Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Nivoregulace e39 Touring

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
Ondrsa
Registrovaný
Příspěvky: 20
Registrován: pát 20.07.2007 00:00

#181 Příspěvek od Ondrsa »

oba měchy jsou ko.. jde o to že to chci snížit a vzduch je až ta druhá varianta, prvě bych chtěl zkusit štelovák.. :wink:
maxmin
Registrovaný
Příspěvky: 414
Registrován: sob 27.01.2007 01:00

#182 Příspěvek od maxmin »

to bibikuba:
Ahoj, při prodeji jsem ti říkal, že je třeba udělat geometrii. Na zadní nápravě mi tehdy něco měnili, ale už jsem nestihl udělat geometrii. Podle mě pak nějaké rameno nebylo přesně seřízené a to muselo mít vliv i na pozici té páčky na čidle od niva... Ta páčka na čidle niva je malinká, možná 1mm na té páčce udělá i 1cm rozdíl ve výšce. Mimochodem levé čidlo niva už bylo na autě měněné.
jurasis
Registrovaný
Příspěvky: 5551
Registrován: stř 06.09.2006 00:00
Bydliště: Nymburk

#183 Příspěvek od jurasis »

Geometrie nestačí, je třeba znovu seřídit nastavení čidel niva...
.
Proč většinou zvítězí hloupá myšlenka? Protože moudřejší přece vždycky ustoupí...
.
rooc
Registrovaný
Příspěvky: 963
Registrován: stř 23.11.2011 01:00
Bydliště: Rýmařov - Olomouc

#184 Příspěvek od rooc »

To se musi kalibrovat? A ja si rikal ze mi to sem tam hodi chybu a pritom je vsechno cajk
Uživatelský avatar
Dan td
Registrovaný
Příspěvky: 3290
Registrován: sob 19.04.2003 00:00

#185 Příspěvek od Dan td »

Ne vždy je třeba kalibrace, vím o několika autech, kde se po prasknutí měchu jen dali měchy nové, nechalo se dofoukat a bylo to. Dokonce i kontrolní diagnostika ukázalo, že je to správně. Naproti tomu u jiného auta to zaso stálo všelijak a bez kalibrace to nešlo. Jaká je v tom logika nevím.
Obrázek Touring & Compact
Nic z toho, co píšu není pravda. Vymýšlím si, abych byl zajímavější ...
rooc
Registrovaný
Příspěvky: 963
Registrován: stř 23.11.2011 01:00
Bydliště: Rýmařov - Olomouc

#186 Příspěvek od rooc »

U e61 pocitam ze ro bude stejny princip akorat necim kdo to dEla s tim budu muset do bmw
Ondrsa
Registrovaný
Příspěvky: 20
Registrován: pát 20.07.2007 00:00

#187 Příspěvek od Ondrsa »

nikdo mi neporadí kde koupit nejaký sportovní podvozek na toura? Nekde jsem nasel štelovací pouze predek, ale snad to nejak předelat jde.. to místo měchu nahodím pruziny a hotovo?
Hotomo
Registrovaný
Příspěvky: 52
Registrován: stř 14.01.2009 01:00
Bydliště: Most

#188 Příspěvek od Hotomo »

Chlapy tak už mě to taky potkalo. Utíká mi LZ měch tak sháním nové. Samozřejmě vyměním hned oba, ale chci se zeptat jestli nemáte náhodou nějaký tip kde je sehnat za co nejnižší cenu. Koukal jsem po netu a zatím mi nejlíp vychází Voton. Neřešil jste to ted někdo? Díky moc
suchos
Registrovaný
Příspěvky: 57
Registrován: sob 23.05.2009 00:00

#189 Příspěvek od suchos »

Dával jsem nové měchy před 2 týdny, taky mi začal utikat PZ měch. Vyměnil jsem oba dva, koupil v bmw, cca 9500kč za oba.
Kontrolka niva na přístrojovce mi stále svítí a v BMW chtějí za odstranění chyby od 3600kč výš. (1800kč/hod. paráda)
Takže sháním někoho, kdo mi to udělá levněji.
bibikuba
Registrovaný
Příspěvky: 1290
Registrován: čtv 22.07.2010 00:00
Bydliště: PRAHA A OKOLÍ.

#190 Příspěvek od bibikuba »

suchos píše:Dával jsem nové měchy před 2 týdny, taky mi začal utikat PZ měch. Vyměnil jsem oba dva, koupil v bmw, cca 9500kč za oba.
Kontrolka niva na přístrojovce mi stále svítí a v BMW chtějí za odstranění chyby od 3600kč výš. (1800kč/hod. paráda)
Takže sháním někoho, kdo mi to udělá levněji.
zdejší člen Snejk-Praha,mě to dělal a super....cena oproti BMW jak píšeš směšná :D můžu jen doporučit...
flexa
Registrovaný
Příspěvky: 63
Registrován: ned 20.09.2009 00:00

#191 Příspěvek od flexa »

Mam dotaz nesviti mi kontrolka auto drzi vysku ale diag.ukazala chybu ze nekde utika vzduch,kompresor dofukuje mam strach aby se nespalil. Nema nekdo s tim zkusenost? Cim by to mohlo byt?
Diky
JanV
Registrovaný
Příspěvky: 17
Registrován: úte 04.09.2012 00:00

#192 Příspěvek od JanV »

Ahoj Všem, tak čtu a čtu, je tu toho hodně.

jedno čidlo mě nereaguje a to druhé zvedá obě strany auta. je to normální ?

Poraďte jak změřit zda je čislo ok? Měřím odpor a ten se nemění. Tak bud měřím blbě, a nebo je čidlo kaput.
Foster
Registrovaný
Příspěvky: 43
Registrován: sob 31.07.2010 00:00
Bydliště: Praha 4
Kontaktovat uživatele:

#193 Příspěvek od Foster »

jurasis píše:Držím Ti palce... :wink:


Dneska jsem otestoval moji teorii o vyřazení systému. Pokud se načte na BC chyba a vím, že potřebuju dojet domů, okamžitě vytahuju poj. 49 a 50 a vyřazuju NIVO z provozu. Měchy zůstanou nafouknuty na poslední hodnoty, což mi dává několik dní na řešení situace... :wink:
Poznatky budu doplňovat. Vůbec by mi nevadilo to manuální ovládání a ještě vývod pro hadici na huštění (když už tam ten kompresor je :wink: )

Někdo další do party? :P


Jsem asi jelito, ale vpravo v kufru žádné pojistky nevidím. Sundám kryt, je tam takový černý bazmek, který je na pantu, dá se odšroubovat... ale pojistky nikde žádné...?

Kde bych je měl hledat? :?:
jurasis
Registrovaný
Příspěvky: 5551
Registrován: stř 06.09.2006 00:00
Bydliště: Nymburk

#194 Příspěvek od jurasis »

Černý bazmek na pantu je subwoofer... :D
A za ním v horní části lze odklopit obdélník té krycí textilie a za ním je jedna řada pojistek... Když se to odklopí celé, je tam ještě jednotka PDC... :wink:
.
Proč většinou zvítězí hloupá myšlenka? Protože moudřejší přece vždycky ustoupí...
.
BaDDog
Registrovaný
Příspěvky: 154
Registrován: pát 15.06.2007 00:00
Bydliště: Malacky - SK

#195 Příspěvek od BaDDog »

Zdravím, ak sa demontuju vankuše a nahradia tymi pružinami..., bude vypisovat BC hlašku o vadnom NIVO?

Je to možne nejak komfortnu jednotu či tak prekodovat NCS expert... pripadne vypnut tuto funkciu?

Ďakujem. :wink:
pindour
Registrovaný
Příspěvky: 393
Registrován: pát 25.03.2005 01:00
Bydliště: na samotě
Kontaktovat uživatele:

#196 Příspěvek od pindour »

BaDDog píše:Zdravím, ak sa demontuju vankuše a nahradia tymi pružinami..., bude vypisovat BC hlašku o vadnom NIVO?

Je to možne nejak komfortnu jednotu či tak prekodovat NCS expert... pripadne vypnut tuto funkciu?

Ďakujem. :wink:


Po odstranění, bude hlásit chybu, nechá se odstranit z výbavy a pak vše ok.
xxmenn
Registrovaný
Příspěvky: 63
Registrován: čtv 28.01.2010 01:00

#197 Příspěvek od xxmenn »

Takže nivo se mě taky nevyhnulo.

Mám následující problém. Z ničeho nic se mi občas rozsvítila kontrolka niva po cestě 30km občas i zhasla kompresor po zhasnutí normálně šel, ale teď už svítí pořád a kompresor už nereaguje, ať je auto zatížené nebo ne. Auto pořád drží stejnou výšku cca 14dní.

Mohlo odejít jen čidlo, když kontrolka občas zhasla? Nebo odešel kompresor? nějaké nápady co vyzkoušet ať vím?

Mám se bát že mě to náhodou celý systém vypustí nebo mohu dočasně jezdit?

Díky
xxmenn
Registrovaný
Příspěvky: 63
Registrován: čtv 28.01.2010 01:00

#198 Příspěvek od xxmenn »

Byl jsem na diag a kromě toho že to vyhodilo:

- Levý snímač hladiny


Tak i:

- Chyba regulační doby, jednostranná

Chci se zeptat ta druhá chyba je tam kvůli tomu čidlu nebo je problém ještě jinde díky.
Andre2
Registrovaný
Příspěvky: 227
Registrován: sob 15.10.2011 00:00
Bydliště: Jablonec nad Nisou

#199 Příspěvek od Andre2 »

Poradí někdo jak nakalibrovat výšku aby byly obě strany stejně vysoko?

Mám Inpu, dnes jsem si s tím hrál, bude to tedy nejspíš přes záložku tuning, ale nějak nechápu logiku toho kalibrování.

Díky
bibikuba
Registrovaný
Příspěvky: 1290
Registrován: čtv 22.07.2010 00:00
Bydliště: PRAHA A OKOLÍ.

#200 Příspěvek od bibikuba »

mě to nastavoval zdejší člen který to má fakt zmáklé,je to borec přes diagnostiku a elektro na BMW ale měl s tím docela problém...Dělalo si to co chtělo.Měl jsem jednu stranu jako ty níž.Nakonec to úspěšně zvládl ale dalo to zabrat.Taky mám Inpu ale na tohle bych si asi netroufl.Pak písni jak jsi dopadl,docela mě zajímá jestli uspěješ a zadaří se ti s Inpou.... :wink:
Odpovědět