Stránka 81 z 93
Napsal: pát 24.04.2015 19:16
od JaraX
- mechanika pod sebou mám, ale problém že žádnej mechanik není samostnatnej, ten můj je strašně zručnej klučina kterej udělá přesně to co se mu řekne, ale musí se mu to říct, neumí si objednat díly, neumí si vzít správný díly, neumí s diagnostikou ani elektriku,
pak ještě chodí pomáhát tchán, ten je na tom uplně stejně. víc lidí nechcu, mám jen jedny nervy a omezený kapacity dílny.
- stěhovat se nebudu
- víc peněz asi začnu brát, jinak to asi nepůjde.
jinak činnosti omezit nemůžu pokud chci aby byl zákazník spokojenej, základ je aby koupil dobrou sedmu kterou si beze mě nebo snejka těžko koupí, pak se teprve to auto může servisovat, navíc odjet 1x za 14 dní z dílny je pro mě super vyvětrání se.
Napsal: sob 25.04.2015 00:16
od zzeli
Bud rad, kdyby se naucil vsechno, tak se na tebe vyprdne a otevre si vlastni dilnu. A to by sis pak uz nemohl jen tak zvysit ceny
S lidma neni prdel o tom zadna

Napsal: ned 26.04.2015 11:08
od hurvajs77
kurevtor píše:haha, vůbec bych se nedivil, kdyby to bylo naceněný blbě... :lol: kárové z KárTek :-D číslo dílu bylo: 51477051871
tak podle ETK jsou to normální lišty a ne individual s podsvíceným logem. Proto ta cena.
JaraX píše:Individual I (asi je to to samy co Individual Composition I)
je vlastně takovej základní individual, liší se to tím že prostě dostaneš další katalog kuží a barev a mužeš vybírat,
Individual II u sedmy má automaticky alcantaru na stropě ale navíc má ještě i V12 interier (vrchy a spodky tapeců v kuži) palubka v kuži, u Individual I bývá v kuži většinou jen tunel, Individual II se dělá na normální lince BMW v normální lakovně
hmm, to je docela divný, mám podle výpisu z ASAP portálu jen BMW Composition I, ale mám koženou palubku, alcantru na stropě. Takže si to asi někdo doplatil.
Jinak k individual III, to bych někdy chtěl vidět, hlavně zažít kupovat 7er v Individual III. Veřím, že cena za tohle, bude opravdu destruktivní :-D
Napsal: ned 26.04.2015 11:19
od JaraX
a máš koženy i spodky tapeců?
Napsal: ned 26.04.2015 11:32
od Vlasta
zzeli píše:Bud rad, kdyby se naucil vsechno, tak se na tebe vyprdne a otevre si vlastni dilnu...
To je bohužel problém českýho podnikání. Proto v autorizáku není slušnej mechanik, když se tam něco naučí, tak odejde a otevře si vlastní dílnu.
Napsal: ned 26.04.2015 14:10
od zzeli
Pravda, takhle to chodi v hodne firmach, spis vetsich. Zamestnavatel sere na zamestnance, hleda nesmyslne uspory az to par dobrych lidi nevydrzi a odejdou. Firme to vetsinou ani nevadi, najme novacky a jede se dal. Kvalita prace jde stale pak niz a niz. Kdyz se vratim k autoservisum...vydelavaji stale dost, protoze vysoke servisni ceny a protoze spousta lidi je ochotna to stale resit pres autorizovany servis bez hledani rozumnejsi alternativy.
Az se Jarax a dalsi sikovni naklonuji, tak budou autorizaky v prdeli a teprve zacnou hledat opravdu ucinne reseni, jak pritahnout byvale zakazniky zpatky a zacne to tam fungovat tak jak ma. Momentalne existuji chabe pokusy jako treba program pro starsi vozy u Forda a urcite dalsi spousty tahaku, jako treba jarni akcni prohlidka za 150 apod.
Asi zbytecny OT

Napsal: ned 26.04.2015 14:48
od Vlasta
Autorizáky drží nový auta a nový technologie. Tak to bylo, je a bude. Dnes se k tomu přidává i diagnostika přístupná on-line jen z centrálního servisního servru. A bude hůř
Napsal: ned 26.04.2015 23:34
od Stew1988
Vlasta píše:Autorizáky drží nový auta a nový technologie. Tak to bylo, je a bude. Dnes se k tomu přidává i diagnostika přístupná on-line jen z centrálního servisního servru. A bude hůř
To máš pravdu Noční Vidění na BMW musíš nastavit přímo v BMW musí tam nahrát Online kódy ze serveru nijak jinak to nejde a ani to nejde udělat že to někdo obejde jako fuškou v BMW nebo tak prostě trest a chcou za to pěkný balik peněz
Napsal: pon 27.04.2015 06:30
od JaraX
ale houby, noční vidění je vyrobené přímo pro daný vůz s jeho vinem, proto nejde ani použít starší, ani v BMW, kdyby to bylo jen o tom online kodu (FSC) tak si to okamžitě dodělám. je to kvuli zneužitelsnoti kamery která je identicka např s raketou sidewinder.
Napsal: pon 27.04.2015 14:31
od zzeli
To abych jako nemoch kupovat bavoraky a prestavet je na rakety jo?
Napsal: pon 27.04.2015 14:44
od hurvajs77
JaraX píše:...je to kvuli zneužitelsnoti kamery která je identicka např s raketou sidewinder.
přesně tak
Napsal: pon 27.04.2015 14:45
od hurvajs77
JaraX píše:a máš koženy i spodky tapeců?
ano mám. Celý tapec je kožený.
Napsal: pon 27.04.2015 15:04
od hurvajs77
zzeli píše:Az se Jarax a dalsi sikovni naklonuji, tak budou autorizaky v prdeli a teprve zacnou hledat opravdu ucinne reseni, jak pritahnout byvale zakazniky zpatky a zacne to tam fungovat tak jak ma. Momentalne existuji chabe pokusy jako treba program pro starsi vozy u Forda a urcite dalsi spousty tahaku, jako treba jarni akcni prohlidka za 150 apod.
Je trochu problém se dostat k pořádnému vybavení. Ono diagnostické hlavy a obecně vybavení něco stojí. Zkušenost je pak další věc. Takže to "klonování" JaraXe / Snejka a jiných mistrů je docela těžký.
S autorizáky je to asi tak, že hodně lidí co koupí nové BMW prostě jezdí tak, protože povědomí lidí o tom, že nemusí jezdit do autorizáku je malé a hlavně, pokud by se pak něco stalo, tak to může být problém - v ČR, podle mě by Ti klidně řekli, že jsi nejezdil do autorizáku a tudíž jsi porušil smlouvu.
Další věc je, že hodně BMW je firmu a té je to relativně jedno. Ale i normálním lidem, kteří kupují nové BMW je jedno jestli dají 30tis za servis nebo ne. A přiznejme si, obecně hodně nemá moc valné mínění o nějakém Frantovi s garáži - ikdyž dost často ví mnohem více než autorizák
Napsal: pon 27.04.2015 15:19
od JaraX
přesně tak, lidi vybíraj dílnu podle prostředí a to u mě nebo snejka spoustu lidí odradí a zadši si to nechaj spravit cvičenou opicou ale recepční jim udělá kafíčko a usmívá se na ně.
s tou kamerou by šlo dělat spoustu srandy, FLIR je drahej.
http://www.termokamery-flir.cz/termokam ... thfind-ir/
Napsal: pon 27.04.2015 15:31
od hurvajs77
přesně jak píšeš JaraXi, u hodně lidí tomu tak je.
NV je fakt skvělý, v noci ho mám vždy zapnutý. Nedávno jsem jsem věděl o srně a bez NV bych měl tak leda srnčí guláš... A to mám jen E66, NV v CIC je ještě lepší, takže se na něj docela těším
Napsal: pon 27.04.2015 19:40
od zzeli
Musis si na to pouzivani NV zvykat? Jak se to sleduje, kdyz je to na displeji mimo zorny pole? Kdyz jedu v noci, tak mam oci upreny na silnici a o to vic se snazim zkoumat detaily venku, urcite bych nemohl soucasne sledovat displej NV. Nebo to je alespon moje laicka predstava.
Napsal: pon 27.04.2015 22:11
od Filozof
jen taková drobnost k těm zvířatům v noci a nad ránem ale i přes den.
2x mi již zachránil krk klakson ale opravdu hodně troubit. Bud se srnka zastavila nebo změnila směr a otočila se když jsem viděl že mi běží přímo do úsměvu takže rada hodně troubit 2sekundy před nárazem fakt pomůže.
2x jsem ušetřil bouračky.
Nejhorší je noc a déšť a vysoké stromy u cesty s roštím to pak není nic vidět a je to fakt o štěstí...
Možná by nebyla špatná termokamera s klasickou co se dává na čelní sklo už dnes umí taky takové co 150-200m dohlédnou i v totální tmě je krásně vidět. Sice to není origo ale určitě by se to v noci hodilo

Napsal: úte 28.04.2015 05:58
od JaraX
jenže takovou termokameru stejně pod 50 nekoupíš
Napsal: úte 28.04.2015 07:55
od Filozof
něco takového ale i v číně za to chtějí dost cca 30tisic.
http://www.aliexpress.com/item/Pulsar-7 ... 68629.html
jinak to vypadá dobře porovnání BMW MB AUDI.
https://www.youtube.com/watch?v=yqTlW6CmapY
Napsal: úte 28.04.2015 08:28
od hurvajs77
zzeli píše:Musis si na to pouzivani NV zvykat? Jak se to sleduje, kdyz je to na displeji mimo zorny pole? Kdyz jedu v noci, tak mam oci upreny na silnici a o to vic se snazim zkoumat detaily venku, urcite bych nemohl soucasne sledovat displej NV. Nebo to je alespon moje laicka predstava.
tak jasně, že se nemůžeš dívat na NV. Obraz je tmavý a pokud tam je něco teplejšího, tak se divíš prostě bělejší místo, což stačí. Ale mám aktivovaný Video in Motion, takže sleduji i filmy za jízdy, takže NV mi fakt nedělá protíž.