Stránka 78 z 165

Napsal: úte 29.03.2016 22:15
od Jaris330D
JaraX píše:otázka taky odkud to auto bereš, vychodnáři sou prasata, ty auta sou snad ještě v horším stavu jak u nás, vše se bastlí, lepí atd.
naopak nejhezčí auta sou kolem frankfurtu, stutgartu, essenu atd.
a všude se dá najít zbastlené auto.
Většinou kluci jezdí max 400 km od hranic. Jinak se prý vyhnout Berlínu. Čím dál na západ, tak by měli být lepší. Hodně se i jezdí do Itálie. Ale tam pro zajímavou cenu hodně na jih. I v Itálii jsou pěkný auta. Nevím jak sedmy. Sedmu na podvalník nedáš, to je pravda. Jedině na kamion :)

Napsal: úte 29.03.2016 22:16
od Jaris330D
JaraX píše:tak tady se bavíme o sedmách
To byl jen příklad. Jinak je to vše stejný.

Napsal: stř 30.03.2016 08:11
od Filozof
Vím že se to nesmí ale kámoš chtěl ušetřit a jel pro auto stejné barvy a vzal si značky a pak po koupi jen přehodil značky a jel domu. No měl štěstí že ho nikde nestavěli ale ušetřil za dovoz a navíc byl asi hodinu od hranic tak to zkusil no ale chytit jej policie má asi peknej problém.

To neděláte že jedete rovnou autem ? třeba vyberu pojizdné auto 7er a nasednu a jedu domu ..s převozkama nebo pojistkou co platí ještě 2-3dny od minulého majitele ?
Dá se tak ušetřit za dovoz nebo ne ?

Napsal: stř 30.03.2016 09:13
od JaraX
za takovou prasárnu věřím že tě v DE muže čekat i pár dní vězení, nedej bože kdyby se stala nehoda

my vždy jedem po ose, ale v DE se musí vyřidit přepis a převozky, němci převozky nemaj, jen bazary a nikdo tě nenechá jet na jejich značkách

Napsal: stř 30.03.2016 09:44
od Jaris330D
V tomhle má Jarax pravdu, nejde ani o to, že by ho mohli chytit, ale o blbou náhodu z důvodu nehody. Sedma asi jedině po ose, je těžká. Jinak by bylo lepší na podval.

Napsal: stř 30.03.2016 10:07
od JaraX
ja bych nejel s podvalem ani pro 1er, člověk má taky svoje možnosti a jet 1600km s vozíkem 80kmh se mi fakt nechce, když muže člověk letět 150,

Napsal: stř 30.03.2016 10:36
od Filozof
Já jsem mu taky říkal že je blázen a to měl fakt štěstí. Protože ho stavěli policajti v ČR ale vše v pohodě a pokračoval dál. Asi nekontrolovali VIN auta. Jinak by měl problém. :lol:

No prostě hazard se nevyplácí a jednou to vyjde podruhé nemusí. Myslel jsem že se musí bud převozky nebo že by šlo mít zaplacené ještě od min majitele. Ale asi to nejde že ? Pak poslat značky do německa. To by asi musel bejt hodně slušnej němec co by nechal auto odjet a pak odhlásit se značkama co mu dojdou poštou.

Ušetřilo by se na převozkách.

Napsal: stř 30.03.2016 10:47
od kawaman
Tohle je nerealne v dnesni dobe. Nedejboze zpusobis nehodu a nasledne dohady ohledne pojisteni nebudou nic s medem. Urcite je lepsi jet po ose a mit vsechno potrebne vyrizene. Navic se projedes v novem aute, ktere si tolik chtel :D

Napsal: stř 30.03.2016 11:25
od JaraX
znamej měl těžkou nehodu v Impreze kterou neměl pojištěnou, zničil par aut a T815, sám u toho zemřel a jelikož neměl POV, tak to rodině přišili za krásných 6 mega, ted jakékoliv peníze jim přijdou nebo vydělaj tak jim hned seberou, to je krásný život.

Napsal: stř 30.03.2016 11:45
od kawaman
Tak tohle je opravdova nocni mura. Jak takova nerozvaznost muze zkazit zivot...

MOD fishmaker : necituj přímo předchozí příspěvek !

Napsal: stř 30.03.2016 12:56
od Teddy
JaraX píše:znamej měl těžkou nehodu v Impreze kterou neměl pojištěnou, zničil par aut a T815, sám u toho zemřel a jelikož neměl POV, tak to rodině přišili za krásných 6 mega, ted jakékoliv peníze jim přijdou nebo vydělaj tak jim hned seberou, to je krásný život.
V tom případě je otázka, jestli přijímat dědictví. Když se to nevyplatí, tak dědictví přechází na stát. Včetně závazků.

Já jsem auto dovezl na převozních číslech. Stačilo zajít v německu na ouřad a byly. Je to na týden? Místní budou vědět. Stojí to nějaký peníz, ale je to košér. Je v tom právě povinné ručení.

Než bazarník vypsal smlouvu apod., tak druhej přijel z ouřadu se značkama.

Otec po revoluci dovezl auto z NL. Říkali mu, že značky prý odevzdá na hranicích. Jenomže tam prý nikdo nebyl a jen svítila zelená šipka do německa. Tak holt na číslech dojel až domu. Dodneška je mám v garáži.
(podle ouředníka to tehdy byl jedinej Accord Type R registrovanej v Čechách) :)

Napsal: stř 30.03.2016 14:48
od Rejchy
Já si nechávám dovézt auta z Německa na hengru běžně.Jeden dovozce u nás má vlek na dvě auta a tahá to Sprinterem.V pohodě mi dovezl i sedmu,jen to není za 10kč/km.Vždycky mu dám vytištěný papír z mobile.de,prachy a jeď :D

Napsal: stř 30.03.2016 15:19
od Vlasta
Teddy píše:V tom případě je otázka, jestli přijímat dědictví. Když se to nevyplatí, tak dědictví přechází na stát. Včetně závazků.
Chtěl jsem napsat to samý. V tomhle připadku by bylo evidentně výhodnější dědictví odmítnout

Napsal: stř 30.03.2016 19:53
od Filozof
...

Napsal: stř 30.03.2016 20:01
od vlastnemec
Vlasta píše:
Teddy píše:V tom případě je otázka, jestli přijímat dědictví. Když se to nevyplatí, tak dědictví přechází na stát. Včetně závazků.
Chtěl jsem napsat to samý. V tomhle připadku by bylo evidentně výhodnější dědictví odmítnout
Jen jedna malá rada teď to řešila známá. Když se vzdáš dědictví což zákon povoluje přihlíží se na to jako by jsi žádné dědictví ani nenabyl a to ikdyž máte exekuce a tito věřitelé Vás nemůžou napadnout, ale vyjímkou je pokud jste v insolvenci tam se ktomu nevyhnete a dědictví za Vás insolvenční správce příjme, těžko říct jestli by ho příjmul i v tomto případě ale člověk nikdy neví. Tak jestli třeba máte pro příklad syna v insolvenci a Vám se něco stane tak vdova po Vás prostě chtě nechtě bude muset syna vyplatit a žádná dohoda nepřipadá v úvahu a platí co nařídí soud, když se tak nestane, nastane prostě exekuce. Jojo dívejte se na to jak chcete ale žijeme v divném státě :D

Napsal: sob 02.04.2016 20:17
od JaraX
tak jsem se k tomu konečně dostal

http://jaraxnet.rajce.idnes.cz/JaraXovo ... dual_103L/

http://jaraxnet.rajce.idnes.cz/JaraXovo ... 50Li_103L/


tady pak jedna X3, asi nejpraktičtější přestavba co jsme dělali

http://jaraxnet.rajce.idnes.cz/JaraXovo ... 9L_toroid/

Napsal: čtv 07.04.2016 21:50
od Meyle
Ze zákona mají vyměřené životní minimum a na to jim nemůže nikdo sáhnout.
JaraX píše:znamej měl těžkou nehodu v Impreze kterou neměl pojištěnou, zničil par aut a T815, sám u toho zemřel a jelikož neměl POV, tak to rodině přišili za krásných 6 mega, ted jakékoliv peníze jim přijdou nebo vydělaj tak jim hned seberou, to je krásný život.

Napsal: úte 19.04.2016 20:37
od danbrown
Tak se po delší době rozkoukávám, jakym modelem bych si spravil chuť, a už třetí den se bavim u tohohle topicu. No a dělám si výpisky...

Nechceš, JaraXi, pár těhle postů vložit do prvního příspěvku na první stránku? :)

... pro ty, co řešej motor:
JaraX píše:pokud bych měl udělat srování komfortu tak by to bylo asi takle

730d - nejmenší komfort ze všech sedmičček, často nevybavené, motor má velkou turbodíru což není přijemné, navíc se třepe
730i - o motoru tam člověk ani neví, ale auta co socky, vubec to nejede
740d - už to jede, menší turbodíra, menší vibrace než 730D,
745d - stejně jako předchozí
735i - výkonově nic moc, komfortu mu ubírá že to točí dost otáček, ale lepší jak nafty, někdy bývá i pěkně vybavené
745i - často nejlepší poměr toho jaký člověk dostane komfort za jaké prachy
750i - lepší verze 750i, často lepší výbava, motor je skvělý
760i - to nejlepší co muže byt, ta porce komfortu je obrovská, táhne jako prase od volnoběhu po omezovač, navíc na volnoběh o tom motoru člověk ani neví, nejvíc na komfortu přidá výbava v podobě koženého interieru a alcantarového stropu místo muší sítě.
JaraX píše:jinak co se týče toho srování 750i vs 760i

- 760i je sametovější, komfortnější, jede líp, žere o cca 2-4 litry víc, je často zastaralejší, porotože za cenu poFC 750i je předFC 760i, nebo uplna socka, pěkny 760i sou tak nad 400, kdežto pěkny 750i jsme ted koupili i do 300tkč,

nebudu tu řešit rozdíl předFC vs poFC, ty pofacejsy maj novější výybavu a často víc věcí

na 760i je vše dražší,
např vemu výměnu svíček u mě v servise, u 750i je to někde kolem 4500kč s prací, u 760i jsme někde přes 10 000kč, možná i přes 12 000, přesně z hlavy si to nepamatuju, ale u 760i se musí kvulí svíčkám sundat sání z motoru, pod tím je gumovy těsnění které stojí asi 4500kč, (resp je jich tam 6 dohromady za 4500kč), a samozřejmě má o 4 svíčky navíc.

brzdy na 760i stojí taky víc, je tam cca 1/3 ceny navíc, přesně bych to musel spočítat, to že separator stojí asi o litr navíc sem psát nebudu.

jinak přestavba 750i na LPG je 35 000kč se 103 litrovou nádrží a vším schovanym, přestavba 760i je někde lehce přes 100 000kč,
navíc to auto ma přimej vstřik a musí jezdít ještě i na benzín, takže spaluje obojí zaráz, v poměru 1/5, jinak odejdou benzínovy vstřiky, větši smysl má u 760i přestavba na Ethanol, tam není ale taková uspora, je tam uspora cca 7kč na litru,

... pro ty, co řešej děti:
Filozof píše:DON to rozseknul. Takže e66 je velice vhodná pro vození dětí pokud máte 3. Kufr je dostatečný na kočárek i e38 bohatě stačí. A na krámy taky.

Long je fajn že to děti neokopávají zezadu a je tam místo případně na tašky pokud vezete krámy pod nohama dětí za sedačkama :-D

... co řešej servis?
JaraX píše:745i/750i SERVIS u mě

ezměme třeba klasický "velký" servis, co se dělá u všech aut každých 60 - 75 tis. km:
* motorový olej + filtr
3450 s prací a diag

* vzduchový filtr
600kč


* kabinový filtr
cca 900kč

* převodový olej (plus servis automatu, nikdy jsem žádný neměl, tak nevím co se na tom dělá)
s výměnou i 2x těsnění mechatroniku a vanou - 9500kč (je to stejné u všech novějších BMW)

* výměna brzdovky, obložení a kotoučů
brzdovka s prací 700kč

kotouč Textar PRO 2500kč kus,
desky cca 2k, takže přední brzdy vyjdou s prací a čidlem na cca 8500kč,
zadní vyjdou tak o litr levneji

* výměna chladící náplně
nevím proč by někdo dělal ale 450 kapalina, + 200práce

* svíčky
8x 430 každýych 100 000tkm, nebo 50 000km u LPG, 3440+ 1000 práce

* rozvodový řetěz/řemen (princip těchto motorů neznám, tak se omlouvám, jestli plácám nesmysly)
. neřeší se


Určitě by mě zajímalo, kolik stojí i další věci, co se jednou za čas prostě musí udělat a musí se kupovat nové, třeba:
* čepy/tyčky řízení
čepy se nemění, jedině celá ramena, v BMW stojí kolem 6000kč kus, u mě LMI,TRW (origo kvalita) cca 3200kč kus s DPH

* ložiska kol
na E65 neodchází, aspon teda mě jezdí asi 40 E65 na servis a nikdo ložisko špatny neměl, tak nemam referenci, oproti X5, kterých jezdí tak 30 a na každé se už ložisko nějaky dělalo, ty X5 strašně žerou ložiska, jo a ještě E90 ,tam se taky dělaj ložiska co chvilka

* repase těch kosmických tlumičů z Polska
cca 8k kus,
Názorné srovnání cen dílů po rozkliknutí třeba zde


... a co řešej výbavu:
JaraX píše:na podvozek se dají připlatit 3 věci nezávisle na sobě,

EDC - elektronická regulace tuhosti tlumičů vzávislosti na kvalitě cesty, nastavení přes idrive, volantu apod,

dynamic drive - aktivní stabilizátory, nemá nic společnyho s tlumiče, hydrualicky vyrovnáva náklony auta,

nivoregulace - vzadní tlumiče sou zároven vzduchově pružící jednotka, tzn že když se víc naloží auto, kufr, auto si přifoukne zadek,

vše se dá mezi sebou kombinovat, akorát LONG má nivo automaticky
Logic 7 = HiFi System Professional DSP (dle vin dekodéru)

Napsal: ned 08.05.2016 19:39
od kawaman
trošku oživím téma. O víkendu jsem koupil 750Li a hned od prvních kilometrů musím říct, že tohle je opravdu jiná liga :-) tak pohodlné, tiché a výkonné auto je radost řídit. Zatím jsem jel jel kousek po Praze a pak cesta dom, ale kilometry budou určitě rychle naskakovat, protože tohle auto je k cestování přímo stvořené! Jo a nesmím zapomenout podotknout, že je to auto úplně někde jinde než E60, i přítelkyně, která je úplný laik, tohle poznala hned a sama to konstatovala.

Napsal: ned 08.05.2016 20:01
od JaraX
tak jestli jsem tě z E60 do E65 přesvědčil já, tak to vidím že ten muj boj s větrnými mlýny má smysl, i když jak to vidím, brzo začnu doporučovat E60, ty pětky padaj jak hrušky na ceně, a sedmy se pořád drží.