Stránka 10 z 13
Napsal: pát 12.03.2010 22:01
od VR
dneska jsem nechal stát auto v kopci (e36 M43 318i) a taky problém s otáčkama, hned po nastartování klesly otáčky, chcípnul jsem to a pak jsem podržel chvíli plyn, projel jsem to a když se to zahřálo tak v pohodě. Auto mam dva měsíce, ze začátku to asi dvakrát udělalo to samý a dlouho nic, až dneska zas

Napsal: pát 12.03.2010 23:29
od helpman
Zdravim Vás panové. Mám E30 325i M - packet r. 88 a kolísaji mě jen mirně otačky. mam dojem že je to take asi vykuchaným výfukem s kterym sem to tak koupil ale je taky dost možne že to může byt i čidlo otáček. a váha vzduchu se mě moc nezda to auto by střílelo do výfuku a nejeloby prostě líný. a lamda to by to zase žralo že jo? takže nevím skusím tam dát new výfuk a uvidíme nema to tu protizátěž moc velkej průchod. ale zase je to podlemě blbost z toho důvodu že lidi maj ladaky a nemaj s tím problémy. sice je to voňavka ale nevim no poradte díky
Napsal: pát 12.03.2010 23:49
od Brody
Koukni a případně vyčisti volnoběžák. Mě to pomohlo a motor od té doby jede jako víno

Napsal: sob 13.03.2010 10:16
od mequi
Zdravím chlapi. Mám E36 320i. Mně kolísali otáčky jenom za studena z 800 na 1100 a to jen v zimě tak jsem to neřešil

Ale pak v létě se dělalo těsnění pod hlavou a zjistilo se, že je jedna pružina na sacím ventilu ulomená. Taky jsem se divil, protože jsem to nezpozoroval= chod motoru byl OK. A po výměne se ten problem s otáčkami v zimě už neobjevil.
Napsal: ned 21.03.2010 06:41
od VR
Tak jak jsem psal. že občas při startu taky padaj otáčky, tak mi to občas při rozjezdu cuká, i myslim na dvojku když jsem jel na kruháku

. Nevíte čím to může být?
Napsal: ned 21.03.2010 14:12
od Killca
pokud jeste spojkujes, tak vadny setrvak nebo spojka, jinak palivove cerpadlo, palivovy filtr, svicky, vstriky, vadny potenciometr natoceni saci klapky
Napsal: ned 21.03.2010 15:58
od Bzuker
Taky mi to začlo teď v týdnu z ničeho nic lítat. Divné je že jsem chvíli před tím jel po kruhovém objezdu trošku rychleji a auto bylo tím pádem víc nakloněné a slyšel jsem nějakou ránu jakoby něco upadlo nebo jen něco ruplo ale nevím co by to mohlo být, jen vím že má teď motor trochu divný zvuk, je tam slyšet nějaké vrčení co tam předtím nebylo. Bez servisu ale asi nic moc nevyřeším. Myslel jsem že zkusím vyměnit váhu vzduchu ale pochybuju že by to ten zvuk odstranilo. Mám E36 1.8is
Napsal: čtv 25.03.2010 21:27
od kono
ahoj kluci,
dalo to zabrat než sem to vše přečetl
mám e36 compact 1,6i r.98. Loni v unoru jsem montoval angels eyes a trochu jsem cistil motor(velvanou jsem cistil ty kovove casti a mokrym hadrem jsem cistil plasty atd...) a nejak bez uvazeni jsem proste hadrem jezdil vsude mozne.. potom jsem nastartoval a auto nechtelo jet a neuveritelne kolisal motor-taky se neuveritelne trepal(odvozuji z toho že mám špatný silenblok motoru). prvni co me napadlo ze se neco stalo s tou vahou vzduchu, ale kdyz jsem ji odpojil tak vlastnosti motoru byly stejne, az na to ze to o neco lepe jelo(trosku větší tah) zajel jsem teda na diagnostiku a napichl to, prekvapive diagnostika nenasla vubec nic.
odpojil jsem teda baterku, nastartoval auto a projel to asi 10 kilaku... napojil jsem to znova a diagnostika vyhodila chybu lambda sondy-presneji kod chyby si uz nepamatuji ale bylo tam psane neco ve smyslu že spatne kolisa napeti. lambda sonda by mela mit rozmezi napeti nejak kolem 700až1000 ale na diagnoze to litalo jako blazen. napadlo me ted odpojit tu vahu znova. auto naskocilo a slapalo jak nove, diagnoza vyhodila ze lambda sonda je ok, ale vahu napsalo spravne ze neni pripojena. z toho usuzuji, že lambda sonda je nejak spojena s vahou vzduchu(nasati spravneho mnozstvi vzduchu urcuje lambde kolik ma urcit benzinu..nebo naopak..asi to tak nejak bude-nejsem mechanik). mechanik mi poradil at pres zimu jezdim bez vahy ze je to pro auto urcite lepsi. v lete sem vymenil vzduchovy filtr a kompletne vycistil hadice sani až po klapku(bylo to celkem spinave) - nasel jsem vypadlou hadicku co vede nekam pod klapku(nekam do motoru) tak jsem ji napojil a auto zacalo fungovat dobre(asi to melo nejake podltlaky protoze to nasavalo falseny vzduch). jenze pres zimu to zacalo delat znova-pro zmenu musim startovat na trikrat a to jeste s plynem a jednicka zase nechce jet. pripada mi to, ze se to auto "kucka a zalyka" kdyz to startuju. a navic to zacalo delat pri zahratem motoru takovou zajimavou vec-pripada mi to jakoby to bylo neustale "pod tlakem". normalne by na volnobeh melo byt neco mezi 600a max 900 otacek, ale pri zahratem motoru to skoro z nuly vyskoci az na takovych 1200 a nejde to zaboha dolu...
dlouhy prispevek
děkuji za všechny rady a námšty čím by to moho byt
jinak zitra jedu k mechanikovi zkontrolovat volnobežny ventil(krokovy motorek i cidlo teploty) a pokud na neco kloudneho prijdem tak dam vedet... tak zatim ahoj
Napsal: pát 26.03.2010 08:27
od VR
tak problém s cukáním nalezen, je prasklá ta gumová hadice za filtrem k motoru, možná to zapříčinilo i to padání otáček po startování...? nevíte kde se dá koupit nová a kolik to stojí?
Napsal: pát 26.03.2010 09:01
od capri
dá se sehnat v BMW a stojí cca 800kč
Napsal: pon 29.03.2010 12:24
od Bzuker
jen takový dotaz, zkoušel jsem zmáčknout hadici od chladiče do motoru a byla úplně měkká, to by asi být nemělo ne?
Napsal: pon 29.03.2010 15:41
od kono
takže měnil jsem svíčky, musím říct že chod motoru je trochu klidnější, ale stále volnoběh za studena blbne a po zahřátí otáčky stále nad 1000 ot/min.
zitra budu mozna chytrejsi..

Napsal: stř 31.03.2010 19:06
od Bzuker
Bzuker píše:Taky mi to začlo teď v týdnu z ničeho nic lítat. Divné je že jsem chvíli před tím jel po kruhovém objezdu trošku rychleji a auto bylo tím pádem víc nakloněné a slyšel jsem nějakou ránu jakoby něco upadlo nebo jen něco ruplo ale nevím co by to mohlo být, jen vím že má teď motor trochu divný zvuk, je tam slyšet nějaké vrčení co tam předtím nebylo. Bez servisu ale asi nic moc nevyřeším. Myslel jsem že zkusím vyměnit váhu vzduchu ale pochybuju že by to ten zvuk odstranilo. Mám E36 1.8is
tak poslední dobou trochu ubylo kolísání otáček, nicméně pořád se objevují, zato motor se při volnoběhu a stání na místě třepe jak osika, skoro to hýbe s celým autem. Mohl by to způsobovat vadný silentblok motoru?
Napsal: stř 31.03.2010 23:48
od Feryn-
Kdykoliv je to lambda, casem zacne signalizovat kontrolka...Mel jsem davno neco podobnyho, a bylo to vadnou skrtici klapkou..
Napsal: sob 01.05.2010 17:39
od Effa
Zdravím kolegy,
mám v E38 2.8 M52 1xVanos, při vyřazení to někdy zhoupne na 300ot. nebo chcípne - při studeném i teplém motoru..
Auto má stabilně 700 ot. + jinak vše bez problémů..
Předem díky za rady..
S pozdravem.
Napsal: pát 07.05.2010 12:43
od Effa
Napsal: pát 07.05.2010 12:52
od martas11
Effa píše:Zdravím kolegy,
mám v E38 2.8 M52 1xVanos, při vyřazení to někdy zhoupne na 300ot. nebo chcípne - při studeném i teplém motoru..
Auto má stabilně 700 ot. + jinak vše bez problémů..
Předem díky za rady..
S pozdravem.
Zkus se podívat na všechny vzduchové hadice,jestli není nějaká poškozená.
Napsal: stř 12.05.2010 08:35
od JardaF
Mě se na 316i od minulého pátku začaly otáčky na volnoběh plašit na hodnotě 1000-1200 za min.na teplém motoru a nejdou dolu.Problém je v tom že to nedělá každý den,nebo po celou dobu jízdy,špatně se mi hledá závada,nemáte s tím někdo zkušenost? Je možné že by se mi špatně vracel pedál plynu?
Díky
Napsal: čtv 20.05.2010 10:26
od Effa
Děkuju všem za informace,
můj problém: "volnoběh pouze 700 ot. + někdy chcíp.. (M52)" je podle diagnostiky KO čidlo otáčení vačky.. :-/
..vyměním a podám info

.
S pozdravem.
Napsal: pát 21.05.2010 14:56
od zbordaM
Přidávám takovou mini radu(spíš provizorní !!!), pro ty co si už vážněneví rady, a trhá jim to srdce když stojí na semaforu, motor se třepe na 500 otáčkách a halpluje nahoru a dolu..
Můj problém byl uplně stejný jako je celé toto téma.,lambda o.k. vaha taky, volnobežák vyčištěn, je o.k. hadice kromě jedné O.k našel jsem prasklinu na nadičce, která vede od "od té centrální od váhy"k volnoběžňáku, u hrdla byla prasklá. Zaradoval jsem se,konečně jsem našel problém,ale po výměně byl stav běhu motoru ještě horší, na volnoběh to haplovalo ještě víc.Tak jsem tu miniprasklinku zvětšil, stejně už jsem měl doma nahradní hadici..tak jsem experimentoval. Tím že jsem zvětšil trhlinu se dostalo do motoru na volnoběh více vzduchu, tím se ustálil běh motoru. Při jízdě jsem nepocítil změnu.
Pro mě to provizorním řešením bylo, ale stále hledám problém.