Stránka 8 z 11

Napsal: úte 17.05.2016 23:00
od MattyX
Stačí podložka v místě kde drží k hlavě ... o jedněch vím, cena 9 .

Napsal: stř 18.05.2016 06:52
od helikon
a jaky si dal katy a koncovej tlumic ? z M3 ? :) jinak trubky je jakej prumer vzal si to shodny od neceho a nebo se to pocitalo vetsinou se to pocita podle nejakych tabulek primo na motor :) jinak nejaka zmena oproti seriji co tam byl ? :) me se docela zamlouvaj od toho friedrichu ctu na ne celkem chvalu delaj svody primo pro danej motor podle vypoctu ale zase ty svody od nich stoji skoro 10ku :D

Napsal: čtv 19.05.2016 17:17
od Alex89
helikon píše:a jaky si dal katy a koncovej tlumic ? z M3 ? :) jinak trubky je jakej prumer vzal si to shodny od neceho a nebo se to pocitalo vetsinou se to pocita podle nejakych tabulek primo na motor :) jinak nejaka zmena oproti seriji co tam byl ? :) me se docela zamlouvaj od toho friedrichu ctu na ne celkem chvalu delaj svody primo pro danej motor podle vypoctu ale zase ty svody od nich stoji skoro 10ku :D
Katy nejsou :D

Průměr už si nepamatuji, výfuk dělal tak 3/4 roku nazpět, ale počítal mi to (je tam jedna širší trubka). Tím, že je to atmoška, tak tam nemůžeš bez rozmyslu prásknout co nejširší trubku.

Popravdě rozdíl oproti sériovému výfuku nedokážu objektivně rozpoznat (krom hluku samozřejmě), protože jsem s autem vyjel ve chvíli, kdy se vykuchalo, dal kratší převod (3.43), udělal výfuk, KN sání... Takže tak :)

Budu teď řešit motor. Na tuhle sezónu chci dát 2.5 sání, schrick vačky a soft. Někam se to výkonově posune, ale nedokážu ti říct kam až. Snad 210 - 225 koní by to mít mohlo.

Napsal: čtv 19.05.2016 18:20
od helikon
soft planujes nejakej individualni laditelnej nebo dat mapy na seriovku pro to sani z 2.5 sou myslim primo mapy

Napsal: sob 21.05.2016 11:30
od mira328
Na kolik vyjdou ty vačky? Díval jsem se na ně a je tam celkem slušnej nárůst výkonu. :)

Napsal: sob 21.05.2016 21:20
od MattyX
mira328 píše:Na kolik vyjdou ty vačky? Díval jsem se na ně a je tam celkem slušnej nárůst výkonu. :)
To ale nejde bez úpravy mapy ... ;) A vždy si posuneš maximální výkon do vyšších otáček, takže pak ještě převod, aby jsi na to nečekal tak dlouho a bla bla bla :D

Napsal: ned 22.05.2016 13:11
od mira328
MattyX píše:
mira328 píše:Na kolik vyjdou ty vačky? Díval jsem se na ně a je tam celkem slušnej nárůst výkonu. :)
To ale nejde bez úpravy mapy ... ;) A vždy si posuneš maximální výkon do vyšších otáček, takže pak ještě převod, aby jsi na to nečekal tak dlouho a bla bla bla :D
S tim jsem ani nepočítal, že bych vyměnil jenom vačky a hotovo, jen mě to zajmalo cenově, alespoň tahle část :)

Napsal: ned 22.05.2016 23:44
od MattyX
Takové levné řešení je sací vačka z 330i a výfukové 240 z nevanose ...
Není to Dbilas, ale v rámci dostupnosti dílů tam cosi je - ale výsledek je pořád menší než inevstice do lepších vaček :)
nebo pak přebrus stávajících za podstatně méně ;)

Napsal: pon 23.05.2016 04:48
od fabledwarrior
Když už se to tu řeší, je to cenově asi dost mimo, ale koukal jsem, že dbilas prodává docela zajímavé díly. Opravdu je pak znát třeba koupě jejich vaček, šestiklapky a úpravy softu? Mě to přijde docela raketa za to, tak jestli by už nebylo levnější sehnat motor Alpina B3 nebo M3:D

Napsal: pon 23.05.2016 07:53
od Francis
Přebrus stávajících je řešením, mohu potvrdit vlastní zkušeností.

Napsal: pon 23.05.2016 16:40
od helikon
kdybych uz mel na viceklapku od dbilasu za 50 k tak bych si asi radsi trochu pridal a sehnal M3 motor :) ale pak je tu zase zastavba a to sou dalsi penize :)

Napsal: čtv 26.05.2016 14:33
od Alex89
Obecně ten swap za M3 motorem opravdu nákupem nekončí. Už jsme proležel hodně hodin u kalkulačky :).

Motor M3, ideálně i převodovka. Pak repas motoru, zástavba. Je to docela raketa.

Napsal: čtv 26.05.2016 14:48
od Alex89
Nemáte někdo přední brzdy nebo aspoň brzdiče z M3 E36? Koupím :D

Napsal: čtv 26.05.2016 21:25
od mira328
Alex89 píše:Nemáte někdo přední brzdy nebo aspoň brzdiče z M3 E36? Koupím :D
To jsme dva :-D

Napsal: pát 27.05.2016 17:56
od kovaljuk

Napsal: pát 27.05.2016 21:41
od fabledwarrior
Sakraaa, ja jim to schvalne zatajil, protoze o nich sam premyslim a ty si toho tady vsimnes:D

Napsal: pát 27.05.2016 23:28
od MattyX
Já bych mezistupeň typu brzdy z m3 vynechal a šel bych o krok dál :twisted: :lol:

Napsal: sob 28.05.2016 14:03
od helikon
ja bych taky vynechal z E36ky M3 bud bych sel nejlevnejsi cestou a to z 330 E46 a nebo nejakej velkej brzdovej kit ale to je zase za trochu jinaci peniz mozna by stalo i zato zeptat se treba Pana Kabatnika ktery se primo specializuje na zavodni upravy BMW zato by si nic nedal bud ti nabidne neco sam a nebo ti alespon poradi do ceho se vyplati jit

Napsal: sob 28.05.2016 15:53
od mira328
MattyX píše:Já bych mezistupeň typu brzdy z m3 vynechal a šel bych o krok dál :twisted: :lol:
tvl tak já už nevim, minule si řikal že stačí e46 330 a najednou mezistupeň M3 je málo :D

Napsal: sob 28.05.2016 15:58
od riman
Spíš bych to viděl tak, že poměr cena/výkon je na straně 330i brzd. To je asi základní plug and play upgrade. Pokud už upravovat auto pro M3 brzdy, tak se asi vyplatí nějaký více pístek.