Jaris330D píše:Kabry: neni ten odbornik MB z Kutne Hory?
Jj, je tady v hned první prdeli za Kutnou Horou, mám ho tady úplně nejblíž, ale stejně bych tam nešel, prostě nemůžu dát svoje peníze nekomu, kdo mi ještě vynadá

Ale kdykoliv tam člověk jede okolo, je tam minimálně 7xMB (většinou spíš tak 10-15ks), už jsem tam u něj viděl i aktuální S-ko - může být jeho, nevím.
ABC je něco podobného jako jako náš svatý Adaptive drive - dělá auto ještě o něco plavnější, a zabraňuje náklonům v zatáčkách. Jako nové je to určitě super, ale když to koupíš jako 15let starou skoro mrtvolu, tak už je tam prostě riziko vysokých nákladů. To je ABC pumpa + tlumiče a co jsem pochopil, tak oproti airmaticu ještě řádově jinde. Mercedes ale neumožňuje to mít u všech motorů - u W222 s 350d si ABC neobjednáš, minimálně S500 a výš. Nemám s tím praktickou zkušenost, jízdně to bude podle všeho asi lepší, ale člověk pak musí rozmyslet, jestli chce do toho rizika jít

W221 s airmaticem už bude podle mého řešitelné, měchy s kompresorem už budou řešitelné za rozumný peníz (nemyslím tím 3k za měch
Kurevtore, já bych taky bral, jako že by se mi objevilo doma před barákem, ideálně aby si toho ani účet nevšiml

Za 30k€ to bude mít 300 najeto a bude to už 9let staré, tolik potom zase netoužím
Jinak jsem měl v pátek možnost si sednout (bohužel zatím jenom to) do W222 S-coupé v 63AMG - první dojem splnil moje očekávání - moc se mi to líbilo

Velký vnitřní prostor, sedačky jsou takové jednolité a přesto velmi pohodlné a plně nastavitelné do výborné polohy. Velké displeje mám rád, tady to vypadá vážně dobře, s Infotaimentem jsem uměl asi za 3min, takže to taky nebyl problém. Při zavření dveří ti hned podá pás - vím, že to měli už staré Mercedesy, ale je to příjemný detail. Softclose tady nemá takové uspokojivé cvaknutí jako u E66, ale přežil bych to

Za posledních cca 7500km tam bylo nějakých 14,5l/100km při průměru někde kolem 70km/h - takže i nějaké město a za mě pěkná hodnota. Co mě ovšem nepotěšilo, byla tlačítka vlevo v té liště, kde se zapínají asistenti, head-up noční vidění atd (v limuzíně je to níž, kupé to má výše) - pocit z toho zmáčknutí dosti nelichotivý, takové plastové máčknutí, to samé tlačítka na uložení paměti sedačky na dveřích - vůbec žádný nádech luxusu. Volič převodovky taky takový obyč, čekal bych že aspoň u AMG verze to bude jinačí, ale ani omylem. Celkově na tyhle detaily by člověk už asi musel jít do RR nebo Bentley, i když tam je to taky otázkou, když je to vlastně koncern.
Celkově jsem se tedy utvrdil v tom,že bych to vážně jako chtěl, i v normální lidové verzi. A i když je coupé hezké, já jsem víc na ty limuzíny. Možná se mi povede se v tom v brzké době svézt, tak bych přidal kdyžtak další dojmy a pojmy
Jo a klíč stejněj shit jako dostaneš u áčka dvě generace dozadu
