamerne, aby jim vyslo co potrebuji, protoze takto zasadnich chyb se nedopusti ani student, ktery mel statistiku jeden semestr.
Jinak ad spolehlivost, dneska to jde do haje u vsech znacek, o tomhle se nam muze uz jenom zdat:
http://youtube.com/watch?v=-bIV_hHPAFQ& ... ed&search=
http://youtube.com/watch?v=tRKhKKdXIl4& ... ed&search=
http://youtube.com/watch?v=dn19Qj5jtf4& ... ed&search=
http://youtube.com/watch?v=kTedyrdAzV0& ... ed&search=
PS: Pokud tu nekdo tvrdi, ze Skodovky a VW jsou spolehlivy auta, tak at taky napise, jaky drogy bere. Skodovky se serou neskutecne, u VW bezne zacina piskat prevodovka po nekolika tisicich km a pod....
"Fábie je rozpouštědlo mých snů o novém autě, do kterého se prvních pár let leje jen benzín, olej a voda do ostřikovačů. Do Fábie se už nalilo jedno kompletní topení, dvě geometrie náprav, dva páry stabilizátorů přední nápravy, vodní pumpa, 26 žárovek H4, nové brzdové kotouče (dle servisu když prší, tak se nesmí do kaluží, nebo se nesmí brzdit) a spousta dalšího harampádí, úhrnem bratru kolem 70 tisíc. Nic moc, ale jsou prý horší případy."
Kuba píše:Pánové můžete mít sebelepší osobní zkušenosti s BMW a ze SKODOVKOU ne. Můžete mít nejlepší kousek BMW kterej se nesere a SUPERB Vašeho souseda se sere.... ale zpochybňovat statisktiky TUV a ADAC, to prosím Vás ne..... nejste jediní, kdo je rozčarován z totho, jak u ADACu BMW 3 propadla.........
Jistěže se v testech nezohleďnuje, že u BMW po 200 000 km nic nevrže, jak krásně jdou u BMW zavírat a otevírat dveře, že to má nadčasovej design kterej se s VW nedá vůbec srovnat, to všechno je pravda a sou to taky hodnoty, kvůli kterejm si někdo značku kupuje...... ale takovymhle způsobem dehonestovat unzávaný žebříček spolehlivosti fakt neni na místě![]()
![]()
armadillo píše:Jinak se benzinu nevyhybam, ale spatne se proda a pruzne zrychleni 80-120 Km/h je o 1s horsi ... takze kde je ta uspora?
RuDoSh píše:armadillo píše:Jinak se benzinu nevyhybam, ale spatne se proda a pruzne zrychleni 80-120 Km/h je o 1s horsi ... takze kde je ta uspora?
jenze to je na 4ku nebo 5ku.... kdo vi jak je to na 3jku
Deli píše:RuDoSh píše:armadillo píše:Jinak se benzinu nevyhybam, ale spatne se proda a pruzne zrychleni 80-120 Km/h je o 1s horsi ... takze kde je ta uspora?
jenze to je na 4ku nebo 5ku.... kdo vi jak je to na 3jku
Kdo neni línej si podřadí a je toDalší argument, který moc nechápu...
Vlasta píše:Deli píše:Tak já jsem s Fábii něco najezdil a jediný co se měnilo byly žárovkyTim ale nemyslim, že by byly vrchol spolehlivosti
Žárovky, snímače polohy volantu, řídící jednotky řízení, celé servořízení = běžnej spotřebák u Fóbie.