Stránka 9 z 10

Re: rada pro koupi (typ, palivo, atd.)

Napsal: stř 28.06.2017 18:44
od Bury
Sportovní sedačky jsou buď manuální nebo elektrické, co vím, tak za elektrické můžu říct měli, že by vždy měli mít vzdy dofuk bočnic - v sedadle je kompresor a můžeš si bočnice dofouknout nebo upustit, dle toho jak moc chceš být v sedačce "natesno", co se týče bederní operky, tak nastavitelná eletricky ve 4 smerech. U manuální verze si nejsem jist...

Re: rada pro koupi (typ, palivo, atd.)

Napsal: stř 28.06.2017 19:47
od ph132008
Ach jo, to jsou rady...
Sedačky jsou buď obyčejné nebo sportovní. Oboje buď manuální nebo elektrické. Sportovní bez ohledu na to, jestli v el. nebo ne, mají elektricky dofukovací bočnice. Sedneš, dofoukneš podle potřeby a je to. Nic víc. V zatáčkách se nic dalšího neděje. Bederní opěrka je u všech verzí sedaček za příplatek a vždy elektrická.

Re: rada pro koupi (typ, palivo, atd.)

Napsal: stř 28.06.2017 20:41
od MartinK
Díky díky.
Bederní operou mi přijde nikde moc nepíší. Takže to asi zjistím, až v tom budu sedět :-D

Re: rada pro koupi (typ, palivo, atd.)

Napsal: stř 28.06.2017 21:57
od ph132008
Kód výbavy je 488, název Lumbar Support Driver/front Passenger. Na sedadle poznáš podle toho, jestli je u seřizování sedadla kruhový čtyřsměrný ovladač. Když není, je místo něj záslepka.

Re: rada pro koupi (typ, palivo, atd.)

Napsal: čtv 29.06.2017 07:04
od MartinK
Fajn. Díky.

Re: rada pro koupi (typ, palivo, atd.)

Napsal: stř 05.07.2017 19:53
od MartinK
Tak jsem dneska jel poprvé 325i. Sice holá výbavou, ale v benzinu. Sice kratké,ale aspoň tak. Krásný zvuk. Jen čoveče při sešlápnutí plynu mi tam přišla mezera než to zabralo. Něco jako ta turbo díra. Prostě to nereagovalo hned...
To je normál?

330i jsem ještě neměl možnost vyzkoušet :-(
Každopádně mě to k ni táhne víc a víc. Takže vybíráni bude na dlouho - slabá nabídka :-/

Re: rada pro koupi (typ, palivo, atd.)

Napsal: čtv 31.08.2017 22:16
od xwritter
Ahojte, chtěl bych si koupit dárek na víkendové ježdění a rozhoduji se mezi těmito dvěma vozy M2/M4 co říkáte na tyto v odkazu?
Ta M4 má dost najeto, ale nechal jsem vyjet v BMW komplet servis a 4x byl měněný olej, spousta drobných oprav a seřizení, prostě podle mě skvělý servis. Navíc to vlastnil doktor, první majitel, vášnivý fotograf tak to najezdil (asi ) při fotografováních a výstavách. Navíc brzdy mají 50% dle palubního pc a to ještě nebyly podle servisky měněné takže tomu asi opravdu nedával. Co na to říkáte? Ta M2 je taky super, ale víc se mi líbí M4 hlavně kvůi M performance doplňkům, ale toho nájezdu se trochu obávám. Díky všem za rady.

https://suchen.mobile.de/auto-inserat/b ... n=parkItem

https://suchen.mobile.de/auto-inserat/b ... n=parkItem

Re: rada pro koupi (typ, palivo, atd.)

Napsal: čtv 31.08.2017 22:22
od JaraX
těch km už je na Mko dost, jak jsou na tom se zárukama?
je to spíš jen víkendovka nebo na denní ježdění?

Re: rada pro koupi (typ, palivo, atd.)

Napsal: čtv 31.08.2017 23:03
od xwritter
JaraX píše:těch km už je na Mko dost, jak jsou na tom se zárukama?
je to spíš jen víkendovka nebo na denní ježdění?
Urcie vikendovka, alespon zatim, ale samozrejme se to muze nekdy zmenit tak chci pocitat i s touto variantou. Takze rikas ze je to uz moc? Ja si rikam ze to prece neni mozny aby se tak drahy auto zacalo sr.t po 100t. km kdyz ma pravidelny servis. I kdybych tomu daval naloz tak to na to musi byt dimenzovany.

Jinak zaruka uz nebude, byla 2 roky, je to rv 2015.

Re: rada pro koupi (typ, palivo, atd.)

Napsal: čtv 31.08.2017 23:05
od JaraX
tak jen pro tvoje info běžné modely BMW serie F a G se začnou hodně srát od 150ti tisíc km, Mkové modely a nepovodené motorizace (n47,63) se serou od cca 30ti tisíc.

Re: rada pro koupi (typ, palivo, atd.)

Napsal: pát 01.09.2017 07:17
od tommee
To se ale tyka vsech M modelu :) a pricinou mnohdy byva jejich nelehky zivot. Malokdo si koupi M, aby s nim jezdil jako s Rapidem

Re: rada pro koupi (typ, palivo, atd.)

Napsal: pát 01.09.2017 07:23
od JaraX
ale tak byli motory skoro nesmrtelné, např S62, to vydrží většinou statisíce a ještě požere LPG.
ale dneska už to tolik nevydrží, každopádně pokud si koupíš Mko, které už není v záruce, tak musíš vždycky počítat že motor, převodovku a diferak vyměníš. je to prostě spotřební material u toho auta.

Re: rada pro koupi (typ, palivo, atd.)

Napsal: pát 01.09.2017 08:59
od tommee
Joo to bezpochyby. S62 v e39 je klenotem dodnes. Mko bych bral predevsim jako polozavodni techniku v civilnim provedeni. Vysoky vykony holt neco stojej. Kazdej, kdo Mko ma a neni v zaruce, musi bejt pripravenej, ze do nej zasadni castka muze padnout kdykoli. Dalsi vec je, ze F80 nemaj jeste zase tolik najeto, aby se realne daly reportovat nejaky problemy. Lidi co to koupi novy, to neresi. Zaruku dnes zaplatis 5 let/200tis km a kdo to novy kupuje, tak dlouho si to vetsinou ani nenecha.

Dej si do googlu napr: S55 engine crank hub issue To je problem, kterej provazi vetsinu M motoru uz dlouhou dobu

Rozhodne to neber jako straseni, jsme v segmentu drahejch veci s drahym servisem.

Re: rada pro koupi (typ, palivo, atd.)

Napsal: pát 01.09.2017 15:59
od JayFader
xwritter píše:Ahojte, chtěl bych si koupit dárek na víkendové ježdění a rozhoduji se mezi těmito dvěma vozy M2/M4 co říkáte na tyto v odkazu?
Ta M4 má dost najeto, ale nechal jsem vyjet v BMW komplet servis a 4x byl měněný olej, spousta drobných oprav a seřizení, prostě podle mě skvělý servis. Navíc to vlastnil doktor, první majitel, vášnivý fotograf tak to najezdil (asi ) při fotografováních a výstavách. Navíc brzdy mají 50% dle palubního pc a to ještě nebyly podle servisky měněné takže tomu asi opravdu nedával. Co na to říkáte? Ta M2 je taky super, ale víc se mi líbí M4 hlavně kvůi M performance doplňkům, ale toho nájezdu se trochu obávám. Díky všem za rady.

https://suchen.mobile.de/auto-inserat/b ... n=parkItem

https://suchen.mobile.de/auto-inserat/b ... n=parkItem
A nechceš raději třeba M3 E92 s N65kou? Nebo to už je moc starý? Nebo vadí, že není turby plněný?

https://www.mobile.de/cz/Osobn%C3%AD-v% ... 06058.html

Re: rada pro koupi (typ, palivo, atd.)

Napsal: pát 01.09.2017 16:50
od TANN3R
Zrovna u Mka bych spolehlivost nehledal. Srát se bude všechno. M3 E92 byla určitě kvalitnější, ale zas je starší a nevidíš do toho. U těchto aut prostě musíš mít pár statisíců v kapse navíc, aby tě nic nemohlo překvapit.

Re: rada pro koupi (typ, palivo, atd.)

Napsal: pát 01.09.2017 21:57
od xwritter
A nechceš raději třeba M3 E92 s N65kou? Nebo to už je moc starý? Nebo vadí, že není turby plněný?

https://www.mobile.de/cz/Osobn%C3%AD-v% ... 06058.html[/quote]

Ahoj, nevadi ze je stary, ani to ze neni oturbeny, ale u me je to tak, ze jeste auto musi splnit nejake moje esteticke pozadavky;) a konkretne u tohoto se mi vubec nelibi interier a barvu urcite chci vyraznou, zadnou bilou, cernou, sedou atd. Hodne jsem zvazoval noveho mustanga, ale tam jsou zas nepouzitelne zadni sedacky coz neakceptuju. Tak to ted vypada na tu M2 v modre, nebo M235/240i. O tech jsem slysel ze jsou spolehlive, nebo?

Re: rada pro koupi (typ, palivo, atd.)

Napsal: úte 26.09.2017 17:00
od brabus666
hoši nějaký výsledek co za spolehlivý motor benzín/nafta ??? 330i 325i 330d ? rok 2006-07

Re: rada pro koupi (typ, palivo, atd.)

Napsal: úte 26.09.2017 21:28
od tommee
Ale tak urciteeee, 330i N52

Re: rada pro koupi (typ, palivo, atd.)

Napsal: stř 27.09.2017 18:13
od brabus666
tzn. pokud hledám coupe tak do 2009, byly N52 (výkon je 190-195kw)

Re: rada pro koupi (typ, palivo, atd.)

Napsal: stř 27.09.2017 19:45
od pavproch
N52 speciálně v e92 měl buď 190 nebo 200kW