Stránka 9 z 18
Napsal: úte 29.09.2015 11:48
od Filozof
Napsal: úte 29.09.2015 15:18
od JaraX
kurevtor píše:JaraX píše:nejhorší je že i ta 3turbová nafta je furt shit, pořád to má turbodíru a pořád se to třepe jak ratlík,
JaraXi, tady sis zas trošku zapřeháněl, že? 3turbová nafta, že má turbodíru?

Bavíme se o tom BMW pětilitříku, který rozhýbe X5 / X6 z nuly na sto pod 5,5 sekund, že? S Xdrive dokonce pod 5 sekund... A ten má podle tebe turbodíru?
Kdybys jezdil nějakou Teslou nebo Fiskerem tak bych si řekl, že jsi na to asi citlivej, když máš u elektromobilu okamžitou odezvu... ale jezdíš v 745i, která umí být dost líná a 3turbo podle tebe trpí na turbodíru? Ale no tak!

ty jsi v tom nidky nejel a budeš hodnotit že to nemá turbodíru?
a jako zrychlení z 0-100 ti udává turbodíru? je vidět že o těch autech víš prd
Napsal: úte 29.09.2015 15:52
od hurvajs77
kurevtor píše:...konec světa...
tohle už měli i F01 - existuje 730d, 740d, 750d - vše má jeden motor a 3l. Rozdíl je jen v počtu turb. G11 to má tuším podobně.
Jinak M550d má stejný motor jako M50d, ne? Tou M550d jsem jel, jede to parádně, ale asi bych to nechtěl.
Napsal: úte 29.09.2015 16:35
od kurevtor
JaraX: jel jsem v mnoha biturbech a nevěřím ti, že má 3turbo turbo díru. Jsi na to akorát ujetej, to je vše. To zrychlení 0-100 jsem dal jako příklad. S takovými hodnotami je jasný, že i pružný zryhlení bude OK.
Napsal: úte 29.09.2015 17:21
od Filozof
a co 335i ta má twinturbo a chová se prý jako elektrickej pohon. Prostě táhne od spodku až nahoru neskutečně ...upravené verze mají kolem 4s zrychlení... to je peklo.

Napsal: úte 29.09.2015 17:51
od JaraX
benzínové turbomotory turbodíru nemaj, jelikož turba tlačí mnohem menší tlak než u nafty navíc technologicky ten motor funguje jinak než diesel, nemusí se tak čekat na ten vzduch.
jel jsem se 750D i M550D a obě mají turbodíru, ano, podstatně menší než třeba 730D, ale reakce jako u benzína není.
dobře to vychytali třeba u M5 která mě překřížený turba, takže válec co vyfukuje roztáčí turbo válci co bude pálit, tam ty turba pak skoro nejsou znatelný.
335i nejede jako elektromotor, to spíš V12, ale nad 2500 otáček už to elektromotor je.
Napsal: čtv 01.10.2015 17:45
od maxmin
Asi je správná otázka co je to turbodíra?
Já to chápu jako zpoždění motoru - když brzdím motorem a sešlápnu plyn, tak je vždy cítit jak se plní turba a motor postupně nabírá sílu (asi několik desetin sekundy) a zde zatím u všech aut co jsem řídil platilo, že čím vyšší výkon na litr nahnaný turbem, tím výraznější turbodíra.
A nebo je turbodíra chápaná jako otáčky, ve kterých turbo ještě nefunguje?
Měl jsem passata 1.4tsi 110kW. Ten měl pro nízké otáčky kompresor, pro vysoké turbo.
Auto při rozjezdu z křižovatky mělo obrovskou díru - prostě nejelo, pak na kraťoulinký moment vystřelilo, ale hned po tom zařadilo dvojku a zase hned přestalo jet

A co se týká zpoždění, tak když jsem v jakýchkoli otáčkách brzdil motorem a dal plný plyn, tak vždy chvilku trvalo než motor nabral tah.
A z nových dieselů jsem naposled řídil 420d 2015 - ten motor má dostatečný výkon, slušné zrychlení, ale to turbo mě strašně sralo. Při rozjezdu z křižovatky, nebo po brždění motorem tam je znatelné obrovské zpoždění (=několik desetin sekundy, které mi připadají jako věčnost) než motor zabere. Např. ve výjezdu ze zatáčky jsem přidal plyn, ale auto zareagovalo až za zatáčkou.
Schválně jsem pak hledal recenze všude možně po internetu - ani u 1.4tsi 110kW ani u nových 2.0 bmw se o turbodíře nepíše, spíše píšou že se to už podařilo vychytat. Tak nevím jestli jsou už tak degenerovaní ti co auta testují, nebo já....
Teslu jsem taky řídil (P85D), tam je reakce okamžitá. Když začaly docházet baterky a výkon se z 515kW omezil na 240kW, tak už to začínalo být trochu srovnatelné s tím, jako když mám 545i vytočenou na 6000ot a dám plný plyn

Jinak to byl fakt maras a to už jsem zvyklý na relativně silné auto... Když si vzpomenete s jakou lehkostí vás v koloně předjela nějaká nadupaná a hodně vytočená motorka, tak tesla reaguje pořád ještě mnohem lépe
Já už jsem dávno rozhodnutý, že po 545i jdu rovnou do elektra. Žádný downsizing, turba + 7 a vícerychlostní automaty mě nelákají.
Napsal: čtv 01.10.2015 18:11
od jarda
Filozof píše:já to říkal vstřikování vody několik let zpátky se tomu lidi smáli ..a hle BMW stim přišlo.

http://www.dfens-cz.com/view.php?cisloclanku=2015091301
Napsal: čtv 01.10.2015 18:48
od maxmin
Jo, s tou vodou je to dobré.
Ale proč se rovnou nedělají axiální bezventilové motory jako duke engines?
https://www.youtube.com/watch?v=c19kn3drdFU
Mají daleko jednodušší konstrukci, méně vibrací, jsou o dost efektivnější, v případě instalace turba je to výfuk hned vedle sání..., jsou lehčí a.t.d. oproti konvenčním motorům to má jen samé výhody, tak kde je problém?
Napsal: čtv 01.10.2015 20:49
od JaraX
maxmin, chápeš to správně, turbodíra je spoždění od sešlápnutí plynu do zrychlení a to má zatím každá nafta, počet turb a objem ji minimalizuje.
Napsal: pát 02.10.2015 10:55
od Filozof
Jarda : Je rozdíl HHO a je rozdíl mít vstřikování vody do válců nebo přímo do sání.... to opravdu funguje a uspora pohonných hmot a vyšší výkon to dokazují.
Oproti HHO které opravdu nerozumím ani nevím zda funguje ...
tady je vysvětleno jednoduché používání vstřikování vody do válců ....směs má větší energii ve válci a dodá více výkonu zároven chladí motor lépe jako klasické chlazení.
https://www.youtube.com/watch?v=HkPFZWd8wj4
tak snad pochopili i ti co do ted nevěděli...
tady to BMW už má instalované. BMW M4 safety CAR.
https://www.youtube.com/watch?v=k7J10R9Q76g
Napsal: sob 10.10.2015 21:14
od 335i
Tady to má nainstalované snad nové BMW M4 GTS, ne?? Jinak jsem přečetl celej thread a vy jste mi teda hustá parta vládců všehomíra

. Jetě vám tu chybí dieselgate

. Všechno komentovat nemá smysl, tak jen dodám, že
Mladá generace má pocit, že s ní přichází lepší svět. Stará garda má pocit, že s ní ten lepší svět odchází.
Tak to bylo už asi od dob Platóna nebo kýho čerta a vy tu mudrujete, jak příští generace bude úplně tupá

. Rozumim vašim obavám, mam to občas stejně, když ten postup tak vidim. Bude holt jiná, no, ale tupá určitě ne.
Mmch sedma G11 - jako největší pecku vidim použití uhlíkových vláken, že by ty auta měly bejt lehčí jsem si přál už někdy od roku 2004 a teď to tu už konečně je. A vy řešíte gesture contoll, nebo jak se ta šaškárna jmenuje

. Čet jsem k tomu už docela dost a že je prej ten bavor obratnostní pecka, tak si myslim, že se má po pár hluchých letech komunita zase nač těšit. I základní 228i je totiž hodně slušný auto. Další pecka věc ohledně G11 je jasně interiér, jak jsem viděl novej mergl W222, tak jsem měl docela obavy, jestli BMW tu úroveň luxusu bude schopný dorovnat, no a co jsem pak viděl první leaklý fota, tak jsem opravdu moc nadšenej nebyl. Ale musim říct, že mě interiér přesvědčil, i když jsem to naživo ještě neviděl. Luxusní stejně jako W222, jen jasně zaměřený na sport, nádhera se na to koukat. A ten Lounge paket se mi taky zdá jako paráda, jak je možný, že to nikoho z german 3 (AUDI zase bude žhavit kopírku, LOL) dosud nenapadlo? Zase se začnete šťourat v tom, že si ty haxny nenatáhne úplně úplně, no vy jste mi fakt komunita
Peace, kluci.
edit: jen teda obrovská škoda, že ze středový konzole zase čouhá nějakej klacek.
Napsal: pon 02.11.2015 17:09
od Falcon
Nová Sedma G11 byla 27.10.2015 představena v pražské galerii Mánes. Falcon byl taky u toho a stroj si důkladně prohlédl a ošahal
Pár fotek z akce uveřejnil CarTec zde -
https://www.facebook.com/cartecpraha.cz ... 0745935877
Napsal: pon 02.11.2015 18:14
od inspi1981
Napsal: pon 02.11.2015 18:16
od hurvajs77
Jen je smutné, že takovou prezentaci dělají na ropáku… :-( Prezentace by podle mě měla být na tom nejlepším co je. Je vidět, že Čechy nejsou pro BMW lukrativní místo
Ale co mi fakt hlava nebere je, proč je u 7er stále ten šílená šaltrpáka, kterou 99.99% majitelů použije jen na D a R :-D Podle mne tam nepatří a je škoda, že není jako u E65
Napsal: pon 02.11.2015 18:20
od inspi1981
Napsal: pon 02.11.2015 21:22
od Jaris330D
Napsal: pon 02.11.2015 21:47
od fishmaker
dotaz na ty co viděli G11 ve skutečnosti...ne jen podle fotek :
Jak vypadaj v reálu ty části z broušenýho hliníku na volantu a ta část kolem panelu klimatizace ?? vypadá to dobře nebo to působí jak v Hjondé ?
Napsal: pon 02.11.2015 23:34
od Falcon
Nepůsobí to nijak špatně ani lacině, ale vizuálně to dost maskovala bílá kůže v předváděném kusu. S Hjondé porovnat nemůžu, ale nová Sedma rozhodně vypadala i zevnitř přijatelně. A to i navzdory tomu, že předvedli naftovou motorizaci bez nějaké rozsáhlé výbavy. No, alespoň to mělo 6 válců...
Co mi naopak utkvělo , byl pohled pod dvířka nádrže - tam, kde vedle hlavního víčka mají běžně benžožrouti závit pro LPG redukci, tam u nové 730d byla navíc menší modrá zátka...

Napsal: úte 03.11.2015 06:57
od Vlasta
Zřejmě na močku