Stránka 9 z 24
Napsal: ned 07.12.2003 10:24
od Lukas H.
Originál zaslal LOPOLO [B]Jasnej sektar ... ani jasny cisla mu nestacej .. vy ste fakt zoufalci .. :bigok: .. kdyz uz to nejde ukecat na vykonost, prihodime provozni naklady ... ay yay
Taky Ti uvedu Lopolo par cisel, kdyz to teda neni o kroutaku...
Nova rada 735i- obsah 3600 cm3, vykon 200Kw, z 0-100 za 7,5s
740d-obsah 3900 cm3, vykon 190Kw, z 0-100 za 7,4s
Oboji jsou to osmivalce s max rychlosti omezenou na 250km/h
Napsal: ned 07.12.2003 16:13
od Petr_1
Na tohle určitě někdo řekne, že nafta potřebuje větší obsah aby mohla mít srovnatelný parametry jako benzín. Ale dnešní motory na naftu maj ke svejm benzínovejm kolegům velmi blízko co se týče výkonových parametrů a podle vývoje půjdou ještě nahoru. Takže nebude daleko doba, kdy budou na stejný úrovni. Nejsem si jistej, že 330i pojede 330d nějakym extrémním rozdílem a na normálních cestách jsou si určitě rovnocenným soupeřem.
Napsal: ned 07.12.2003 16:27
od Lukas H.
Originál zaslal Petr
[B]Na tohle určitě někdo řekne, že nafta potřebuje větší obsah aby mohla mít srovnatelný parametry jako benzín. Ale dnešní motory na naftu maj ke svejm benzínovejm kolegům velmi blízko co se týče výkonových parametrů a podle vývoje půjdou ještě nahoru. Takže nebude daleko doba, kdy budou na stejný úrovni. Nejsem si jistej, že 330i pojede 330d nějakym extrémním rozdílem a na normálních cestách jsou si určitě rovnocenným soupeřem.
Ale ona srovnatelne parametry nema... Ma o 10Kw mensi vykon a pres to benzin pojede... Sice o 0 0 nic ale pojede... Skoda ze neuvadeji zrychleni z 0-200 tam by byl rozdil znatelnejsi...
Jinak souhlasim s Tebou ze bude doba, kdy se dieselove turbomotory vykonove vyrovnaji pri stejnem obsahu atmosferickym bezinovym a budou mit lepsi dynamicnost a mensi provozni naklady...
Napsal: ned 07.12.2003 17:43
od Shrek
Originál zaslal Lukas H.
[B]Taky Ti uvedu Lopolo par cisel, kdyz to teda neni o kroutaku...
Nova rada 735i- obsah 3600 cm3, vykon 200Kw, z 0-100 za 7,5s
740d-obsah 3900 cm3, vykon 190Kw, z 0-100 za 7,4s
Oboji jsou to osmivalce s max rychlosti omezenou na 250km/h
Nebo se koukni trochu vejš, 210 kW měla už i darmonova E32 s osmiválcem 4.0..., a žádnej hi-tech, necelé deci větší objem.

Napsal: ned 07.12.2003 18:33
od Martinéz
to RuDoSh...rekl bych, ze motory BMW sou sice v prvni linii, ale MB je o neco napred...hlavne v dobe, kdy prisli s common-railem, mel MB dost naskok. A taky se zda jejich spickovost tim, ze vyrabej i velky objemy a strkaj je do mensich aut. Tezko se to pak srovnava s konkurenci, ktera se toci porad kolem 2l.
TDicka taky urcite patrej k tomu lepsimu, ale porad je to traktorova koncepce.
a k ty zminovany vyspelosti TDs..je to traktor, to je jasny, ale v tom 91 to byl celkem mezi naftakama prevrat.
Napsal: ned 07.12.2003 20:11
od darmon
ad srovnani, rady E65 dyzl versus benzin, no hezky numera ktery zdanlive mluvi pro dyzl, ale kdyz uz chcete koser srovnani tak si tam dejte benzin s turbem.
Napsal: ned 07.12.2003 20:16
od Lukas H.
Originál zaslal darmon
[B]ad srovnani, rady E65 dyzl versus benzin, no hezky numera ktery zdanlive mluvi pro dyzl, ale kdyz uz chcete koser srovnani tak si tam dejte benzin s turbem.
No tak tam neni o cem...
Napsal: ned 07.12.2003 20:19
od Francis
Originál zaslal Lukas H.
[B]No tak tam neni o cem...
Tedy to je debata. Kazda liska chvali svuj ocas

Napsal: ned 07.12.2003 20:24
od Lukas H.
Benzinaci proste nemuzou prenest pres srdce ze s dieselem muzes jezdit stejne svizne jako s benzinem ale s polovicnimy naklady na provoz...

Napsal: ned 07.12.2003 20:29
od Francis
Originál zaslal Lukas H. [B]Benzinaci proste nemuzou prenest pres srdce ze s dieselem muzes jezdit stejne svizne jako s benzinem ale s polovicnimy naklady na provoz...
Tak tim bych si nebyl tak jisty - timto se zarazuji do hejna benzinovych lisaku.
A jak jsem psal pred par dny: Starsi benzin se slusnou vybavou koupim za zlomek ceny moderniho ropaka. A nez rozdil ceny propalim v benzinu, vyhoda nizkych nakladu je pryc. Ja vim, ty prachy dam stejne, ale ne najednou ale postupne. A nemusim mit strach z corky nebo testu deformacni zony, muzu celou karu lehce nahradit jinou. Berete toto v potaz ??? :fuckoff:
Napsal: ned 07.12.2003 20:37
od Shrek
Originál zaslal Martinéz
[B]a k ty zminovany vyspelosti TDs..je to traktor, to je jasny, ale v tom 91 to byl celkem mezi naftakama prevrat.
BTW jen tak pro info, mercedes měl v roce 88 model W124 300 D Turbo též s elektronicky řízeným vstřikem. 108 kW.
Napsal: ned 07.12.2003 20:56
od Martinéz
to Shrek, o tomhle Ecku vim, ale ses si jistej, ze to melo rizeny vstriky? na foru ATC se totiz cca rok zpet resilo, ze je to mechanika a tudiz se neda nachipovat...mel to tam jeden typ a stezoval si, ze to nejak zvlast nejede. ale nevim, celkem by me to zajimalo. w124ky s timhle motorem se dost drzej, je jich na rozdil od atmosferickejch lenochu malo.
btw, ty ses celkem dieselovej historik:)
Napsal: ned 07.12.2003 21:02
od Hanz
kdyz si vzpomenu jak jsem ulitaval nad Citroenem CX 2.5D Turbo II /4valec,tusim 120PS,tou dobou naslapanej dizl jak swina/ musim se smat

Napsal: ned 07.12.2003 21:15
od RuDoSh
to martinez : no byl jsem MB servise a moc tam ty dyzly nechvalili..... zeprej 400 CDi je poruchovy motor, 270 CDi taky zadna slava, jedine 320 CDI.....ten celkem vychvalovaly.....
Napsal: ned 07.12.2003 21:27
od Martinéz
to Rudosh: poruchovost je jedna vec,jizda druha:) prvnim 30d se kurvily turba a TD/TDs sou zase nachylny na hlavy. nejhustsi je u MB 350TD, co se daval do mamutiho eSka. vykon 110kW a kazdejch 150.000 byl zralej na vymenu za 500-700k:) je to hlavne o tom, jak se k tomu chovas...
jinak 320CDI ma v ecku tata, tahne to libove, jen ten automat kazi ambice. docela by me zajimalo porovnani s Lukkem (jakoze ma krom kroutaku Lukke ve vsem navrch).
Napsal: ned 07.12.2003 22:56
od Lukke
Originál zaslal darmon
[B]klidne si ho dame, tobe to nedela kilo za 4.4sekundy a nejede to 270 RAcko i EVO7 jo. Vobe dve auta ktery myslim budou mit brzo novy majitele, takze te muzou vyklepnout i nezkuseni ridici. Ja osobne si proti tobe jsem ochoten pucit maximalne evo protoze do RA ktery bylo odlehceny o 280 kilo nevlezu ani za zlaty prase.
Myslim že tenhle tvůj příspěvek je planý nebo ne...? Nebo proč dávat závod s autem co má zrychlení 4.4 vs 7.2? Spíš nakopni tvýho benzínovýho bavora... Já se bavím o elegantních autech a ne o nějakým Subaru nebo co mi to tady představuješ.

Napsal: ned 07.12.2003 22:57
od Lukke
Originál zaslal darmon
[B]ad srovnani, rady E65 dyzl versus benzin, no hezky numera ktery zdanlive mluvi pro dyzl, ale kdyz uz chcete koser srovnani tak si tam dejte benzin s turbem.
A další zpráva mimo viď.

Nesmysl srovnávat turbobenzín.

Napsal: ned 07.12.2003 23:00
od Lukke
Originál zaslal Lukas H. [B]Benzinaci proste nemuzou prenest pres srdce ze s dieselem muzes jezdit stejne svizne jako s benzinem ale s polovicnimy naklady na provoz...
Jsi to vystih Lukáši. Benzín group prostě nesnese pomyšlení na to, že by je moderní diesel mohl předjet, a to ještě za poloviční náklady. A pokud tady chcete uvádět, že na benzínovém motoru se ušetří při jeho koupi....

To snad ne. Zjistěte si cenu nové 330i a nové 330d a pak taky skutečnost, že s 330d budete jezdit při téměř srovnatelném výkonu a radosti z jízdy za polovinu (!) nákladů a pak tu něco povídejte.

(nemyslím tím 10 let starý plečky)
Napsal: ned 07.12.2003 23:40
od Lukke
Aby jste to nemuseli hledat:
BMW 330d: 1 145 200,- Kč základní model
BMW 330i: 1 185 900,- Kč základní model.
Tak já bych to v tomhle směru za nějakou výhodu neviděl.

Napsal: ned 07.12.2003 23:45
od Francis
Petileta 535i V8 173kW pod 500k. Sice stara plecka, ale zbyva mi 650k na benal
