Stránka 9 z 13

Napsal: pát 10.07.2009 21:28
od Paavo
S jakym eifrem jsem tu psal o odstraneni problemu, tak se stejnym znechucenim se snazim tutez zavadu, ale zpusobenou necim uplne jinym a hlavne s daleko horsim dopadem odstranit.

Asi pred 14dny byla vymenena hadice od kolena za vahou k volnobezaku(ta byla zcela praskla) volnobeh se upravil,auto ozilo a bez diry tahlo k omezovaci.Asi po 1 tydnu,kdy jsem s autem nejel jsem jej z niceho -nic nemohl nastartovat,pritom benalu tam byly este tak 2l.Silena cukatura.Nakonec jsem dojel k benzine a nabral cca 12l.Pomalu se zacinal objevovat problem s volnobehem a startovanim(jak za tepla tak studena).Dalsi den jsem jiz pocitoval nevyrovnany chod a caste chcipani po nastartovani.Dneska s autem neslo poradne ject,nemozny starty bez prislapavani si plynu,to same pri volnobehu a vyrazeni.Dalsim problemem je ze, od spodu je auto dost divoky(ma vetsi silu nez pred tim) ,ale stezi preleze na kazdej kvalt 4000ot,pak nastava dira jako blazen,pokles vykonu,kterej trva az do omezovace.Vahu a cerpadlo jsem mel pujceny a zadny rozdil.Je to podobnej problem co rozebira Castro ale jinak specifikovanej a u jinyho motoru.Nenapada me lautr nic(cidlo kliky,vacky,VANOS).Z VANOSu mam silenej strach.Nevite, jak se spatnej VANOS projevuje(nechrasti mi).Diky za postrehy

Napsal: pát 10.07.2009 21:46
od Brody
Tak dojed na diagnostiku.Tam by ten vanos meli zjistit.Nebo se pletu???Kdyz sem byl ja tak mi vanos na diagnostice ukazoval pry spravne hodnoty.Ale nevim jestli se tak zjisti ze je spatnej :wink:
No zaklad u tebe asi diagnostika

Napsal: pát 10.07.2009 21:55
od Paavo
kdes byl na diagnostice?

Napsal: sob 11.07.2009 12:35
od Paavo
po odpojeni baterky problem vymizel, takze nevim co to muze bejt,odhaduju, ze nejaky cidla,pokud se vymazala zavada...Jak je na tom vanos,je jeho fce. nejak rizena elektronicky,nebo se jedna pouze o mechanicke dily ,ktere v soucinosti s otackami kliky,tlakem oleje nataceji vacku?

Napsal: sob 11.07.2009 18:33
od Brody
Ja byl v Cejkovicich. :wink: Mam za to ze Bezpalec nebo tak nejak se jmenuje.

Napsal: stř 15.07.2009 07:08
od Jacob77
tak jsem to rozdělal, na pár místech dal nový těsnění a když dojedu na křižovatku (vyřadím) tak jsou dvě možnosti 1 - dvakrát se zhoupne volnoběh a už je to dobrý 2 - zhoupne se to až na nulu a chcípne to :) tak teď čekám až mi castro pošle čidlo vačky tak uvidím no...

Napsal: stř 15.07.2009 07:57
od Dan td
Jacob77: Pak určitě napiš, jestli to zabralo, mě to dělá totéž, ale ani čidlo kliky, ani vačky to nevyřešilo.

Napsal: stř 15.07.2009 08:00
od Jacob77
jj určo dám vědět, ještě jsem si koupil flašku petroleje tak jak to budu mít rozdělaný tak do něj chci namočit volnoběžnej ventil, sice jsem ho čistil ceklem nedávno, ale tak to ničemu neuškodí....

Napsal: pát 04.09.2009 22:47
od Wmko
Zdravím,musim ozivit toto tema,ale mam trosku jiny problem,uz se to tu nekde resilo,ale ne presne to co mam ja,zajimalo by me cim to je,a kolik to bude stat jestli nekdo tusi.Takze k problemu. Nastartuju auto uplne vpohode,ujedu tak 2km kdyz se motor zacne zahrivat(podle budiku-vyleze rucicka z modreho pole)tak motor prestane fungovat,spadnou otacky na 500 a neni zahodno ho trapit,lekl sem se co se stalo tak sem zastavil a nechal motor jet,po cca minute se auto samo vzpamatuje,zvysi se otacky zpet k 800stum,a jede uplne normalne,kdyz motor chcipnu a znova nastartuju teply,udela to hned. Predem diky za info. Kdyz se to "vzpamatovava" drzi to otacky u 500set akorat takovy nepravidelny chod.. ale nekolisa.. predem omluva,nevim kam to napsat jinam.

Napsal: sob 05.09.2009 13:03
od koki
Cuky píše:Dělal jsem to samé na m42b18 kolísaly mi otáčky na volnoběh a mnohdy až chcípnul. Po vyčistění a přetěsnění sání je to dobré od té doby volnoběh drží jak má. Ale auto stále nemá výkon to už nevím čím to je a to jserm měnil i lamdu,svíčky, kabely od svíček,palivák i v zduchový filtr a váhu jsem čistil a stále nic


měl jsem stejný problém. Vyčistil jsem klapku sání, volnoběžný ventil. A je po kolísání. S tím výkonem to mám podobně. Ale mám zato, že to může být kat po těch letech. Takže půjde vyměnit.

Napsal: sob 05.09.2009 18:16
od capri
je možný že má s tim volnoběžnym ventylem něco společnýho to že mi padaj pomalu otáčky ? bo spíš když přidám a pustim plyn tak chvilku držej a pak spadnou a když jedu a přeřazuju tak ještě o ždibec vylezou jinak otáčky mi jen občas zakolísaj ale to je málo kdy... klapku sem neřistil a volnoběžnej ventyl taky ne mam E36 M50 325i s vanosem

Napsal: sob 05.09.2009 18:51
od Brody
No já naštěstí už mám po problému. Vyčistil se volnoběžák,klapka a motor už nechcípe, volnoběh drží jak má, ani náznak zakolísání.
Docela sem se divil, jelikož ani jedno nebylo extrémě zasr...

Napsal: pon 07.09.2009 14:48
od Wmko
Wmko píše:Zdravím,musim ozivit toto tema,ale mam trosku jiny problem,uz se to tu nekde resilo,ale ne presne to co mam ja,zajimalo by me cim to je,a kolik to bude stat jestli nekdo tusi.Takze k problemu. Nastartuju auto uplne vpohode,ujedu tak 2km kdyz se motor zacne zahrivat(podle budiku-vyleze rucicka z modreho pole)tak motor prestane fungovat,spadnou otacky na 500 a neni zahodno ho trapit,lekl sem se co se stalo tak sem zastavil a nechal motor jet,po cca minute se auto samo vzpamatuje,zvysi se otacky zpet k 800stum,a jede uplne normalne,kdyz motor chcipnu a znova nastartuju teply,udela to hned. Predem diky za info. Kdyz se to "vzpamatovava" drzi to otacky u 500set akorat takovy nepravidelny chod.. ale nekolisa.. predem omluva,nevim kam to napsat jinam.


Nikdo nic? :((( Je to znacne neprijemne..

Napsal: pát 11.09.2009 23:57
od Wmko
Nikdo zadna radaa??????

Napsal: sob 12.09.2009 01:08
od Kami1
vycisti si ten v. ventil, zkontroluj svicky(pripadne zmer komprese), tepl.cidlo
taky to muze byt vaha, snimac plynu, cidlo klikovky, lambda

.... diagnostika

Napsal: ned 13.09.2009 13:26
od Pitrsh
MOD jarda: přečti si pravidla fóra a zeptej se v sekci Náhradní díly - koupě.

Napsal: stř 16.09.2009 14:18
od zool
me to dela to samy, hlavne teda pri zahratym motoru, obcas se zhoupne volnobeh, ale nechcipne, a pri prerazovani se mi to obcas zadusi a netahne to a pak se to najednou rozjede...., obcas to je znat kdyz proste necham bezet volnobeh a na neutral to proslapnu,tak je tam znat propad jakoby...
nekdy mi prijde ze to udela po delsi jizde pokud auto znovu nastartuju tak uz pri startu to zhoupne otacky...

no a proste dela to pri akceleraci, pokud jedu konstantni rychlosti tak je to v pohode..

mam meneny svicky,civku zapalovani valcu, pal. filtr,baterka nova,diagnostika nic neukazuje

e36 318i rv 96

Napsal: čtv 17.09.2009 16:24
od droban
Tak po 3 letech vyřešen problém s kolísáním otáček. Čistil jsem klapku sání, volnoběžák atd. a to vždy pomohlo jen na chvilu. Teď jsem koupil novej volnoběžnej ventil a pohoda. Ten starej i když vyčistíš, tak to nevydrží a za chvilu to zase začne blbnout. Diagnostika neukazovala u mě nic. Takže to chce podle zkušeností zkoušet.

Napsal: čtv 24.09.2009 20:46
od Tomule
MattyX píše:me toto presne delala vaha vzduchu...vymeneno a parada , zkus jinou a uvidis ;)


Zdravíčko, já mám stejný problém, také sázím na váhu vzduchu. Chci se zeptat jakou koupit:-) Starline cca za 2500, Hella za 12000, nebo jsem našel starší z vrakoviště se zárukou za cca 2000kč :-) Jde o e36 323i r.v. 95, Díky všem za rady....

Napsal: čtv 24.09.2009 23:14
od Brody
droban píše:Tak po 3 letech vyřešen problém s kolísáním otáček. Čistil jsem klapku sání, volnoběžák atd. a to vždy pomohlo jen na chvilu. Teď jsem koupil novej volnoběžnej ventil a pohoda. Ten starej i když vyčistíš, tak to nevydrží a za chvilu to zase začne blbnout. Diagnostika neukazovala u mě nic. Takže to chce podle zkušeností zkoušet.


Jo taky to vidim na ten volnoběžak. Teď mi opět občas houpnou otáčky, takže to typuju na to :wink: