Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
LPG A VSE KOLEM PLYNU V BMW
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 5994
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Kontaktovat uživatele:
Otázka na plynaře: Na ohřátí v motoru jezdíte na benzín 95 nebo 98 nebo více oktanů?
Měl jsem drobné problémy při nastartování vlažného motoru, kdy před vyjetím z parkoviště to takřka hned přepnulo na plyn a chvíli kolísaly volnoběžné otáčky. Přepínalo-li to za jízdy, problém nebyl. "Vyjezdil" jsem natural95, natankoval Blue 99 u Benziny a je po problému.
Měl jsem drobné problémy při nastartování vlažného motoru, kdy před vyjetím z parkoviště to takřka hned přepnulo na plyn a chvíli kolísaly volnoběžné otáčky. Přepínalo-li to za jízdy, problém nebyl. "Vyjezdil" jsem natural95, natankoval Blue 99 u Benziny a je po problému.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 511
- Registrován: čtv 20.04.2006 00:00
- Bydliště: Čejkovice
- Kontaktovat uživatele:
Mám taky Stag 300. Benzínové čerpadlo jede pořád - vím to a tak s prázdnou ani málo naplněnou nádrží nejezdím.
Nejde mi o funkce spotřeba, dojezd a podobně, jen bych si rád zobrazil teplotu, čas a taky využil možnost kódování.
Volal jsem na ten servis, co psal Francis a tam mě řekli, že ví o tom, že někdy jsou problémy s palubním počítačem a že v pondělí tam bude maník, co by mohl poradit.
Nejde mi o funkce spotřeba, dojezd a podobně, jen bych si rád zobrazil teplotu, čas a taky využil možnost kódování.
Volal jsem na ten servis, co psal Francis a tam mě řekli, že ví o tom, že někdy jsou problémy s palubním počítačem a že v pondělí tam bude maník, co by mohl poradit.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 511
- Registrován: čtv 20.04.2006 00:00
- Bydliště: Čejkovice
- Kontaktovat uživatele:
Tak jsem mluvil s tím maníkem, ale ani přes velkou snahu nepomohl. Jen řekl, že není důvod aby BC po montáži LPG přestal fungovat. Jedině je prej možný, že tam někde mohli přeskřípnout nějakej drát nebo mohlo dojít k závadě, která s přestavbou na LPG nesouvisí. Něco by prej mohla říct diagnostika, např., že BC nemá nějakej signál a proto nejde.
Ještě jsem se dozvěděl, že nepřesnost spotřeby funkčního BC je daná tím, že spotřebu počítá podle délky vstřiku a ta je na LPG jiná než na benzín.
kralik: Můžeš sem prosím dát kontakt na servis, kde Ti montovali LPG?

Ještě jsem se dozvěděl, že nepřesnost spotřeby funkčního BC je daná tím, že spotřebu počítá podle délky vstřiku a ta je na LPG jiná než na benzín.
kralik: Můžeš sem prosím dát kontakt na servis, kde Ti montovali LPG?
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 5994
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Kontaktovat uživatele:
V LPG servisu měli pravdu. Hledej závadu v servisu BMW, zkontroluj pojistky, zkontroluj podsvětlení displeje, ...
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 5994
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Kontaktovat uživatele:
No tak hledej, co kde přestřihli a nespojili.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
Potrebuju poradit. uz chci predelat auto na plyn mam e39 523 a byl jsem u nas v jednom servise se poptat co a jak a tam mi rekl ze by mi do toho mohl namontovat elpingaz a myslim ze taky stag, ze si muyu jen vzbrat. a cele by mne to vyslo asi na 38 000, no a vcera jsem dostal kontakt na jednoho typka co taky predelava auta na plyn a ze za to chce 30 000 a ten system se jmenuje Lovtec Magic 2, tak se chci na to poptat co je ten lovtec zac, on osobne ho ma prej v e39 528 a ze uz na tom ma 60 000 najeto a bez problemu, ale porad nevim co od toho cekat, jestli stimhle ma nekdo zkusenosti tak mi je prosim vas sem napiste, nechi do toho auta dat nejake blato co nevydrzi a bude se co chvilku srat. prej to je italsky vyrobce tak jako elpingaz, ale ze prej elpingaz se dovazi z polska nebo nahradni diy se dovazi z polska tak ja fakt nevim jak to je, jeden rekne tohle a druhy tohle, tak se chci dostat do praveho obrazu jak to tedy je..
Predem diky za odpovedi
Predem diky za odpovedi
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 5994
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Kontaktovat uživatele:
Podívej se na práci servisu, kam to chceš zadat, koukni na "čistotu" provedení. Viděl jsem třeba vstřikovací ventily "schované" pod sacím potrubím ale jejich seřízení je pak práce na celý den a ne na desítky minut při "vrchní" montáži.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
Tak mam dva dotazy k memu novemu prckovi 4.4 E38 lpg:
Lpg je tam sekvencni - tusim nejak firma BRC
1. prepina mi po nastartovani z benzinu na plyn za docela dlouhou dobu, no ve meste je to docela zlo, muzou to byt tak 3 minuty, mozna i vic. Jde ta doba nejak zmensit?
2. ted se mi jednou stalo, kdyz jsem tomu nalozil, ze me to preplo na benzin (ale mohlo to pry byt pocasim, kolega co ma jiny lpg system ten den ani na plyn neprepl \:). Je mozne, ze mam nedostatecne vykonny reduktor (auto ma 210kW) - prijde mi to jako kravina, prechozi majitel by si toho podle me vsiml a poresil. Je to nejaka vlastnost LPG systemu?
Lpg je tam sekvencni - tusim nejak firma BRC
1. prepina mi po nastartovani z benzinu na plyn za docela dlouhou dobu, no ve meste je to docela zlo, muzou to byt tak 3 minuty, mozna i vic. Jde ta doba nejak zmensit?
2. ted se mi jednou stalo, kdyz jsem tomu nalozil, ze me to preplo na benzin (ale mohlo to pry byt pocasim, kolega co ma jiny lpg system ten den ani na plyn neprepl \:). Je mozne, ze mam nedostatecne vykonny reduktor (auto ma 210kW) - prijde mi to jako kravina, prechozi majitel by si toho podle me vsiml a poresil. Je to nejaka vlastnost LPG systemu?
LPG se vetsinou prepina podle teploty, Ted si nejsem jist jestli motoru, nebo chladici kapaliny. Proste se nekde meri teplota. Vetsina systemu to ma nastavene na 30 C. Da se ta teplota stahnout v servisu, kde ti to udelaji prez diag. soft LPG. Treba u STAGu se da nastavit misto teploty i cas. Vic kouzel by tam byt nemelo.
A kdyz se ti prepne z LPG do benzinu, tak proste neco nestiha dodavat potrebne mnozstvi plynu. Deje se ti to jen pri vysokych otackach? Tj kdyz vytocis k omezovaci? Jestli jo tak pak muze byt problem ve slabem reduktoru.
Idealni odpoved neni. Zkus se stavit v LPG servisu a nechat si soustavu seridit. Idealni na jare a na podzim. Plus nechat zkontrolovat filtr.
A kdyz se ti prepne z LPG do benzinu, tak proste neco nestiha dodavat potrebne mnozstvi plynu. Deje se ti to jen pri vysokych otackach? Tj kdyz vytocis k omezovaci? Jestli jo tak pak muze byt problem ve slabem reduktoru.
Idealni odpoved neni. Zkus se stavit v LPG servisu a nechat si soustavu seridit. Idealni na jare a na podzim. Plus nechat zkontrolovat filtr.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 511
- Registrován: čtv 20.04.2006 00:00
- Bydliště: Čejkovice
- Kontaktovat uživatele:
ad 1. Na LPG to přepne až po dosažení určité teploty a při určitých otáčkách. Mám 540 s automatem a občas se stane, že teploty bylo dosaženo, ale automat nechá motor jet třeba na 1300 otáček a tak jede pořád na benzín, na LPG to přepne až překročí cca 1500 otáček. Parkuju venku a ráno mě to v tuto dobu přepíná po cca 1-2 km (podle teploty a vlhkosti vzduchu). Teplota, kdy to přepíná se dá nastavit (v servisu), ale když to přeženeš, tak to může způsobovat problémy, protože reduktor nebude dostatečně předehřátej a může zamrzat.
ad 2. Nevím, jak přesně pracuje systém LPG v Tvém voze. U mě je to tak, že když dosáhne motor vysokých otáček (přibližně 5800), tak automaticky přepne na benzín a při poklesu pod cca 5500 se zase automaticky přepíná zpátky na LPG. Při předjíždění mě to už několikrát na benzín přepnulo. Ohledně výkonu reduktoru mě servisák říkal, že existují do 200 kW a pak do 300 kW - samozřejmě tam mám ten výkonnější.
ad 2. Nevím, jak přesně pracuje systém LPG v Tvém voze. U mě je to tak, že když dosáhne motor vysokých otáček (přibližně 5800), tak automaticky přepne na benzín a při poklesu pod cca 5500 se zase automaticky přepíná zpátky na LPG. Při předjíždění mě to už několikrát na benzín přepnulo. Ohledně výkonu reduktoru mě servisák říkal, že existují do 200 kW a pak do 300 kW - samozřejmě tam mám ten výkonnější.
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 5994
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Kontaktovat uživatele:
ad 1 Někde jsem četl, že přepínámí je podle teploty a důvodem je, že reduktor nestíhá zplynovat kapalné přitékající LPG a do válců pak nejde plyn ale mlhovina = bohatá směs.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
Tak uz jsem objednany k Bedrichu szotkovi v horni suche, je to jeden z nejlepsich plynaru na ostravsku, potvrdilo mi to hodne lidi a kdyz jsem se na jeho strankach dival co vsechno delal atd tak jsem se nestacil divit, treba 5,7 hemi nebo 4,2 v8 od audi, sami se muzete kouknout zde http://www.ecogas.zde.cz/ a v galerii ma fotky auto co delal, nechavam si do sve e39 523i davat system landirenzo, tak jsem zvedavy jak se to bude chovat
22.9 tam jdu takze pak dam vedet 


2plac píše:Tak uz jsem objednany k Bedrichu szotkovi v horni suche, je to jeden z nejlepsich plynaru na ostravsku, potvrdilo mi to hodne lidi a kdyz jsem se na jeho strankach dival co vsechno delal atd tak jsem se nestacil divit, treba 5,7 hemi nebo 4,2 v8 od audi, sami se muzete kouknout zde http://www.ecogas.zde.cz/ a v galerii ma fotky auto co delal, nechavam si do sve e39 523i davat system landirenzo, tak jsem zvedavy jak se to bude chovat22.9 tam jdu takze pak dam vedet
A jako ti řekl cenu? Mám to samé autí
Tashiro píše:2plac píše:Tak uz jsem objednany k Bedrichu szotkovi v horni suche, je to jeden z nejlepsich plynaru na ostravsku, potvrdilo mi to hodne lidi a kdyz jsem se na jeho strankach dival co vsechno delal atd tak jsem se nestacil divit, treba 5,7 hemi nebo 4,2 v8 od audi, sami se muzete kouknout zde http://www.ecogas.zde.cz/ a v galerii ma fotky auto co delal, nechavam si do sve e39 523i davat system landirenzo, tak jsem zvedavy jak se to bude chovat22.9 tam jdu takze pak dam vedet
A jako ti řekl cenu? Mám to samé autí
Cena je 45 000 i s 75l nadrzi misto rezervy, ale momentalne to budu muset odlozit ptz jsem na rudne z ostravy do havirova dostal mikrospanek a narazil jsem pravou zadni casti do stromu, takze zadni prave dvere a zadni pravy blatnik KO, blatnik mozna pujde vyklepat ale nejjednodussi bude asi dat novy, takze ted musim auto zpravit a pak do nej dat plyn, nastesti se nikomu nic nestalo, vsichni odesli poi svych domu a to je to hlavni, a nastesti e39 je asi poradne vyztuzena ptz to byla rana jak hovado a auto az na ty dvere a blatnik je v poradku, napravy taky bez ujmy takze jsem aji rad ze to nakonec jsou jen dvere a blatnik.
uz jsem tady aji napsal inzerat ze schanim ty dvere a blatnik, pokud nekdo o necem vi tak at se ozve na 731 80 30 72
V pondeli to chci dat do servisu - http://www.lpgservis.cz/servisni-centrum-brno.php - hlavne kvuli tomu, ze me to proste prepina na benzin pri kazdy vetsi akceleraci. Tak aby mi tam neveseli buliky, tak co tak muzu cekat? Predpokladam, ze reduktro a mozna programovani jednotky. No nikdy jsem s LPG nebyl, tak vubec nevim co cekat od servisu na lpg 

2plac píše:Tashiro píše:2plac píše:Tak uz jsem objednany k Bedrichu szotkovi v horni suche, je to jeden z nejlepsich plynaru na ostravsku, potvrdilo mi to hodne lidi a kdyz jsem se na jeho strankach dival co vsechno delal atd tak jsem se nestacil divit, treba 5,7 hemi nebo 4,2 v8 od audi, sami se muzete kouknout zde http://www.ecogas.zde.cz/ a v galerii ma fotky auto co delal, nechavam si do sve e39 523i davat system landirenzo, tak jsem zvedavy jak se to bude chovat22.9 tam jdu takze pak dam vedet
A jako ti řekl cenu? Mám to samé autí
Cena je 45 000 i s 75l nadrzi misto rezervy, ale momentalne to budu muset odlozit ptz jsem na rudne z ostravy do havirova dostal mikrospanek a narazil jsem pravou zadni casti do stromu, takze zadni prave dvere a zadni pravy blatnik KO, blatnik mozna pujde vyklepat ale nejjednodussi bude asi dat novy, takze ted musim auto zpravit a pak do nej dat plyn, nastesti se nikomu nic nestalo, vsichni odesli poi svych domu a to je to hlavni, a nastesti e39 je asi poradne vyztuzena ptz to byla rana jak hovado a auto az na ty dvere a blatnik je v poradku, napravy taky bez ujmy takze jsem aji rad ze to nakonec jsou jen dvere a blatnik.
uz jsem tady aji napsal inzerat ze schanim ty dvere a blatnik, pokud nekdo o necem vi tak at se ozve na 731 80 30 72
Tak hlavně že je vše OK
Tashiro píše:2plac píše:Tashiro píše:[quote="2plac"]Tak uz jsem objednany k Bedrichu szotkovi v horni suche, je to jeden z nejlepsich plynaru na ostravsku, potvrdilo mi to hodne lidi a kdyz jsem se na jeho strankach dival co vsechno delal atd tak jsem se nestacil divit, treba 5,7 hemi nebo 4,2 v8 od audi, sami se muzete kouknout zde http://www.ecogas.zde.cz/ a v galerii ma fotky auto co delal, nechavam si do sve e39 523i davat system landirenzo, tak jsem zvedavy jak se to bude chovat22.9 tam jdu takze pak dam vedet
A jako ti řekl cenu? Mám to samé autí
Cena je 45 000 i s 75l nadrzi misto rezervy, ale momentalne to budu muset odlozit ptz jsem na rudne z ostravy do havirova dostal mikrospanek a narazil jsem pravou zadni casti do stromu, takze zadni prave dvere a zadni pravy blatnik KO, blatnik mozna pujde vyklepat ale nejjednodussi bude asi dat novy, takze ted musim auto zpravit a pak do nej dat plyn, nastesti se nikomu nic nestalo, vsichni odesli poi svych domu a to je to hlavni, a nastesti e39 je asi poradne vyztuzena ptz to byla rana jak hovado a auto az na ty dvere a blatnik je v poradku, napravy taky bez ujmy takze jsem aji rad ze to nakonec jsou jen dvere a blatnik.
uz jsem tady aji napsal inzerat ze schanim ty dvere a blatnik, pokud nekdo o necem vi tak at se ozve na 731 80 30 72
Tak hlavně že je vše OK[/quote]
Uz mam sehnane aji dily a mozna budou aji v barve meho auta tak uvidime