Stránka 82 z 93
Napsal: úte 28.04.2015 10:05
od pGb
2 hurvajs77: tak to jsi jsi na tom dobře s pozorností. Jsem měl jednu chvíli přidělanej ipad v autě a koukal na seriály. Když jsem se po několikáté tak zamyslel nad seriálem, že jsem nejel úplně rovně, tak jsem se rozhodl raději vypnout obraz ..... koukat neustále na NV bych nezvládl

byl bych v prvním příkopu
Napsal: úte 23.06.2015 06:48
od JaraX
kdyby chtěl někdo tudle E66 tak tam ani nejezděte,
http://www.autoscout24.com/Details.aspx ... asrc=st|fs
na druhou stranu hned vedle toho kde to auto stojí mají výbornej kebab.
jinak by borec v pohodě šel na 6tisic eur,
má to promáčklou kapotu a dveře, v motoru je zvuk kterej tam nemá být, nevím odkud, světla sou uplně žluty, čelní sklo je z angličana, vytečený zrcátka apod, ale když se do toho daj 2kila tak to bude hezky auto.
Napsal: úte 23.06.2015 07:04
od Filozof
No prostě pojízdná past pro majitele....zafičet 2kila do auta co stojí asi 180tis je stále moc když Fko už je skoro pod 5ti bábu případně jiná e65 bude za 2kila v lepším stavu.
Ted budou 7er padat jako hrušky co bude jezdit novej model pul roku rok to hezky vše padne cenou níž ... a příští rok to bude zase jinde...
jedna 750i z poslanecké sněmovny , akorát by mě zajímalo co ten motor a jeho životnost co by potřeboval za preventivní servis ... zda řetěz nebo co jiného tam odchází ...
jinak výbavu bych čekal tedy větší na poslaneckou sněmovnu.
http://www.tipcars.com/basic/karta.php? ... 1435036116
Napsal: úte 23.06.2015 07:15
od JaraX
proč past? za 400kila je z toho krasny individual, ja osobně nevídím duvod proč to auto nezachranit, ale něco to stojí.
co se týče F01 tak nevídím duvod proč do ní jít, provoz stojí podstatně víc než E65, ja bych si ji třeba nemohl dovolit při mém nájezdu živit.
druhá věc že je ve spoustě věcí horší.
až půjde Fko zaplynovat, tak o něm začnu uvažovat.
Napsal: úte 23.06.2015 08:29
od hurvajs77
podle mne se najde pár lidí, kteří raději koupí ten individuál a 200tis do něj dají. Jak píše JaraX, je to pěkný auto a když se opraví pár věcí...
Souhlas s JaraXem, že F01 spíše ne. Když neberu v úvahu CIC, tak pro mne tak jsou spíše samé mínusy. Nejvíce mi vadí šaltr páka - ideální umístění je pod volantem. Jízdní vlastnosti jsou také prý horší. S LPG bych moc neargumentoval, to tam stejně nepatří :-)
Napsal: úte 23.06.2015 08:53
od JaraX
ja s LPG argumentuju při nájezdu 60-70tkm ročně, kdybych najel 10tkm ročně tak jezdím jedině 760
Napsal: úte 23.06.2015 09:21
od Filozof
ale jsou jistě pěknější auta e66 750iL které se dají třeba za 50k dokupy. a budou stát pak ve výsledku méně.
Já osobně pokud si budu za 3-4roky něco vybírat tak z produkce zde na BMWKLUBU až budou borci přecházet na novější či se jich zbavovat. A budou to krasavice za 150-2kila ve výbavě.
Jen kupujte nadupané 750iL e66 všichni at je z čeho vybírat ...

Napsal: úte 23.06.2015 10:02
od hurvajs77
hlavně, že máš jasno Filozofe... :-D Mě se auto tady na fóru ani nechce prodávat, přijde mi to jako blbá varianta
Napsal: úte 23.06.2015 11:05
od tommee
Na fóru prodávat auto je fajn, ale musí to být hezkej kus za odpovídající cenu. Bohužel mnohdy je to naopak, ale to platí obecně. Já auta kupuju a prodávám protože je mám rád a nejsem schopen vydržet u jednoho

Rozhodně na tom ale nevydělávám, koupím auto za dobrou/odpovídající cenu, prodávám stejným způsobem. Kecy typu "prodávat nepotřebuju" a mít auto rok v inzerci nikam nevedou.
Co se těch e65/66 týče, neřekl bych, že ceny půjdou výrazně dolů s příchodem nového modelu. Už takto jsou na spodní hranici hodnoty auta, levnější než 5er a takřka 3er. Lidem se jen nechce investovat do oprav a údržby, bojí se jich, což je tady propíráno všude možně. Cena je v tomto případě daná poptávkou.
Do e65 půjdu, časem.. Protože mě baví jak je to auto "levný" respektive kolik hodnoty dostanu za vynaložené finance. Nechám si ale poradit a rozhodně nebudu kupovat to nejlevnější v inzercích (což víme nebývá vždy nejlevnější)

Napsal: úte 23.06.2015 11:31
od zzeli
Presne, taky nevim proc by mely padat ceny e65. To ze vyjela 7er o 2 generace mladsi neni vubec zadny duvod. e65 je uz starej pekac a za 100 peknej kus nekoupis v tuhle dobu, to prijde az za x let, az se starim to auto dostane na uroven soucasnych e38. A pak uz to zase stejne budou stary rezavy vraky a topovka nepujde sehnat, protoze ji majitel proste neproda, protoze za tu cenu mu to nikdo nekoupi. Stejne jako je to ted s e38. Ty opravdu v top stavu, ve kterych jsou stovky tisic za servis a dodelanou vybavu se proste neprodavaji.
Myslim si, ze e38 a e65 se casem dostanou na podobnou cenovou hladinu a dolu uz nepujdou, protoze to jsou posledni pouzitelny modely. Pochybuju ze rada F a G bude mit nekdy svuj fanklub, protoze tahle auta jsou da facto vraky uz v momente, kdy si je koupi prvni majitel

Servisovat to uz za rozumnou cenu nepujde, nehlede na provozni naklady. Takovou ojetinu si koupi uz jen skutecne skalni priznivce, co ma doma zlaty kohoutky.
Napsal: úte 23.06.2015 11:32
od hurvajs77
no, já to nikomu neberu, ale když jsem dříve četl některý inzeráty, tak pardón, ale dost lidí jen blbě krafalo a kritizovali, že je to buď předražený nebo neodpovídá stav, nebo že to není long a vše mimo long není auto. Podle mě na to nemá nikdo právo. Prodávající si prostě řekně svou cenu a kupující buď akceptuje nebo smlouvá s prodejcem. Až budu prodávat svou 750, tak ji možná dám na fórum, ale spíše ne. Nehledě na to, že ani to že to prodáváš přes klub není záruka ničeho a když vydím některý pacienty, jak krmí thread klubová auta, tak se směju. Případný kupec prostě dostane doloženo co jsem na autě dělal a nepotřebuji se chlubit tím, že jsem vyměnil volej atd.
Jinak, ceny u vybavených E65/66 moc dolů nepůjdou a nešli ani s příchodem F01/02. Nehledě na to, než se začne prodávat v ČR G11/G12, tak to bude ještě trvat. Auto bude dražší než Fko. Rozšíření G nebude ještě nějaký pátek masivní, rozhodně ne u nás. A auta, která mají dobrý stav a výbavu s cenou jinak dolu nešla. Já své auto za 500tis před 3/4 rokem a pokud bych měl prodávat, tak nepůjdu pod 450tis.
Napsal: úte 23.06.2015 14:01
od Filozof
Hurvajs. Ale pokud budeš prodávat auto za třeba 3-4roky za 450k ti ho nikdo nekoupí. Takže na klubu máš možnost sehnat kupce případně v německu.
V bazarech ti dají směšně málo. Na inzerci budou zase lidi prudit že chceš moc atd.
Takže jedinná šance jsou fandové značky. Boháč si koupí nové či zánovní BMW a 95procent obyvatel to nekoupí protože se BMW bojí jeho nákladů.
Takže ti zbyde uzká skupina nadšenců co chtěji toto auto.
a za 3-4roky nikdo nedá za toto auto 450k. To budou stát poslední Fka co dnes jsou kolem mega.
takže ty ceny padnou kolem 1,5-2kil. Kde se budou držet nějakej čas.
Napsal: úte 23.06.2015 14:15
od hurvajs77
špadně jsi mě pochopil, myslel jsem, že teď bych za něj chtěl 450tis. Ikdyž se tu furt píše, že se dá sehnat kolem 200tis i méně.
Za 5 let je to samozřejmě neprodejné. A já jsem hlavně spokojený a měnit fakt nechci a ani nepotřebuji.
Jen je mi smutno z toho, že G11/G12 nebude V12, ale snad jen 750Li a V8
Napsal: úte 23.06.2015 14:32
od JaraX
pokud vím tak V12 bude, jen ted ještě není
Napsal: úte 23.06.2015 14:35
od hurvajs77
aha, tak to je super :-) Koukal jsem na ty ceníky co tu jsou uvedený v threadu a je tam jen 750
Napsal: úte 23.06.2015 15:00
od JaraX
v12 bude až tak za rok
Napsal: úte 23.06.2015 15:02
od JaraX
Napsal: úte 23.06.2015 15:23
od hurvajs77
ona 760 byla i u Fka později, že? Hmm, to vypadá hezky. Uvidíme jak to všechno budce s Gčkem
Napsal: úte 23.06.2015 15:53
od kurevtor
Teda ta F01 je fakt průser

To auto je tak strašně nemastný a neslaný, že to snad ani neni sedmička ne?

Tohle je jasná chyba BMW, mít sedmičku má být jasná diagnóza majitele, to auto má vzbuzovat emoce a má budit pozornost (a závist

).... jenže místo toho se F01 jeví jen jako drahý velký auto. Ani náznak pasáctví nebo mamvpičizmu.
Souhlasim s předchozími příspěvky - nevidím důvod proč by nějaký majitel předchozí verze 7er měl časem na F01 přejít, to auto vypadá tak strašně obyčejně (včetně interiéru s tim klackem!), že podle mě nebude moc populární na trhu ojetejch aut.
Majitelům F01 asi není co závidět, protože podle mě cena F01 poletí dolu rychleji než u E65. Kdo by chtěl F01 jako +- youngtimera až jim bude 10-15 let? F01 má velký šance stát se bavoráckym Phaetonem, kterýho si volítanýho nekoupí, ani fanda značky, protože je to až příliš obyč a navíc drahý, přičemž konkurence je silná....
Napsal: úte 23.06.2015 16:01
od JaraX
ale tak zase pokud ji srovnám třeba s A8 tak je F01 jinde.