Stránka 8 z 14

Napsal: stř 07.10.2009 17:21
od Mikey89
Jak přesně funguje ta 'diskotéka' o který se tady už jednou psalo na předchozích stránkách? Nebo-li ta kontrola palubní desky, mě to pořád nějak nejde....

Napsal: stř 07.10.2009 19:22
od radokrno
myslíš kontrola budíků ...
normálně strčíš klíček držíš nulování kilometrů a otočíš do polohy prorozsvícení kontrolek a držíš u toho porád ten čudlík..nud to je to ta první poloha klíčku ,nebo ta druhá ...ne startovací!!!!

Napsal: stř 07.10.2009 20:24
od Mikey89
Takže se mi tím i vymažou kilometry ne?

Napsal: stř 07.10.2009 21:27
od pepino5xx
Ne ne, u E34 podržet čudlík CC, nikoliv reset, ten ee :)

Napsal: stř 07.10.2009 22:03
od radokrno
a kdepak tam je mohl by jsi poslat foto...

Napsal: stř 07.10.2009 22:14
od pepino5xx
Jako kde je čudlík Check Control (zkr. CC) ???
Tak když se podíváš na budíky, tak tím levým se nuluje počítadlo denních kilometrů a tím pravým zjištuješ CHECK, no a to je on.
Snad měli všechny E34 sériově CC.

Napsal: stř 07.10.2009 23:06
od Mikey89
Takže ne levej ale pravej, já sem si to tak trochu myslel... No zítra to zkusim :)

Napsal: stř 07.10.2009 23:30
od rakeesh
vsechny E34 chceck control nemaj.. napr moje :(

jinak k tomu otevirani/zavirani klickem pres kufr - zalezi na tom, jestli mate zamceno dvojitym nebo ne - pokud jo, otevre se jenom kufr, pokud ne, otevre se cely auto. Zavreni to samy.

Napsal: stř 07.10.2009 23:50
od Mikey89
rakeesh píše:vsechny E34 chceck control nemaj.. napr moje :(


Ale ten panel kde se ti hlásej chyby nebo to že je málo oleje nebo vody tam máš ne? To měli snad všechny....

Napsal: čtv 08.10.2009 00:22
od Pietro
Je víc druhů budíků v 34kach - od úplně sociálních s mechanickým počítadlem KM, přes s digi počítadlem až po s "check controlem" ....
Test se dá udělat na všech digi určitě, mechanické jsem nezkoušel.. :)
Buď se drží levý (je-li JEN levý) tlačítko (tj nulování denních KM) + klíč ve spínačce z polohy úplně vypnuto na polohu "rozsvícené KM", nebo se drží pravé (check) tlačítko + spínačka tuším až na polohu 2 (zaplé zapalování).
Ale možná kapku kecám, už si to nevybavuju úplně přesně, ale takhle nějak to bylo...

Napsal: čtv 08.10.2009 01:40
od Mikey89
Tak musim se přiznat že E34 sem s mechanickým počítadlem km ještě neviděl...

Napsal: čtv 08.10.2009 07:48
od radokrno
já mám jen s tim dením nulováním km....CC nemám...je ten čudlík CC jen na tuto kontrolu nebo má i jiný význam..???

Napsal: čtv 08.10.2009 12:37
od Blackie
Mikey89 píše:Tak musim se přiznat že E34 sem s mechanickým počítadlem km ještě neviděl...


Já jí měl.... :wink:

Napsal: čtv 08.10.2009 22:42
od Mikey89
radokrno píše:já mám jen s tim dením nulováním km....CC nemám...je ten čudlík CC jen na tuto kontrolu nebo má i jiný význam..???

Pokud ti panel hlásí víc chyb tak se tím dají přepínat :)

Tak sem to zkoušel, nejdřív mi to na panel začlo psát nějak identifikační čísla nebo co, pak se rozsvítil, tacháč a otáčkoměr se vytočili do poloviny a ostatní budíky se protočily tam a zpátky... Takhle to má fungovat?

Napsal: čtv 08.10.2009 23:14
od radokrno
mám za to že se musejí protočit všechny rafičky co tam jsou.... :wink:

Napsal: čtv 08.10.2009 23:33
od Mikey89
Právě že sem si to taky myslel, tak se ptám...

Napsal: pát 09.10.2009 06:58
od pepino5xx
Rychloměr a otáčkoměr pouze asi do poloviny, teplota a palivo se projedou po celé délce.

Napsal: pát 09.10.2009 08:41
od radokrno
no zkusim a uvidim,,nedávno jsem to čekoval...

Napsal: pát 09.10.2009 16:14
od Mikey89
A ví někdo proč rychloměr a otáčkoměr jen do poloviny? Já sem na to koukal, otáčkoměr se zastavil na 3500 otáčkách a rychloměr někde kolem 125....

Napsal: pát 09.10.2009 16:24
od Kail
Mně jede normálně všechno až do konce...