Stránka 8 z 14
Napsal: stř 07.10.2009 17:21
od Mikey89
Jak přesně funguje ta 'diskotéka' o který se tady už jednou psalo na předchozích stránkách? Nebo-li ta kontrola palubní desky, mě to pořád nějak nejde....
Napsal: stř 07.10.2009 19:22
od radokrno
myslíš kontrola budíků ...
normálně strčíš klíček držíš nulování kilometrů a otočíš do polohy prorozsvícení kontrolek a držíš u toho porád ten čudlík..nud to je to ta první poloha klíčku ,nebo ta druhá ...ne startovací!!!!
Napsal: stř 07.10.2009 20:24
od Mikey89
Takže se mi tím i vymažou kilometry ne?
Napsal: stř 07.10.2009 21:27
od pepino5xx
Ne ne, u E34 podržet čudlík CC, nikoliv reset, ten ee

Napsal: stř 07.10.2009 22:03
od radokrno
a kdepak tam je mohl by jsi poslat foto...
Napsal: stř 07.10.2009 22:14
od pepino5xx
Jako kde je čudlík Check Control (zkr. CC) ???
Tak když se podíváš na budíky, tak tím levým se nuluje počítadlo denních kilometrů a tím pravým zjištuješ CHECK, no a to je on.
Snad měli všechny E34 sériově CC.
Napsal: stř 07.10.2009 23:06
od Mikey89
Takže ne levej ale pravej, já sem si to tak trochu myslel... No zítra to zkusim

Napsal: stř 07.10.2009 23:30
od rakeesh
vsechny E34 chceck control nemaj.. napr moje
jinak k tomu otevirani/zavirani klickem pres kufr - zalezi na tom, jestli mate zamceno dvojitym nebo ne - pokud jo, otevre se jenom kufr, pokud ne, otevre se cely auto. Zavreni to samy.
Napsal: stř 07.10.2009 23:50
od Mikey89
rakeesh píše:vsechny E34 chceck control nemaj.. napr moje

Ale ten panel kde se ti hlásej chyby nebo to že je málo oleje nebo vody tam máš ne? To měli snad všechny....
Napsal: čtv 08.10.2009 00:22
od Pietro
Je víc druhů budíků v 34kach - od úplně sociálních s mechanickým počítadlem KM, přes s digi počítadlem až po s "check controlem" ....
Test se dá udělat na všech digi určitě, mechanické jsem nezkoušel..
Buď se drží levý (je-li JEN levý) tlačítko (tj nulování denních KM) + klíč ve spínačce z polohy úplně vypnuto na polohu "rozsvícené KM", nebo se drží pravé (check) tlačítko + spínačka tuším až na polohu 2 (zaplé zapalování).
Ale možná kapku kecám, už si to nevybavuju úplně přesně, ale takhle nějak to bylo...
Napsal: čtv 08.10.2009 01:40
od Mikey89
Tak musim se přiznat že E34 sem s mechanickým počítadlem km ještě neviděl...
Napsal: čtv 08.10.2009 07:48
od radokrno
já mám jen s tim dením nulováním km....CC nemám...je ten čudlík CC jen na tuto kontrolu nebo má i jiný význam..???
Napsal: čtv 08.10.2009 12:37
od Blackie
Mikey89 píše:Tak musim se přiznat že E34 sem s mechanickým počítadlem km ještě neviděl...
Já jí měl....

Napsal: čtv 08.10.2009 22:42
od Mikey89
radokrno píše:já mám jen s tim dením nulováním km....CC nemám...je ten čudlík CC jen na tuto kontrolu nebo má i jiný význam..???
Pokud ti panel hlásí víc chyb tak se tím dají přepínat
Tak sem to zkoušel, nejdřív mi to na panel začlo psát nějak identifikační čísla nebo co, pak se rozsvítil, tacháč a otáčkoměr se vytočili do poloviny a ostatní budíky se protočily tam a zpátky... Takhle to má fungovat?
Napsal: čtv 08.10.2009 23:14
od radokrno
mám za to že se musejí protočit všechny rafičky co tam jsou....

Napsal: čtv 08.10.2009 23:33
od Mikey89
Právě že sem si to taky myslel, tak se ptám...
Napsal: pát 09.10.2009 06:58
od pepino5xx
Rychloměr a otáčkoměr pouze asi do poloviny, teplota a palivo se projedou po celé délce.
Napsal: pát 09.10.2009 08:41
od radokrno
no zkusim a uvidim,,nedávno jsem to čekoval...
Napsal: pát 09.10.2009 16:14
od Mikey89
A ví někdo proč rychloměr a otáčkoměr jen do poloviny? Já sem na to koukal, otáčkoměr se zastavil na 3500 otáčkách a rychloměr někde kolem 125....
Napsal: pát 09.10.2009 16:24
od Kail
Mně jede normálně všechno až do konce...