Stránka 76 z 93

Napsal: stř 15.04.2015 11:38
od fishmaker
KOMA : ale JaraX tu turbodíru zmiňoval v souvislosti 3,0d ... tvoje V8 je o něčem jinym...a to že se ti nesere ti jenom přeju ;)

100 lidí = 100 chutí...to už tady bylo řečeno několikrát...proto se dělá tolik různých verzí, aby si každej vybral :)

KOMA píše:Spotřeba u 745d mezi 11-13l, nejsem žádná brzda provozu, když jsem jel na spotřebu Praha - Brno 120-130km/h, byl jsem na 9l/100km

co se týká spotřeby...já měl poslední tankování (hodně jízda po dálnici) 13,2 LPG...což je dle ceny benzínu asi 5,8-6,2...a po Praze jezdim hodně do centra...takže mám 18-20 plynu...což je v přepočtu pořád 8,4-9,3 (počítáno 32,5 za litr benzínu)...navíc se mi líbí zvuk benzínový V8

Napsal: stř 15.04.2015 12:23
od JaraX
bohužel jsem socka a na to abych jezdil za 11 nafty to fakt nemám, stačí když jsem měl 730d a jezdil za 8 nafty, ted si s LPG chrochrtám a že to někomu vadí? tak at, já se jen směju :)
745d má furt turbodíru, ve srovnání s 730D minimální, ale furt to nereaguje tak jako VVT motory, ty reagujou prakticky okamžitě, protože tam není spoždění škrtící klapky. tu tvojí 745d zavez do německa, určitě si rádi nechají poradit jak udělat auto bez turboděr, když kvuli tomu musíš vymýšlet twinscrolly, tri-turba apod a dokonce i 50d ma turbodíru přesto že má 3 turba, je mnohem menší než u 730D nebo 745d ale furt tam je. ted jsem tu měl F02 750D a stejně je to nuda, V8 je V8 a nej je pořád V12, zatím ta nafta pořád tomu benzínu nekonkuruje a tak to prostě je, ale aby se ti v naftové sedmě stalo že to omylem zdechneš protože si zapoměl že to běží a chtěl nastartovat, to se moc nestává.

navíc 745d není motor který by zrovna oplíval spolehlivostí.

a todle mi taky přijde vtipne
https://www.youtube.com/watch?v=cQdqIh2y4iw

Napsal: stř 15.04.2015 12:34
od JaraX
kurevtor píše:nafta vám smrdí a přitom glorifikujete LPG? :lol: Já vim, že správně udělané LPG nesmrdí, ale hodně jich smrdí a je to mnohem horší smrad než z dýzláčků :-)

JaraX: my víme, že ti pod rukama prošlo mnoho bramboráků, ale zde mi připadá, že opět příliš paušalizuješ :-) "žádná nafta nemá bezproblémovej automat" ? To asi ne, že? Je mnoho nafťáckejch bramboráků, který něměli problém s automatem, rozhodně to neni tak, že úplně všechny tyhle auta do jednoho měli s automatem problém...


naftové automaty odchází mnohem víc než u benzína, je to z důvodu špatně rozloženého kroutáku, vibrací, apod, mám spoustů kamarádu v BMW, takže to nejsou jen moje zkušenosti, stejně tak jako kamarád co servisuje automaty mi todle potvrdil. samozřejmě že někdo najede 500tkm s naftou a automat mu neodejde a jinymu odejde na benzinu ve 100tkm, ale 90procent je tak že nafta odejde a benzín ne, tak to prostě je.

Napsal: stř 15.04.2015 12:34
od JaraX
13,2 je furt hodně, jak budeš mít cestu na Moravu tak se stav, mám nové metody seřízovaní a jsem schopen ještě stáhnout 5-10 procent dolů.

Napsal: stř 15.04.2015 13:07
od KOMA
JaraX - já nevím proč se vztekáš, já zastánce nafty nejsem, má taky raději benzín, ale určitě raději naftu než LPG, to je vše a jestli někdo s LPG plive na naftu i když blbou 730D, tak to prostě neberu, hotovo. Turbo díru při normálním provozu nepocítím, pokud budu bazírovat na sekundové odezvě někde na dálnici, tak tam asi je. Já mám 7 jako služebák, když chci benzín V8 nebo jinou srandu, osedlám o víkendu něco z garáže.

Napsal: stř 15.04.2015 13:28
od JaraX
já naftu nikomu nevymlouvám, at si ji koupí kdo chce, jeho věc, já jen psal že já bych si sedmu v naftě nikdy nekoupil.
kvůli vibracím, turbodíře, spolehlivosti a nákladům, výkonově by mi stačila i 730d.

Napsal: stř 15.04.2015 13:49
od Filozof
co tak slyším tak i 750i vs 745d nebude velkej rozdíl ve spotřebě...možná 1-2litry. A to i pokud jezdí na benzín.

Průměr 12-13l benzínu 750i vs 10-11l nafty 745d není tak veliká

Napsal: stř 15.04.2015 14:57
od kurevtor
KOMA píše: jediný důvod proč jít do 745d místo 750i, je firma a odpisy, teda v mém případě.


můžu se zeptat v čem je v těch odpisech rozdíl? Taky přemýšlím, že si dám sedmičku do podnikání...

JaraX: já nezpochybňuju to co říkáš, já jen říkám, že jsi hrozně zatvrzelej a paušalizuješ svá tvrzení na VŠECHNY dýzly s automatem. Takže třeba máš pravdu, ale určitě nemáš pravdu s tím, že to tak je u všech dýzlů do jednoho...

taky moc nerozumím tomu, že teď píšeš, že by ti výkonově 730d stačila :-) posledně jsme to tu řešili, a když jsem tvrdil, že mi 745i bohatě výkonově stačí a že má výkonu až až, tak si říkal, že 745i "není žádné silné auto" a že je to v podstatě slabý :-D se až 760i jakš takš jede :-D :-D
nic ve zlém ;-)

Napsal: stř 15.04.2015 15:11
od JaraX
tak pro mě už to nejede všechno, ani 730d ani 745i, ani 760i, ta už teda trochu jede, ale když sednu do M5 tak je to jina liga, na dynamické ježdění by mi stačila i ta 730d, kdyby se netřepala, nežrala, neměla turbodíru, ale slaby to není, silny taky ne, stejně jako 745i.

Napsal: stř 15.04.2015 15:57
od vlastnemec
kurevtor píše:
KOMA píše: jediný důvod proč jít do 745d místo 750i, je firma a odpisy, teda v mém případě.


můžu se zeptat v čem je v těch odpisech rozdíl? Taky přemýšlím, že si dám sedmičku do podnikání...


V odpisech se určitě nebude nijak lišit, auto jako auto, ale je tady jedna velká výhoda pro LPG - alternativní pohon a nemusíš platit silniční daň.

Napsal: stř 15.04.2015 23:25
od kurevtor
no právě, proto mi to přijde zvláštní... čekal bych, že je to jedno jestli dýzl nebo benzín....

Napsal: čtv 16.04.2015 06:16
od Filozof
je to jedno na co jezdíš.

Je to spíše zvyk si kupovat naftu do firmy než povinnost. :)

Napsal: čtv 16.04.2015 08:22
od Snejk
jo jo 745d je paradni motor, všichni berte vsema deseti :)

Napsal: čtv 16.04.2015 08:26
od hurvajs77
kdych Tě neznal Snejku, tak bych si snad myslel, že to myslíš vážně... :-D

Napsal: čtv 16.04.2015 08:29
od hurvajs77
vlastnemec píše:V odpisech se určitě nebude nijak lišit, auto jako auto, ale je tady jedna velká výhoda pro LPG - alternativní pohon a nemusíš platit silniční daň.
Nevím přesně jak to je, když jsem se na to ptal u sebe, tak mi účetní říkal, že na to nemám zatím příjmy, aby se mi vyplatilo mít auto na firmu. Ale souhlasím s Vlastou, že odpis bude určitě stejný

Napsal: čtv 16.04.2015 08:33
od hurvajs77
JaraX píše:naftové automaty odchází mnohem víc než u benzína...
co vím, tak u mého 730d nikdo nikdy nic s motorem nedělal, s převodovkou taktéž ne (ano olej). Auto má nájezd 320tis a převodovka je v pohodě.

Napsal: čtv 16.04.2015 08:33
od Snejk
bilance posledních 3 let:
740d/745d

4x zadreno do sracek
2x zadreno na klice
8x turbo
asi 15x regulace
asi 20x EGR (ventily)
kolik vstriku si uz ani nevzpomenu ale desitky
6x automat
1x potkano + pistni cep

pokazde oprava 40-100tis.
a to jich zas tolik nejezdi.
a ruzne sracky okolo co ani nepocitam.

jsou i lidi kteří s tim "nemaji" zas takovy problém, ale je to tak 10:90.

u 745/750i je to asi takhle

asi 40x komplet rozborka zborka kuli tesnosti (prevence)
1x vylitl pist blokem
1x vyvlozkovat valec
1x pistni cep
4x automat
cena oprav 30-60tis
a taky samozrejme ruzne sracky (takovy civky to je taky věc ale jen u toho kdo si je nenecha vymenit všechny naraz)

a to je v pomeru zakazniku tak 95:5 (benzin-nafta)

Napsal: čtv 16.04.2015 08:59
od vlastnemec
Tak konečně to máte od někoho jiného než JaraXe, ono je to taky dáno tím že pokud je auto v pohodě tak dobrý, ale v momentě kdy se někumu něco sere tak se tím moc nechlubí.

Napsal: čtv 16.04.2015 09:02
od hurvajs77
tak o 745d se tu na fóru už mluvilo, že je to mrdka. Já, ikdyž jsem měl naftu, neměl jsem s ní nikdy problém. Ale na druhou stranu je pravda, že pokud přijedu ke Snejkovi, tak nedělá v podstatě nic jiného než naftový motory...

Napsal: čtv 16.04.2015 10:47
od Snejk
A nezPomente napsat ze to je tim ze snejk a jarax sypou pri kazdy vymene oleje na nafte pisek jako specialni aditivum :lol: