Stránka 8 z 11
Napsal: pon 03.06.2013 12:08
od chip
To byl útok cílený nejen na designera ale i konkrétně e60, jak ostatně v závěru svého postu potvrzuješ a přidáváš e65. Tolik k tvé první otázce.
Pokud se ti to nelíbí, nemyslím, že na místě používat až takovéto urážlivé přirovnání.
Stejně tak já neurážím ostatní BMW, která se mi nelíbí, ale beru je jako fanda značky.
Design e60/5 byl a stále je nadčasový a v době uvedení jistě šokoval, ale stejně tak šokovala i e39/8. Protože, kdyby ne, tak by to byla naprosto seriovka, na kterou si po pár letech nikdo nevzpomene.
Jasný, že se vždy najde pár joudů, co na to budou nadávat ať tady nebo za hranicema. Já sleduji i zahraniční fora, jak DE tak US, tak to vím.
No jak už jsem řekl, na klubu bych spíš čekal, že pokud se někomu nelíbí desighn nějakého vozu té značky, tak to v tichosti přejde a ne ža na to bude nejvíc kydat hnuj.
Napsal: pon 03.06.2013 12:46
od berkelay
rozumím ti, možná jsem se do E60 navážel neuváženě, v tu chvíli jsem nad tím neuvažoval jako nad autem, které někdo miluje a jezdí v něm, ale jen jako nad výtvorem designéra, kterého bytostně nesnáším. Postavil jsem se tak do pozice jednoho nejmenovaného člena sedmiček, který zase nenávidí E39

Možná že je design E60 (E65) opravdu nadčasový, já jsem však tedy ještě do toho času nedošel.
Napsal: pon 03.06.2013 20:00
od Lennox
F10 ta se povedla a taky mi připadá, že se to vrací zpět k bavoráckým rysům.

Napsal: pon 03.06.2013 20:54
od chip
A jaké to jsou teda ty bavorácké rysy, které e60 nemá, ale f10 a e39 ano???
Já teda za hlavní bavorácké rysy (společné všem řadám) považuji:
- ledvinky
- kulaté světlomety dálek a tlumených světel + angel eyes
- prolis na bokách ve výši klik postupující celou stranou od předních světlometů z zadním. Světlomety jsou tomuto prolisu uzpůsobeny - navazjí na něj.
- prolis na kapotě rozšiřující se směrem od levinek k čelnímu sklu
vše uvedené e60 má.
Dále za mě má f10 blíže k e60 a to hlavně z důvodu tvaru světel, které přechází z předku a zadku na boky auta, tvarování prolisu na spodku dveří a prahu. Ploutev na střeše.... To se mi na těch autech hodně líbí, že to tam není jen obyčejně rovný jako např u e39
Napsal: pon 03.06.2013 21:12
od Sweden
včera jsem stál v jednom nákupáku se svou e61 za f11 taky v carbonschwarzmet a paketu. Dobu jsem to pozoroval až toho byla drahá polovička celkem nervózní.Ten kdo tvrdí že F10 nemá s E61 nic společného a že modelem f10 se Bmw vrací ke starým dobrým křivkám a že toto auto má opět charizma a duši Bmw tak ať si zajde na oční.Pro někoho byla e60/61 omyl pro někoho je to klasické Bmw které nijak nevybočuje z řady ale ani nevyčnívá.Linky karoserie jsou hodně podobné,záď hodně podobná,největší rozdíl je v přední masce a tvarování kapoty,tam je f10 prostě nádherná.Tím chci říct že e60 není mimo jak tady nějací písálkové zmiňují,dle mě toto vše pramení ze zdejšího fóra kde polovina mamlasů tenhle model pomlouvá přitom v tom nikdy neseděli,nikdy to neřídili a už vůbec nekoupili.
Napsal: pon 03.06.2013 21:17
od chip
Sweden, přesně tak, jsem rád, že nejsem jediný kdo to tak vidí...
S tím co píšeš v závěru 100% souhlas, připadá mi to jak, když na to lidi nemají, tak to aspoň pomluví... Hlavně majitelé starších vozů... čecháčkovství
Napsal: pon 03.06.2013 21:24
od Lennox
chip píše:A jaké to jsou teda ty bavorácké rysy, které e60 nemá, ale f10 a e39 ano???
Já teda za hlavní bavorácké rysy (společné všem řadám) považuji:
- ledvinky
- kulaté světlomety dálek a tlumených světel + angel eyes
- prolis na bokách ve výši klik postupující celou stranou od předních světlometů z zadním. Světlomety jsou tomuto prolisu uzpůsobeny - navazjí na něj.
- prolis na kapotě rozšiřující se směrem od levinek k čelnímu sklu
vše uvedené e60 má.
Dále za mě má f10 blíže k e60 a to hlavně z důvodu tvaru světel, které přechází z předku a zadku na boky auta, tvarování prolisu na spodku dveří a prahu. Ploutev na střeše.... To se mi na těch autech hodně líbí, že to tam není jen obyčejně rovný jako např u e39
Za mě má F10 s tvarem světel blíže k E46 coupe po faceliftu.
Napsal: pon 03.06.2013 21:28
od chip
Chtěl jsem vědět, jaké e60 nemá bavorácké rysy oproti f10 a e39. Tos neodpověděl.
Asi jsou si ty světla (f10,e46) podobnější, to beru, ale neberu to jako odpověď na mojí otázku. Jde mi hlavně o tvary karoserie.
Pokud je tvá odpověď pouze ty světla, tak to je chabý teda

. Drtivá většina bavoráckých rysů je totiž stejná, jak už jsem je uváděl....
Napsal: pon 03.06.2013 21:47
od Filozof
Já bych řekl asi takto. Jsou E39ky které vypadají hnusně a vybydleně stejně jako E60ky ale i E65ky a další řady ....
Ale taky jsou krásně udělané jak E39ky tak E60ky tak taky E65ky ...
Prostě když vidím co kolem mě jezdí tak dokáže bejt jak E60ka hnus tak taky krásná....
Dělá to hodně krásná barva , kola , mpacket , a taky jak se majitel stará ...
Pak taky smutné je to když nakouknu dovnitř a tam látkové sedáky v sociál výbavě ...
Otec si koupil E61 530xda touring v celkem vysoké výbavě a komforty v kůži vanilková barva se dřevem tmavým s panorama a bixenony a další výbavou kupodivu i kombík vypadá moc pěkně vzhledově z venku i zevnitř.
často vidím plno dojebaný.ch e39tek co má kdejakej druhej co ani BMW nerozumí ... dneska bohužel jsou v zoufalém stavu na 15kách plechách a karoserie vypelešená i sedačky dotrhané s volantem vším ...už jich taky pár viděl a bylo to k pláči ... ale když vidím krásnou voňavou E39 třeba v Mpacketu na pěkných kolech atd ... tak se taky otočím líbí se mi všechny modely až tedy na předface E65 to mi stále nevoní.... i první X5ky a X3 to byly obludné auta..
každej má na to nějakej názor ale pokud je auto udržované a v pěkném stavu tak je to radost pohledět ... holt někdo má vůči některým modelům stále averzi ...¨
sto lidí sto chutí ...
Napsal: pon 03.06.2013 23:01
od Tecto
Krásná diskuze o designu, který je čistě individuální záležitostí. Já jsem majitelem E61 530i 2008 a jsem čistokrevně NASRANEJ, protože i když jsem chtěl původně diesel, tak na základě zde uvedených recenzí jsem šel do benzínu a v tuto chvíli čistokrevný zklamání. Žere to kolem 10-ti ať jedu jak jedu, motor klepe na volnoběh, cpu do toho jen peníze a třesu se, že to nezaplatím. Nikdy jsem si nemyslel, že fšechno a to říkám opravdu otevřeně FŠECHNO je na tuto popelnici tak drahý, že se mi chce brečet. Vím, že tímto přízpěvkem vyvolám velkou bouři pravověrných, ale nemylsel jsem si, že takto drahý auto po najetých (ověřených) 150. tis. km bude takhle na h...
Z převodovky vytekl humus, nová náplń mne stála 10-tku, v motoru na volnoběh něco klape a nikdo neví co to je - ale zní to hrozně, třesu se, že automat přestane řadit, zadní LED světla hlásí poruchy a to pravý nesvítí (fakt kvalita!!!), RunFlaty jsou tvrdý jak beton, rezerva ani hever tam není, atd. Prostě nalít jsem a jak říkám - zklamání a nasranost. Pokud to jen torchu půjde, tak s BMW jsem jednou pro vždy skončil.
A je jedno, o jaký design jde, věřte, že Vás to přestane zajímat hned, jak zazní cifry v servisu. Dodnes jsem měl obyč, Mondeo a nikdy nic jsem neřešil - a to má 140.000km, benzín 2.0 v klasickým automatu.
Teď přemýšlím, jak se tzv. "báwa" rychle zbavit. Už ho nemůžu ani vidět.
Jestli budou auta vyrábět takto, tak potěž pánbůh. BMW no more.
Napsal: pon 03.06.2013 23:29
od gunner
chip píše:Chtěl jsem vědět, jaké e60 nemá bavorácké rysy oproti f10 a e39. Tos neodpověděl.
Pokud je tvá odpověď pouze ty světla, tak to je chabý teda

. Drtivá většina bavoráckých rysů je totiž stejná, jak už jsem je uváděl....
Odpovím ti za Berkelay.
Podle mě je asi největší rozdíl a naprosto totální odklonění se pravě od zakladních rysů interiér... Nakloněnej středovej panel kterej měli snad všechny bmw (do zásahu právě zminovanýho Bangle) a asi nejmarkatnější to bylo na e36.To bych považoval jako největší průser a zrovna u f10 je vidět snaha to tak trochu napravit.Provedení vnitřku dveří je taky docela nepovedený. Když je to v hadru a s mech. klimou,tak to vevnitř vypadá huř,než totálně holá e39.
Prostě interiér se u E60/61 nepoved,ale to je můj názor.
Jinak ten zbytek je už v poho a je pravda,že ta kastle je nadčasová.Krom toho interiéru se mi E60 libí.
Ještě dodám,že E65 je asi ještě víc nadčasová než 60tka. Když nějakou sem tam vidím,tak se po ní pokaždé musím otočit

Napsal: pon 03.06.2013 23:48
od gunner
Tecto píše:Krásná diskuze o designu, který je čistě individuální záležitostí. Já jsem majitelem E61 530i 2008 a jsem čistokrevně NASRANEJ, protože i když jsem chtěl původně diesel, tak na základě zde uvedených recenzí jsem šel do benzínu a v tuto chvíli čistokrevný zklamání. Žere to kolem 10-ti ať jedu jak jedu, motor klepe na volnoběh, cpu do toho jen peníze a třesu se, že to nezaplatím. Nikdy jsem si nemyslel, že fšechno a to říkám opravdu otevřeně FŠECHNO je na tuto popelnici tak drahý, že se mi chce brečet. Vím, že tímto přízpěvkem vyvolám velkou bouři pravověrných, ale nemylsel jsem si, že takto drahý auto po najetých (ověřených) 150. tis. km bude takhle na h...
Z převodovky vytekl humus, nová náplń mne stála 10-tku, v motoru na volnoběh něco klape a nikdo neví co to je - ale zní to hrozně, třesu se, že automat přestane řadit, zadní LED světla hlásí poruchy a to pravý nesvítí (fakt kvalita!!!), RunFlaty jsou tvrdý jak beton, rezerva ani hever tam není, atd. Prostě nalít jsem a jak říkám - zklamání a nasranost. Pokud to jen torchu půjde, tak s BMW jsem jednou pro vždy skončil.
A je jedno, o jaký design jde, věřte, že Vás to přestane zajímat hned, jak zazní cifry v servisu. Dodnes jsem měl obyč, Mondeo a nikdy nic jsem neřešil - a to má 140.000km, benzín 2.0 v klasickým automatu.
Teď přemýšlím, jak se tzv. "báwa" rychle zbavit. Už ho nemůžu ani vidět.
Jestli budou auta vyrábět takto, tak potěž pánbůh. BMW no more.
No,co ti na tohle napsat...snad aby sis koupil zas to mondeo a zrušil si tu svůj nick.

Napsal: úte 04.06.2013 00:24
od prase007
Tecto píše:Krásná diskuze o designu, který je čistě individuální záležitostí. Já jsem majitelem E61 530i 2008 a jsem čistokrevně NASRANEJ, protože i když jsem chtěl původně diesel, tak na základě zde uvedených recenzí jsem šel do benzínu a v tuto chvíli čistokrevný zklamání. Žere to kolem 10-ti ať jedu jak jedu, motor klepe na volnoběh, cpu do toho jen peníze a třesu se, že to nezaplatím. Nikdy jsem si nemyslel, že fšechno a to říkám opravdu otevřeně FŠECHNO je na tuto popelnici tak drahý, že se mi chce brečet. Vím, že tímto přízpěvkem vyvolám velkou bouři pravověrných, ale nemylsel jsem si, že takto drahý auto po najetých (ověřených) 150. tis. km bude takhle na h...
Z převodovky vytekl humus, nová náplń mne stála 10-tku, v motoru na volnoběh něco klape a nikdo neví co to je - ale zní to hrozně, třesu se, že automat přestane řadit, zadní LED světla hlásí poruchy a to pravý nesvítí (fakt kvalita!!!), RunFlaty jsou tvrdý jak beton, rezerva ani hever tam není, atd. Prostě nalít jsem a jak říkám - zklamání a nasranost. Pokud to jen torchu půjde, tak s BMW jsem jednou pro vždy skončil.
A je jedno, o jaký design jde, věřte, že Vás to přestane zajímat hned, jak zazní cifry v servisu. Dodnes jsem měl obyč, Mondeo a nikdy nic jsem neřešil - a to má 140.000km, benzín 2.0 v klasickým automatu.
Teď přemýšlím, jak se tzv. "báwa" rychle zbavit. Už ho nemůžu ani vidět.
Jestli budou auta vyrábět takto, tak potěž pánbůh. BMW no more.
Zase si to koupil někdo, kdo na to nemá

Že žere 530i 10 litrů je tu napsaný asi 1000x. Všechny ostatní informace se daj zjistit dopředu. Že jsou runflaty tvrdý je napsaný snad všude, že se ve 150 tisících má měnit olej v převodovce taky, že je to drahý je tu taky napsaný. Rezerva a hever tam neni, protože jsou tam ty runflaty, to se dá taky dopředu zjistit.
Jestli někdo vyrábí auta, do kterej se nemusí investovat po 150 tisících kilometrech za běžný spotřební věci, jako je olej, mondeo to rozhodně nebude.
Jo a ještě ti kámo řeknu, že až budeš muset měnit brzdový kotouče a destičky a uvidíš tu cenu, tak se z toho normálně posadíš naprdel a budeš muset prodat barák, tak se toho radši rychle zbav, ať tě to nepotká.
Napsal: úte 04.06.2013 01:43
od mike-ee
Tecto píše:Krásná diskuze o designu, který je čistě individuální záležitostí. Já jsem majitelem E61 530i 2008 a jsem čistokrevně NASRANEJ, protože i když jsem chtěl původně diesel, tak na základě zde uvedených recenzí jsem šel do benzínu a v tuto chvíli čistokrevný zklamání. Žere to kolem 10-ti ať jedu jak jedu, motor klepe na volnoběh, cpu do toho jen peníze a třesu se, že to nezaplatím. Nikdy jsem si nemyslel, že fšechno a to říkám opravdu otevřeně FŠECHNO je na tuto popelnici tak drahý, že se mi chce brečet. Vím, že tímto přízpěvkem vyvolám velkou bouři pravověrných, ale nemylsel jsem si, že takto drahý auto po najetých (ověřených) 150. tis. km bude takhle na h...
Z převodovky vytekl humus, nová náplń mne stála 10-tku, ........
Kdybych měl náladu, tak se tu rozepíšu jak Mondeo co jsme převzali s 0 km přímo z prodejny, 2.2TDCI stálo v servisu než doma, ale to by bylo zbytečne.
Raději ti napíšu, že se občas stane že si to Bawo koupíš nové za 2.5M a taky se posere a víš proč?
Protože nikdo není dokonalý.... Mám s tím taky bohužel zkušenosti, jenže to se těžce vysvětluje. Chápu že koupit si BMW, které je německý klenot a ještě dát na rady největšího BMW klubu v ČR a pak mít nějaké náklady na servis je neúnosné, ale co si budem vysvětlovat.
Prodej BMW a běž o značku dál. Mně, celou komunitu a hlavně BMW to určitě strašně mrzí. Šťastnou cestu

;
Napsal: úte 04.06.2013 06:29
od Tecto
Věděl jsem, že vyvolám vlnu takových reakcí. Není zde účelem žádnou značku a typ srovnávat - jsou to jiné levely a úplně jiný přístup vč. konstrukce. Jen mě fak rozladilo, že zrovna takové věci jako je klepání v motoru budu někdy zrovna u BMW řešit. A zrovna sakra já...
Koupil jsem to jako vůz do práce nejen kvůli prestiži, ale hlavně na to, že jsem předpoládal, že auto najede 250.000km jako nic. Jezdím hodně do zahraničí a dlouhé trasy - teď honím duchy a moje důvěra ve značku klesá. Hrozně dlouho jsem řešil, jaké auto koupit. I když jsem měl vždycky Forda, tak současná produkce (myšleno od roku 2007) mi připadá ošizená a v mnoha detailech podprůměrná. A jelikož jsem z Mondega zvyklej na super jízdní vlastnosti, nelze si vybrat nic jinýho než BMW. A co se týká prostoru, tak jedině 5-ku a combi. Jenoduchá rovnice.
To že jsou ceny některých komponent jaké jsou, tak celkem chápu. Pokud by byl automat v jiných značkách řešen právě takto (vana/filtr) a s takovým objemem provozních kapalin, stálo by to plus minus stejně i tam.
Jak říkám - s.... mě to klepání na který nemůžu přijít a ledkový světla, který jsem viděl nefunkční tak na Passatech. A já koncern fakt nesnáším.
Napsal: úte 04.06.2013 07:01
od e155
Teď trochu konstruktivně - kde to auto servisuješ?
Napsal: úte 04.06.2013 07:05
od e155
to GubaXan - já bych šel do tohohle:
http://bmwklub.cz/modules.php?name=Foru ... c&t=125390
Zjistil bych si, jestli je tam automat od ZF a ne ten nepodarek od GM (myslím, źe benzíny měly ZF, ale to nevím na 100%) a pokud jo, tak bych do toho šel.
Napsal: úte 04.06.2013 07:36
od chip
gunner píše:chip píše:Chtěl jsem vědět, jaké e60 nemá bavorácké rysy oproti f10 a e39. Tos neodpověděl.
Pokud je tvá odpověď pouze ty světla, tak to je chabý teda

. Drtivá většina bavoráckých rysů je totiž stejná, jak už jsem je uváděl....
Odpovím ti za Berkelay.
Podle mě je asi největší rozdíl a naprosto totální odklonění se pravě od zakladních rysů interiér... Nakloněnej středovej panel kterej měli snad všechny bmw (do zásahu právě zminovanýho Bangle) a asi nejmarkatnější to bylo na e36.

Interier beru, že je jiný. Jsem taky zastáncem přiklodnění panelu k řidiči. Navíc není pravda, jak píšeš, že to měli všechny BMW do Banglea. Např. e12 to měla taky rovný
Nicméně řeč byla o designových rysech tedy především exteriéru.
Dále to co píše Tecto, raději no comment

. Dokonalý příklad, jak si joudík koupí báwo, aniž by o něm cokoliv věděl, přijede do servisu a protočí se mu panenky a pak už na BMW jen nadává

. Prostě to je technickej špic a ceny dílů tomu musí odpovídat. A že z převodovky vytekl černý olej po 150t km to, no to je překvápko
Jo a ještě Tecto, jak si psal, že zdejší diskuze o designu je čistě individuální, to ale není tento případ. Nemoť jsme se tu bavili o konkrétních designových prvcích, které jsou naprosto objektivní a to tvar světel, prolisy, tvar mřížky chladiče apod. Ta diskuze byla objektivní a konkrétní, teda do doby tvého a filozofova příspěvku

Napsal: úte 04.06.2013 08:48
od Sweden
Tecto:celkem by mě zajímal tvůj myšlenkový pochod....koupit si BMW a myslet si že na to nesáhnu,že BMW je nadčasový stroj který používá techniku z jiné galaxie kde jsou milion let před tou naší pozemskou???Nadávát na to že BMW má runflaty a nemá rezervu apod. věci které jsi zde vypsal???Myslíš že tvé problémy s vozem pramení přímo se značkou BMW???Nenapadla tě otázka že problémy které řešíš můžou mít spojitost a předchozím majitelem/li???Ono ne nadarmo se říká jak se do lesa volá tak se z něho ozývá???Nechápu smysl toho se do auta vysypat a pak ho hned o pár témat vedle nabízet k prodeji.Seber se vzmuž se....taky jsem si podobnou krizí prošel ale nikdy bych nenapsal to co ty

Napsal: úte 04.06.2013 09:46
od Tecto
Jo, teď si na to kápl. Prožívám s tím krizi... Strašně dlouho jsem ho hledal, viděl jsem jich desítky. Všechny byly někde lakovaný, něco tam nesedělo, všude byl nějaký problém atp. Tento je první, kterej se mi jevil jako 100%OK. Ale to klepání mě tak nasírá, že je nepředstavitelný. Jinak je fakt, že to funguje na 1. Asi je to spíš o tom, kdo všechno se v naší republice (a hlavně jak) o auta dokáže starat - servisovat. Když se v servisu zeptám, co by to mhlo být, niko nic neví, nechce se jim mi nic říct, jsou nepříjemní, snaží se mi nacpat diagnostiku a komplet prověření, atd. Je pravda, že jsem asi já spadl z jiný planety rovnou do našeho "domáckého servisního prostředí". Mrzí mě to celé okolo. Nikdy jsem si nemyslel, že budu řešit takový blboviny. V nikoho nemám důvěru a mám pocit, že mě chtějí všichni obabrat ve stylu: no jo, von si koupil bawca, tak ho natáhnem... A to mě docela nasírá.
Možná jsem to výše popsal trochu příkře, protože když večer sedím a přemýšlím o všem, tak je mi na nic a nemůžu z toho spát. Nechci Vás tady všechny dráždit a doufám, že to hlavně psychicky rozchodím.
Pokud jsem se Vás někoho dotk, omlouvám se. Nemůžu si to doteď nějak poskládat v hlavě.