Stránka 10 z 69

Napsal: pát 05.09.2008 11:38
od Francis
Otázka na plynaře: Na ohřátí v motoru jezdíte na benzín 95 nebo 98 nebo více oktanů?

Měl jsem drobné problémy při nastartování vlažného motoru, kdy před vyjetím z parkoviště to takřka hned přepnulo na plyn a chvíli kolísaly volnoběžné otáčky. Přepínalo-li to za jízdy, problém nebyl. "Vyjezdil" jsem natural95, natankoval Blue 99 u Benziny a je po problému.

Napsal: pát 05.09.2008 11:40
od miloshm
Mám taky Stag 300. Benzínové čerpadlo jede pořád - vím to a tak s prázdnou ani málo naplněnou nádrží nejezdím.
Nejde mi o funkce spotřeba, dojezd a podobně, jen bych si rád zobrazil teplotu, čas a taky využil možnost kódování.
Volal jsem na ten servis, co psal Francis a tam mě řekli, že ví o tom, že někdy jsou problémy s palubním počítačem a že v pondělí tam bude maník, co by mohl poradit.

Napsal: pát 05.09.2008 11:42
od miloshm
Motor se mě zahřívá na 95 oktanů a žádný problémy s tím nemám. 8)

Napsal: pon 08.09.2008 10:04
od miloshm
Tak jsem mluvil s tím maníkem, ale ani přes velkou snahu nepomohl. Jen řekl, že není důvod aby BC po montáži LPG přestal fungovat. Jedině je prej možný, že tam někde mohli přeskřípnout nějakej drát nebo mohlo dojít k závadě, která s přestavbou na LPG nesouvisí. Něco by prej mohla říct diagnostika, např., že BC nemá nějakej signál a proto nejde. :(
Ještě jsem se dozvěděl, že nepřesnost spotřeby funkčního BC je daná tím, že spotřebu počítá podle délky vstřiku a ta je na LPG jiná než na benzín.

kralik: Můžeš sem prosím dát kontakt na servis, kde Ti montovali LPG?

Napsal: pon 08.09.2008 10:15
od Francis
V LPG servisu měli pravdu. Hledej závadu v servisu BMW, zkontroluj pojistky, zkontroluj podsvětlení displeje, ...

Napsal: pon 08.09.2008 10:27
od miloshm
Pojistky jsem kontroloval, podsvětlením displaye to taky nebude, protože se mě to nezobrazuje ani na přístrojovce :(
Byla to jen náhoda, že BC se odporoučel právě v okamžiku přestavby na LPG :?:

Napsal: pon 08.09.2008 10:43
od Francis
No tak hledej, co kde přestřihli a nespojili.

Napsal: úte 09.09.2008 14:06
od 2plac
Potrebuju poradit. uz chci predelat auto na plyn mam e39 523 a byl jsem u nas v jednom servise se poptat co a jak a tam mi rekl ze by mi do toho mohl namontovat elpingaz a myslim ze taky stag, ze si muyu jen vzbrat. a cele by mne to vyslo asi na 38 000, no a vcera jsem dostal kontakt na jednoho typka co taky predelava auta na plyn a ze za to chce 30 000 a ten system se jmenuje Lovtec Magic 2, tak se chci na to poptat co je ten lovtec zac, on osobne ho ma prej v e39 528 a ze uz na tom ma 60 000 najeto a bez problemu, ale porad nevim co od toho cekat, jestli stimhle ma nekdo zkusenosti tak mi je prosim vas sem napiste, nechi do toho auta dat nejake blato co nevydrzi a bude se co chvilku srat. prej to je italsky vyrobce tak jako elpingaz, ale ze prej elpingaz se dovazi z polska nebo nahradni diy se dovazi z polska tak ja fakt nevim jak to je, jeden rekne tohle a druhy tohle, tak se chci dostat do praveho obrazu jak to tedy je..
Predem diky za odpovedi

Napsal: úte 09.09.2008 14:14
od 100RM
Mam AG STAG od Harfy a no problem...

Napsal: úte 09.09.2008 21:13
od Francis
Podívej se na práci servisu, kam to chceš zadat, koukni na "čistotu" provedení. Viděl jsem třeba vstřikovací ventily "schované" pod sacím potrubím ale jejich seřízení je pak práce na celý den a ne na desítky minut při "vrchní" montáži.

Napsal: pát 12.09.2008 10:08
od Lolita
Tak mam dva dotazy k memu novemu prckovi 4.4 E38 lpg:
Lpg je tam sekvencni - tusim nejak firma BRC
1. prepina mi po nastartovani z benzinu na plyn za docela dlouhou dobu, no ve meste je to docela zlo, muzou to byt tak 3 minuty, mozna i vic. Jde ta doba nejak zmensit?
2. ted se mi jednou stalo, kdyz jsem tomu nalozil, ze me to preplo na benzin (ale mohlo to pry byt pocasim, kolega co ma jiny lpg system ten den ani na plyn neprepl \:). Je mozne, ze mam nedostatecne vykonny reduktor (auto ma 210kW) - prijde mi to jako kravina, prechozi majitel by si toho podle me vsiml a poresil. Je to nejaka vlastnost LPG systemu?

Napsal: pát 12.09.2008 10:21
od kralik
LPG se vetsinou prepina podle teploty, Ted si nejsem jist jestli motoru, nebo chladici kapaliny. Proste se nekde meri teplota. Vetsina systemu to ma nastavene na 30 C. Da se ta teplota stahnout v servisu, kde ti to udelaji prez diag. soft LPG. Treba u STAGu se da nastavit misto teploty i cas. Vic kouzel by tam byt nemelo.
A kdyz se ti prepne z LPG do benzinu, tak proste neco nestiha dodavat potrebne mnozstvi plynu. Deje se ti to jen pri vysokych otackach? Tj kdyz vytocis k omezovaci? Jestli jo tak pak muze byt problem ve slabem reduktoru.
Idealni odpoved neni. Zkus se stavit v LPG servisu a nechat si soustavu seridit. Idealni na jare a na podzim. Plus nechat zkontrolovat filtr.

Napsal: pát 12.09.2008 10:26
od miloshm
ad 1. Na LPG to přepne až po dosažení určité teploty a při určitých otáčkách. Mám 540 s automatem a občas se stane, že teploty bylo dosaženo, ale automat nechá motor jet třeba na 1300 otáček a tak jede pořád na benzín, na LPG to přepne až překročí cca 1500 otáček. Parkuju venku a ráno mě to v tuto dobu přepíná po cca 1-2 km (podle teploty a vlhkosti vzduchu). Teplota, kdy to přepíná se dá nastavit (v servisu), ale když to přeženeš, tak to může způsobovat problémy, protože reduktor nebude dostatečně předehřátej a může zamrzat.
ad 2. Nevím, jak přesně pracuje systém LPG v Tvém voze. U mě je to tak, že když dosáhne motor vysokých otáček (přibližně 5800), tak automaticky přepne na benzín a při poklesu pod cca 5500 se zase automaticky přepíná zpátky na LPG. Při předjíždění mě to už několikrát na benzín přepnulo. Ohledně výkonu reduktoru mě servisák říkal, že existují do 200 kW a pak do 300 kW - samozřejmě tam mám ten výkonnější.

Napsal: pát 12.09.2008 10:35
od Francis
ad 1 Někde jsem četl, že přepínámí je podle teploty a důvodem je, že reduktor nestíhá zplynovat kapalné přitékající LPG a do válců pak nejde plyn ale mlhovina = bohatá směs.

Napsal: pát 12.09.2008 14:44
od 2plac
Tak uz jsem objednany k Bedrichu szotkovi v horni suche, je to jeden z nejlepsich plynaru na ostravsku, potvrdilo mi to hodne lidi a kdyz jsem se na jeho strankach dival co vsechno delal atd tak jsem se nestacil divit, treba 5,7 hemi nebo 4,2 v8 od audi, sami se muzete kouknout zde http://www.ecogas.zde.cz/ a v galerii ma fotky auto co delal, nechavam si do sve e39 523i davat system landirenzo, tak jsem zvedavy jak se to bude chovat :-) 22.9 tam jdu takze pak dam vedet :-)

Napsal: pát 12.09.2008 16:35
od Tashiro
2plac píše:Tak uz jsem objednany k Bedrichu szotkovi v horni suche, je to jeden z nejlepsich plynaru na ostravsku, potvrdilo mi to hodne lidi a kdyz jsem se na jeho strankach dival co vsechno delal atd tak jsem se nestacil divit, treba 5,7 hemi nebo 4,2 v8 od audi, sami se muzete kouknout zde http://www.ecogas.zde.cz/ a v galerii ma fotky auto co delal, nechavam si do sve e39 523i davat system landirenzo, tak jsem zvedavy jak se to bude chovat :-) 22.9 tam jdu takze pak dam vedet :-)


A jako ti řekl cenu? Mám to samé autí

Napsal: sob 13.09.2008 20:52
od 2plac
Tashiro píše:
2plac píše:Tak uz jsem objednany k Bedrichu szotkovi v horni suche, je to jeden z nejlepsich plynaru na ostravsku, potvrdilo mi to hodne lidi a kdyz jsem se na jeho strankach dival co vsechno delal atd tak jsem se nestacil divit, treba 5,7 hemi nebo 4,2 v8 od audi, sami se muzete kouknout zde http://www.ecogas.zde.cz/ a v galerii ma fotky auto co delal, nechavam si do sve e39 523i davat system landirenzo, tak jsem zvedavy jak se to bude chovat :-) 22.9 tam jdu takze pak dam vedet :-)


A jako ti řekl cenu? Mám to samé autí


Cena je 45 000 i s 75l nadrzi misto rezervy, ale momentalne to budu muset odlozit ptz jsem na rudne z ostravy do havirova dostal mikrospanek a narazil jsem pravou zadni casti do stromu, takze zadni prave dvere a zadni pravy blatnik KO, blatnik mozna pujde vyklepat ale nejjednodussi bude asi dat novy, takze ted musim auto zpravit a pak do nej dat plyn, nastesti se nikomu nic nestalo, vsichni odesli poi svych domu a to je to hlavni, a nastesti e39 je asi poradne vyztuzena ptz to byla rana jak hovado a auto az na ty dvere a blatnik je v poradku, napravy taky bez ujmy takze jsem aji rad ze to nakonec jsou jen dvere a blatnik.

uz jsem tady aji napsal inzerat ze schanim ty dvere a blatnik, pokud nekdo o necem vi tak at se ozve na 731 80 30 72

Napsal: ned 14.09.2008 15:59
od Lolita
V pondeli to chci dat do servisu - http://www.lpgservis.cz/servisni-centrum-brno.php - hlavne kvuli tomu, ze me to proste prepina na benzin pri kazdy vetsi akceleraci. Tak aby mi tam neveseli buliky, tak co tak muzu cekat? Predpokladam, ze reduktro a mozna programovani jednotky. No nikdy jsem s LPG nebyl, tak vubec nevim co cekat od servisu na lpg :)

Napsal: pon 15.09.2008 10:04
od Tashiro
2plac píše:
Tashiro píše:
2plac píše:Tak uz jsem objednany k Bedrichu szotkovi v horni suche, je to jeden z nejlepsich plynaru na ostravsku, potvrdilo mi to hodne lidi a kdyz jsem se na jeho strankach dival co vsechno delal atd tak jsem se nestacil divit, treba 5,7 hemi nebo 4,2 v8 od audi, sami se muzete kouknout zde http://www.ecogas.zde.cz/ a v galerii ma fotky auto co delal, nechavam si do sve e39 523i davat system landirenzo, tak jsem zvedavy jak se to bude chovat :-) 22.9 tam jdu takze pak dam vedet :-)


A jako ti řekl cenu? Mám to samé autí


Cena je 45 000 i s 75l nadrzi misto rezervy, ale momentalne to budu muset odlozit ptz jsem na rudne z ostravy do havirova dostal mikrospanek a narazil jsem pravou zadni casti do stromu, takze zadni prave dvere a zadni pravy blatnik KO, blatnik mozna pujde vyklepat ale nejjednodussi bude asi dat novy, takze ted musim auto zpravit a pak do nej dat plyn, nastesti se nikomu nic nestalo, vsichni odesli poi svych domu a to je to hlavni, a nastesti e39 je asi poradne vyztuzena ptz to byla rana jak hovado a auto az na ty dvere a blatnik je v poradku, napravy taky bez ujmy takze jsem aji rad ze to nakonec jsou jen dvere a blatnik.

uz jsem tady aji napsal inzerat ze schanim ty dvere a blatnik, pokud nekdo o necem vi tak at se ozve na 731 80 30 72


Tak hlavně že je vše OK

Napsal: pon 15.09.2008 14:37
od 2plac
Tashiro píše:
2plac píše:
Tashiro píše:[quote="2plac"]Tak uz jsem objednany k Bedrichu szotkovi v horni suche, je to jeden z nejlepsich plynaru na ostravsku, potvrdilo mi to hodne lidi a kdyz jsem se na jeho strankach dival co vsechno delal atd tak jsem se nestacil divit, treba 5,7 hemi nebo 4,2 v8 od audi, sami se muzete kouknout zde http://www.ecogas.zde.cz/ a v galerii ma fotky auto co delal, nechavam si do sve e39 523i davat system landirenzo, tak jsem zvedavy jak se to bude chovat :-) 22.9 tam jdu takze pak dam vedet :-)


A jako ti řekl cenu? Mám to samé autí


Cena je 45 000 i s 75l nadrzi misto rezervy, ale momentalne to budu muset odlozit ptz jsem na rudne z ostravy do havirova dostal mikrospanek a narazil jsem pravou zadni casti do stromu, takze zadni prave dvere a zadni pravy blatnik KO, blatnik mozna pujde vyklepat ale nejjednodussi bude asi dat novy, takze ted musim auto zpravit a pak do nej dat plyn, nastesti se nikomu nic nestalo, vsichni odesli poi svych domu a to je to hlavni, a nastesti e39 je asi poradne vyztuzena ptz to byla rana jak hovado a auto az na ty dvere a blatnik je v poradku, napravy taky bez ujmy takze jsem aji rad ze to nakonec jsou jen dvere a blatnik.

uz jsem tady aji napsal inzerat ze schanim ty dvere a blatnik, pokud nekdo o necem vi tak at se ozve na 731 80 30 72


Tak hlavně že je vše OK[/quote]

Uz mam sehnane aji dily a mozna budou aji v barve meho auta tak uvidime