
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
e65 745i - kouří z výfuku jako Trabant
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 485
- Registrován: ned 03.07.2016 00:00
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: e65 745i - kouří z výfuku jako Trabant
S mým štěstím ...... 

Re: e65 745i - kouří z výfuku jako Trabant
Mohl by někdo prosím vysvětlit, jak poznám že je v autě CAS02, aby šla stand klima dodělat. Souvisí přítomnost CAS02 s nějakým jiným prvkem výbavy nebo se vyskytuje v autech až od určitého ročníku? A nebo je to úplně jinak?
Díky za objasnění.

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 485
- Registrován: ned 03.07.2016 00:00
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: e65 745i - kouří z výfuku jako Trabant
Máš to napsaný o pár stránek zpátky.
vlastnemec píše:Stand klimu mělo hrozně málo aut, jde dodělat jen kódovaním pokud máš CAS 02 a koupením příslušného dálkového ovladače, pokud nemáš webasto tak se tahá jeden drát do casu. Poznáš tak že na něj mrkneš zboku když odděláš středovou lištu tak je na něj pěkně vidět.
Re: e65 745i - kouří z výfuku jako Trabant
To jsem čet, ale můj dotaz zněl, zda je výskyt CAS02 něčím podmíněn (výbavou, rokem výroby). Přece ho tam nedávají nahodile, ne?
Re: e65 745i - kouří z výfuku jako Trabant
je spíš podmíněn zemí do které je auto prodáno, v německu byla Standklima zakázana a proto to auto prodaný do něměcka nemají a mají CAS03 který neumí standklimu.
výdech klimy je ven za 3 min, takže stojí za to se podívat.
výdech klimy je ven za 3 min, takže stojí za to se podívat.
-
- Člen Klubu
- Příspěvky: 31
- Registrován: čtv 25.02.2016 01:00
Re:
Znechucen proč? kolik standartních japonců má 8 válcový motor s takovou charakteristikou a výkonem? Víš co jezdilo v poslanecké sněmovně před Těmito auty? Byla to česká Tatra s 8 válcovými vzduchem chlazenými motory. Měl jsem několik 613tek a u těhle aut jsem dokázal motor vyndat z auta za 20 minut jenom proto, že šel z auta pomalu po každých 10000 km. Přesto jak často jsem to servisoval na to auto nedám dopustit, úžasný koráb, neuvěřitelný výkon a síla a ty ksichty všech co tu jezdily 120kama a trabantama mi za to stály. Můj děda vždycky říkal: chceš mít koně musíš mít na seno, pokud jsi chtěl 4 válcový tdi tak jsi si měl koupit koktávku.BMW745i píše:S karbonem problém určitě nebude, žádný tam není....JaraX píše:většinou se motor na 5W30 zakarbonuje, karbon nsledně ničí gumovou čášt gufer, ale je možné že těch přičin bude i víc.
Ta gufera jednoduše odešla, protože ztvrdla guma po deseti letech stáří.
Abych pravdu řekl, jsem z toho všeho pěkně znechucen. K čemu mi je soft close, větrání koulí v sedadlech, lednička, když motor nefunguje a nemůžu jezdit!!! Motor vydrží méně, nežli jakýkoliv průměrný "japonec". Dle mého názoru pro BMW pěkná ostuda, když při 160000km, a to dokonce u řady 7, musí motor již podruhé z auta ven!!! Vůbec jsem netušil, že je u BMW něco takového možné! Nechám auto opravit a jde rychle z baráku pryč.....
Nebo jestli si někdo chce ty simeringy vyměnit, prodám to auto hned. Auto je zachovalé až na ty simeringy, v maximální výbavě. Do provozu v ČR, 1.majitel Kancelář poslanecké sněmovny.

Re: e65 745i - kouří z výfuku jako Trabant
Sorry, pokud se ptám blbě, ale nešel by modul CAS vyměnit za CAS02 a pak by se stand klima dala dodělat do každýho auta?JaraX píše:je spíš podmíněn zemí do které je auto prodáno, v německu byla Standklima zakázana a proto to auto prodaný do něměcka nemají a mají CAS03 který neumí standklimu.
výdech klimy je ven za 3 min, takže stojí za to se podívat.
Re: e65 745i - kouří z výfuku jako Trabant
to víš že šel, ale je to asi ta nejvíc duležitá elektrická věc v autě, která je udělaná tak aby jednoduše vyměnit nešla (jelikož bys to auto pak ukradl během minuty) a tak je CAS jištěnej, navíc klíče patří ke Casu, takže bys to asi měnil i s klíčema, ale k tomu by ti víc řekl Snejk
Re: e65 745i - kouří z výfuku jako Trabant
To dává smysl. Díky za vysvětlení.
Re: e65 745i - kouří z výfuku jako Trabant
Dnes jsem si cvicne lehl pod svou sedmu,k vyfuku
.e65 745í,O1rv,cize uplne ta prvni co se delala.Ze mi to huli jak trabos to vis i citim,asi ty gufera,zatim neresim,ale ze mi jde dym a smrad jen z jedne koncovky vyfuku to moc nechapu teda.Na ridicove strane,at to upresnym,ta u spolujezdce nic,zadny dym smrad nic.Nejake divne ne?Nechceme se mi verit ze ta prava je jen atrapa,to je asi hovadina.Nekdo s nejakym nazorem??

Re: e65 745i - kouří z výfuku jako Trabant
Možná jsou v prdeli gufera jenom na jedné hlavě 

Re: e65 745i - kouří z výfuku jako Trabant
E65 má vyfuk jen na jedne straně
u spolujezdce žadny vyfuk není, dokonce ani atrapa, možna ti tam někdo nalepil nějaké čínské koncovky

u spolujezdce žadny vyfuk není, dokonce ani atrapa, možna ti tam někdo nalepil nějaké čínské koncovky

Re: e65 745i - kouří z výfuku jako Trabant
Pravděpodobně to Jožin myslel tak, že mu jde dým jen z levé trubky výfuku, když jsou vedle sebe dvě, né že má výfuk i na druhé straně
. Za to snad může klapka, co je v té pravé trubce výfuku a je zavřená.. teda jestli ji má.

Re: e65 745i - kouří z výfuku jako Trabant
on psal u spolujezdce
, jeslti je spolujezdec paní a sedá si řidičovi na klín tak je to situace jiná 


Re: e65 745i - kouří z výfuku jako Trabant


Re: e65 745i - kouří z výfuku jako Trabant
Dejuji za nazory.Tann mel pravdu.Myslim to tak,samozrejme,ze na ridicove strane je koncovka vyfuku,dve trubky,a jde jen dym a smrad z jedne,z te uplne nejblize stredove care vozovky
.Nemam vyfuk i na pravo,nebo ctyri kominy vzadu jak ma M5 e60.Je to bezna sedma,bez tunningu jakehokoliv.Tak ze jeste jednou,cim to je??

Re: e65 745i - kouří z výfuku jako Trabant
a kde jezdí ta paní? 
levá - je furt otevřená,
pravá - má klapku, tu si to otvírá samo při kickdownu, větší zátěži atd, na volnoběh je otevřená jen po startu studeného motoru a pak se hned zavře.

levá - je furt otevřená,
pravá - má klapku, tu si to otvírá samo při kickdownu, větší zátěži atd, na volnoběh je otevřená jen po startu studeného motoru a pak se hned zavře.
Re: e65 745i - kouří z výfuku jako Trabant
To máš podobný problém, jako já. Já mám zaseklou klapku. Rozhejbu ji, jde úplně nádherně, ale prostě se šprajcne a je to zase v háji. Ta klapka je při vyplém motoru otevřená a při nastartování se podtlakem zavře. Při vyšších otáčkách (prošlápnutí plynu) se zase otevře, protože se ztratí podtlak. Nevím, co s tím, prostě se to šprajcne, jako když se ta klapka zasekne do té trubky. Je tam hodně omezený prostor, zkoušel jsem to i jemně vypilovat po obvodu, aby se zaoblila klapka a nebyla tam ostrá hrana, ale neúspěšně. Jelikož jsem teď v časové tísni, tak to zatím neřeším.
Re: e65 745i - kouří z výfuku jako Trabant
Ta klapka se má otevírat při vyšších otáčkách, k tomu tam je...
Re: e65 745i - kouří z výfuku jako Trabant
s otáčkama to nemá nic společnyho, otvírá se při vyšším zatížení klidně při 2tisic otáčkách.