Stránka 8 z 680

Napsal: úte 12.01.2016 22:30
od jozin7
pullitra na hodinu,nafty,bere webasto v trucku FH 500...tak to nevim,Jen to je tzv horkovzduch,hreje jen luft nikoliv vodu ,coz je spatne.ale aspon nezere baterku,webasto do osobaku bych bral jedine ,,vodnika,,at to hreje i motor i kdyz benzin neni tak haklivy na mraz jak dehet,ulehci mu to urcite.

Napsal: úte 12.01.2016 22:30
od Filozof
JARIS330d: webasto je super věc ...sežere mnohem méně jako start studeného motoru ... tam to je několikrát uspornější ty 3deci za pul hodiny často stačí... :) :wink:

Napsal: úte 12.01.2016 22:40
od jozin7
predela to na gas a bude to ok :D

Napsal: úte 12.01.2016 23:52
od MildaX5
Výbava dobrá.
Jen ten motor,750 (nebo 760) se to prostě nevyrovná.
Nejde jen o max výkon,jde o průběh točivého momentu,740 je prostě dole trochu "mrtvola"

Napsal: stř 13.01.2016 00:19
od Jaris330D
Filozof píše:JARIS330d: webasto je super věc ...sežere mnohem méně jako start studeného motoru ... tam to je několikrát uspornější ty 3deci za pul hodiny často stačí... :) :wink:

Však to říkám, že webasto je úspornější, bere 0.6l za hodinu. A dálkový start je řešení druhé, ale tam bude spotřeba benzínu daleko větší. Myslím, že i klidně 3 litry za hodinu a než se auto přepne na LPG, tak to chvilku trvá. Jarax psal, že to sice předehřívá vodu jen v topném okruhu, ale po nastartování to přihřívá a pořád topí. Já to zapínám kolem 20 - 30 minut před odjezdem.

Napsal: stř 13.01.2016 00:27
od MildaX5
Dálkový start náhodou super věc,ohřeje interiér i motor.
Nemám vlastní zkušenost,ale troufnu si říct,že nespotřebuje 3L/H,i když samozřejmě tak úsporné jako webasto asi nebude.
Já mám auto ve vytápěné garáži,tak to naštěstí moc neřeším :lol:

Napsal: stř 13.01.2016 07:17
od JaraX
webast o u benzína by mělo jet jen do startu motoru a pak se vypnout
u nafty by mělo běžet i dál,

Napsal: stř 13.01.2016 08:46
od Killingman
MildaX5 píše:Výbava dobrá.
Jen ten motor,750 (nebo 760) se to prostě nevyrovná.
Nejde jen o max výkon,jde o průběh točivého momentu,740 je prostě dole trochu "mrtvola"


Tak já se tam jedu hlavně podívat a zjistit, jestli to má vůbec smysl. 750iL mám najetou myslím si dost, alespoň posoudím ten rozdíl.
Co se týká údržby a poruch tak to bude asi to samé jako u 750, ne? Nebo je 4.0 na něco náchylnější či naopak méně náchylná?

Napsal: stř 13.01.2016 09:06
od JaraX
sou to stejné motory, stejná poruchovost,
sem zvědav na tvuj nazor až to projedeš.

Napsal: stř 13.01.2016 09:25
od Sweden
I ja jsem zvedavej jestli to poznas,podle me nic nepoznas,pojedes s pujcenou 7er takze na krev nepojedes,spodek mozna znat pujde kor v longu.Michale tlacis moc pilu :D ,chce to tomu dat trochu cas.

Iso byla vrcholna motorizace do e53 tak proc brat jenom kvuli vybave "podradnou" 740i kdyz muzes mit 750i,v12 nebudem resit :D ,tam je to asi pasé.

Napsal: stř 13.01.2016 10:11
od Killingman
Právě mi jde o ten spodek, ten poznám hned :-)
V12 by byla super, ale je mimo mé finanční možnosti, 750iL OK je asi ideální kompromis...
740 je taky V8, na pilu netlačím, jenže radši vezmu za 11000e 740iL v takovéhle náloži výbavy po prvním majiteli s dokladovaným servisem než vylínatou 750... Ještě se uvidí, záleží jaký z toho budu mít pocit - pořád to bude lepší než 730 určitě :-)))

Ono obecně třeba ta 750 jede objektivně rychleji než iS, ale subjektivně na iS v pocitu zrychlení i díky zvuku nemá ani 750 :-D

Další nález: :-)
http://auto.bazos.cz/inzerat/55402785/B ... vybava.php

Napsal: stř 13.01.2016 10:15
od Snejk
rozdil 70 koni pozna kazdej i po odoperovani pulky mozku. ten motor je od spoda fakt spatnej... porad to ma o 30 koni min jak stara 745... to je do superluxusního longu trochu malo...

Napsal: stř 13.01.2016 10:31
od kourk
nemá někdo k dispozici vykonnostní grafy 740, 745, 750? jen pro porovnání na papíře?

Napsal: stř 13.01.2016 10:36
od kourk
jen co jsem porovnával krouták tak maxima by měla byt 390, 450, 490. Takže znát to bude .. ale zajímal by me průbeh tech kroutáků.

Napsal: stř 13.01.2016 10:46
od JaraX
http://5series.net/information/options/engines/my2006_540i/

http://www.bimmerboost.com/content.php? ... -91-octane

u 740i je největší průser to že je absolutně mrtvá od spoda, už tchán když do ní tehdy sednul ze své 745i ( a to není vůbec naročnej na výkon) tak říkal že to jakysi nemocny, člověk tomu musí strašně šlapat v těch nizkých otáčkách, jak už to má otáčky tak je to ok.

Napsal: stř 13.01.2016 10:52
od Snejk
hehe to co ma 740i strop ve 3500 otáčkách kroutak ma i tupa 745i uz ve 2000... a ve 3600 ma o 60Nm vicc.. u 750 to bude ještě mnohem vic rozdil...

Napsal: stř 13.01.2016 11:00
od Snejk
jsem blazen nebo ten výsledek z toho jaraxova odkazu na tu brzdu 750ky je ze z nejakejch 277 koni udelali nejakejch 306... když v zakladu ma mit 370? to je nejaka 750 co jede na 7 ne?

Napsal: stř 13.01.2016 12:39
od James745
Je to divné, ale možná je to v KW z 270 na 305KW takhle bych to chapal,ale jestli to jsou koně, tak v tom případě já mám ve své 745i... jen 200 kobil :D takže to asi budou hodnoty v KW. Ikdyž je tam HP což uznačuje Horsepower, ale i tak je to divné

Napsal: stř 13.01.2016 13:29
od Killingman
http://www.xtuning.cz/chip/bmw/7er-e65-11-01-06-08

Já jsem to našel tady, jde jen o grafy, těm jejich úpravám moc nevěřím :-)

Napsal: stř 13.01.2016 13:53
od zzeli
@Killingman: Tyhle podle pravitka nakresleny cary nerikaj vubec nic a tyhle jsou jeste nakresleny blbe. Kdyz se podivas na krivku kroutaku, tak aby mel atmosferickej benzin motor maximum na cca 2tis ot. je kravina. Ty obrazky tam jsou jen proto, aby tam nejaky obrazky byly a obsah webu byl poutavejsi a nalakal vice lidi, co si mysli, ze cipem benzin atmosfery si nejak pomuzou :) Jeste za ty nesmyslny prachy.

Jestli mas tu 740i v dosahu, tak si ji projed a to je stokrat lepsi nez obrazek. Sam pises, ze X5 ti prijde pocitove sportovnejsi a o ten celkovy feeling jde. Tak treba ti ten ctyrlitr sedne. A kdyz nema webasto, tak bych se moc zajimal o to, jestli ma telestart a pokud ne, tak jestli pujde dodelat. Snejk urcite poradi. U prefl verze uz je to tu zodpovezeno (zalezi na verzi CAS jednotky a i ta jde zrejme vymenit, pokud se da ovsem sehnat).