Stránka 76 z 165
Napsal: pát 19.02.2016 08:30
od Jaris330D
Jo někde jsem četl, že to jde dodělat. Možná si to i řešil ty. Teď to dodělávat nebudu, máme hodně práce a nebude na to čas. Až tak v dubnu bych se do toho mohl pustit. Kolik bys chtěl za ten úchyt? Přeci jenom ta sedačka je tam lépe zafixovaná. No a ten plastový vehement si taky kupoval, nebo ho tam nemáš?
Napsal: pát 19.02.2016 09:32
od JaraX
držák isofixu stojí par stovek v BMW, ten plast bohužel nejde objednat, sháním někoho kdo ho nakreslí at si ho mužem vytisknout na 3D tiskárně
Napsal: pát 19.02.2016 13:17
od fishmaker
Jaris330D : proto jsem ti to psal...dodělat je to otázka asi pul hodiny

sundej sedačku, aby mrknul jestli tam máš jede úchyt už připravenej a stačí ti ten druhej

... to je tak na pět minut
tady mas fotku kde to má být přichycený
Napsal: pát 19.02.2016 17:08
od Filozof
kluci a 3tí pás plnohodnotný do e38 ? někde jsem to viděl.
Poradíte ? mám tam zámky 3x na pásy ...ale ještě pás 3bodový.
Jde to dodělat nebo to bylo ve výbavě místo té přehazovačky ?
Napsal: úte 23.02.2016 04:09
od zzeli
Nekde jsem cetl, ze u e65 je rozdil v pohodli pokud ma vzadu mechy nebo ne. A zapomnel jsem jestli je to pohodlnejsi s pruzinama nebo s mechama. A nechce se mi to hledat. Napovi nekdo?

Napsal: úte 23.02.2016 09:29
od jozin7
nevim zda ma e65 vzadu mechy,jak pises ale treba jo.ja mam jen fedry,jak z vagona,ted jsem obe zadni vymenil,obe byli praskle,zajimavy ukaz.nepripada mi to nepohodlne.jinak mechy uz z pricipu jsou lepsi to je jasne.
Napsal: úte 23.02.2016 09:38
od JaraX
měchy to nema nikdy,
má to tzv vzduchově pružící jednotky,tzn měch je součastí tlumiče, narozdíl od měchu jsem to nikdy neviděl špatny,
http://bazar.automedik.cz/AMD0894199705/bmw/7-e65-e66
long todle má automaticky, krátká verze za příplatek,
u LPG auta todle vidím jako nutnost,
pohodlnější to je, ale není to až tak moc znát jako třeba EDC
Napsal: úte 23.02.2016 09:39
od Don
Treba u E39 to bylo naopka... pruziny byly pohodlnejsi nez mechy
Napsal: úte 23.02.2016 23:26
od zzeli
jj, sorry za spatnou terminologii. Mel jsem prave pocit, ze to same co pise Don o e39, tak se psalo i o e65, coz pro me bylo prekvapeni, tak proto jsem se ptal. Diky tedy za info.
On Snejk rikal, ze to sou drzaci, protoze je mech lepe chranen v ty pruzici jednotce.
Napsal: stř 24.02.2016 08:21
od JaraX
U E39 sou ale pružiny a měch mimo a to si myslím že není uplně dobry řešení, všecky pětky maj měchy E39, E61, F11, a ty měchy se dost serou (s každou další generací víc a víc)
sedmám kvuli spolehlivosti a komfortu zustali vzduchově přužící jednotky E65, F01, G11 vše ma vzduchově pružící jednotky,
Napsal: stř 24.02.2016 08:28
od Filozof
Jarax: A co u e38 ? tam to udělali lépe jsou tam taky pružící jednotky které vydrží 200-300tis km v pohodě ?
Napsal: stř 24.02.2016 08:31
od JaraX
Napsal: pon 21.03.2016 12:33
od zzeli
Co se tyce LPG, tak u 745i vim, ze to jde prakticky uplne schovat pod plastove kryti. Jak to je ale u 750i, ktera ma 2 airboxy? Kam se dava reduktor?
Nemas Jaraxi foto montaze na 750i?
Napsal: úte 22.03.2016 09:54
od JaraX
u 750 je vždy reduktor trochu vidět, foto dodam
Napsal: úte 22.03.2016 12:10
od zzeli
Diky

Napsal: sob 26.03.2016 19:04
od kawaman
Sehnat nějakou hezkou E66 750 je teda pěknej oříšek

Napsal: ned 27.03.2016 20:17
od aristoloser
Až budu za pár let měnit svou e38 za bochník, tak asi jedině zase nějaký klubový auto.neumím si představit,že bych objížděl republiku,nedej bože bazary v čr a riskoval ... Možná ještě tak koupě ve švycarsku, nebo Holandsku od privata...
Napsal: pon 28.03.2016 00:06
od JohnyB
good luck kluci, s objizdnenim bazaru, ja tech sedmicek, kdyz jsem vybiral mou, objel 8!

(a pak stejne koupil sedmu Jaraxova tchana)
Napsal: pon 28.03.2016 00:48
od uwefiltr
a stejne vseci budete uznale cumet po kolem jedouci E38

poradny stroj no... ,o)
Napsal: pon 28.03.2016 11:50
od vlastnemec
Pokaždé když potkám pěknou e38 tak se mrknu, bohužel takovou potkám jednou ročně a je to jedna ze sta a co se týče komfortu jízdních vlastností je hodně daleko za bochníkem.