Stránka 10 z 11

Napsal: sob 25.01.2014 11:34
od matiz
Ono zase moc lidi co si koupi novou petku aby s ni najeli 10k rocne nebude, vsude lidi umi pocitat a vi ze jsou to vyhozene penize. Pokud si takove auto presto koupi, urcite ho nedaji za dva roky pryc. I u nas firemni auta maji najezd okolo 70k rocne, alespon teda ty kupovane jako nove a s prvnim firemnim majitelem. Pred par dny jsem poprve videl E60 s pravyma 150k km. Jedinna petka ktere bych tech stopade uveril.

Napsal: sob 25.01.2014 12:05
od Jendix
matiz píše:Ono zase moc lidi co si koupi novou petku aby s ni najeli 10k rocne nebude, vsude lidi umi pocitat a vi ze jsou to vyhozene penize. Pokud si takove auto presto koupi, urcite ho nedaji za dva roky pryc. I u nas firemni auta maji najezd okolo 70k rocne, alespon teda ty kupovane jako nove a s prvnim firemnim majitelem. Pred par dny jsem poprve videl E60 s pravyma 150k km. Jedinna petka ktere bych tech stopade uveril.


jenomže to pořád přemejšlíš jak čech s českým platem.. v německu je situace trochu jiná a pro jistý lidi je tu pětka jak oktávie u nás.. osobně mám pár kolegů v práci který maji e61 a po nějakejch šesti letech maji najeto kolem 120-150tkm..

u služebních aut tomu bude jinak.. ale řek bych že pětka neni ani tak typickej služebák se kterým se nalítaji miliony kilometrů.. možná u 520d tomu tak je.. ale spíš jsou to auta co dostávaji ruzní vedoucí apod.. je to individuelní.. jsou lidi co najezdí se služebákem 30tkm ročně.. ale i 80tkm.. nedá se to obecně shrnout hodit všechny pětky na jednu hromadu..

Napsal: sob 25.01.2014 16:16
od talio2
Jendix píše:
matiz píše:Ono zase moc lidi co si koupi novou petku aby s ni najeli 10k rocne nebude, vsude lidi umi pocitat a vi ze jsou to vyhozene penize. Pokud si takove auto presto koupi, urcite ho nedaji za dva roky pryc. I u nas firemni auta maji najezd okolo 70k rocne, alespon teda ty kupovane jako nove a s prvnim firemnim majitelem. Pred par dny jsem poprve videl E60 s pravyma 150k km. Jedinna petka ktere bych tech stopade uveril.


jenomže to pořád přemejšlíš jak čech s českým platem.. v německu je situace trochu jiná a pro jistý lidi je tu pětka jak oktávie u nás.. osobně mám pár kolegů v práci který maji e61 a po nějakejch šesti letech maji najeto kolem 120-150tkm..

u služebních aut tomu bude jinak.. ale řek bych že pětka neni ani tak typickej služebák se kterým se nalítaji miliony kilometrů.. možná u 520d tomu tak je.. ale spíš jsou to auta co dostávaji ruzní vedoucí apod.. je to individuelní.. jsou lidi co najezdí se služebákem 30tkm ročně.. ale i 80tkm.. nedá se to obecně shrnout hodit všechny pětky na jednu hromadu..


jako příklad od nás z rodiny : Octavia 1U1 4x4 2003 dnes 185000km , Passat 2006 sedan 4x4 v roce 2013 prodáván se 108000km, M-B ML 320cdi 4x4 2007 dnes cca 80000, BMW 525xd 2009 99000km, BMW 530xd f10 10/2011 dnes 32000km .. zas tak nereálný to není, ale musí se hledat ;-)

Napsal: sob 25.01.2014 21:16
od matiz
Videl jsem hodne petek. Drtive vetsine kilometry neverim. A je mi uplne jedno jak to je v nemecku nebo kdekoliv jinde. Proste lidi co nahrkaji deset rocne je absolutni minimum a je to proste extrem. A takove auta se moc po bazarech nevyskytujou.

Napsal: ned 26.01.2014 16:04
od kurevtor
Totic píše:
kurevtor píše:..mně ani nevadí, že má to auto najeto celkem randál, protože vypadá velmi zachovale
304k na tachu a přesto je to ještě stočený ? Njn. mi byla podezřelá nápadně nízká cena vs. ta výbava. :roll:
Ten interier a doplňky je fakt ideální. Exterier totální nuda šedej kombik ale co už. Důležitý jak pojede, podvozek, řazení, řízení atd. Berme to tak, že bytelný 5ětky vydrží víc než 3rojky atp.


já někde psal, že má 304? :-) ee, na tacho mělo pod 200... :P

Napsal: pon 27.01.2014 17:52
od kurevtor
ahoj,

jaktože jsou některé E60 bez Start/Stop čudlíku a startuje se normálně otočením klíče?

Díky

Napsal: pon 27.01.2014 18:20
od sonyk02
kurevtor píše:ahoj,

jaktože jsou některé E60 bez Start/Stop čudlíku a startuje se normálně otočením klíče?

Díky


Protože tlačítko se začalo dávat až od nějakého roku, myslím někdy v roce 2005.

Napsal: úte 28.01.2014 02:36
od Totic
kurevtor píše:já někde psal, že má 304? :-) ee, na tacho mělo pod 200... :P
Ajo sorry.. spojil jsem si tě taky nějak s tím kombajnem tam jsou takový Km uvedený :oops:

Napsal: stř 29.01.2014 13:02
od kurevtor
sonyk02 píše:
kurevtor píše:ahoj,

jaktože jsou některé E60 bez Start/Stop čudlíku a startuje se normálně otočením klíče?

Díky


Protože tlačítko se začalo dávat až od nějakého roku, myslím někdy v roce 2005.


ahoj, díky za info... je to problém? Mám na mysli - je mi jedno jestli budu otáčet klíčem nebo mačkat čudlík, ale je nějaká nevýhoda v tom normálním zapalování? Jsou starší modely E60 ještě v něčem dalším odlišné?

Dále se potřebuju zeptat: http://www.bmwarchiv.de/vin/bmw-vin-decoder.html -> je ten dekoder spolehlivý? Například nevypsal přídavné topení... (nemohlo být dodělávané?)

Mějte se fajn!

Napsal: pon 03.02.2014 10:30
od Tecto
Zkusil jsem moje a je to na 100% vč. perfektních fotek. Pokud tam něco nemáš uvedeno, pak bych opravdu věřil, že je to dodělávka mimo BMW.

Napsal: pon 03.02.2014 12:37
od Pazdi
jen bych upřesnil - nemyslím, že to musí být mimo BMW - spíše dodělávka po tom, co to auto sjelo z linky - znám člověka, co si pár věcí nechával dodělávat a tuším, že ve VIN dekoderu to nevidí - i když to nechával dělat v BMW

Napsal: pon 03.02.2014 13:47
od Tecto
Tak jsem to myslel - mimo výrobní pás.
Jestli to ale skutečně jde, to je otázka. Možná, že první majitel chtěl do skladovky něco dodělat. Ale to teď jen spekuluju, s určitostí to teda určitě nevím.

Napsal: ned 23.02.2014 21:11
od SpookyKT
Ahoj kluci, zeptám se, nevíte někdo jak je na tom převodovka smg v e61?
Chci benzína, nebudu mít tak velkej nájezd, nikdy jsem automat neměl, ani neřídil. Ale manuálů je jak šafránu, tak nevím jestli "překousnout" automat nebo smg...

Napsal: pon 24.02.2014 11:13
od Tecto
Pokud si koupíš benzína M5, tak budeš mít dozajista SMG - jinak to ani nejde.
Pokud budeš mít "normál" benzína, tak bude mít buď klasickou ZF6HP a dle modelu do před face 26, LCI pak 28.
Můžeš mít ještě tzv. sportovní převodovku s řazením pádly na volantu, ale to je zřejmě (to ale nevím určitě) ta samá ZF jako klasika, jen má jiný volič (u LCI) a ony pádla na volantu. Onačení fakt nevím.
Jinak na SMG jsem nečetl zrovna chválu na rozdíl od klasické ZF, kde tyto převodovky patří k top produktům v autařině se jeví docela problematicky.
Na doreslení i klasická ZF má sportovní režim řezení + možnost řadit "manuálně".
Emko je pro člověka, kterej má na to si to koupit nový a servisovat to dle BMW vč. záruk. Jako ojetého bych se ho docela bál :oops:

Napsal: pon 24.02.2014 15:12
od M4we
Pohledej na fóru. O SMG se tu psalo. Někdo chválí, někdo ne. Sám nemám zkušenosti. Ale asi to bude příjemné svezení, když bude dobře fungovat.

Tecto: nemáš pravdu, SMG umí mít i "obyč" E60/61 :wink:
není to 7kvalt, ale 6ti.
nevím přesně od které motorizace, ale snad už 530i ho umí mít a V8 100%
A pro rýpaly..M5 zas umí mít manuál :), ale jen US verze myslím

Napsal: pon 24.02.2014 16:44
od Tecto
No, nikdy jsem se nezmínil, že BMW má 7-mi kvalt - to vím a tuto variantu umí E211 zadokolka, čtyřkolka tohoto modelu má 5-ti kvalt.
To, že lze implantovat (dnes spíš najít) E60 se SMG jsem do této chvíle nevěděl - dík za info.
Amerika s manuálem - jasně, to jsem někde četl, ale dodnes jsem to nepochopil :roll:
Jinak na SMG jsem někde na fórch četl ne zrovna dobré reference, ale je pravda, že zrovna eMka dostávají záhulec, takže se ani nedivím - je to z podstaty věci tak nějak dané.

Napsal: pon 24.02.2014 17:46
od M4we
Jasné, s tím 7mi kvaltem, nemyslel jsem, že jsi psal, že má 7mi kvalt. Bylo to pouze informativní, že SMG v obyč E60 má 6ti kvalt, ale v M5 je 7kvalt.
V současné době sháním 545i a když projíždím trh, tak těch s SMG jich pár vždy najdu...není až zas taková rarita, jak jsem si myslel, ale asi bych se toho bál. Automat je jasná volba :)
Ale M5 s kvedlačkou by mohlo být zajímavý svezení 8)

Napsal: pon 24.02.2014 17:48
od SpookyKT
No tak ono toho tady moc k počtení není... :(

https://www.google.cz/webhp?hl=cs&tab=T ... lub.cz+smg

Proto jsem se zeptal. Jinak SMG třeba tady:

http://www.autoscout24.de/Details.aspx? ... 49&asrc=st

Napsal: pon 24.02.2014 19:36
od m4tes
já jsem třeba tu 5ku s manuálem hledal 3/4 roku než jsem narazil na podctivou /stav, km/ :) tohle se nevyplatí uspěchat ;)

Napsal: čtv 08.05.2014 16:03
od kurevtor
prosím vás, co říkáte na tuhle? Já už tak dlouho vybírám 7er, že už zase ze zoufalosti koukam i po pětkách...

má fajn výbavu, ale samozřejmě je tam ALE: má jen malou navi s malým displejem :? už to mě dost odrazuje....
Ale spíš mě zajímá: Ten předek se mi zdá, že nesedí přední kapota... vy to máte ve vočích asi víc, co myslíte, byl zbořenej předek? To asi nemá cenu ani zkoušet projíždět, což?

http://www.sauto.cz/osobni/detail/bmw/rada-5/15303413?goFrom=list


Mějte se