Stránka 9 z 11

Napsal: sob 28.05.2016 16:10
od riman
http://auto.bazos.cz/inzerat/61591490/B ... i-V12-.php ale to uz jsou preci jen velke a tezke potvory.

Napsal: sob 28.05.2016 18:57
od MattyX
Hlavně e36 mám problém s redukcí u vícepístku, tam je nejlepší jít rovnou do brembo 18Z + 345mm CSL kotouče a R18 ;) Blbě vychází i ta rozteč, lepší je jít do radiálního uchycení brzdičů v tomhle případě ;)

Ad brzdy 750 - je to atyp brzdič jako všechny vícepístky od ATE, je v tom deska menší než u e38 brembo a ještě k tomu se do ní nedá sehnat performance náhrada, ale obyč trw nebo ate ;) Jedinou výhodu mají pro majitele e34/32 kteří to nasadí P&P a jízda, ale ve finále jsou vlastně k ničemu ...

Napsal: sob 28.05.2016 19:05
od kovaljuk
MattyX píše:Já bych mezistupeň typu brzdy z m3 vynechal a šel bych o krok dál :twisted: :lol:

Já taky, rozhodně pro auto o kterym je tenhle topic :D
Nicméně pro klasickou 328 na běžný ježdění jako má třeba Fabledwarior naprostej ideál. Oproti 2,8 to fakt brzdí a i ten průměr kotouče v kole je znát...
fabledwarrior píše:Sakraaa, ja jim to schvalne zatajil, protoze o nich sam premyslim a ty si toho tady vsimnes :D
Neboj, oni na tebe počkaj :wink: Každej chce za nižší cenu jenom předky a to si to radši nechám...

Napsal: sob 28.05.2016 19:58
od fabledwarrior
kovaljuk píše:
fabledwarrior píše:Sakraaa, ja jim to schvalne zatajil, protoze o nich sam premyslim a ty si toho tady vsimnes :D
Neboj, oni na tebe počkaj :wink: Každej chce za nižší cenu jenom předky a to si to radši nechám...
Tak to je dobře, mě by se líbil komplet se znáčkama ///M jak jsi psal:D Bohužel to pro mě není jen tak, to člověk musí nechat obrousit, nabarvit, zvýraznit ///M, potom repas těch třemenů, pak nějaký vhodný kotouče a desky a hmm... dost peněz v prdeli. Ale ikdybych je měl prozatím hodit do krabice, tak už mi neutečou. Já se ti ozvu=)

Napsal: ned 29.05.2016 12:17
od Alex89
MattyX píše:Já bych mezistupeň typu brzdy z m3 vynechal a šel bych o krok dál :twisted: :lol:
No ja jsem v situaci, kdy jsem na seriovy trmen dal jakesi brembo "sportovni" kotouce a DS3000. Nemuzu rici pul slova. Brzdilo to vyborne, lidi se na semaforech chytali za usi, ale vydrzelo to cca 6000 km. Ted uz brzdim plech na plech

Napsal: ned 29.05.2016 13:56
od MattyX
DS3000 nejsou moc dobré desky, je to už celkem prehistorická směs, která neprošla za dlouho dobu žádnou modifikací... Nástup mají úplně na kokot, pískají jak kurva a nedají se k nim najít rozumné kotouče, které by vydržely :-/ Ale večer jsou o nich hezké jiskřičky :)

Jako poměr cena+ P&P vedou 330i - stejný pístek jako M3. Kotouče byť 325mm ale jenom 25mm a hlavně +1kg na kotouči proti 3,0 M3 Kotouči a oproti 3,2 kotouči ještě více.

Na FB jsem narazil na 6píst D2 330*32 použitý za 18tis - ale musíš si k nim vyrobit nová adaptéry a upravit středovku - jsou z octavie II.

Napsal: ned 29.05.2016 17:57
od blesk666
jazdil som po sebe Carbone Lorain RC6, DS3000 a PFC08 a z tejto trojky boli podla mna najlepsie PFC08.
DS3000 ostry nastup, nevadnuce, nebolo mozne ich utahat, zrali najviac kotuce, pomerne silno piskali. Carbone Lorain o nieco pozvolnejsi nastup, menej agresivny ucinok, tiez nevadli, o nieco mal menej zrali kotuce ako DS3000, PFC08 zhruba rovnaky brzdny ucinok, najmensie opotrebenie kotucov a aj najnizssia miera piskania, velmi dobre davkovanie.
Celkovo so veetky intromi som bol spokojny. 30min vydrzali na okruhu kazde z nich bez chladenia a vadnutia. Rozdieoy boli v nastupe, opotrebenei kotucov a miere piskania.

Napsal: pon 30.05.2016 18:17
od Alex89
Mate nejakou top variantu ve smyslu kotouce, desky na M3 E36 3.2? Sehnal jsem si brzdiče.

At to fakt brzdi a tolik to nepiska jak ty DS 3000.

Nechci úplně testovat něco, jako jsem to měl u STi. Stálo to akorát spoustu peněz a nervů :evil:

Říkal jsem si DBA kotouče a DS2500.

Napsal: pon 30.05.2016 21:37
od Francis
Mám vpředu originál ATE kotouče pro M3 a k tomu Hawk Performace Plus, brzdí to skvěle, je to k neutahání, ale běžná jízda je nezahřeje tak, aby nepískaly jak vlak.
Druhou sadu mám Hawk Street, též brzdí skvěle, nepískají, ale na okruh už to není.
Chtělo by to něco mezi.

Napsal: pon 30.05.2016 22:47
od MattyX
Nebo je tam pak varianta upgrejdovaných DTC30, kterým zůstal maximální výkon - lepší než Hp+ + mají antivibrační plíšky a cenově jsou jen o trochu dražší než hp+ :)

Já nevím, ale ds2500 jsou vyhozené peníze ... to kup raději pagid rs19, CR RC06, raybestos st47 nebo něco takového - já preferuju hawk, protože je tam těch směsí na výběr batalion a zkouším postupně všechny :D

Každopádně pokud chceš výkon - smiř se s pískáním.
Potom by jsi musel nasadit nějaký psychobrzdiče, aby jsi mohl dát civilní desky, který budou jakštakš brzdit - ale na okruhu to stejně přehřeješ :)

Napsal: pon 30.05.2016 23:03
od Francis
Já už se s pískáním smířil. Mám dvě sady kotoučů a desek, před plánovaným výjezdem na okruh je přehodím, je to za chvilku hotové.

Napsal: stř 01.06.2016 21:38
od helikon
kdyz se jeste vratim k tem brzdam z 330 jak je to z rucni brzdou pasuje to normalne do tech zadnich kotoucu ?

Napsal: čtv 02.06.2016 07:59
od blesk666
Alex89: Platne tu mas uz vypisane, k nim by som rozhodne odporucil seriove kotuce pre M3 E36 3,2 (pozor origi pre 3,2 tie - maju duralovy stred).
k tomu ked vyberies cokolvek spomedzi: Performance friction:PFC08, Carbone Lorrain: RC06, Raybestos:ST047, Hawk DCT30 - tak budes spokojny
Nezlakni sa cien platni a nesetri na nich, tie su najdolezitejsie. (ich cena na jednu napravu sa pohybuje v cene 250-350Eur). Na piskanie by som sa vykaslal

Napsal: stř 08.06.2016 10:52
od Totic
Znáte pro inspiraci GotiKGotcha Motorsport? Možná ne, náhodou jsem vygooglil. Jeden z mnoha Le amateur závodníků s E36 jako je třeba dost na Syndikatu.. ale vidět přistupuje k tomu docela zodpovědně: ;)

http://www.gotikgotcha.com/pages/racing_racecar.php
https://www.facebook.com/GotiKGotcha.Mo ... =page_info

Taky dává E36 M3 brzdiče dál zjímavý i ty stavitelný (odlehčený?) ramena a nápravnice. :idea:

Napsal: stř 08.06.2016 12:50
od MattyX
A stejně nakonec na druhou e36 dali brzdy ze 135i :twisted: :lol:

To jsou jen nastavitelná ramena ;)

Napsal: pon 13.06.2016 14:15
od Alex89
Totic píše:Znáte pro inspiraci GotiKGotcha Motorsport? Možná ne, náhodou jsem vygooglil. Jeden z mnoha Le amateur závodníků s E36 jako je třeba dost na Syndikatu.. ale vidět přistupuje k tomu docela zodpovědně: ;)

http://www.gotikgotcha.com/pages/racing_racecar.php
https://www.facebook.com/GotiKGotcha.Mo ... =page_info

Taky dává E36 M3 brzdiče dál zjímavý i ty stavitelný (odlehčený?) ramena a nápravnice. :idea:
Mám rád tyhle poctivé úpravy. Sám jsem se touhle cestou vydal.

Překvapuje mě, že poměrně dlouho nebo ještě možná jezdí ten setup co já (Federaly a 225/45 17). Jakkoliv je na nich auto čitelné, tak rychlost v zatáčce nějak závratná není :(

Je fakt, že má odklony díky těm ramenům, takže asi mu to bude fungovat výrazně lépe.

Napsal: čtv 23.06.2016 23:25
od MattyX
už to tam cpu ... :lol:

Napsal: pát 24.06.2016 09:17
od Totic
Tak tak. Kdo chce mít opičku musím mít na pořádný "banány" :wink:

Re: Stavba E36 328i na zábavu

Napsal: úte 27.09.2016 20:42
od Alex89
Tak jsem konečně nasadil brzdy z M3 a ty HAWK desky.

Úžasný je, že na těch TRW M3 kotoučích vůbec nepískají a brzdí :D

Re: Stavba E36 328i na zábavu

Napsal: úte 27.09.2016 21:51
od MattyX
štastný to člověk :)
HP+ jsou většinou v pohodě, ale to co pak může následovat je hell ... :D