Stránka 88 z 93
Napsal: úte 28.07.2015 13:44
od JaraX
to je uplně jedno jak to chcípneš, udělá to to samy, když to budeš chcípat se zaplym auto P tak uděláš líp.
auto p drží brzdy do doby než se to rozjede plyne, ani se "nezkusí"rozjet bez plynu,
DSC podrží brzdu když zjistií že auto mírně pocouvlo v řádu centimetrů
Napsal: úte 28.07.2015 14:28
od fishmaker
největší přínos to podle mě má v kolonách...abych nemusel stát pořád na brzdě...tak popojedu, zmáčknu brzdu a objeví se zelený AUTO P...a můžu pustit brzdu, aniž bych naboural toho před sebou...až se kolona rozjede, tak tuknu do plynu...popojedu a zabrzdim a můžu zas pustit pedál brzdy...jako, že po Praze jsou ty kolony docela výživný
Napsal: úte 28.07.2015 14:57
od Filozof
co radar který drží odstup od auta v koloně ? Sám zabrzdí a rozjede auto když se předním auto rozjíždí či zastavuje.
Užasná funkce nebo není tak dokonalý?
drží brzdu nebo musí člověk pak brzdit solo sám ?
Napsal: úte 28.07.2015 15:11
od kurevtor
pokud máš na mysli adaptivní tempomat tak ten to myslím neumí, protože funguje tuším od 20km/h. (samozřejmě se mohu plést)
Ta funkce popojíždění v koloně, tzn. 0km/h -> x km/h -> 0 km/h je v autech zatím jen pár let....
Napsal: úte 28.07.2015 15:19
od JaraX
E65 měla STOP&GO tempomat, ale až nějak uplně poslední ročníky.
Napsal: úte 28.07.2015 23:16
od kupca
Adaptivní tempomat, alespoň u mého je funkční v rozsahu 30 - 180 km/h.
Napsal: stř 29.07.2015 01:11
od skoda105s
JaraX píše:E65 měla STOP&GO tempomat, ale až nějak uplně poslední ročníky.
Opet spatne, E65 nemela nikdy stop&go tempomat (ani v 2008).
Stop&go ma z tech starsich BMW jen e60 LCI. Dalsi vyhoda e60 oproti e65 do tvoji tabulky..
Jinak adaptivni tempomat mi prave prijde nejpouzitelnejsi v tech kolonach, pri vyssi rychlosti mi prijde lepsi klasicky tempomat bez radaru.
Napsal: stř 29.07.2015 06:59
od JaraX
právě že nějaká uplně poslední měla, už jsem to i viděl, ale nevím jeslti to nebyl nějakej individual, měla stop and go tempomat a taky lane asisst.
ale celkově to bude mít tak 5 aut v Evropě tak mužem napsat že klidně neměla.
Edit:
jako standartní výbava se to nikdy nenabízelo, takže to byl asi Individual.
Napsal: stř 29.07.2015 07:36
od Filozof
je to škoda nešlo by to ukecat softwarově ?
Protože toto bych spatřoval za jednu skvělou a užitečnou věc. Kolony jsou ve městech i na dálnicích občas a toto je super nemusí člověk furt něco řešit....
By mě zajímalo co je tam navíc u systemu se STOP and GO.
Třeba by to byla jednoduchá dodělávka do e65/e66.

Napsal: stř 29.07.2015 08:00
od JaraX
je tam víc snímačů než už standartního ACC,
software by to možná šlo, protože limit vypnutí v km jde nakodovat, akorat se ti klidně pak může stát že to neuvidí auto a ty ho trefíš, do toho je lepší asi nedrbat
Napsal: stř 29.07.2015 12:33
od buddy87
ještě teda k těm rozjezdům do kopce, já myslel, že u e65 není žádnej asistent na tyhle rozjezdy, je to jen vlastnost ty automatický převodovky, že tě v kopci nepustí dozadu a že to je závislý od toho jak ten kopec je prudkej, takže když zastavím v krpálu a pustím brzdu tak na Dčko mi to začne couvat a proto je tam ta automatická ručka, aby nedostával hydroměnič zahulit
ps: taky sem tu snad někde čet, že pokud tě auto pustí dozadu při zařazeným Dčku i z mírnýho kopce tak je před smrtí hydroměnič
Napsal: ned 04.10.2015 15:05
od vikita
Ahoj, asi už řadu věcí o nové 7er víte, ale kdyby náhodou ...
https://youtu.be/RGlG5Q2daGg
Napsal: ned 04.10.2015 17:57
od kurevtor
Na videu me nejvic zaujaly ty nakresleny pruduchy v ledvinach novy X1, celkem hruza

Napsal: ned 04.10.2015 17:58
od vikita
no, holt taková je doba ... i u X5M například hraje do "repráků" při sportovním režimu "falešný" zvuk

Napsal: ned 04.10.2015 18:19
od JaraX
kurevtor píše:Na videu me nejvic zaujaly ty nakresleny pruduchy v ledvinach novy X1, celkem hruza

osobně si spíš myslím že ledviny sou elektricky stejně jako u g11
Napsal: pon 05.10.2015 08:57
od kurevtor
kdyby to tak bylo tak OK, ale mně právě připadají jiný než má g11
ps: X1 pro mě byla celkem příjemný překvapení, měl jsem jí teď ve 2.0i, myslel jsem si jaká to bude slabota a jelo to celkem ok, hlavně mě ale překvapil komfort, jel jsem asi hodinu v kuse 180km/h a v autě bylo celkem ticho...
Napsal: pon 05.10.2015 14:44
od zzeli
@kurevtor: To trochu indikuje, ze ten motor bude papirovej a po 50t km pujde na vymenu

Ze se s tim vubec pisu, je to trend. Mozna budem casem chodit do OBI pro novy motory do aut

Napsal: pon 05.10.2015 14:53
od hurvajs77
ne pro nový motory do aut, ale motory do sekaček určený pro auta. Bohužel plno aut už má dost dlouho sekačkové moroty pod kapotou...
Napsal: pon 05.10.2015 15:09
od vikita
bohužel takový je trend. Když se bavíte s lidma z výroby, tak vám řeknou, že je nyní většina aut dělána s plánovanou životností 3-5 let
Napsal: pon 05.10.2015 15:16
od JaraX
ale lidi takový auta chcou, ted se tu pán s F10 rozčiloval že na to brzdy stojí 40k (není tam ještě žádná dobrá náhrada) tak jsem mu řekl at si koupi E65 že tam brzdy stojí 18k a on mi řekl že takovou starou paštikou by jezdit nechtěl.