ja bych to bez mechu nedal. stacilo mi 5km a litoval jsem auto na kazde dire. navic bych mel obavy, ze to klesne uplne na obou stranach a potom proste nazdar. jedine co me napadlo, nouzove tam pod mech dat jako podlozku nejaky kus tvrdsi gumy.
urcite mas ten mech uplne KO? neodeslo nahodou jen cidlo? neverim ze bys bez mechu najel uz 1200 km a dalsich 1200 km se chystas. bys byl rekordman neni to jen ufouknuty, ale ne uplne?
Já popojížděl s jedním vypuštěným měchem cca 500m a to jsem auto litoval taky. 1200 km bych s tím teda fakt nedal, pokud máš to auto aspoň trochu rád. Kromě toho, auto má úplně jiné jízdní vlastnosti, náhoda je blbec - vymeteš díru, vběhne ti do cesty (např.) zajíc, apod..., v ideálním případě třeba jen zničíš kolo. A potom si budeš říkat, jak jsi ušetřil pár korun
Touring & Compact Nic z toho, co píšu není pravda. Vymýšlím si, abych byl zajímavější ...
Jel jsem s vypuštěným systémem 70km a dá se to.
Pokud nepojedeš rychle a hlavně se tím vyhneš nerovnostem, není co řešit. Jde jen o to, že doraz nápravy (malý gumový kužel) nemá v kastli zesílení, takže časté větší díry znamenají deformaci podběhu. Jinak jde jen o subjektivní pocit...
.
Proč většinou zvítězí hloupá myšlenka? Protože moudřejší přece vždycky ustoupí...
.
Dan td píše:Přehodíš to za 15 min. na parkovišti sám.
Já jen 15min. čučel na tu rychlospojku, co je hadice připojená na měch. A nepřišel jsem na to, jak jí odpojit Jen tak mě to zajímalo. Mám nalítáno 300t km a měchy jako nový... Na autě si dost věcí dělám svépomocí, ale na tohle jsem fakt nepřišel
jen tak pro ifo aby každý kdo se dostane do problému s Nivo podvozkem Řešil jsem ted na E39 padlej pravej zadek-ne moc ale byl cca o 5cm níže než levá strana a je to opravdu znát i na jízdních vlastnostech vozu...Samozřejmě je důležité aby nikde nebyl únik vzduchu jako v mém případě ale jde čistě o rozdílnou vešku -tedy špatně nastavenou...Řešil jsem to tedy s místním členem-kterého samo doporučuji jmenuje se Snejk a úspěšně vyřešeno přes jeho diagnostiku Je to tedy pakárna to nakalibrovat-pokud to nechce spolupracovat ale zadařilo se a mám auto na obou stranách ted stejně vysoké...Ted tedy doufám že bude od toho cajku klid Tot moje zkušenost s Nivem
Mas tuseni za jakych okolnosti se ti to stalo, ze to melo zafixovanou ruznou vysku? Neukazovaly potenciometry na stranach moc velky rozdil napeti pri stejne vysce?
Vůbec netuším proč se tak stalo,káru jsem koupil a bylo to malinko padlé-jinak žádnou závadu diagnostika tuším neukázala-čidla tuším taky v pohodě...Možná po výměně vlnovců se to nějak pokazilo-netuším
Pravděpodobně někdo vyměnil čidlo a se srovnáním si pak nedělal hlavu...
Ono čidla (reostaty) budou odporově dost podobné, takže jednotka ani nepoznala, že má jiné čidlo. Prostě dofoukala do nastaveného odporu starého čidla a nikdo jí neřekl, že je něco špatně...
.
Proč většinou zvítězí hloupá myšlenka? Protože moudřejší přece vždycky ustoupí...
.
jurasis píše:Pravděpodobně někdo vyměnil čidlo a se srovnáním si pak nedělal hlavu... Ono čidla (reostaty) budou odporově dost podobné, takže jednotka ani nepoznala, že má jiné čidlo. Prostě dofoukala do nastaveného odporu starého čidla a nikdo jí neřekl, že je něco špatně...
Tak nejak to bude asi. Ja jsem prave uz na vice autech videl pri nastavovani hodne rozdilne napeti na stranach pri stejne vysce. Prijde mi, ze po nejakem mozna hard resetu ma ta jednotka tendenci nastavit obe strany stejne napetove, ale skutecna vyska v tom pripade o hodne nesedi. Takze nez se to poradne nastavi pres diagnostiku tak to je krive az hruza.
weNTyll píše:Tak nejak to bude asi. Ja jsem prave uz na vice autech videl pri nastavovani hodne rozdilne napeti na stranach pri stejne vysce. Prijde mi, ze po nejakem mozna hard resetu ma ta jednotka tendenci nastavit obe strany stejne napetove, ale skutecna vyska v tom pripade o hodne nesedi. Takze nez se to poradne nastavi pres diagnostiku tak to je krive az hruza.
Okukoval jsem jak to dělá a když to auto bylo křivé tak diagnostika zobrazovala že auto je rovné...Tudíš tedy je něco špatně nebo se to takhle nedá brát-auto už má něco za sebou atd....Vím že nakonec musel nastavovat několikrát a co jsem si všiml tak dle grafu či zobrazení na diagnostice auto rovné nebylo ale fyzicky ano-nevím jestli tomu rozumíš ..Netuším v čem je problém protože vlnovce neuchází a čidla jsou dobrý-možná je něco přihnutého nebo tak.....
Vpoho, ja chapu hned od zacatku cos tim myslel. Spis rozvijim debatu smerem ne jen k tobe, ale i k ostatnim. Proto jsem tam rozepisoval nektere detaily a odpovidal jsem na neco jineho 2 jurasis, nevypadalo to bez citace uplne jasne. Tak jsem to upravil.
Nivo je rovne tak jak se zkalibruje, kdyz se zkalibruje fyzicky krive tak se porad do toho stavu snazi dostat.
ted se nějak ztrácím pokud jsem měl auto teda fyzický křivé-cca o 5cm padlé v pravo tak teda pravděpodobně někdo měnil jedno čidlo a auto zůstalo křivé-pokud se nezkalibrovalo na vyměněné čidlo....Pokud se teda auto ted fyzicky porovnalo přes diagnostiku a zkalibrovalo na novou vejšku bude jí ted udržovat-což teda zatím dělá nebo se to zas vrátí do původní vejšky a bude zas fyzický křivý??Myslím že to ted tak zůstane-je to tak nastavené a uložené ale už jsem se docela zamotal a fakt nevim
Kdyz to ted mas zkalibrovane spravne tak se to bude snazit dorovnavat porad do tohoto stavu, takze zadny problem nebude Pokud by to nahodou zacalo nejak zlobit tak by to pak chtelo zjitit co je pricina, jenom zase znova nastavit by nemelo vyznam. Ale tim se ted vubec nezabyvej.
Hehe, fakt to neřeš. Podstata je, že čidla nemohou být elektricky stejná, tedy buď budeš mít stejné hodnoty odporu čidel a nebo rovné auto.
Takže pointa je, říct jednotce hodnoty čidel (rozdílné!), kdy je auto rovně. A ta se pak jen stará o to, aby dorovnávala ty uložené hodnoty, aby auto zůstalo rovně...
.
Proč většinou zvítězí hloupá myšlenka? Protože moudřejší přece vždycky ustoupí...
.
mám dotaz, mám 530D touring a nivo v háji, v garáži mi leží stavitelný podvozek z E39 530D ale sedan, půjde to normálně přehodit? Bez větších problémů a zásahů do karoserie? díky za rady